Ik vind Thysa juist wel leuk overkomen. Maar ja als je een professioneel iemand laat overkomen onder het noemer van "een vriend die mijn man al 30 jaar niet heeft gezien", dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk en verdien je eigenlijk niet om te winnen, hoe "leuk" ze als kandidaten ook zijn.quote:
Als de ruttens hadden gewonnen was dat echt onterecht geweest inderdaad. Maar dat hadden de andere kandidaten dan ook gevonden en dan was er wel weer wat wrijving geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik vind Thysa juist wel leuk overkomen. Maar ja als je een professioneel iemand laat overkomen onder het noemer van "een vriend die mijn man al 30 jaar niet heeft gezien", dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk en verdien je eigenlijk niet om te winnen, hoe "leuk" ze als kandidaten ook zijn.
Ze zijn wel een beetje in de hogere sferen ja, maar ze komen wel sympathiek over.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als de ruttens hadden gewonnen was dat echt onterecht geweest inderdaad. Maar dat hadden de andere kandidaten dan ook gevonden en dan was er wel weer wat wrijving geweest
Ik vind die Wijnand en thysa gewoon irritant (maar vooral Wijnand) met hun creatieve gastvrijheid en gastvrije creativiteit.
Wie heeft er gewonnen? Ik ben de laatste 5 minuten in slaap gevallen.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:12 schreef DKUp het volgende:
Aflevering 11: Genieten Elisa flippen.
Teaser aflevering 12: Genieten Elisa flippen.
Daniel wordt ook helemaal gek van zijn moeder. Elisa weet alles en bepaalt even wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit jahet is echt wachten op de eerste Facebookpost van een ruttens die even duidelijk wil maken dat ze in het echt niet zo is en dat het zo lijkt door knip en plakwerk
Wat wil je ook als je ook nog eens met z´n vieren in zo´n klein huisje zitquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daniel wordt ook helemaal gek van zijn moeder. Elisa weet alles en bepaalt even wat er allemaal gaat gebeuren.
Dit kan nog veel leuker worden dan Ollolai![]()
![]()
Ruzie met elkaar en anderen. Elisa Rutten in de teaser voor de aflevering van dinsdag is echt smullenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat wil je ook als je ook nog eens met z´n vieren in zo´n klein huisje zit. Ze zijn zelf nou niet bepaald klein ook (op Demi na). Dat is toch een recept om irritaties op te wekken
Dat is dus al het geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit jahet is echt wachten op de eerste Facebookpost van een ruttens die even duidelijk wil maken dat ze in het echt niet zo is en dat het zo lijkt door knip en plakwerk
quote:Ik hoop dat iedereen begrijpt
Dat niet alles lijkt wat het is,
en dat sommige mensen dingen willen geloven die niet waar zijn.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Zo ook wij en daarom vinden we het jammer dat er dan ook onwaarheden verteld worden.
En dat de voiceover soms een verkeerd beeld creëert.
Ja de teaser van aflevering 12 (aankomende dinsdag) is elkaar gezet zekerquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef DKUp het volgende:
Familie Rutten gaat lekker in de aflevering van morgen.
Kom maar op met de volgende Facebook-post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Gelezen op fb.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef DKUp het volgende:
Familie Rutten gaat lekker in de aflevering van morgen.
Kom maar op met de volgende Facebook-post.
Net als in het programmaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelezen op fb.
Ik vind dat ze zich niet zo moet verdedigen daar...maar ze kan het niet laten.
De fb site heet Fam. Rutten, maar het had net zo goed Elisa kunnen heten
Ze zet zichzelf voor lul in de uitzendingen en op Facebook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelezen op fb.
Ik vind dat ze zich niet zo moet verdedigen daar...maar ze kan het niet laten.
De fb site heet Fam. Rutten, maar het had net zo goed Elisa kunnen heten
Is Elisa die grote vrouw? Ik ken nog niet iedereen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:48 schreef lylastich het volgende:
ik ga elisa even verdedigen denk ik, ik zie het anders als jullie, het is de enige die genoeg spaans spreekt om zich te redden daar, de anderen zijn nergens op voorbereid. Ze gaat mee naar de les omdat ze haar schoondochter niet alleen daar wil laten zitten, en dat is maar goed ook, de andere kandidaten leren meer spaans van haar dan van die lerares. ze maakt contact met de locals, en helpt mensen, wat is daar zo verkeerd aan? ik zou me ook buitengesloten voelen als ze mij niks zouden vertellen van wat de anderen allemaal samen doen, en mij niks zouden vragen, ik kan me dat gevoel goed voorstellen.Ik moest wel lachen toen ze zei dat ze het de anderen niet zou vertellen over de aanvang van de spaanse les maar het uiteindelijk toch deed
ik denk dat die vrouw niet handelt om in de belangstelling te staan, maar echt om behulpzaam te zijn.
maar goed, zo kijk ik er dus tegen aan.
ja de enige die behoorlijk spaans praat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Is Elisa die grote vrouw? Ik ken nog niet iedereen.
En dus geen beginnersklasje Spaans nodig heeft. Haar argument dat ze haar schoondochter niet alleen wil laten gaan slaat nergens op. Ze wil gewoon laten merken dat ze vloeiend Spaans spreekt en stoort daarmee de les en de ontwikkeling van de kennis van het Spaans bij de andere deelnemers.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef lylastich het volgende:
ja de enige die behoorlijk spaans praat.
en wie moet dan de spaanse juf vertalen? en uitleggen waar ze het over heeft? geloof mij maar ze hebben haar gewoon nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En dus geen beginnersklasje Spaans nodig heeft. Haar argument dat ze haar schoondochter niet alleen wil laten gaan slaat nergens op. Ze wil gewoon laten merken dat ze vloeiend Spaans spreekt en stoort daarmee de les en de ontwikkeling van de kennis van het Spaans bij de andere deelnemers.
Spaans voor beginners wordt expres op deze manier geleerd in het Spaans. De bedoeling is dat de leerlingen zelf proberen te begrijpen wat er gezegd wordt en het is niet de bedoeling dat er een zelfbenoemde tolk-vertaalster bij zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef lylastich het volgende:
en wie moet dan de spaanse juf vertalen? en uitleggen waar ze het over heeft? geloof mij maar ze hebben haar gewoon nodig.
Doordat die lerares spaans spreekt, leren ze daarvan, als je zelf alles moet vertalen en zelf steeds meer gaat begrijpen, leer je daar meer van dan wanneer iemand alles voorkauwt. Die anderen kunnen het anders samen uitvogelen, ook leerzaam.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef lylastich het volgende:
[..]
en wie moet dan de spaanse juf vertalen? en uitleggen waar ze het over heeft? geloof mij maar ze hebben haar gewoon nodig.
Nouja dit is wel een aspect wat ik totaal niet begrijp, emigreren zonder ook maar de basis van de taal te kennen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doordat die lerares spaans spreekt, leren ze daarvan, als je zelf alles moet vertalen en zelf steeds meer gaat begrijpen, leer je daar meer van dan wanneer iemand alles voorkauwt. Die anderen kunnen het anders samen uitvogelen, ook leerzaam.
Ze kan ook meegaan en niks zeggen.
Al verbaast het me wel hoe slecht het Spaans is van sommigen. Met duolingo waren ze al een eind gekomen bijvoorbeeld.
Dan begrijp ik niet wat ze op die les doet. Ik denk dat ze zichzelf belangrijk maakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef lylastich het volgende:
[..]
ja de enige die behoorlijk spaans praat.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:16 schreef golfer het volgende:
Op Facebook gaat Elisa ook weer aardig te keer en beweert ze dat dingen die ze duidelijk heeft gezegd expres verkeerd gemonteerd worden.
quote:Beste lieve kijkers niets is wat het lijkt, hoe sommige dingen naar buiten gebracht worden
Het gymen was een actie en de voetbal wedstrijd ook.
Voor iedereen voelt het aan of alles een wedstrijd en een spel is.
In plaats van een reality.
Wij zijn naar spanje gekomen om hier tegaan wonen, wij willen graag een bedrijf oprichten hier.
Daar zijn we heel druk mee.
Het Spaans van elisa is echt niet perfect en zij wil graag ook nog meer leren.
De stukken waarin wij daniel ,demi of jurgen van zich afbijten worden achterwege gelaten en we worden op een bepaalde manier neergezet.
Ook word elisa er soms wel moe van dat zij alles moet regelen , omdat de rest nog geen spaans spreekt,
Papierwerk alles vertalen voor iederdeen het aansturen en aanvragen van alles.
Dan lijkt het al gouw of zij degene is die alles zou bepalen.
Wij zijn een hechte fam,
en we verzekeren jullie dat er niks word gedaan wat iemand van ons niet leuk vind zonder zijn eigen inbreng.
We hopen dat jullie dit begrijpen.
We vinden het absoluut jammer hoe er gepraat word over ons mensen of dat we dingen zijn.
Alle koppels doen hun best en strijden op een bepaalde manier.
Niet iedereen is het zelfde en we worden als 5 totaal verschillende koppels bij elkaar neergezet.
Het is vreemd met de cameras,
we hopen dan ook dat jullie begrijpen dat wij ook maar mensen zijn.
We zijn echt en puur en tenslotte
betaald iedereen dit avontuur zelf.
We moeten daarom goed op de financien letten om deze droom waar te kunnen maken voor het geld op is want het geld vliegt eruit.
Als jullie een dag in het echte leven met ons mee zouden kunnen leven, zouden jullie zien dat het heel anders is als dat het op tv lijkt.
Liefs Jurgen en Elisa 😘
En op allerlei opmerkingen nog eens antwoord en/of uitleg geven.quote:
Maar niet die les met die let-ter-gre-penquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:28 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ook naar de Spaanse les zijn gegaan.
Wat was er met dat t-shirt? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En op allerlei opmerkingen nog eens antwoord en/of uitleg geven.
Die Juani is ook gewoon jaloers volgens mij hoor.. afgunst ook naar Elisa. Dat hele verhaal met dat t shirt ligt heel anders dan ze denkt en om dan meteen maar niet mee te zingen zet je jezelf ook wel als een soort slachtoffer neer hoor.
Ook.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar niet die les met die let-ter-gre-pen
Iedereen van Polopos was gekleed in een wit shirt met polkadots, maar Juani en Kirsten hadden die niet gekregen. Elisa wel. Maar dat bleek te zijn omdat iemand anders van het koor ziek was geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef mangalie het volgende:
Wat was er met dat t-shirt? Heb ik gemist.
Thanks..Wat een dramaquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen van Polopos was gekleed in een wit shirt met polkadots, maar Juani en Kirsten hadden die niet gekregen. Elisa wel. Maar dat bleek te zijn omdat iemand anders van het koor ziek was geworden.
Elisa is een beetje nadrukkelijk aanwezig, maar volgens mij bedoeld ze het wel goed...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:10 schreef DKUp het volgende:
Elisa is gewoon vervelend, die andere drie familieleden zijn rustig en lekker bezig.
Elisa is een beetje te veel van alles.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Elisa is een beetje nadrukkelijk aanwezig, maar volgens mij bedoeld ze het wel goed...
Johny is wel lachen met dat kruis
Een lachende droeftoeter ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Elisa is een beetje nadrukkelijk aanwezig, maar volgens mij bedoeld ze het wel goed...
Johny is wel lachen met dat kruis
Zoals Elisa al meerdere afleveringen bij Demi deedquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:30 schreef golfer het volgende:
Die Christiaan heeft volgens mij niet eens door dat hij de hele tijd zijn arm om zijn vrouw heen slaat alsof zij zijn bezit is.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:30 schreef golfer het volgende:
Die Christiaan heeft volgens mij niet eens door dat hij de hele tijd zijn arm om zijn vrouw heen slaat alsof zij zijn bezit is.
Wynand doet 't ook bij Tysa (hoe schrijf je dat) .quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:31 schreef DKUp het volgende:
Zoals Elisa al meerdere afleveringen bij Demi deed
Koppel 1: 100% uitstaanbaarquote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Koppel 1: 100% uitstaanbaar
Koppel 2: 75% uitstaanbaar
Koppel 3: 50% uitstaanbaar.
Koppel 4: 0% uitstaanbaar.
Koppel 5: 0% uitstaanbaar.
Eens dus. Maar daar kan nog verandering in komen.
Doe maar!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
@:golfer: Ik kan de deelnemers met foto indien gewenst ook wel even toevoegen aan de OP.
Ik las op de fb pagina van koppel 1 (...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:52 schreef Ceviche het volgende:
Alleen vind ik het dan weer irritant dat het ene stel in een ruïne terecht komt en een ander stel krijgt een huis dat af is en waar ze zo in kunnen. En de een is constant aan het klussen en een ander komt af en toe eens kijken hoe het er voor staat, maar daar zijn ze natuurlijk vrij in.
Mark zegt bij letterlijk alles dat hij het niet leuk vindt/quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:52 schreef Ceviche het volgende:
Ik vind koppel 4 juist schattigze komen op mij niet naïef over, en niet overdreven positief (al is zij wel een beetje een spring in het veld) maar ook niet negatief over alles.
Ik gun het ze wel.
Alleen vind ik het dan weer irritant dat het ene stel in een ruïne terecht komt en een ander stel krijgt een huis dat af is en waar ze zo in kunnen. En de een is constant aan het klussen en een ander komt af en toe eens kijken hoe het er voor staat, maar daar zijn ze natuurlijk vrij in.
Ik erger me aan koppel 1, maar ik ben in de minderheid geloof ik
Ja en dan aankijken en knikken dat ze het goed heeft gezegdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wynand doet 't ook bij Tysa (hoe schrijf je dat) .
Tis dan wel duidelijk wie de baasch is he
Ja, maar los van de spullen. Hadden ze wel een mooi kruis.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef golfer het volgende:
Was natuurlijk al mijlenver duidelijk dat Rutten zou winnen. De helft van haar/hun spullen was afkomstig van de dorpsraad.![]()
Zou bij volgende opdrachten wel leuk zijn als men rekening zou houden met het aantal personen dat de opdracht uitvoert. Rutten zijn met 4 tegen de rest met 2.
Ik las bij de Rutjes op fb (quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:59 schreef Barttjee het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er bijna geen aandacht is voor de bedrijven die ze op willen richten. Ik vond vorige keer de avonturen van Marcello en Sandra met de likeuren, de modeshow van Marije en Ovan, ook was die andere al veel bezig met zijn foodcar en zelfs Joey en Daniëlle waren af en toe bezig met de bruiloften.
Done!quote:
Kan ook zijn dat niemand die duiventil wilde...Maar er een soort loting is geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las op de fb pagina van koppel 1 (...) dat ze hun voorkeur mochten opgeven voor een huis.
Dus Johnny vond die duiventil het lekkerste klushuis denk ik zo
machtigleven.nlquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
@:Bluezz: Heb je een link naar die website van Christiaan?
Ja kan ook. Na voorkeur.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:13 schreef mangalie het volgende:
Kan ook zijn dat niemand die duiventil wilde...Maar er een soort loting is geweest.
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:10 schreef DKUp het volgende:
Vanavond even de aflevering van morgen kijken, puur genieten.Als jij vooruit aan het kijken bent zet dan de inhoud in een spoiler voor iedereen die gewoon op de dag zelf aan het kijken is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp best dat je helemaal geen zin hebt in iemand die alles wil bepalen en profiteren als Elisa.
[ Bericht 4% gewijzigd door UIO_AMS op 22-07-2019 13:15:44 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zet het zelf dan ook even in een spoiler. Heb ik nu gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:36 schreef golfer het volgende:
Als jij vooruit aan het kijken bent zet dan de inhoud in een spoiler voor iedereen die gewoon op de dag zelf aan het kijken is.
Er wordt hier toch ook gepost op basis van Facebook dat er bedrijfjes zijn gestart ed.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij vooruit aan het kijken bent zet dan de inhoud in een spoiler voor iedereen die gewoon op de dag zelf aan het kijken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:06 schreef amaranta het volgende:
Klopt toch. Bij Christiaan lopen alleen werklui. Bij hun gaat tijdens het flyeren de verbouwing dus gewoon door.
Je bent er behoorlijk druk mee. Het is maar gewoon een stom tv-programma he?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:45 schreef Bluezz het volgende:
En nog een leuk kaartje gevonden op de fb van Juani, waarbij ik zie dat zij en haar 'vriendinnetje' Elisa met de huisjes naast elkaar zitten
[ afbeelding ]
2 klikjes op fb, is dat druk?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Je bent er behoorlijk druk mee. Het is maar gewoon een stom tv-programma he?
Ze is dyslectisch schrijft ze ergens.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Redernatie.![]()
Nee ik snap de redernatie ook niet.
Ik heb 2 fb pagina's (die van rutten en wynand en thysa) tijdelijk, zolang het programma duurt, op volgen gezet, heb de laatste weken ivm ziekte (helaas) zeeën van tijd dus vind het wel leuk om te volgen en hier te plaatsen. Bijvangst is dan dat kaartje van Juanni.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:37 schreef Ceviche het volgende:
Maar het is toch logisch dat ze meer kaartjes krijgen?
Sowieso hebben ze het makkelijker omdat ze met z'n vieren zijn, en dat ze maar 1 kruis hoefden te maken en dat zelfs die graffiti-artiest gedoogd werd, moeten ze hier nou ook een voorsprong krijgen?
Voor hetzelfde geld doen ze lekker makkelijk alles met z'n vieren, hebben ook nog tijd om te integreren et cetera, worden aan het eind de ereburgers en dan gaan die twee jongeren naar huis want het dorp is saai/zaken lopen niet/willen een opleiding doen/zij mist haar familie, enzovoort. Kan he.
Ik vind het wel leuke info hoor, @:Bluezzik kan die Facebook van hen ook niet vinden trouwens (misschien maar beter ook).
Nou ja, omdat je ook wel eens te keer ging over het feit dat mensen Bekende Nederlanders of een RLS volgen en zo. Je vond het dan leedvermaak. En dan zie ik je nu vrij fanatiek aan de gang met deze mensen. Ik vind dat leuk hoor. Maar verbaas me er over bij jou omdat je er zo’n sterke mening over hebt doorgaans.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb 2 fb pagina's (die van rutten en wynand en thysa) tijdelijk, zolang het programma duurt, op volgen gezet, heb de laatste weken ivm ziekte (helaas) zeeën van tijd dus vind het wel leuk om te volgen en hier te plaatsen. Bijvangst is dan dat kaartje van Juanni.
En trek me niets aan van mensen die denken te weten of ik me er 'druk' over maak of niet![]()
Ik vind het ook een lastig iets om te beoordelen hoe dat precies is gegaan met die kaarten verdelen, die dorpsraad incl. burgemeester zijn ook maar 'marionetten' van dat hele programma natuurlijk.
Ik zeg toch: ben zelf geen haar beter. Ik vind het heel leuk om al die mensen te volgen. Nutteloos gedrag, maar gewoon goed vermaak wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik post gewoon mee in een topic. Jezus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |