Parece ser que es un principito mal educadoquote:Op maandag 29 juli 2019 22:20 schreef ppuck het volgende:
Ese idiota Christiaan ni siquiera puede hacer la cama matrimonio o colgar una lámpara.
In zijn gezicht. Gebit/mond, denk ik. Stand van de lichte ogen.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Is Sjonnie () 20 afleveringen later nog steeds zo’n grappige droogkloot?
@:Duderinnetje heb nu steeds de focus ook op Jürgen maar ik zie echt met de beste wil van de wereld niks van Bowie.
Hoe zie jij dat dan?
Ik vond het al ergelijk dat hij nieteens zonder instructies een speelgoedkeuken in elkaar kon zettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:45 schreef golfer het volgende:
Toch weer knap dat Christiaan het alweer voor elkaar gekregen heeft, om zonder zelf een poot uit te steken, anderen zijn bed in elkaar te laten zetten.
Dat is wel de 'running gag': Christaan die met zijn 'je ben van mij' arm om zijn vrouw heen iets zegt of bedenkt en het dan vervolgens door iemand anders laat uitvoeren.
Ik zie het nog steeds nietquote:Op maandag 29 juli 2019 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In zijn gezicht. Gebit/mond, denk ik. Stand van de lichte ogen.
Zijn lijf uiteraard niet. Daar past Bowie drie keer in.
Vreselijk, naar mijn idee, hoe bonkig zijn zoon en hij hun lichamen trainen.
Ik heb nog nooooooit een lamp opgehangenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:45 schreef golfer het volgende:
Toch weer knap dat Christiaan het alweer voor elkaar gekregen heeft, om zonder zelf een poot uit te steken, anderen zijn bed in elkaar te laten zetten.
Dat is wel de 'running gag': Christaan die met zijn 'je ben van mij' arm om zijn vrouw heen iets zegt of bedenkt en het dan vervolgens door iemand anders laat uitvoeren.
Ik zie het ook niet. Het is er dan ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet
Maar ik loop achter dus misschien ga ik het zien
Ik had het niet over mijzelfquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:31 schreef ppuck het volgende:
[..]
Dan ben je zelf misschien een enorm licht?
Denk dat hij meer sociale vaardigheden heeft dan Mw. Rutten....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:46 schreef ppuck het volgende:
Christiaan en coachen passen niet bij elkaar. Hij heeft de sociale vaardigheden van een amoebe.
En die Wijnand is wel "chill". Gatver.
Da's niet zo moeilijk; iedereen heeft meer sociale vaardigheden dan mw. Rutten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat hij meer sociale vaardigheden heeft dan Mw. Rutten....
Afl 14 hier inmiddels. John en Brian samen vind ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:48 schreef golfer het volgende:
Opvul-uitzending. Gebeurde niet veel. Behalve dat Brian een gouden vent is.
Nog even flink door kijken nog even tot je weer actueel bij bent.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Afl 14 hier inmiddels. John en Brian samen vind ik![]()
En Elisa brrrrrrr![]()
Wat een leuke serie is dit zeg!
nu bezig met de aflevering dat Rutten de weekopdracht met het kruis hebben gewonnen. Gaan vandaag zoveel mogelijk proberen te kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even flink door kijken nog even tot je weer actueel bij bent.
Ja, leuke man die Brianquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:48 schreef golfer het volgende:
Het kruis van Juani is ergens blijven stekenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nu bezig met de aflevering dat Rutten de weekopdracht met het kruis hebben gewonnen. Gaan vandaag zoveel mogelijk proberen te kijken.
Volgens mij zijn we nu bij de opvul-afleveringquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:48 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |