Toch raar, als het nu voor de snelste ronde was of niet, waarom naar binnen gaan als je meer dan 10 seconden voorsprong hebt en daarbij de gok neemt dan je Hamilton wel even in haalt.quote:Op maandag 1 juli 2019 00:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar enkel voor de snelste ronde was hij wel later gestopt, nu moest hij nog een eindje door op die rode
twitter:JensonButton twitterde op maandag 01-07-2019 om 05:23:43Massive congratulations to Honda for their first win in the hybrid era and their first win since we won together back in 2006! Omedetō. What an epic race for @maxverstappen3 👏🏽hasn’t put a foot wrong all year and… https://t.co/bXIsOsrPvV reageer retweet
twitter:JensonButton twitterde op maandag 01-07-2019 om 01:24:16So proud of this man, Tanabe san used to be my engine engineer 15 years ago! Great to see him leading the charge with Honda 👏🏽 https://t.co/TwkaKD6Vq0 reageer retweet
zelf zegt hij dat ze hem beter iets eerder binnen hadden moeten halen dan had hij Bottas nog kunnen pakkenquote:Op maandag 1 juli 2019 08:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Toch raar, als het nu voor de snelste ronde was of niet, waarom naar binnen gaan als je meer dan 10 seconden voorsprong hebt en daarbij de gok neemt dan je Hamilton wel even in haalt.
Heb nog geen commentaren gelezen, maar kan me ook voorstellen dat ze hadden gedacht dat de banden het niet zouden halen gezien het snelheidsverschil met Max.. Alleen lag dat meer aan Max dan aan Vettel, bleek later, die was echt op de brommer op dat moment..quote:Op maandag 1 juli 2019 08:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Toch raar, als het nu voor de snelste ronde was of niet, waarom naar binnen gaan als je meer dan 10 seconden voorsprong hebt en daarbij de gok neemt dan je Hamilton wel even in haalt.
Ik had toch het idee dat hij bij de start zijn voet niet helemaal goed had staan.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:48 schreef beantherio het volgende:
twitter:JensonButton twitterde op maandag 01-07-2019 om 05:23:43Massive congratulations to Honda for their first win in the hybrid era and their first win since we won together back in 2006! Omedetō. What an epic race for @:maxverstappen3 👏🏽hasn’t put a foot wrong all year and… https://t.co/bXIsOsrPvV reageer retweet
twitter:JensonButton twitterde op maandag 01-07-2019 om 01:24:16So proud of this man, Tanabe san used to be my engine engineer 15 years ago! Great to see him leading the charge with Honda 👏🏽 https://t.co/TwkaKD6Vq0 reageer retweet
Scherp.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had toch het idee dat hij bij de start zijn voet niet helemaal goed had staan.
Handkoppeling.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had toch het idee dat hij bij de start zijn voet niet helemaal goed had staan.
ik vind zijn analyses altijd wel leuk om te lezentwitter:SportmphMark twitterde op maandag 01-07-2019 om 08:18:45A thriller of a race and a fantastic, timely, almost pre-ordained drive from @Max33Verstappen. But he only won it because of almost stalling at the start. Read how come. https://t.co/uzH06zSofs reageer retweet
Eens!quote:Op maandag 1 juli 2019 09:01 schreef Tarado het volgende:
ik vind zijn analyses altijd wel leuk om te lezentwitter:SportmphMark twitterde op maandag 01-07-2019 om 08:18:45A thriller of a race and a fantastic, timely, almost pre-ordained drive from @:Max33Verstappen. But he only won it because of almost stalling at the start. Read how come. https://t.co/uzH06zSofs reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:01 schreef Tarado het volgende:
ik vind zijn analyses altijd wel leuk om te lezentwitter:SportmphMark twitterde op maandag 01-07-2019 om 08:18:45A thriller of a race and a fantastic, timely, almost pre-ordained drive from @:Max33Verstappen. But he only won it because of almost stalling at the start. Read how come. https://t.co/uzH06zSofs reageer retweet
Hij kan het mooi omschrijven idd.quote:Saving his energy for a lap, Verstappen relaunched his attack on the 68th lap, slicing up the inside of Turn Three to take the lead – only for Leclerc to switch to the inside and get the tow up to Turn Four, where he was able to get back ahead. At much the same time Vettel on his new softs was within DRS range of Hamilton’s fourth place and all over the Mercedes like a rash.
Dat rechte stuk is niet recht.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:45 schreef nils7 het volgende:
Turn 3... ze noemen dat heel de tijd zo maar waar is Turn 2 dan?
Maar tussen 3 en 4 ook niet en 4 noemen ze ook geen 5.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat rechte stuk is niet recht..
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:45 schreef nils7 het volgende:
iig geen kandidaat om uit de agenda te halen.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ben nog aan het nagenieten, da's lang geleden. Wat een mooie race.
Niet normaal. Wat een heldenrit.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ben nog aan het nagenieten, da's lang geleden. Wat een mooie race.
Mode11genot.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik vraag me wel af wat ze nu met die motor hebben gedaan. Hebben ze hem maximaal open geschroefd met het idee van de dood of de gladiolen of is dit iets wat we vaker kunnen verwachten?
Die hebben de laatste 20 ronden of zo in max power mode geredenquote:Op maandag 1 juli 2019 11:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik vraag me wel af wat ze nu met die motor hebben gedaan. Hebben ze hem maximaal open geschroefd met het idee van de dood of de gladiolen of is dit iets wat we vaker kunnen verwachten?
Op zich wel positief dat het vermogen er is. Als ze dat max vermogen ook betrouwbaar krijgen ziet het er goed uitquote:Op maandag 1 juli 2019 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die hebben de laatste 20 ronden of zo in max power mode geredenZullen ze denk ik niet vaak zo kunnen doen.
quote:
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:45:46"Engine mode 11" 📻VTEC just kicked in 😉#PoweredByHonda https://t.co/rxSK3oV1UI reageer retweet
was ook wel de race om het te riskeren omdat de Mercs duidelijk hun enginemode de andere kant op hadden gedraaidquote:
maar Marko zei dat ze dan met een nieuwe upgraded versie komenquote:Op maandag 1 juli 2019 11:23 schreef Lionheaad het volgende:
Mercedes kon de hogere power modes niet inschakelen vanwege de hoogte en vooral warmte.
Duidelijk een probleem et de koeling.
Motor van Verstappen moet nog tot Monza meegaan denk ik.
Daar zullen ze wel een nieuwe erin schroeven en de gridstraf pakken.
Op Monza kunnen ze toch niet tegen Mercedes en Ferrari op qua vermogen.
We hebben het wel over de heldenrit van Max, maar kijk die Sainz dan ff zeg. Nog niet opgevallen na al het tumult.quote:
gewoon een kut ontwerp, dusquote:Op maandag 1 juli 2019 11:23 schreef Lionheaad het volgende:
Mercedes kon de hogere power modes niet inschakelen vanwege de hoogte en vooral warmte.
Duidelijk een probleem et de koeling.
Motor van Verstappen moet nog tot Monza meegaan denk ik.
Daar zullen ze wel een nieuwe erin schroeven en de gridstraf pakken.
Op Monza kunnen ze toch niet tegen Mercedes en Ferrari op qua vermogen.
Ook een prima race gereden.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hebben het wel over de heldenrit van Max, maar kijk die Sainz dan ff zeg. Nog niet opgevallen na al het tumult.
De onaangekondigde updates van Newey deden zelfs een glimlach op Max zn gezicht toveren toen ie m tegen de muur parkeerde.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook een prima race gereden.
Verschil is natuurlijk dat je normaal gesproken zo ronde de plek uitkomt waar je hoort, terwijl Max vanuit een poepstart de race zelf won.
Want eerlijk is eerlijk, de RB was tot nu toe de 3e auto op de baan.
Even de criticasters keihard oop hun plek zettenquote:Op maandag 1 juli 2019 11:02 schreef DrMarten het volgende:
Ah, u was er ook.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
Was leuk in de Ziggo Dome. Niet verwacht eigenlijk! Je merkte dat er voornamelijk echt F1 publiek zat, de pogingen van de DJ's om de mensen in feeststemming te krijgen lukte niet of nauwelijks.
pas na afloop in alle euforie natuurlijk veel gehos, ook wel begrijpelijk.
weer geen fok! meetquote:Op maandag 1 juli 2019 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, u was er ook.
Het was geen dart publiek nee
Wat ook opvallend. Wat Max deed gisteren, sloeg weer eens positief nergens op natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook een prima race gereden.
Verschil is natuurlijk dat je normaal gesproken zo ronde de plek uitkomt waar je hoort, terwijl Max vanuit een poepstart de race zelf won.
Want eerlijk is eerlijk, de RB was tot nu toe de 3e auto op de baan.
Dat gelul met die kutdj's in NL moeten we ook gewoon een keer mee stoppen. Dat is een hele specifieke muzieksmaak.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
Was leuk in de Ziggo Dome. Niet verwacht eigenlijk! Je merkte dat er voornamelijk echt F1 publiek zat, de pogingen van de DJ's om de mensen in feeststemming te krijgen lukte niet of nauwelijks.
pas na afloop in alle euforie natuurlijk veel gehos, ook wel begrijpelijk.
Sainz jr heeft daar echt pech mee. Niet de eerste keer dat hij niet onverdienstelijk rijd maar ondergesneeuwd word door wat anders.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hebben het wel over de heldenrit van Max, maar kijk die Sainz dan ff zeg. Nog niet opgevallen na al het tumult.
Fail 3quote:
Een kutontwerp dat tot nu toe op 8 van de 9 circuits de winnende auto was...quote:
Dat weet Mercedes ook wel. Als je een winnende auto kan maken op pak m beet 15 van de 20 banen, dan maak je een auto die op die 15 banen wint. Niet de overige 5, die boeien minder.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een kutontwerp dat tot nu toe op 8 van de 9 circuits de winnende auto was...
yup. En dan ook nog Rick en Niels van Veronica. totaal geen timing en feeling met het publiek. vond het tenenkrommend....quote:Op maandag 1 juli 2019 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat gelul met die kutdj's in NL moeten we ook gewoon een keer mee stoppen. Dat is een hele specifieke muzieksmaak.
Overal waar je ter wereld komt, wordt gewoon muziek gedraaid. Niks alleen dj dance.
omgekeerde van RB zeg maar.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat weet Mercedes ook wel. Als je een winnende auto kan maken op pak m beet 15 van de 20 banen, dan maak je een auto die op die 15 banen wint. Niet de overige 5, die boeien minder.
Nouja die Norris is ook geen pannenkoek. En de grootste schade heeft Sainz zichzelf aangedaan anders zat die nu gewoon in de RB.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sainz jr heeft daar echt pech mee. Niet de eerste keer dat hij niet onverdienstelijk rijd maar ondergesneeuwd word door wat anders.
Precies, dat is nu net wat Mercedes al jaren goed doet.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat weet Mercedes ook wel. Als je een winnende auto kan maken op pak m beet 15 van de 20 banen, dan maak je een auto die op die 15 banen wint. Niet de overige 5, die boeien minder.
Als ze bij Ferrari niet keer op keer zo hard falen zou de dominantie van Mercedes ook een stuk minder zijn gok ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan moet je over twee weken nog eens kijken.
ze hadden dan ook de hittegolf pech, anders had er wel beter uitgezienquote:Op maandag 1 juli 2019 12:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Turn 2 is er omdat het voor de MotoGP wél een bocht is, aldus Brundle....quote:Op maandag 1 juli 2019 09:45 schreef nils7 het volgende:
Tja, true. Maar hij is goed genoeg om het alsnog te redden. Misschien niet als 1e maar als 2e rijder bij een topteam. De toekomst zal het uitwijzen alleen zit geen enkel team op dat gekloot van Sainz Sr te wachten dat Jr met zich mee brengt.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja die Norris is ook geen pannenkoek. En de grootste schade heeft Sainz zichzelf aangedaan anders zat die nu gewoon in de RB.
Hitte in combinatie met de hoogte van Spielberg, btw. Alleen hitte is al een probleem voor Mercedes door het ontwerp maar als je dan ook nog te maken hebt met ijlere lucht dan word het erg lastig.quote:
110 zuidquote:Op maandag 1 juli 2019 12:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
weer geen fok! meetwelk vak zat/stond je?
Maxico.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hitte in combinatie met de hoogte van Spielberg, btw. Alleen hitte is al een probleem voor Mercedes door het ontwerp maar als je dan ook nog te maken hebt met ijlere lucht dan word het erg lastig.
Belooft wat voor Mexico
Tegen die tijd is Hamilton toch al binnen.quote:
We shall see. Maar dat zou inderdaad zomaar kunnen, Austin waar het vaak heel erg warm is kan ook nog heel interessant worden.quote:
rara waar zat ikquote:
Ik hoop dat jij je een beetje gedragen hebtquote:Op maandag 1 juli 2019 13:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
rara waar zat ikwel rij en stoel? straks heb ik naast je gezeten
Qua budget zitten ze gelijk toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als ze bij Ferrari niet keer op keer zo hard falen zou de dominantie van Mercedes ook een stuk minder zijn gok ik.
de rust zelvequote:Op maandag 1 juli 2019 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij je een beetje gedragen hebt
Vooral leuk dat bij '2019 Austrian Grand Prix results' in zijn stuk Gasly in een Toro Rosso wordt gezet i.p.v. Red Bull. Zo voelde het gisteren wel.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Hij kan het mooi omschrijven idd.
Ferrari met 50 jaar F1 ervaring niet? Wat een bullshit.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Qua budget zitten ze gelijk toch?
Maar Mercedes neemt als groot merk veel knowhow mee.
Dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:23 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Vooral leuk dat bij '2019 Austrian Grand Prix results' in zijn stuk Gasly in een Toro Rosso wordt gezet i.p.v. Red Bull. Zo voelde het gisteren wel.
Ah ik wist niet dat ik je beledigde met mijn domme posting. Excuses en dank voor je heldere argumenten, fijn om tot een ander inzicht te komen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ferrari met 50 jaar F1 ervaring niet? Wat een bullshit.
Dat gebrek aan beter zal het vooral zijn. Kvyat hebben ze al een keer uit Red Bull gezet, dus kans is klein dat hij terug komt. En met Albon willen ze niet de fout maken die ze met Gasly gemaakt hebben door hem te snel al te promoveren. Dus zolang Gasly P6 kan behouden laten ze hem waarschijnlijk zitten tot het einde van het jaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:28 schreef NicolasJoy het volgende:
Denk dat ze bij gebrek aan beter Gasly het seizoen gewoon de kans geven.
Mits hij 6e in de stand blijf. Als hij ingehaald wordt door een Mclaren o.i.d. dan is het einde oefening.
Haal de Hulk.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat gebrek aan beter zal het vooral zijn. Kvyat hebben ze al een keer uit Red Bull gezet, dus kans is klein dat hij terug komt. En met Albon willen ze niet de fout maken die ze met Gasly gemaakt hebben door hem te snel al te promoveren. Dus zolang Gasly P6 kan behouden laten ze hem waarschijnlijk zitten tot het einde van het jaar.
Wel vraag ik me af wat hun plan daarna is, want Albon na 1 jaartje in in die Red Bull drukken is ook weer vragen om problemen.
Die is te oud voor RB denk ik, genoeg andere jonge talenten die ze zelf kunnen opleiden, dus ze zouden wel gek zijn.quote:
Voor een jaartje zou het prima kunnen. Er zijn geruchten dat Renault hem in 2020 laat gaan. Dan zou het Red Bull de tijd geven om Albon nog een jaartje te trainen voordat ze die in 2021 dan in de RB stoppen. En hij kan zich behoorlijk goed meten aan Ricciardo momenteel.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Die is te oud voor RB denk ik, genoeg andere jonge talenten die ze zelf kunnen opleiden, dus ze zouden wel gek zijn.
Tja, die jonge talenten blijken nog niet rijp genoeg. Hulk voor een jaartje kan dan prima.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Die is te oud voor RB denk ik, genoeg andere jonge talenten die ze zelf kunnen opleiden, dus ze zouden wel gek zijn.
Denk niet dat Hulkenberg daar zelf dan op zit te wachten, want waar sta je na dat jaar? Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:19 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Voor een jaartje zou het prima kunnen. Er zijn geruchten dat Renault hem in 2020 laat gaan. Dan zou het Red Bull de tijd geven om Albon nog een jaartje te trainen voordat ze die in 2021 dan in de RB stoppen. En hij kan zich behoorlijk goed meten aan Ricciardo momenteel.
En de pairing van Hulk met Verstappen is vanuit marketing oogpunt volgens mij ook best aardig
Ik gok dat volgend jaar Ocon daar rijdt.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Denk niet dat Hulkenberg daar zelf dan op zit te wachten, want waar sta je na dat jaar? Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.
Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.
dat is zo'n kut joch.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik gok dat volgend jaar Ocon daar rijdt.
hij is behoorlijk grijs geworden, het laatste jaar, veel kopzorgen?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.
Red Bull is dan een prima optie voor een jaar, me dunkt.
Daarom past hij goed bij Renault.quote:
Zeker, Coole gast en een erg goede coureur. Maar die blijft nog wel even bij Mclaren, hopelijk zet Mclaren de lijn ook door. Laten er maar meer teams strijden voor het podium.quote:Ik vind Lando Norris wel een coole gast, die mag van mij blijven en naar RB
en Fastest Lap.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef AnneX het volgende:
Komop...er zijn pas 9 races geweest en nu al stoeltjes verdelen![]()
Even nagenieten: 2 ferrari’s en 1 mercedes ingehaald en 1 merc voorgeblevenén gewonnen.
![]()
En dat vanuit kansloze positie.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef AnneX het volgende:
Komop...er zijn pas 9 races geweest en nu al stoeltjes verdelen![]()
Even nagenieten: 2 ferrari’s en 1 mercedes ingehaald en 1 merc voorgeblevenén gewonnen.
![]()
Uh que?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)straf-in-oostenrijk/
Slechte start heeft Max gered.
quote:
quote:Verstappen kwam slecht weg en viel terug naar de zevende plek alvorens zijn inhaalsprint richting de finish begon. Net als Kevin Magnussen stond hij verder naar voren op de grid dan gebruikelijk was. Het verschil was nihil, maar wel essentieel voor het oordeel of dit wel of niet toegestaan was. Michael Masi, de betreffende race-directeur van de FIA: "Er is een positiesensor onder elke wagen geļnstalleerd. Kevin rolde iets naar voren, dus de sensor was buiten de startbox gekomen."
Omdat de wagen van Verstappen stil bleef staan bij de startsequentie gaf de sensor geen signaal door. Op de beelden leek hij daarentegen wel even ver naar voren te staan als Magnussen, maar omdat hij terugviel van de tweede naar de zevende plek zag de wedstrijdleiding er nog weinig reden toe om het nader te bekijken. Van een verkregen voordeel in de race was immers geen sprake.
Verzonnen artikelen.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)straf-in-oostenrijk/
Slechte start heeft Max gered.
Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).quote:Op maandag 1 juli 2019 17:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
GPUpdate is normaal niet echt van het fake news, maar kan het mis hebben.
in het artikel staat dat de wedstrijdleiding er naar gekeken heeft, maar door de slechte start van Max geen reden tot straf had. Helaas staat er geen bron bij.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).
Max staat ook stil en daarna 0.1s stil ofzo met die stall, al rolt de wagen en blijft hij uberhaupt niet compleet stilstaan...
'Op beelden lijkt Max naar voren te staan'. Ok, nul relevantie, want wat doen beelden er toe. Plus, de wedstrijdleiding zegt letterlijk dat er geen reden tot nader onderzoek was ergens.
GP Update: MaX hEeFt gEWoNnEn eN dOoR oOg vAn dE NaAlD mEt z'N SleChTe StaRT!
Vind het gewoon onzinnige artikelen van zo'n site, dat je ze plaatst is verder prima, maar ik snap niet wat GP update nou wil...
Amus meldt het ook gewoon.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).
Max staat ook stil en daarna 0.1s stil ofzo met die stall, al rolt de wagen en blijft hij uberhaupt niet compleet stilstaan...
'Op beelden lijkt Max naar voren te staan'. Ok, nul relevantie, want wat doen beelden er toe. Plus, de wedstrijdleiding zegt letterlijk dat er geen reden tot nader onderzoek was ergens.
GP Update: MaX hEeFt gEWoNnEn eN dOoR oOg vAn dE NaAlD mEt z'N SleChTe StaRT!
Vind het gewoon onzinnige artikelen van zo'n site, dat je ze plaatst is verder prima, maar ik snap niet wat GP update nou wil...
Veel straffen hebben het uitgangspunt dat het pas bestraft wordt als je er voordeel uit haalt. Dit dus ook.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Dat zou een nog matiger verhaal zijn, hoe kan de straf(maat) nou afhangen van de kwaliteit van je start. Magnussen had toch ook nul voordeel en geen betere start? Maar die krijgt dan wel een straf?
Volgens mij worden er in die artikelen wat dingen verkeerd geinterpreteerd (en al die sites schrijven elkaar netjes over, dat maakt weinig uit...).
En hoe haalde Magnussen er voordeel uit dan?quote:Op maandag 1 juli 2019 17:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Veel straffen hebben het uitgangspunt dat het pas bestraft wordt als je er voordeel uit haalt. Dit dus ook.
En maar mee zingen dat ze van duitsenbloed zijn bahquote:Op maandag 1 juli 2019 17:32 schreef Zipportal het volgende:
Vooral dat volk bij het Volkslied.KOTSEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |