Sainz jr heeft daar echt pech mee. Niet de eerste keer dat hij niet onverdienstelijk rijd maar ondergesneeuwd word door wat anders.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hebben het wel over de heldenrit van Max, maar kijk die Sainz dan ff zeg. Nog niet opgevallen na al het tumult.
Fail 3quote:
Een kutontwerp dat tot nu toe op 8 van de 9 circuits de winnende auto was...quote:
Dat weet Mercedes ook wel. Als je een winnende auto kan maken op pak m beet 15 van de 20 banen, dan maak je een auto die op die 15 banen wint. Niet de overige 5, die boeien minder.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een kutontwerp dat tot nu toe op 8 van de 9 circuits de winnende auto was...
yup. En dan ook nog Rick en Niels van Veronica. totaal geen timing en feeling met het publiek. vond het tenenkrommend....quote:Op maandag 1 juli 2019 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat gelul met die kutdj's in NL moeten we ook gewoon een keer mee stoppen. Dat is een hele specifieke muzieksmaak.
Overal waar je ter wereld komt, wordt gewoon muziek gedraaid. Niks alleen dj dance.
omgekeerde van RB zeg maar.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat weet Mercedes ook wel. Als je een winnende auto kan maken op pak m beet 15 van de 20 banen, dan maak je een auto die op die 15 banen wint. Niet de overige 5, die boeien minder.
Nouja die Norris is ook geen pannenkoek. En de grootste schade heeft Sainz zichzelf aangedaan anders zat die nu gewoon in de RB.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sainz jr heeft daar echt pech mee. Niet de eerste keer dat hij niet onverdienstelijk rijd maar ondergesneeuwd word door wat anders.
Precies, dat is nu net wat Mercedes al jaren goed doet.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat weet Mercedes ook wel. Als je een winnende auto kan maken op pak m beet 15 van de 20 banen, dan maak je een auto die op die 15 banen wint. Niet de overige 5, die boeien minder.
Als ze bij Ferrari niet keer op keer zo hard falen zou de dominantie van Mercedes ook een stuk minder zijn gok ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan moet je over twee weken nog eens kijken.
ze hadden dan ook de hittegolf pech, anders had er wel beter uitgezienquote:Op maandag 1 juli 2019 12:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Turn 2 is er omdat het voor de MotoGP wél een bocht is, aldus Brundle....quote:Op maandag 1 juli 2019 09:45 schreef nils7 het volgende:
Turn 3... ze noemen dat heel de tijd zo maar waar is Turn 2 dan?
Tja, true. Maar hij is goed genoeg om het alsnog te redden. Misschien niet als 1e maar als 2e rijder bij een topteam. De toekomst zal het uitwijzen alleen zit geen enkel team op dat gekloot van Sainz Sr te wachten dat Jr met zich mee brengt.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja die Norris is ook geen pannenkoek. En de grootste schade heeft Sainz zichzelf aangedaan anders zat die nu gewoon in de RB.
Hitte in combinatie met de hoogte van Spielberg, btw. Alleen hitte is al een probleem voor Mercedes door het ontwerp maar als je dan ook nog te maken hebt met ijlere lucht dan word het erg lastig.quote:
110 zuidquote:Op maandag 1 juli 2019 12:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
weer geen fok! meetwelk vak zat/stond je?
Maxico.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hitte in combinatie met de hoogte van Spielberg, btw. Alleen hitte is al een probleem voor Mercedes door het ontwerp maar als je dan ook nog te maken hebt met ijlere lucht dan word het erg lastig.
Belooft wat voor Mexico
Tegen die tijd is Hamilton toch al binnen.quote:
We shall see. Maar dat zou inderdaad zomaar kunnen, Austin waar het vaak heel erg warm is kan ook nog heel interessant worden.quote:
rara waar zat ikquote:
Ik hoop dat jij je een beetje gedragen hebtquote:Op maandag 1 juli 2019 13:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
rara waar zat ikwel rij en stoel? straks heb ik naast je gezeten
Qua budget zitten ze gelijk toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als ze bij Ferrari niet keer op keer zo hard falen zou de dominantie van Mercedes ook een stuk minder zijn gok ik.
de rust zelvequote:Op maandag 1 juli 2019 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij je een beetje gedragen hebt
Vooral leuk dat bij '2019 Austrian Grand Prix results' in zijn stuk Gasly in een Toro Rosso wordt gezet i.p.v. Red Bull. Zo voelde het gisteren wel.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Hij kan het mooi omschrijven idd.
Ferrari met 50 jaar F1 ervaring niet? Wat een bullshit.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Qua budget zitten ze gelijk toch?
Maar Mercedes neemt als groot merk veel knowhow mee.
Dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:23 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Vooral leuk dat bij '2019 Austrian Grand Prix results' in zijn stuk Gasly in een Toro Rosso wordt gezet i.p.v. Red Bull. Zo voelde het gisteren wel.
Ah ik wist niet dat ik je beledigde met mijn domme posting. Excuses en dank voor je heldere argumenten, fijn om tot een ander inzicht te komen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ferrari met 50 jaar F1 ervaring niet? Wat een bullshit.
Dat gebrek aan beter zal het vooral zijn. Kvyat hebben ze al een keer uit Red Bull gezet, dus kans is klein dat hij terug komt. En met Albon willen ze niet de fout maken die ze met Gasly gemaakt hebben door hem te snel al te promoveren. Dus zolang Gasly P6 kan behouden laten ze hem waarschijnlijk zitten tot het einde van het jaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:28 schreef NicolasJoy het volgende:
Denk dat ze bij gebrek aan beter Gasly het seizoen gewoon de kans geven.
Mits hij 6e in de stand blijf. Als hij ingehaald wordt door een Mclaren o.i.d. dan is het einde oefening.
Haal de Hulk.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat gebrek aan beter zal het vooral zijn. Kvyat hebben ze al een keer uit Red Bull gezet, dus kans is klein dat hij terug komt. En met Albon willen ze niet de fout maken die ze met Gasly gemaakt hebben door hem te snel al te promoveren. Dus zolang Gasly P6 kan behouden laten ze hem waarschijnlijk zitten tot het einde van het jaar.
Wel vraag ik me af wat hun plan daarna is, want Albon na 1 jaartje in in die Red Bull drukken is ook weer vragen om problemen.
Die is te oud voor RB denk ik, genoeg andere jonge talenten die ze zelf kunnen opleiden, dus ze zouden wel gek zijn.quote:
Voor een jaartje zou het prima kunnen. Er zijn geruchten dat Renault hem in 2020 laat gaan. Dan zou het Red Bull de tijd geven om Albon nog een jaartje te trainen voordat ze die in 2021 dan in de RB stoppen. En hij kan zich behoorlijk goed meten aan Ricciardo momenteel.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Die is te oud voor RB denk ik, genoeg andere jonge talenten die ze zelf kunnen opleiden, dus ze zouden wel gek zijn.
Tja, die jonge talenten blijken nog niet rijp genoeg. Hulk voor een jaartje kan dan prima.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Die is te oud voor RB denk ik, genoeg andere jonge talenten die ze zelf kunnen opleiden, dus ze zouden wel gek zijn.
Denk niet dat Hulkenberg daar zelf dan op zit te wachten, want waar sta je na dat jaar? Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:19 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Voor een jaartje zou het prima kunnen. Er zijn geruchten dat Renault hem in 2020 laat gaan. Dan zou het Red Bull de tijd geven om Albon nog een jaartje te trainen voordat ze die in 2021 dan in de RB stoppen. En hij kan zich behoorlijk goed meten aan Ricciardo momenteel.
En de pairing van Hulk met Verstappen is vanuit marketing oogpunt volgens mij ook best aardig
Ik gok dat volgend jaar Ocon daar rijdt.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Denk niet dat Hulkenberg daar zelf dan op zit te wachten, want waar sta je na dat jaar? Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.
Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.
dat is zo'n kut joch.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik gok dat volgend jaar Ocon daar rijdt.
hij is behoorlijk grijs geworden, het laatste jaar, veel kopzorgen?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.
Red Bull is dan een prima optie voor een jaar, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |