abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2019 @ 16:22:43 #76
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187700059
De Vries naar RBR volgend jaar :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_187700112
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef Antonov89 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij prima bij Renault zit, en dat Renault dat ook wel ziet.
Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.

Red Bull is dan een prima optie voor een jaar, me dunkt.
pi_187700132
Stuur GAS anders naar Renault hebben ze de fransman die ze zo graag willen
  maandag 1 juli 2019 @ 16:28:52 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187700171
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik gok dat volgend jaar Ocon daar rijdt.
dat is zo'n kut joch.
Ik vind Lando Norris wel een coole gast, die mag van mij blijven en naar RB
  maandag 1 juli 2019 @ 16:29:44 #80
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187700192
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:25 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Cyril heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat hij Ocon wilt binnenhengelen. Ze willen bij Renault graag een Fransoos hebben en Ric zit op een 3 jaar contract. Dus dat kost Hulk mogelijk zijn stoeltje aan het eind van het jaar.

Red Bull is dan een prima optie voor een jaar, me dunkt.
hij is behoorlijk grijs geworden, het laatste jaar, veel kopzorgen?
pi_187700216
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is zo'n kut joch.
Daarom past hij goed bij Renault. :P
quote:
Ik vind Lando Norris wel een coole gast, die mag van mij blijven en naar RB
Zeker, Coole gast en een erg goede coureur. Maar die blijft nog wel even bij Mclaren, hopelijk zet Mclaren de lijn ook door. Laten er maar meer teams strijden voor het podium.
pi_187700253
Ik zou KVY in de RB zetten
pi_187700471
Komop...er zijn pas 9 races geweest en nu al stoeltjes verdelen o|O

Even nagenieten: 2 ferrari’s en 1 mercedes ingehaald en 1 merc voorgebleven w/ én gewonnen. w/ _O_
pi_187700558
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef AnneX het volgende:

Even nagenieten: 2 ferrari’s en 1 mercedes ingehaald en 1 merc voorgebleven w/ én gewonnen. w/ _O_
en Fastest Lap.
pi_187700667
En Kubicagod DOTD _O_
  maandag 1 juli 2019 @ 16:56:31 #87
168739 Red_85
'echt wel'
pi_187700681
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:42 schreef AnneX het volgende:

En dat vanuit kansloze positie.

Prachtig toch?
Legendarisch misschien wel. Al vind ik BRA '16 in de regen nog steeds buitenaards.
In ieder geval memorabel. En heel knap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_187700716
quote:
Uh que?
pi_187700724
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:58 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Uh que?
quote:
Verstappen kwam slecht weg en viel terug naar de zevende plek alvorens zijn inhaalsprint richting de finish begon. Net als Kevin Magnussen stond hij verder naar voren op de grid dan gebruikelijk was. Het verschil was nihil, maar wel essentieel voor het oordeel of dit wel of niet toegestaan was. Michael Masi, de betreffende race-directeur van de FIA: "Er is een positiesensor onder elke wagen geļnstalleerd. Kevin rolde iets naar voren, dus de sensor was buiten de startbox gekomen."

Omdat de wagen van Verstappen stil bleef staan bij de startsequentie gaf de sensor geen signaal door. Op de beelden leek hij daarentegen wel even ver naar voren te staan als Magnussen, maar omdat hij terugviel van de tweede naar de zevende plek zag de wedstrijdleiding er nog weinig reden toe om het nader te bekijken. Van een verkregen voordeel in de race was immers geen sprake.
pi_187700779
quote:
Verzonnen artikelen. :')
Jack does it in real time...
pi_187700792
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:02 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Verzonnen artikelen. :')
GPUpdate is normaal niet echt van het fake news, maar kan het mis hebben.
pi_187700885
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:03 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

GPUpdate is normaal niet echt van het fake news, maar kan het mis hebben.
Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).

Max staat ook stil en daarna 0.1s stil ofzo met die stall, al rolt de wagen en blijft hij uberhaupt niet compleet stilstaan...

'Op beelden lijkt Max naar voren te staan'. Ok, nul relevantie, want wat doen beelden er toe. Plus, de wedstrijdleiding zegt letterlijk dat er geen reden tot nader onderzoek was ergens.

GP Update: MaX hEeFt gEWoNnEn eN dOoR oOg vAn dE NaAlD mEt z'N SleChTe StaRT!

Vind het gewoon onzinnige artikelen van zo'n site, dat je ze plaatst is verder prima, maar ik snap niet wat GP update nou wil...
pi_187700964
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Er staat letterlijk in dat Magnussen te ver naar voren rolde, wat overigens al voor de start gebeurde, want hij had geen jumpstart maar stond stil op de verkeerde plek (dus deze anekdote klopt al niet).

Max staat ook stil en daarna 0.1s stil ofzo met die stall, al rolt de wagen en blijft hij uberhaupt niet compleet stilstaan...

'Op beelden lijkt Max naar voren te staan'. Ok, nul relevantie, want wat doen beelden er toe. Plus, de wedstrijdleiding zegt letterlijk dat er geen reden tot nader onderzoek was ergens.

Vind het gewoon onzinnige artikelen van zo'n site, dat je ze plaatst is verder prima, maar ik snap niet wat GP update nou wil...
in het artikel staat dat de wedstrijdleiding er naar gekeken heeft, maar door de slechte start van Max geen reden tot straf had. Helaas staat er geen bron bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2019 17:13:54 ]
  maandag 1 juli 2019 @ 17:17:12 #94
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187701033
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Amus meldt het ook gewoon.
And so is the past
pi_187701138
Dat zou een nog matiger verhaal zijn, hoe kan de straf(maat) nou afhangen van de kwaliteit van je start. Magnussen had toch ook nul voordeel en geen betere start? Maar die krijgt dan wel een straf?

Volgens mij worden er in die artikelen wat dingen verkeerd geinterpreteerd (en al die sites schrijven elkaar netjes over, dat maakt weinig uit...).
  maandag 1 juli 2019 @ 17:24:31 #96
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187701193
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Dat zou een nog matiger verhaal zijn, hoe kan de straf(maat) nou afhangen van de kwaliteit van je start. Magnussen had toch ook nul voordeel en geen betere start? Maar die krijgt dan wel een straf?

Volgens mij worden er in die artikelen wat dingen verkeerd geinterpreteerd (en al die sites schrijven elkaar netjes over, dat maakt weinig uit...).
Veel straffen hebben het uitgangspunt dat het pas bestraft wordt als je er voordeel uit haalt. Dit dus ook.
And so is the past
pi_187701472
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Veel straffen hebben het uitgangspunt dat het pas bestraft wordt als je er voordeel uit haalt. Dit dus ook.
En hoe haalde Magnussen er voordeel uit dan?

Nou lijkt mij dit sowieso niet echt de 'regel', maar de FIA maakt het zichzelf weer onnodig lastig. Dus als Max 2 plekken verliest is het wel voordeel? Of geen plek wint maar er wel sneller door kan aanvallen in latere bochten? Hoe moeilijk kan het zijn: verkeerd staan hoort gewoon een straf te zijn en het is echt de eerste keer dat ik hoor dat ze ook zouden kijken of je ook echt voordeel uit je start haalt...
pi_187701744
quote:
En maar mee zingen dat ze van duitsenbloed zijn bah
paupervolkslied dat zal ik nooit meezingen en heb groot respect voor ieder die dat ook weigert
pi_187701798
De meeste talentvolle coureurs zullen als ze slim zijn passen voor een stoeltje bij Red bull op dit moment. Als je net zo weggereden wordt als Gasly is dat carričre zelfmoord. En met Max in combinatie met een lastig te besturen Red bull auto loop je dat risico. Daarom zal het of Gasly of een ervaren coureur worden als tweede rijder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')