Max moet dan wel geprikkeld worden door zijn teammaat met Gasly kun je makkelijk in slaap raken en daarmee ook je focus om te blijven presteren ( altijd beter zijn dan je teammaat )quote:Op zondag 30 juni 2019 23:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Norris lijkt mij ook een geschikte vent.
Maar vraag is of dat zo blijft wanneer hij en Max kunnen strijden om de titel.
Al denk ik dat Max nog wel een niveautje te hoog is.
			
			
			
			Volgens mij Norris op Raikkonenquote:Op zondag 30 juni 2019 23:11 schreef mikieu het volgende:
Wordt wel tijd dat die Leclerc eens wordt afgebrand. Wat een misselijkmakend schijnheilig ventje is dat man. Sneu gedrag, aan het begin van de race werd exact dezelfde inhaalactie uitgevoerd (ik dacht met kvyat erbij). Degene in Leclerc’s positie lift daar gewoon aangezien je gewoon voorbij gereden..
			
			
			
			McLaren is de afgelopen 10 jaar misschien wel ver weg gezakt maar het fundament voor topprestaties is er nog steeds wel hoor denk ik. En je handhaven bij RBR is (tenzij je Max Verstappen heet) ook niet zo makkelijk. Norris kan in ieder geval in 2020 het beste gewoon blijven zitten waar ie zit.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Met de F1 weet je het nooit. Denk dat Norris zich wel in de kijker speelt en als RBR serieus interesse heeft kan McClaren een stap naar het grote RBR tegen houden. Daar zal Norris vast ook wel een mening over hebben. Immers met RBR kunnen winnen, McClaren is nog ver weg.
			
			
			
			
			
			
			
			Hij ging naar binnen om te pareren..quote:Op zondag 30 juni 2019 23:38 schreef BroesWillems het volgende:
Ook opvallend, Vettel gaat naar binnen voor nieuwe banden om de snelste race ronde te pakken. Maar dat punt is ook voor Verstappen.
			
			
			
			Wie of wat?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij ging naar binnen om te pareren..
			
			
			
			
			
			
			
			Beetje een jankbal inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik had Leclerc ook wel wat hoger ingeschat. Tijdens de race en vlak daarna ok, maar daarna...
			
			
			
			Hij komt binnen vanaf 4 en moet dan 20 ronden voluit om die 4e plaats terug te pakken, dat lijkt mij geen goede gok van Ferrari maar die maken al het hele seizoen rare strategie beslissingen in mijn opinie.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij ging naar binnen om te pareren..
			
			
			
			Vettel dacht het einde niet te halen op de harde banden en pitte daarom. Mede om er nog het maximale uit te halenquote:Op zondag 30 juni 2019 23:38 schreef BroesWillems het volgende:
Ook opvallend, Vettel gaat naar binnen voor nieuwe banden om de snelste race ronde te pakken. Maar dat punt is ook voor Verstappen.
			
			
			
			Dat was het ook niet, maar dat was wel het planquote:Op zondag 30 juni 2019 23:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij komt binnen vanaf 4 en moet dan 20 ronden voluit om die 4e plaats terug te pakken, dat lijkt mij geen goede gok van Ferrari maar die maken al het hele seizoen rare strategie beslissingen in mijn opinie.
			
			
			
			Echt? Ik vind het een begrijpelijke reactie, netjes is het niet maar hey Max en Karel rijden beiden in eerste instantie met het hart. Gepassioneerd en minder berekend. Als Max dom doet gooien we het op de eerste emoties na de race. In the heat of the fire. Maar als Karel het doet is dat kennelijk anders.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik had Leclerc ook wel wat hoger ingeschat. Tijdens de race en vlak daarna ok, maar daarna...
			
			
			
			Die de snelste ronde pakte op harde banden terwijl Vettel op de zachte reed. Hoe vaak is het sowieso voorgekomen dat de snelste ronde van een race op de hardste compound gereden werd?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:38 schreef BroesWillems het volgende:
Ook opvallend, Vettel gaat naar binnen voor nieuwe banden om de snelste race ronde te pakken. Maar dat punt is ook voor Verstappen.
			
			
			
			Max was er al voorbij en Vettel had een flinke voorsprong op Hamilton. Vond het wel opvallend, enige reden die ik kon bedenken was voor snelste race ronde.quote:
			
			
			
			quote:Op zondag 30 juni 2019 23:43 schreef . HiuPeterselieman het volgende:
[..]
Vettel dacht het einde niet te halen op de harde banden en pitte daarom. Mede om er nog het maximale uit te halen
			
			
			
			De kerk moet gewoon niet jankenquote:Op zondag 30 juni 2019 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een begrijpelijke reactie, netjes is het niet maar hey Max en Karel rijden beiden in eerste instantie met het hart. Gepassioneerd en minder berekend. Als Max dom doet gooien we het op de eerste emoties na de race. In the heat of the fire. Maar als Karel het doet is dat kennelijk anders.
			
			
			
			Dat was het niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Max was er al voorbij en Vettel had een flinke voorsprong op Hamilton. Vond het wel opvallend, enige reden die ik kon bedenken was voor snelste race ronde.
			
			
			
			Wel wat hij probeerdequote:Op zondag 30 juni 2019 23:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wie? Max kon hij sowieso niet meer pareren?
			
			
			
			
			
			
			
			Met nog 15/20 ronden te gaan een extra pitstop van 20 seconden om weer aan te vallen bij Max? Ik geloof er niets van.quote:
			
			
			
			
			
			
			
			Jaquote:Op zondag 30 juni 2019 23:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Met nog 15/20 ronden te gaan een extra pitstop van 20 seconden om weer aan te vallen bij Max? Ik geloof er niets van.
			
			
			
			Afgezien daarvan is die natuurlijk nog heel erg op zoek naar zijn eerste overwinning. Die is hem al door de neus geboord door materiaalpech dit seizoen en nu wordt hij vlak voor het eind voorbij gereden. De frustratie lijkt me wel begrijpelijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:49 schreef BroesWillems het volgende:
De reactie van Leclerc is natuurlijk volkomen begrijpelijk. Die heeft echt de eerste plek verloren, natuurlijk ben je dan niet blij.
			
			
			
			Preciesquote:Op zondag 30 juni 2019 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is die natuurlijk nog heel erg op zoek naar zijn eerste overwinning. Die is hem al door de neus geboord door materiaalpech door seizoen en nu wordt hij vlak voor het eind voorbij gereden. De frustratie lijkt me wel begrijpelijk.
			
			
			
			Maar enkel voor de snelste ronde was hij wel later gestopt, nu moest hij nog een eindje door op die rodequote:Op zondag 30 juni 2019 23:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Met nog 15/20 ronden te gaan een extra pitstop van 20 seconden om weer aan te vallen bij Max? Ik geloof er niets van.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Op de twitter van Sauber is een post-race filmpje te zien waar een deel van Giovinazzi z'n haren afgeknipt wordt door Vasseur. Iets met een verloren weddenschap waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 00:10 schreef LTVDK het volgende:
Tussen alle perikelen door heeft trouwens Giovinazzi vandaag zijn allereerste WK-punt behaald.
			
			
			
			Jupquote:Op maandag 1 juli 2019 00:10 schreef LTVDK het volgende:
Tussen alle perikelen door heeft trouwens Giovinazzi vandaag zijn allereerste WK-punt behaald.
			
			
			
			
			
			
			
			eensquote:Op zondag 30 juni 2019 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een begrijpelijke reactie, netjes is het niet maar hey Max en Karel rijden beiden in eerste instantie met het hart. Gepassioneerd en minder berekend. Als Max dom doet gooien we het op de eerste emoties na de race. In the heat of the fire. Maar als Karel het doet is dat kennelijk anders.
Hij was in de persco al een stuk milder en heeft Max op twitter gefeliciteerd met de overwinning.
Ik cut the guy some slack
			
			
			
			Wij moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnenquote:Op maandag 1 juli 2019 00:24 schreef VacaLoca het volgende:
Max 33 punten meer dan vorig seizoen na evenveel races. Helaas heeft Hamilton er 52 meer dan ie er vorig jaar had.
			
			
			
			twitter:HondaRacingF1 twitterde op maandag 01-07-2019 om 00:19:09Every hour on the dyno, every failure, working to be better, working around the clock around the world. Worth it. #PoweredByHonda https://t.co/Udh8O0nMtR reageer retweet
			
			
			
			Alle teams hadden daar last van en hadden ook extra openingen in het chassis gemaakt.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:50 schreef beantherio het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar Mercedes reed vandaag blijkbaar (inderdaad) niet maximaal omdat ze problemen hadden met de koeling van de motor: Bottas: Mercedes couldn’t race today
			
			
			
			Janken of chagrijnig zijn dat doen al die coureurs, daar stoor ik me niet aan. Het zou vreemd zijn als het ze niks doet. ps. Verstappen kan ook behoorlijk uit zijn plaat gaan als hij verloren heeft. Gezonde emoties als je het mij vraagtquote:Op zondag 30 juni 2019 23:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik had Leclerc ook wel wat hoger ingeschat. Tijdens de race en vlak daarna ok, maar daarna...
			
			
			
			Je weet dat Charles zeurt over iets om de zege aan de scheidsrechter tafel te krijgen, waarover hij in zijn carriere ook nog als slachtoffer "under investigation" gaat zijn. Dan zal hij voor de camera's 180 graden draaien. Iedere coureur had dit zo gedaan en bij grind of gras had hij nooit ingestuurd. Voor mij is dit gedrag van leclerc echter ok. Vrienden met Max gaat hij toch nooit worden.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een begrijpelijke reactie, netjes is het niet maar hey Max en Karel rijden beiden in eerste instantie met het hart. Gepassioneerd en minder berekend. Als Max dom doet gooien we het op de eerste emoties na de race. In the heat of the fire. Maar als Karel het doet is dat kennelijk anders.
Hij was in de persco al een stuk milder en heeft Max op twitter gefeliciteerd met de overwinning.
Ik cut the guy some slack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |