Had al 6 pilsjes achter de kiezen, die gaat helemaal los.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar dan missen ze Jos Verstappen, onze wapen
die A in FIA zal wel voor amateurs staan denk ikquote:
Vorig topic was gelukkig al geconstateerd alle vrouwen en kinderen veilig geborgen zijn bij Red Bull.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had al 6 pilsjes achter de kiezen, die gaat helemaal los.
Je had er al bijna kunnen zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
We stappen gewoon in auto en rijden naar Spielberg.
WE EISEN EEN UITSLAG
Dit was een bocht naar rechts.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs bij andere jurysporten is de winnaar eerder bekend.
In de VS lachen ze om dit soort tenenkrommende praktijken. Een beetje mannelijk racen hoort er daar gewoon bij
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef maan_man het volgende:
Dadelijk is Kubica nog binnen voordat de winnaar bekend is.
Haas heeft vorig jaar boven verwachting gepresteerd, Racing Point valt pas tegen dit seizoen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo net de race gekeken, eindelijk weer eens een mooie race om te zien!
Prima race van Max, Leclerc en Norris!
Haas valt echt door de mand dit seizoen.
Vaak vind ik het niet leuk om terug te kijken, omdat je al weet wie de winnaar is. Daar had jij nu geen last van.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo net de race gekeken, eindelijk weer eens een mooie race om te zien!
Prima race van Max, Leclerc en Norris!
Haas valt echt door de mand dit seizoen.
Dat is idd zo. Stroll geld help niet echtquote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Haas heeft vorig jaar boven verwachting gepresteerd, Racing Point valt pas tegen dit seizoen.
Of in dit geval dus de uitloopstrook gebruiken, insturen, wheelbangen en roepen dat je de baan af werd geduwd.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:16 schreef tja77 het volgende:
Die tweet van DelaRosa met dat screenshot.
Hoe had Leclerc ooit nog die bocht willen halen? Hij had geen schijn van kans meer, liften dus en je verlies nemen.
Shoot-outquote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef zalkc het volgende:
Ze hadden de race over kunnen doen in deze tijd
Verstappen had de bocht écht wel iets eerder in kunnen sturen...quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Op zich kan Leclerc ook juist de straf krijgen voor het insturen op Max...
OP NAAR HET STEWARDS-TOPIC!quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
We stappen gewoon in auto en rijden naar Spielberg.
WE EISEN EEN UITSLAG
Ook belachelijk. Hem een straf geven voor janken kan ik nog in komen. De rest is racen, imo.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind terugkijken wel leuk, dan let ik vaak meer op de details die mij zijn ontgaan tijdens de live verslag. Daar kijk ik enkel naar Max zijn ronde tijden en heb ik veel minder oog voor de andere coureurs.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vaak vind ik het niet leuk om terug te kijken, omdat je al weet wie de winnaar is. Daar had jij nu geen last van.
Protesteren dat het te lang duurt. Zelfs de Boeing 787-10 van de KLM had minder vertragingquote:
5 second penalty Leclerc, "going of the track, trying to gain an advantage"quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Hij had er ook nog 3 rondjes braaf achter kunnen blijven rijden zodat er tenminste geen onnodige risico's werden gelopen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen had de bocht écht wel iets eerder in kunnen sturen...
Schei uit.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen had de bocht écht wel iets eerder in kunnen sturen...
Als je zag hoe Vettel Norris kneep bij z'n inhaalactie dan heeft Norris hem echt laten levenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook belachelijk. Hem een straf geven voor janken kan ik nog in komen. De rest is racen, imo.
ik denk het welquote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Leclerc wil toch ook niet op deze manier z'n eerste race winnen zeker
Een GP winst is een GP winst.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Tja zie je Rosberg daar al zitten , dan wordt alles in voordeel van Mercedes beslist..quote:Op zondag 30 juni 2019 19:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat die vaak nog helemaal in het net van een bepaald team zitten.
Ik ben niet allemaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Schei uit.
Allemaal op Ricciardo Fappen vorig jaar dat hij Bottas met een dive bomb inhaalt en dan is dit in eens te laat.
![]()
Vriend van mij zei dat meestal bij een under investigation situatie de naam die ze als eerste noemen degene is die mogelijk een straf krijgt. Dat was in dit geval Leclerc.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Kantoor Charlie Whiting?quote:
Jawel, ik denk dat hij ook nog even in zijn eentje op het podium gaat staan.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Das gewoon Olav napratenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Vriend van mij zei dat meestal bij een under investigation situatie de naam die ze als eerste noemen degene is die mogelijk een straf krijgt. Dat was in dit geval Leclerc.
Geen idee wat hier waarheid aan is
Die moeten een jaar aan achterstand inhalen, 2018 hebben ze een fractie uit kunnen geven aan de ontwikkeling van de 2019 bolide van wat een team normaal doet.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is idd zo. Stroll geld help niet echt
italiaans volkslied op zijn mobiele telefoon afspelenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat hij ook nog even in zijn eentje op het podium gaat staan.
Klopt volgens mij wel...quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Vriend van mij zei dat meestal bij een under investigation situatie de naam die ze als eerste noemen degene is die mogelijk een straf krijgt. Dat was in dit geval Leclerc.
Normaal wel, Mol zegt dat ook altijd. Geen idee of dat nu ook was. Maar dan zouden ze er niet lang over doen en gewoon "Racing incident" zeggen..quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat heeft Olav Mol ook al heel vaak gezegd en meestal klopte dat.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Typische Franse actie wel. (ja Monaco is gewoon een stukje Frankrijk)quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Ben jij het Jack Plooy?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:20:05Als het nog iets langer duurt, kan Max Verstappen de eerste F1-coureur ooit worden die in twee verschillende maanden dezelfde race wint: officieus (juni) en officieel (juli). reageer retweet
ze werden al in augustus opgekocht door Stroll. Vanaf dat moment was er geld zatquote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die moeten een jaar aan achterstand inhalen, 2018 hebben ze een fractie uit kunnen geven aan de ontwikkeling van de 2019 bolide van wat een team normaal doet.
Die pijn voelen ze nu.
Racing Point moet zich gewoon vol op 2020 gaan richten na de zomerstop.
Dan heb je een gp winst zonder op het juiste podium te hebben gestaan.quote:
Ik had voor de wedstrijd al voorspeld dat max kon winnen en ferrari een teringzooitje van zou makenquote:
ze zeggen het, dus het is zo, is op zich geen sterk argument.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Antonov89 het volgende:
Hoe je het ook went of keert. Als de FIA zegt dat het een straf is, dan hebben ze dat echt wel goed onderzocht, en dan is het dus een straf. En andersom net zo.
Wel grappig dat half Nederland denkt de regels precies te weten, maar die lui van de FIA zijn echt niet gek en hebben geen enkel belang om Ferrari of Mercedes te matsen.
Ja kon ff niet vinden wie FIA nu runt...site ligt eruit....quote:
Als ze zeker waren van een straf was dat ook allang bekendquote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Als de overwinning zou blijven staan was het nu wel bekend geweest.
twitter:BvDooijeweert twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:21:34Helmut Marko is het wachten beu en gaat er vandoor, de persconferentie van Ferrari zou om 19 uur beginnen, maar wachten is nog altijd op Het Oordeel. #f1 https://t.co/pDwCvw7JYr reageer retweet
En dat kunnen ze dan meestal ook wel goed onderbouwen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ze zeggen het, dus het is zo, is op zich geen sterk argument.
verder heb je er wel deels gelijk in, maar dat gaat dus betekenen dat inhalen straks alleen maar nog netter moet.
Dat klopt, dat heeft olav enkele jaren geleden eens geroepen. Viel mij ook al op bij de notificatie over het onderzoek.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
geen belang om Mercedes en Ferrari te matsen ROFLquote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Antonov89 het volgende:
Hoe je het ook went of keert. Als de FIA zegt dat het een straf is, dan hebben ze dat echt wel goed onderzocht, en dan is het dus een straf. En andersom net zo.
Wel grappig dat half Nederland denkt de regels precies te weten, maar die lui van de FIA zijn echt niet gek en hebben geen enkel belang om Ferrari of Mercedes te matsen.
klaasgodquote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had voor de wedstrijd al voorspeld dat max kon winnen en ferrari een teringzooitje van zou maken
De juri weet allang wat er gaat gebeuren, maar durven nog niet naar buiten te komen
Ik denk diskwalificatie
Nou leg eens uit dan waarom wel?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
geen belang om Mercedes en Ferrari te matsen ROFL![]()
ze weten het allangquote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze zeker waren van een straf was dat ook allang bekend
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had voor de wedstrijd al voorspeld dat max kon winnen en ferrari een teringzooitje van zou maken
De juri weet allang wat er gaat gebeuren, maar durven nog niet naar buiten te komen
Ik denk diskwalificatie
Wat moet 'ie dan zeggen, "ach jongens, P2 is ook wel prima."?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan heb je een gp winst zonder op het juiste podium te hebben gestaan.
Als je hamilton heet en het de 65467 ste keer is dan kan ik me dat voorstellen, maar je allereerste wil je toch zo niet??
FIA bant nu gewoon alle Nederlanders...slimquote:Op zondag 30 juni 2019 19:24 schreef gbm het volgende:
Krijg inmiddels al een 403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
error @ fia.com
Doet het hier gewoonquote:Op zondag 30 juni 2019 19:24 schreef gbm het volgende:
error @ fia.com
Vuile homofiel!quote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk diskwalificatie
De summon van car 33 was eerst (17.19 uur) en daarna die van car 16 (17.20 uur).quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik krijg weer een 504 Gateway Time-outquote:Op zondag 30 juni 2019 19:24 schreef gbm het volgende:
error @ fia.com
twitter:BvDooijeweert twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:24:25Leclerc is terug en zegt niets. https://t.co/tz3oJMJU3X reageer retweet
Jean Todt is president en Michael Masi wedstrijdleider.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja kon ff niet vinden wie FIA nu runt...site ligt eruit....
Ik zou het team inderdaad vragen om geen verdere actie te ondernemen. De allereerste gp winst moet je echt gewonnen hebben met de hele podium gedoe erbij. Geen lullige technische overwinning.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan zeggen, "ach jongens, P2 is ook wel prima."?
Mercedes en Ferrari krijgen zo vaak de voordeel van de twijfel, ik ben de tel allang kwijt geraakt. Je moet gewoon niet in conflict komen met Hamilton of Vettel want dat conflict verlies je geheid als er twijfel is.quote:
Ja er komen knipperlichten op de 2020 bolidesquote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ze zeggen het, dus het is zo, is op zich geen sterk argument.
verder heb je er wel deels gelijk in, maar dat gaat dus betekenen dat inhalen straks alleen maar nog netter moet.
IK MAAK JE KAPOETquote:
Dat komt omdat de loadbalancers een timeout op de servers krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik krijg weer een 504 Gateway Time-out
Dat zal hij zelf ook liever hebben gehad ja.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zou het team inderdaad vragen om geen verdere actie te ondernemen. De allereerste gp winst moet je echt gewonnen hebben met de hele podium gedoe erbij. Geen lullige technische overwinning.
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze weten het allang
maar ze wachten totdat de boel is afgekoeld
En die 5 secondeb voor vettel dan?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
zoald ik na de wedstrijd al zei
FERRARIEEE IS DE BAAS
Zei mijn zoontje van acht daarnet ook alquote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat komt omdat de loadbalancers een timeout op de servers krijgen.
Zitten ze op twitter?...ik ga er wat van zeggenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:26 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Jean Todt is president en Michael Masi wedstrijdleider.
gewoon rijstroken aanleggen, doorgetrokken streep in de bochtenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja er komen knipperlichten op de 2020 bolides
Ze gaan een persco optuigen om uitgebreid te klagen over de fia. Dat kunnen italianen wel.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:26 schreef Drekkoning het volgende:
Ze gaan echt niet een hele persco optuigen om dan te vermelden dat er niks aan de hand was.
Dit wordt P2
MERCEDES IS EEN NOG GROTERE BAASquote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En die 5 secondeb voor vettel dan?
Schijnt dat UEFA Llorente's goal tegen City alsnog wil afkeuren.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef trein2000 het volgende:
Wat een fucking schande dat dit zolang duurt. De var geeft Japan morgen ook nog een penalty...
Hmm.. onenigheid in de jury..klinkt plausibelquote:Op zondag 30 juni 2019 19:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze zeker waren van een straf was dat ook allang bekend
Vast wel, ik volg ze niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten ze op twitter?...ik ga er wat van zeggen
prima onderbouwing hoor, top.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mercedes en Ferrari krijgen zo vaak de voordeel van de twijfel, ik ben de tel allang kwijt geraakt. Je moet gewoon niet in conflict komen met Hamilton of Vettel want dat conflict verlies je geheid als er twijfel is.
https://twitter.com/fiaquote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten ze op twitter?...ik ga er wat van zeggen
Indy is sneller.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:28 schreef Blik het volgende:
Dit doet wel een beetje afbreuk aan de snelste autosport...
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef trein2000 het volgende:
Wat een fucking schande dat dit zolang duurt. De var geeft Japan morgen ook nog een penalty...
Afgekoeld? Die gasten daar waren straks gewoon lekker aangeschoten. Inmiddels zijn die straalbezopen. Daar is niks afgekoeld aan hoor.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze weten het allang
maar ze wachten totdat de boel is afgekoeld
De courreurs hebben jarenlang gezeikt over elk klein dinggetje. Altijdgeroepen meer regels en duidelijkheid. Die is er nu........quote:Op zondag 30 juni 2019 19:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm.. onenigheid in de jury..klinkt plausibel
Wat een kutsport is dit toch eigenlijk. Iedereen vindt een optocht saai en er wordt te weinig echt geracet. Dan wordt er eens geracet, gaan ze er als ouwe wijven over zitten emmeren. Echt, raap me op en breng me weg..dit is geen sport meer.
inderdaad, je hebt baas boven baas, en Vettel was daar overigens ook niet blij mee, maakt dit allemaal heel erg ironisch voor Ferrari.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
MERCEDES IS EEN NOG GROTERE BAAS
Na 3 uur wachten zou dat bijna een deceptie zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En dan komen met: geen further action. Let maar op
Deze instelling had ik mijzelf ook al aangepraatquote:Op zondag 30 juni 2019 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Afgekoeld? Die gasten daar waren straks gewoon lekker aangeschoten. Inmiddels zijn die straalbezopen. Daar is niks afgekoeld aan hoor.
Als Max een straf krijgt kijk ik volgende race niet. Bij deze beloofd.
Ik teken beroep aan bij de FIA.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Topspeed ja.
Maar op een circuit niet oval zijnde is de Formule 1 veeeeel sneller.
Zou wel mooi zijn, heel het internet de hele avond opnaaien en dan een persco met alleen datquote:Op zondag 30 juni 2019 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En dan komen met: geen further action. Let maar op
twitter:BvDooijeweert twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:30:16Leclerc weer terug naar stewards om uitslag te horen, vermoed ik. Mijn batterij heeft nog 2%, dus wellicht is dit voorlopig Mn laatste tweet 😣#f1 https://t.co/Gd19VlInxT reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:26:42Al die Formule 1-fans die mopperen dat ze een uurtje na de race nog niet weten wie er heeft gewonnen; bij wielrennen weet je het soms 8 jaar later pas. reageer retweet
Een jury moet niet uren nodig hebben voor een oordeel, dit heeft met kijksport niets meer te maken.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De courreurs hebben jarenlang gezeikt over elk klein dinggetje. Altijdgeroepen meer regels en duidelijkheid. Die is er nu........
Hij heeft meegelezen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:26:42Al die Formule 1-fans die mopperen dat ze een uurtje na de race nog niet weten wie er heeft gewonnen; bij wielrennen weet je het soms 8 jaar later pas. reageer retweet
Thijs leest meequote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Evertjan het volgende:
STERF MET JE HALF LIFE 3 ALSOF IK DIE TYFUS ORANGEBOX AL VERGETEN WAS???? IK DACHT HET NIET!!!@quote:
Net zo amateuristisch als de FIA dus.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Collide het volgende:
twitter:BvDooijeweert twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:30:16Leclerc weer terug naar stewards om uitslag te horen, vermoed ik. Mijn batterij heeft nog 2%, dus wellicht is dit voorlopig Mn laatste tweet 😣#f1 https://t.co/Gd19VlInxT reageer retweet
Geen Powerbank hebbenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Collide het volgende:
Als journalist geen powerbank mee hebbenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Collide het volgende:
Godver, dat maakt het minder erg natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Evertjan het volgende:
Rustig maar Geraltquote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef vosss het volgende:
[..]
STERF MET JE HALF LIFE 3 ALSOF IK DIE TYFUS ORANGEBOX AL VERGETEN WAS???? IK DACHT HET NIET!!!@
#TERINGVALVE
Precies dit.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zero tolerance. Elke poging tot trollen wordt weggehaald.
Eigenlijk zouden ze iedereen die maar blijft roepen dat Mercerdes en/of Ferrari de uitslag van het onderzoek bepalen als trol beschouwd moeten worden
Zorgvuldigheid en meerderheids beslissingen zijn belangerijk in dit soort gevallen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een jury moet niet uren nodig hebben voor een oordeel, dit heeft met kijksport niets meer te maken.
Thijs Zonneveld FOK!ker confirmed.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Evertjan het volgende:
Je snapt dat hij een gebbetje maakt?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, dat maakt het minder erg natuurlijk.
Wat een frikandel is die gozer toch.
volgens mij doel je op mij lolquote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zero tolerance. Elke poging tot trollen wordt weggehaald.
Eigenlijk zouden ze iedereen die maar blijft roepen dat Mercerdes en/of Ferrari de uitslag van het onderzoek bepalen als trol beschouwd moeten worden
Ze experimenteren al met nieuwe racetracksquote:Op zondag 30 juni 2019 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon rijstroken aanleggen, doorgetrokken streep in de bochten
hET IS gewoon een optelsomquote:Op zondag 30 juni 2019 19:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
inderdaad, je hebt baas boven baas, en Vettel was daar overigens ook niet blij mee, maakt dit allemaal heel erg ironisch voor Ferrari.
Niet ff een rondje opladenquote:
Is dat stijn in je avater??quote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, dat maakt het minder erg natuurlijk.
Wat een frikandel is die gozer toch.
Ben jij 8?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hET IS gewoon een optelsom
de vorige keer hebben ze Ferrari moeten straffen
En nu moeten ze weer goodwill kweken bij Ferrarie
Nu willen ze de boel tegenover Ferrarie weer rechttrekken
maar de uitslag maakt echt kut meer uit
Voor het grote publiek is max gewoon de winnaar
Net als vettel gewoon de vorige keer de winnaar wa met die 5 seconde straf
niemand vind die uitslag die straks komt interresant...
het is gewoon bijzaak die er niet meer toe doet
Dat zei ik al lang voor Sunfield.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:30 schreef Evertjan het volgende:
Dat was al langer bekend: TDF / Berg bouwen?quote:
ik heb geen klote gedaanquote:Op zondag 30 juni 2019 19:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb de was gedaan, gestofzuigd, eten gemaakt, gedouched en nog steeds geen beslissing, lekker man
Ik heb vier biertjes gedronken.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb de was gedaan, gestofzuigd, eten gemaakt, gedouched en nog steeds geen beslissing, lekker man
Sorry, ik liet me even gaan, want nog altijd boos over toenquote:
Ik ben verhuisd en nog steeds geen beslissing.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:33 schreef Maver24 het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 30 juni 2019 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Afgekoeld? Die gasten daar waren straks gewoon lekker aangeschoten. Inmiddels zijn die straalbezopen. Daar is niks afgekoeld aan hoor.
Als Max een straf krijgt kijk ik volgende race niet. Bij deze beloofd.
Of juist hij krijgt een penalty omdat hij op Max instuurde.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:34 schreef Kyran het volgende:
Als alleen Leclerc nu terug moet dan komt er geen straf en gaan ze vooral uitleggen waarom er geen straf is (zou je denken ....)
😂😂😂😂quote:Op zondag 30 juni 2019 19:34 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd en nog steeds geen beslissing.
Die gedachte kwam ook al bij me opquote:Op zondag 30 juni 2019 19:35 schreef VacaLoca het volgende:
Max: Geef me die straf maar, dan kan ik naar Mercedes volgens seizoen
Hoorde ik daar HHF?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan, want nog altijd boos over toen
als we alle F1 seizoenen langs de huidige “steward” regels zouden halen zou er ook nog wat veranderen denk ikquote:Op zondag 30 juni 2019 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zei ik al lang voor Sunfield.
Ja, dat zei ik ookquote:Op zondag 30 juni 2019 19:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Of juist hij krijgt een penalty omdat hij op Max instuurde.
Thijs heeft moeite met het begrip doping en het onderscheid tussen F1 en wielrennen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zei ik al lang voor Sunfield.
Wat moet hij bij mercedes??? Speeltje van hamilton.quote:
Ik 11. Heb er nog 5 koud gelegd voor straksquote:
Of dat, maar dat zou ook onterecht zijn. Moeten gewoon laten racen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Of juist hij krijgt een penalty omdat hij op Max instuurde.
Moet ik jou ff door een bushokje tiefen??quote:
Nu zijn ze slecht...quote:Op zondag 30 juni 2019 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
zit een van jullie nog wel te F5-en bij de FIA of wachten we op elkaar?
Baas. Ik heb er nog maar twee omdat ik te lui was om naar de super te gaan vandaag.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik 11. Heb er nog 5 koud gelegd voor straks
1 per minuut?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik 11. Heb er nog 5 koud gelegd voor straks
Eruit gezopen worden door Josquote:
Want DOTD van Kubica bewijst inderdaad dat polls op formule1.com uiterst betrouwbaar zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 19:37 schreef MakkieR het volgende:
Deze poll van Formula 1 spreekt niet in Verstappen zijn voordeel
https://www.formula1.com/(...)5J6cfQ5rQARCPGq.html
Gelukkig is het geen televoting beslissing.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:37 schreef MakkieR het volgende:
👊🏻quote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef vosss het volgende:
[..]
STERF MET JE HALF LIFE 3 ALSOF IK DIE TYFUS ORANGEBOX AL VERGETEN WAS???? IK DACHT HET NIET!!!@
#TERINGVALVE
Verdacht, dat is zo'n beetje het tegenovergestelde resultaat van wat polls op Twitter laten zien.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:37 schreef MakkieR het volgende:
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:38:15The FIA says "the decision will come very, very soon". Stand by your refresh buttons. #F1 #AustrianGP reageer retweet
Deze?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je de gif van het incident nog bij de hand?
zeg dan niets als fiaquote:Op zondag 30 juni 2019 19:38 schreef Lola69 het volgende:
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:38:15The FIA says "the decision will come very, very soon". Stand by your refresh buttons. #F1 #AustrianGP reageer retweet
Gek maar ik kan de DotD niet vinden op Formula1.com, was dit niet ook een fake?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:38 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Want DOTD van Kubica bewijst inderdaad dat polls op formule1.com uiterst betrouwbaar zijn
Zou wel een goede les voor de wedstrijdjury zijn inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:39 schreef Luppie0110 het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Max een penalty krijgt en Spielberg in een warzone veranderd.
Hypequote:Op zondag 30 juni 2019 19:38 schreef Lola69 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al járen niet meer van die gozer heb gehoord, DTM is het laatste wat ik me nog herinner.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet ik jou ff door een bushokje tiefen??
Het lijkt godverdomme wel SBS6.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:38 schreef Lola69 het volgende:
Boks ouwe schuinsmarcheerder 👊quote:
quote:
Dat zal ze leren....quote:Op zondag 30 juni 2019 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan ligt de achterliggende server er helemaal uit 🙃
Ben jij alcoholist geworden tijdens je VBL ban ofzoquote:Op zondag 30 juni 2019 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
De Vraag is of DE FIA Max 2 keer wil straffen
hij heeft ook al een keer een 5 seconde straf gekregen zodat hij van het podium af moest
het staat 1-1 tegen op die moment met die straffen tegen ferrarie en red bulle
dus redbull en ferrarrie zijn allebei al een keer genaaid dit seizoen door de fia
Niet serieus nemen, overal gaan de Ferrari fans weer los gesteund door Max haters die erbij vermelden dat die jongen volgend jaar geen f1 meer rijd en nog altijd verontwaardigde Australiërs die nog altijd niet kunnen verkroppen dat hun lokale held het af moest leggen tegen Max.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:37 schreef MakkieR het volgende:
Warzone? LOL denk eerder een grote parkeerplaatsquote:Op zondag 30 juni 2019 19:39 schreef Luppie0110 het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Max een penalty krijgt en Spielberg in een warzone veranderd.
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je de gif van het incident nog bij de hand?
SMS nu naar 3030 voor Penalty AAN.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Meer na de reclame. Blijf bellen en SMS'en!
daarvoor was het een helder licht inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2019 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben jij alcoholist geworden tijdens je VBL ban ofzo
Leuk om te zien dat de sfeer bij Sauber er tegenwoordig weer goed in zit.twitter:alfaromeoracing twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:27:54A promise is a promise.. (especially with your boss). ✂️ #AustrianGP https://t.co/TEQydDLyU1 reageer retweet
Alsof hij ooit iets zinnigs heeft gezegd.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Zij betalen zich wel scheel voor een sport dat meer op een jurysport begint te lijken. Denk niet dat Amerikanen hier van houden.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd hoeveel invloed Liberty Media hierop gaat uitoefenen. Aan de Amerikaanse fanschare, wat ze willen aanboren, valt het niet uit te leggen als je voor ieder wissewasje een straf uitdeelt
ik zit me op telefoon trutquote:Op zondag 30 juni 2019 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ferrari. Echt, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
De Vraag is of DE FIA Max 2 keer wil straffen
hij heeft ook al een keer een 5 seconde straf gekregen zodat hij van het podium af moest
het staat 1-1 tegen op die moment met die straffen tegen ferrarie en red bulle
dus redbull en ferrarrie zijn allebei al een keer genaaid dit seizoen door de fia
Daar gaat het niet om! Zoals ook op het internet te zien is zijn er verschillende gezichtspunten, verschillende manieren om er naar te kijken.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze poppenkast gaat echt helemaal nergens meer over.
Als je na een aantal herhalingen niet kunt zien wat er aan de hand is ben je ook geen knip voor de neus waard als wedstrijdleiding.
Ze kijken of Ferrari nog wat Euros wil bijleggen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze poppenkast gaat echt helemaal nergens meer over.
Als je na een aantal herhalingen niet kunt zien wat er aan de hand is ben je ook geen knip voor de neus waard als wedstrijdleiding.
thanks, maar ik bedoel die on board bij MAx waarbij je ziet wanneer hij z'n stuur weer rechter zetquote:
Beetje powerbank kan een telefoon 4x opladenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Kan ook leeg zijn, wie verwacht er dan ook dat dit nog 2 uur gaat duren.
Geen idee wat die lul nog doet tegenwoordigquote:Op zondag 30 juni 2019 19:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik al járen niet meer van die gozer heb gehoord, DTM is het laatste wat ik me nog herinner.
Jup daarom. Ze zijn NASCAR gewend waar je een kapotte bumper oplapt met wat ducttape.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zij betalen zich wel scheel voor een sport dat meer op een jurysport begint te lijken. Denk niet dat Amerikanen hier van houden.
Ik bedoel, ze liggen gewoon klaar, daar in Volkel...quote:Op zondag 30 juni 2019 19:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
Warzone? LOL denk eerder een grote parkeerplaats
Ik stap gewoon in de auto zo en ga daar de boel ff afbreken.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef -XOR- het volgende:
Er kan maar een reden zijn voor dit lange wachten en dat is dat ze willen dat alle Nederlanders een beetje weg zijn.
Is geen excuus in dezen. Godver wat een tekst.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zit me op telefoon trut
op zo een kut toetsenbord
ja hij moest rechtdoorquote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
thanks, maar ik bedoel die on board bij MAx waarbij je ziet wanneer hij z'n stuur weer rechter zet
twitter:KremlinRussia_E twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:40:15Danill Kvyat has won the Austrian GP. #AustriaGP reageer retweet
Eens. Dat is wat we willen zien toch?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laten we Jeremy Clarkson tot enig jurilid instellen.
Max Verstappen had extra punten moeten krijgen voor het verhaal halen bij Esteban Ocon, aldus Jeremy Clarkson.
wat lul jequote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ferrari. Echt, hoe moeilijk kan het zijn.
Precies en als het niet gepubliceerd kan worden is er geen strafquote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rook eruit, wellicht kunnen ze de uitspraak daarom niet online zetten
quote:
Schuld van Katelbornquote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk om te zien dat de sfeer bij Sauber er tegenwoordig weer goed in zit.twitter:alfaromeoracing twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:27:54A promise is a promise.. (especially with your boss). ✂️ #AustrianGP https://t.co/TEQydDLyU1 reageer retweet
Die hebben ook een aantal vervelende jaren achter de rug.
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef YokiKloon het volgende:
twitter:KremlinRussia_E twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:40:15Danill Kvyat has won the Austrian GP. #AustriaGP reageer retweet
Om 21:00 NASCAR.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Eens. Dat is wat we willen zien toch?
Wanneer is de volgende Indycar race? Daar zeiken ze ten minste niet zo.
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
thanks, maar ik bedoel die on board bij MAx waarbij je ziet wanneer hij z'n stuur weer rechter zet
de VS had ons om militair hulp gevraagd , nou dan mogen we ook wel wel wat terug verwachtenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik bedoel, ze liggen gewoon klaar, daar in Volkel...
Jan Lammers zei doordat Leclerc hem aantikte daardoor het stuur recht zette.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
misschien moet je het nog 10 keer proberen...quote:Op zondag 30 juni 2019 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al een forbidden (403) en 502, 503 en 504 gehad
wij zijn dan ook niet helemaal eerlijk klaasquote:Op zondag 30 juni 2019 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als je heel eerlijk bent dan weet je dat max de boel dichtgooit en de boel blokkeert voor ferrarie
Het gaat erom wie er op de racelijn zit.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als je heel eerlijk bent dan weet je dat max de boel dichtgooit en de boel blokkeert voor ferrarie
Op het moment dat hij er voor lag ja. Dan mag je prima je racelijn rijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat niet meer in Nederland.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je
ik heb er eentje in mijn garage hier staan
[ afbeelding ]
yess, dank...wilde zien of leclerc instuurde voordat Max z'n stuur niet meer op maximaal de bochtnemend heeftquote:
Wat is een ferrarie?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Met een geel handelskentekenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je
[ afbeelding ]
Hahaha jij bent bestolen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je
[ afbeelding ]
Je hebt het tegen Klaas, de persoon die Ferrari niet kan spellen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het gaat erom wie er op de racelijn zit.
Syrië voor Oostenrijk, lijkt me een prima deal.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
de VS had ons om militair hulp gevraagd , nou dan mogen we ook wel wel wat terug verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |