Had al 6 pilsjes achter de kiezen, die gaat helemaal los.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar dan missen ze Jos Verstappen, onze wapen
die A in FIA zal wel voor amateurs staan denk ikquote:
Vorig topic was gelukkig al geconstateerd alle vrouwen en kinderen veilig geborgen zijn bij Red Bull.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had al 6 pilsjes achter de kiezen, die gaat helemaal los.
Je had er al bijna kunnen zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
We stappen gewoon in auto en rijden naar Spielberg.
WE EISEN EEN UITSLAG
Dit was een bocht naar rechts.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs bij andere jurysporten is de winnaar eerder bekend.
In de VS lachen ze om dit soort tenenkrommende praktijken. Een beetje mannelijk racen hoort er daar gewoon bij
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef maan_man het volgende:
Dadelijk is Kubica nog binnen voordat de winnaar bekend is.
Haas heeft vorig jaar boven verwachting gepresteerd, Racing Point valt pas tegen dit seizoen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo net de race gekeken, eindelijk weer eens een mooie race om te zien!
Prima race van Max, Leclerc en Norris!
Haas valt echt door de mand dit seizoen.
Vaak vind ik het niet leuk om terug te kijken, omdat je al weet wie de winnaar is. Daar had jij nu geen last van.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo net de race gekeken, eindelijk weer eens een mooie race om te zien!
Prima race van Max, Leclerc en Norris!
Haas valt echt door de mand dit seizoen.
Dat is idd zo. Stroll geld help niet echtquote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Haas heeft vorig jaar boven verwachting gepresteerd, Racing Point valt pas tegen dit seizoen.
Of in dit geval dus de uitloopstrook gebruiken, insturen, wheelbangen en roepen dat je de baan af werd geduwd.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:16 schreef tja77 het volgende:
Die tweet van DelaRosa met dat screenshot.
Hoe had Leclerc ooit nog die bocht willen halen? Hij had geen schijn van kans meer, liften dus en je verlies nemen.
Shoot-outquote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef zalkc het volgende:
Ze hadden de race over kunnen doen in deze tijd
Verstappen had de bocht écht wel iets eerder in kunnen sturen...quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Op zich kan Leclerc ook juist de straf krijgen voor het insturen op Max...
OP NAAR HET STEWARDS-TOPIC!quote:Op zondag 30 juni 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
We stappen gewoon in auto en rijden naar Spielberg.
WE EISEN EEN UITSLAG
Ook belachelijk. Hem een straf geven voor janken kan ik nog in komen. De rest is racen, imo.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind terugkijken wel leuk, dan let ik vaak meer op de details die mij zijn ontgaan tijdens de live verslag. Daar kijk ik enkel naar Max zijn ronde tijden en heb ik veel minder oog voor de andere coureurs.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vaak vind ik het niet leuk om terug te kijken, omdat je al weet wie de winnaar is. Daar had jij nu geen last van.
Protesteren dat het te lang duurt. Zelfs de Boeing 787-10 van de KLM had minder vertragingquote:
5 second penalty Leclerc, "going of the track, trying to gain an advantage"quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Hij had er ook nog 3 rondjes braaf achter kunnen blijven rijden zodat er tenminste geen onnodige risico's werden gelopen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen had de bocht écht wel iets eerder in kunnen sturen...
Schei uit.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen had de bocht écht wel iets eerder in kunnen sturen...
Als je zag hoe Vettel Norris kneep bij z'n inhaalactie dan heeft Norris hem echt laten levenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook belachelijk. Hem een straf geven voor janken kan ik nog in komen. De rest is racen, imo.
ik denk het welquote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Leclerc wil toch ook niet op deze manier z'n eerste race winnen zeker
Een GP winst is een GP winst.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Tja zie je Rosberg daar al zitten , dan wordt alles in voordeel van Mercedes beslist..quote:Op zondag 30 juni 2019 19:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat die vaak nog helemaal in het net van een bepaald team zitten.
Ik ben niet allemaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Schei uit.
Allemaal op Ricciardo Fappen vorig jaar dat hij Bottas met een dive bomb inhaalt en dan is dit in eens te laat.
![]()
Vriend van mij zei dat meestal bij een under investigation situatie de naam die ze als eerste noemen degene is die mogelijk een straf krijgt. Dat was in dit geval Leclerc.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:
Kantoor Charlie Whiting?quote:
Jawel, ik denk dat hij ook nog even in zijn eentje op het podium gaat staan.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Das gewoon Olav napratenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Vriend van mij zei dat meestal bij een under investigation situatie de naam die ze als eerste noemen degene is die mogelijk een straf krijgt. Dat was in dit geval Leclerc.
Geen idee wat hier waarheid aan is
Die moeten een jaar aan achterstand inhalen, 2018 hebben ze een fractie uit kunnen geven aan de ontwikkeling van de 2019 bolide van wat een team normaal doet.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is idd zo. Stroll geld help niet echt
italiaans volkslied op zijn mobiele telefoon afspelenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat hij ook nog even in zijn eentje op het podium gaat staan.
Klopt volgens mij wel...quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Vriend van mij zei dat meestal bij een under investigation situatie de naam die ze als eerste noemen degene is die mogelijk een straf krijgt. Dat was in dit geval Leclerc.
Normaal wel, Mol zegt dat ook altijd. Geen idee of dat nu ook was. Maar dan zouden ze er niet lang over doen en gewoon "Racing incident" zeggen..quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat heeft Olav Mol ook al heel vaak gezegd en meestal klopte dat.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Typische Franse actie wel. (ja Monaco is gewoon een stukje Frankrijk)quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Ben jij het Jack Plooy?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 30-06-2019 om 19:20:05Als het nog iets langer duurt, kan Max Verstappen de eerste F1-coureur ooit worden die in twee verschillende maanden dezelfde race wint: officieus (juni) en officieel (juli). reageer retweet
ze werden al in augustus opgekocht door Stroll. Vanaf dat moment was er geld zatquote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die moeten een jaar aan achterstand inhalen, 2018 hebben ze een fractie uit kunnen geven aan de ontwikkeling van de 2019 bolide van wat een team normaal doet.
Die pijn voelen ze nu.
Racing Point moet zich gewoon vol op 2020 gaan richten na de zomerstop.
Dan heb je een gp winst zonder op het juiste podium te hebben gestaan.quote:
Ik had voor de wedstrijd al voorspeld dat max kon winnen en ferrari een teringzooitje van zou makenquote:
ze zeggen het, dus het is zo, is op zich geen sterk argument.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Antonov89 het volgende:
Hoe je het ook went of keert. Als de FIA zegt dat het een straf is, dan hebben ze dat echt wel goed onderzocht, en dan is het dus een straf. En andersom net zo.
Wel grappig dat half Nederland denkt de regels precies te weten, maar die lui van de FIA zijn echt niet gek en hebben geen enkel belang om Ferrari of Mercedes te matsen.
Ja kon ff niet vinden wie FIA nu runt...site ligt eruit....quote:
Als ze zeker waren van een straf was dat ook allang bekendquote:Op zondag 30 juni 2019 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Als de overwinning zou blijven staan was het nu wel bekend geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |