In Nederland hebben we toch altijd al aan landschapsplanning gedaan, op extreme wijze. Denk aan de polder, deltawerken, etc. Een berg moet ook kunnen en is ook goed voor het toerisme. Volgens mij zouden ze er best één bij Marken in zee kunnen bouwen, met haarspeldbochten. En dan noemen we hem de Col du Zoetemelkquote:Op maandag 25 juli 2011 16:32 schreef Dibble het volgende:
Vroeg ik me ook altijd al af. als je nou in het midden gewoon een grote berg maakt die mits hoog genoeg overal in NL te zien is, dat is toch cool.
Col du Zoetemelkquote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
In Nederland hebben we toch altijd al aan landschapsplanning gedaan, op extreme wijze. Denk aan de polder, deltawerken, etc. Een berg moet ook kunnen en is ook goed voor het toerisme. Volgens mij zouden ze er best één bij Marken in zee kunnen bouwen, met haarspeldbochten. En dan noemen we hem de Col du Zoetemelk
Ski-oord erbij idd wat een idee.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom bouwen we niet gewoon Alpe d'Huez na inclusief ski-oord?
Ziet eruit als een top colquote:
Hoezo rustige start, de start is al even steil als de alpe d'huez.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ziet eruit als een top col
Rustige start om vervolgens kapot boven te komen nadat je 17% bent tegen gekomen![]()
Lijkt me een leuke start etappe voor de tour
De col Du zoetemelk is ook niet voor iedereen geschiktquote:Op maandag 25 juli 2011 18:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoezo rustige start, de start is al even steil als de alpe d'huez.
Als je dit bouwt is het meteen de zwaarst bestraate col in Europa. Maar ja als je zoiets doet moet je het goed doen.
10.4% gemiddeld dacht ik haah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |