Tuurlijk nietquote:
QFT.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Jaaaah Max p1 nu heel houden die bak! En geen straf aub!!
Zo stom zullen ze niet zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
Als ze hier straf voor geven dan is het gewoon klaar met de F1
Liberty zei, rijden jullie vandaag maar in sandbag modequote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef danos het volgende:
Die Mercedessen hebben ff een stoeptegel achterin liggen vandaag?
Voordat hij zijn vleugel brak ging hij best lekker.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Hamilton kan ook echt niks als ie niet eerste ligt
Op de trein allenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
Als dit een straf wordt dan hoop ik op gigantische rellen in Oostenrijk. Alles kapot.
Dat roept Olav ook al een tijdje. Zou het veel leuker maken idd.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef Sabata het volgende:
Een tip voor de FIA. Schaf partymode af in de kwali, Mercedes geen pole meer (of niet zo vaak) en dan wordt het ineens spannend voor de races daarna
Oostenrijk kan er niks aan doenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
Als dit een straf wordt dan hoop ik op gigantische rellen in Oostenrijk. Alles kapot.
50.000 Max fans vs 3 stewards. Wie wint?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
Als ze hier straf voor geven dan is het gewoon klaar met de F1
Zoiets kan alleen een Ajacied zeggenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha - ik hoop ook van NIET.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef Justevo het volgende:
Als hier een straf komt gaat m'n laptop uit het raam. DIT IS RACEN
Moddergevechtquote:Op zondag 30 juni 2019 16:35 schreef Lola69 het volgende:
[..]
50.000 Max fans vs 3 stewards. Wie wint?
dat is drie jaar geledenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton werd in 2016 ook niet betraft toen hij Rosberg er in de laatste ronde letterlijk afbeukte en won
Oh gemistquote:
Ja en dan voor de 3e keer dit seizoen een raceuitslag achter de tafel manipuleren.quote:
LEC bedoel ik dus.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:36 schreef Falco het volgende:
5 seconden tijdstraf voor VER lijkt me wel gepast
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen liet geen wagenbreedte ruimte.
Mjah hoe vaak is dat al geroepen? En iedereen kijkt nog.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:36 schreef Breekfast het volgende:
Als dit bestraft wordt dan kun je F1 echt opdoeken.
Lekker cringe juichen met z'n allen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:36 schreef potjecreme het volgende:
Ik gunde het de ziggodome en f1oranjemassa niet eigenlijk.
Vettel is voor minder de winst afgenomen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen liet geen wagenbreedte ruimte.
LEC stond als eerste in het bericht dus als iemand een straf krijgt is hij hetquote:Op zondag 30 juni 2019 16:36 schreef Red_85 het volgende:
Flikker op met je under investigation.
Dit is gewoon racen. Slappe hap!
quote:
was ook idiootquote:Op zondag 30 juni 2019 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vettel is voor minder de winst afgenomen.
Klopt. Maar het was natuurlijk niet Hamilton die de benadeelde was dus er zal wel geen straf komen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vettel is voor minder de winst afgenomen.
Dit:quote:Op zondag 30 juni 2019 16:38 schreef wdn het volgende:
[..]
LEC stond als eerste in het bericht dus als iemand een straf krijgt is hij het
quote:
Sowieso staat hij 3e als het zo blijft (zonder straf).quote:
quote:
Daar mag je wel van uit gaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan dingen gesloopt worden als ze een straf uitdelen
Allebei 5 seconden.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:39 schreef beantherio het volgende:
Hier gaan ze echt geen straf voor geven. Dan kunnen ze de tent wel sluiten.
Dat, maar de FIA is erg bedreven in het naaien van Maxquote:Op zondag 30 juni 2019 16:39 schreef Mothzor het volgende:
Ongeacht of het terecht is of niet. Bij een straf pleegt de F1 zelfmoord
Maar wel Ferrari. Ik houd mijn hart vast.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was natuurlijk niet Hamilton die de benadeelde was dus er zal wel geen straf komen.
Wat hebben ze aangepast dan?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Benieuwd hoe de aanpassingen aan de auto van max op volgende circuits uitwerken.
Dit. Eerste spannende race van het gehele seizoen de nek omdraaien. Klaar met f1 dan.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:39 schreef Mothzor het volgende:
Ongeacht of het terecht is of niet. Bij een straf pleegt de F1 zelfmoord
quote:Op zondag 30 juni 2019 15:16 schreef Justevo het volgende:
Podium ook weer foetsie. Je kon er op wachten, hoge verwachtingen is faal.
Hou toch op man.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat, maar de FIA is erg bedreven in het naaien van Max
Speedquote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef Nober het volgende:
Hoe was Max ineens zoveel sneller dan de rest na de pitstop?
Van binnen is die natuurlijk aan het koken dat die de race uit handen heeft gegeven in de laatste rondes.quote:
Als je naar die tribunes kijkt zit het vol met voetbalhooligans, dusssss,,,,quote:Op zondag 30 juni 2019 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
kan toch niet?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:41 schreef wdn het volgende:
als FIA lullig wil doen geven ze Max en Leclerc beide 5 secondes
MER doet het alleen goed als ze in schone lucht rijden, daarnaast heb ik HAM eigenlijk nog nooit iemand in zien halen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef Nober het volgende:
Hoe was Max ineens zoveel sneller dan de rest na de pitstop?
Dat was het al sinds karten hoorquote:Op zondag 30 juni 2019 16:41 schreef Mothzor het volgende:
Hier is een eeuwige rivaliteit geboren. Dat worden leuke jaren samen
Kan het nog begrijpen als hij hem echt eraf had gebeukt en een lekke band ofzo had bezorgd. Maar nu?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:41 schreef VacaLoca het volgende:
Lekker genieten zo in stress voor een fucking penalty
TR gemaaktquote:Op zondag 30 juni 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
AANKOMENDE WEEK WEER EXTRA AANBIEDINGEN BIJ DE JUMBO
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+1 voor Max, hij had de snelste rondequote:
tuurlijk,quote:Op zondag 30 juni 2019 16:42 schreef RamboDirk het volgende:
LeCler houdt zijn composure maar ondertussen is hij furieus.
Dan mag de F1 volgend jaar niet naar Zandvoortquote:Op zondag 30 juni 2019 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Als ze nu Max een plek terugzetten krijg je daar een volksopstand vrees ik![]()
Dat oranje legioen breekt die hele tent af daar dan.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Die 25.000 straalbezopen figuren in het oranje zullen een groter probleem zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Edensnator het volgende:
Beter snoeren ze Jos alvast preventief vast
Of zonder supporters geredenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mag de F1 volgend jaar niet naar Zandvoort
2de.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Razor21 het volgende:
Als hij een straf krijgt wat moeten we dan verwachten? 5 seconden? Dan is hij wel 3e maar wel zwaar kut.
Dat zegt dan meteen wel weer wat voor een tokkies het zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Is dit omdat Max Vet voorbij is in de telling?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Als dit geen straf wordt, waar op zich best wat voor te zeggen is, kun je de regel dat je een wagenbreedte ruimte moet laten ook wel afschaffen.
Dit gaat zeker bestraft worden. Jammer want max verdiende deze overwinning. Wat een geweldige prestatiequote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Als dit geen straf wordt, waar op zich best wat voor te zeggen is, kun je de regel dat je een wagenbreedte ruimte moet laten ook wel afschaffen.
Oostenrijk 2016 bij Rosberg, b.v. En dat was wel wat heftiger dan dit.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef sasquatsch het volgende:
Een straf zou volledig onterecht zijn. Verstappen zat er volledig naast en mag dan zijn lijn kiezen. Dat van die wagembreedte geldt alleen op het rechte stuk, niet bij het uitkomen van de bocht.
Hamilton staat bekend om dit soort inhaalacties en die zijn in het verleden nooit bestraft.
Legioen? Aso's bedoel je.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat oranje legioen breekt die hele tent af daar dan.
Oja natuurlijk.quote:
Dan is hij 3e?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Razor21 het volgende:
Als hij een straf krijgt wat moeten we dan verwachten? 5 seconden? Dan is hij wel 3e maar wel zwaar kut.
hou eens opquote:Op zondag 30 juni 2019 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
Krijgen we nu weer een minuut stilte voor Lauda?
Zo is het volgens mij ook. Maar goed. Ferrari international assistance he.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef sasquatsch het volgende:
Een straf zou volledig onterecht zijn. Verstappen zat er volledig naast en mag dan zijn lijn kiezen. Dat van die wagembreedte geldt alleen op het rechte stuk, niet bij het uitkomen van de bocht.
Hamilton staat bekend om dit soort inhaalacties en die zijn in het verleden nooit bestraft.
Dan hebben de steward nog een minuutje om de juiste op P1 te zetten.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
Krijgen we nu weer een minuut stilte voor Lauda?
Die bestaat niet voor het uitkomen van een bocht.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
of juist wel. Anders heb je een opstand.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:45 schreef raptorix het volgende:
Dit word geen straf, anders hadden ze geen podium ceremonie gedaan.
Als je dit alleen al ziet wat een gekkenhuis zal Zandvoort dan wel niet worden joh.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi hoor..oranje all the way
[ afbeelding ]
Yep; stukje crowd management.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:45 schreef franske19 het volgende:
Ze gaan het waarschijnlijk na de race bespreken en uitzoeken.
Daarom doen ze het straks een uur na de wedstrijdquote:Op zondag 30 juni 2019 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
Als de stewards nu nog straf uitdelen worden ze ter plekke gelyncht
RBR is met Renault 4x WDC geworden.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
Hahah Verstappen even de sneer naar Renault door naar het Honda logo te wijzen
Dat doen ze niet man. Was een grapje. Stel je niet aan.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:46 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Oh, dus jij zou het normaal vinden als ze daar de boel kort en klein slaan?
Nou ja, Oostenrijk is natuurlijk eigenlijk hetzelfde.quote:
Klopt, maar Ferrari zal pislink zijn als de ene keer de winst wordt afgenomen en de andere keer niet in de schoot geworpen wordt.quote:
Vinden ze mooi in Woking.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi hoor..oranje all the way
[ afbeelding ]
Hij trollt. Al de hele race.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo’n sneue zure droplul?
Ja he?
Kubicaquote:Op zondag 30 juni 2019 16:47 schreef Razor21 het volgende:
Al bekend wie er drive of the day is? Lijkt mij Verstappen?
Dat was geen sneer naar Renault, maar een eerbetoon aan Honda.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
Hahah Verstappen even de sneer naar Renault door naar het Honda logo te wijzen
Dat gebeurd pas wanneer de fans weg zijn om de podium ceremonie netjes te houden.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:47 schreef Seam het volgende:
zijn de stewards er al uit wat de beslissing is?
Nee, wat erop wijst dat het zomaar eens een penalty kan gaan worden.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:47 schreef Seam het volgende:
zijn de stewards er al uit wat de beslissing is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |