VWRLquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Hebben jullie ook een goeie tracker ofiets die het dividend uitkeert ipv meteen herinvesteerd?
Toch maar eens kijken dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:33 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ja ik heb Ishares AEX tracker, die keert per kwartaal uit. Ik heb zelf liever herbeleggende eigenlijk.
Als je op de Ishares site kijkt kun je filteren op herbeleggend of uitkerende ETF’s
Ik heb natuurlijk ook rd, maar zit ook in de index. Dubbelop dus. Maar niks aan de hand toch? Nog steeds een dikke plus over 2019 en prima dividend.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
Shell is de grootste in mn portefeuille dus vandaag hakt er wel even in.
Ik wou wat bijkopen maar ik denk dat ik voorlopig even pas op de plaats maak met alles.
Nee precies, Shell is ook wel mn favoriet wat dat betreft. Maar ik wacht heel even af hoe alles gaat lopen en misschien maar een buffer aanhouden of misschien maar wat aflossen ofzo in de plaats daarvan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ook rd, maar zit ook in de index. Dubbelop dus. Maar niks aan de hand toch? Nog steeds een dikke plus over 2019 en prima dividend.
Als je wat wilde bijkopen, is het nu 5% aantrekkelijker geprijsd dan gisteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou wat bijkopen maar ik denk dat ik voorlopig even pas op de plaats maak met alles.
Niet onverwacht met de wat lagere olieprijzen (62,8 gemiddeld) het laatste halfjaar. Vandaag of morgen lijken me prima momenten om juist wat bij te kopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt wel gelijk maar ik heb ook ergens het idee dat we langzaam aan wel weer wat naar beneden gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je wat wilde bijkopen, is het nu 5% aantrekkelijker geprijsd dan gisteren.
RDSA blijft gewoon stabiel tussen de 25 en de 30 lopen, geen problemen met een hit van vandaag.
Inbev gaat aankomende jaar flink verassen zijn bezig met een flinke opmars in europa met bud, Gaan proberen Heineken van de troon te stoten, Elke 2 maanden volgt er groot nieuws met sponsering rondom voetbal club of groot event, Bud gaat Jupiler vervangen in 90% van de kroegen in NL.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:26 schreef BEFEM het volgende:
Inbev verkocht. Durf eigenlijk nergens meer in te stappen nu maar de vorige keer toen ik zo dacht ging alles nog wel 8% omhoog
Ik heb mijn Shell stack 30% vergroot vandaag. Trekt vast wel weer bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
Sponsoring zegt niet zoveel en Jupiler vervangen voor Bud is natuurlijk broekzak vestzak. Ik weet niet wat ze gaan doen, misschien schulden aflossen. Ik heb echter 1 regel geleerd en dat is dat van winst pakken nog nooit iemand slechter is geworden. Ik gok dat ik wel op eengoed moment ben uitgestapt 🐷quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef prefix1 het volgende:
[..]
Inbev gaat aankomende jaar flink verassen zijn bezig met een flinke opmars in europa met bud, Gaan proberen Heineken van de troon te stoten, Elke 2 maanden volgt er groot nieuws met sponsering rondom voetbal club of groot event, Bud gaat Jupiler vervangen in 90% van de kroegen in NL.
Shell lijkt mij ook meer een aandeel dat je hebt voor het dividend, of handel je daar actief mee?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
Puur dividend ja. Alles wat ik heb is daar opgericht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Shell lijkt mij ook meer een aandeel dat je hebt voor het dividend, of handel je daar actief mee?
Met het dividend maak je de koersdaling iig niet goed.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is Wereldhave nog steeds interessant? Want dat aandeel blijft maar kelderen.
Ik moet nog kopen en dacht laat ik dat gebruiken om mij flatex account te activeren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met het dividend maak je de koersdaling iig niet goed.
Qua book-to-value en div rendement ziet het er natuurlijk mooi uit, maar rijk ben ik er tot nu toe niet mee geworden.
Ik heb ze nog steeds, dus..quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik moet nog kopen en dacht laat ik dat gebruiken om mij flatex account te activeren.
Niets majeurs een ¤1000 of zo.
Ben wellicht bevooroordeeld, maar vind een hoop aandelen wel goedkoop nu.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik moet nog kopen en dacht laat ik dat gebruiken om mij flatex account te activeren.
Niets majeurs een ¤1000 of zo.
Alles gaat hard deze dagen, mag nu wel weer een keertje stoppen.quote:
Short posities gesloten, ¤1800 winst.quote:
toppiequote:Op maandag 5 augustus 2019 21:34 schreef blomke het volgende:
[..]
Short posities gesloten, ¤1800 winst.
Ik denk het niet. Shell is een gasbedrijf (velen denken Shell = olie = olieprijs, maar dat is maar voor een deel, < gas) en die gasprijs is vervloekte laag, iets van 10 - 11¤/GJ.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:48 schreef leolinedance het volgende:
Hopelijk is de grootste ellende nu voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |