https://www.volkskrant.nl(...)utm_campaign=stdc_vkquote:Nederland bereikt halve finale na verdiende 2-0 zege op Italië
Europees kampioen Nederland is na de verdiende zege op Italië (2-0) halve finalist op het WK in Frankrijk en mag meedoen aan Olympische Spelen van Tokio.
Willem Vissers29 juni 2019, 17:08
De reis gaat door, het avontuur blijft lonken. De Nederlandse vrouwenploeg staat in de halve finales van het WK voetbal en plaatste zich en passant voor de Olympische Spelen van Tokio. De leeuwinnen, zoals ze zichzelf noemen, reizen naar Lyon voor de halve finale, woensdag om 21.00 uur tegen de winnaar van het duel Duitsland - Zweden.
Impuls van middenvelders
De Europees kampioen stond na een abominabele eerste helft knap op, onder impuls van de middenvelders Jackie Groenen, Daniëlle van de Donk en Sherida Spitse, die bovendien haar spelhervatting als wapen heeft. Ze legde in de 70ste minuut de indraaiende vrije trap op het hoofd van topschutter Vivianne Miedema, die de bal volleerd raakte. Niet te hard, niet te zacht. Precies goed eigenlijk. En ruim tien minuten later herhaalde Spitse haar kunstje van de rechterkant, met een heerlijk strakke bal, ingekopt door verdediger Stefanie van der Gragt.
Omdat de Verenigde Staten zich vrijdag ten koste van gastland Frankrijk plaatste voor de halve eindstrijd, is het zeker dat Nederland bij de beste drie Europese landen van de wereld behoort, waarvoor olympische startbewijzen gereserveerd zijn. Daarmee is aan alle doelstellingen van de KNVB voldaan.
In de braadpan van Valenciennes voltrok zich een voetbalwedstrijd die aanvankelijk bijna elke beschrijving tartte, zo slecht als het spel van Italië en Nederland was, de kwartfinale van een WK nog wel. Gelukkig voor Nederland was de tweede helft aanmerkelijk beter, en viel op de overtuigende zege uiteindelijk niets af te dingen.
Te warm
Het was eigenlijk te warm om te voetballen. Een graad of 33 in de schaduw, maar de wedstrijd vond plaats op een veld vrijwel zonder schaduwen, met steile tribunes en bijna windstil. De wedstrijd was al tijden geleden vastgesteld om 15.00 uur, vermoedelijk met de gedachte dat een Aziatisch land zou voetballen en het in Japan of China een prettige tijd van tv-kijken was. Maar de warmte was geen excuus voor het gepruts van Nederland tot de rust, met zo ongelooflijk veel onnodig balverlies.
Miedema scoort de 1-0. Beeld AFP
In de tweede helft herpakte het elftal van Sarina Wiegman zich uitstekend, en was de ploeg al voor de doelpunten geregeld dicht bij een treffer, onder meer met het mooie, geplaatste boogballetje van Daniëlle van de Donk op de lat. De overwinning was een logisch gevolg van de toenemende druk in de tweede helft, waarin een doelpunt op een gegeven moment niet meer kon uitblijven. Vivianne Miedema en Stefanie van der Gragt kopten de vrije trappen van Sherida Spitse uiteindelijk prachtig in.
Van der Gragt scoort de 2-0. Beeld soccrates / BSK
De eerste helft was onaanvaardbaar. De vrouwen willen erkenning. Ze willen meer beloning. Dat mag allemaal, maar dan zijn ze ook toe aan dezelfde benadering. En vooral de aanval bleef tot de rust ver beneden zijn niveau. De wat apathische spits Vivianne Miedema, die een hekel heeft aan hitte met voetballen. En het was weer een kwelling om Shanice van de Sanden te aanschouwen. Vrijwel alles ging mis. Zoveel mislukte acties. Ze waren niet te tellen. De dreiging van haar snelheid blijft altijd bestaan, maar zelfs als ze weg was gelopen van haar tegenstander, volgde meestal iets vreemds, iets onbegrijpelijks, iets dat mis ging.
Beerensteyn
Bondscoach Sarina Wiegman was niet gezwicht voor de druk om de succesvolle invaller Lineth Beerensteyn te laten starten. Het knappe aan Van de Sanden is dat ze het wel blijft proberen, dat ze blijft gaan, en dat ze dus ook tot gevaar kwam, bij een voorzetje op Miedema bijvoorbeeld, kort na rust. Miedema kon de bal net niet genoeg raken. En even later zette ze weer goed voor, nu op Lieke Martens, die niet voldoende kon uithalen. Zo bezien is het ook begrijpelijk dat Wiegman Van de Sanden weer lang liet staan, al zal Beerensteyn zich hebben verbeten op de bank. Net op het moment dat Van de Sanden beter ging voetballen, verving Wiegman haar door Beerensteyn. En Oranje drukte door.
Voor rust kreeg Nederland slechts één kans, toen Spitse van even buiten het strafschopgebied een vrije trap mocht nemen. Het was een veredeld rollertje. Dan was het af en toe redelijk combinerende Italië dichter bij een doelpunt, via Bergamaschi en een schuiver van Giacinti. Na rust werd steeds duidelijker dat Nederland ging winnen, vooral omdat Groenen ballen bleef afpakken, Spitse haar traptechniek koesterde en Van de Donk duels ging winnen en steeds beter passte. Miedema, Martens en Beerensteyn waren voortdurend dreigend.
Doelpunten waren een kwestie van tijd. Ze vielen uit vrije trappen, één van de wapens van Oranje. Nederland weet zaterdagavond laat wie de tegenstander is, woensdag in Lyon. Zweden of Duitsland. De reis gaat door.
https://www.voetbalprimeu(...)-oranje-in-lyon.htmlquote:Zweden buigt achterstand om, verbijstert Duitsland en treft Oranje in Lyon
Gepubliceerd: Zaterdag 29 juni 2019 om 20:23
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Niet Duitsland, maar Zweden is de tegenstander van Nederland in de halve finales van het WK. De ploeg van Peter Gerhardsson werd aanvankelijk overlopen door de tweevoudig wereldkampioen, maar herstelde zich knap en zorgde voor een daverende verrassing.
Duitsland hield de niet geheel fitte Dzsenifer Marozsán uit voorzorg op de bank, maar had de sterspeelster aanvankelijk niet nodig. Die Frauschaft greep het initiatief in Rennes en brak de wedstrijd na een kwartier open. Sara Däbritz reet de Zweedse defensie open met een steekpass en Lina Magull rondde af: 1-0. Amper vijf minuten later was het echter alweer gelijk: de complete defensie van Duitsland liet zich verrassen door een lange bal van Linda Sembrant en Sofia Jakobsson schoot op uiterst koelbloedige wijze de 1-1 binnen.
Marozsán kwam na de gelijk opgaande eerste helft alsnog binnen de lijnen en zag hoe de Zweden al snel op voorsprong kwamen. Doelvrouw Almuth Schult redde nog fraai op een kopbal van Fridolina Rolfö, maar Stina Blackstenius had de rebound voor het inschieten: 1-2. Duitsland moest nu in de achtervolging, maar kon niet meer terugkomen in de wedstrijd. De ingevallen Lena Oberdorf kreeg vijf minuten voor tijd de grootste kans, maar kon een foutje van keepster Hedvig Lindahl niet afstraffen en kopte naast.
Zweden hield stand tijdens de zes minuten durende blessuretijd en mag zich nu opmaken voor de halve finale tegen Nederland: woensdagavond wordt er om 21.00 uur afgetrapt in Lyon. De vorige confrontatie tussen beiden viel uit in het voordeel van Oranje: Lieke Martens en Vivianne Miedema bezorgden Nederland in 2017 een 2-0 zege in Doetinchem, waarna Oranje doordenderde richting de Europese titel.
Op dit moment 0-0quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn de statiestieken nederland zweden....
hebben ze nog nooit tegen elkaar gespeeldquote:
Zie OPquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Staan gelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Tijd voor een nieuw trauma!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:00 schreef TLC het volgende:
Als Nederland ooit in een WK vrouwenfinale wil staan dat moet het echt wel woensdag gaan gebeuren
Hahahahaquote:
quote:Wiegman ziet focus bij Leeuwinnen: 'Ik proef geen verzadiging'
De vreugde over de bereikte mijlpalen heeft bij de Oranje Vrouwen plaatsgemaakt voor de focus op het volgende lonkende historische resultaat. Bondscoach Sarina Wiegman weet dat de honger naar meer er nog is.
De zege op tegen Italië was zaterdag op meer fronten historisch. 'We hebben onze eerste halve finale op een WK bereikt. Dat was geweldig, een mooie mijlpaal', zei Wiegman tijdens de persconferentie voor het duel met Zweden van woensdag. 'En het was ook een mijlpaal dat we ons voor het eerst hebben geplaatst voor de Olympische Spelen.'
Die mijlpalen hebben de honger niet weggenomen. 'We hebben ervan genoten, maar we willen ook heel graag van Zweden winnen. Dat levert ook iets heel moois op. Ik proef geen verzadiging bij mijn ploeg', aldus Wiegman.
De bondscoach ging de favorietenrol uit de weg. 'Ik was niet verrast door de zege van Zweden op Duitsland. In mijn ogen waren die ploegen gelijk aan elkaar. Zweden is al jaren sterk en ze zijn gegroeid in dit toernooi. Dat geldt ook voor ons. Ik verwacht een duel dat gelijk op zal gaan.'
Voor de halve finale in Lyon zijn vooralsnog geen personele zorgen, ook niet over Lieke Martens. 'Het ziet ernaar uit dat iedereen fit is', aldus Wiegman. 'Lieke had al wat langer last van die teen. Het is niets nieuws. Na de wedstrijd tegen Japan had ze er meer last van en hebben we haar van de trainingsbelasting afgehaald. De klachten zijn niet erger geworden, dus we gaan het op dezelfde manier aanvliegen en hopen dat ze kan spelen tegen Zweden.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)oef-geen-verzadiging
Zit je nog binnen de EU? Is er dan nog geoblock op de NPO app? Of anders VPN?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd w.b. de halve finale. Zweden is gunstiger dan Duitsland maar ze spelen een prima toernooi. Ook al jaren een groot "vrouwenvoetballand".
Zit wel in het buitenland woensdag (neen, niet Lyon), ik vrees voor geoblock.
Ja binnen de EU. 4G werkte hij wel gewoon, wifi niet. En anders zoeken we wel een sports bar of zo.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:33 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Zit je nog binnen de EU? Is er dan nog geoblock op de NPO app? Of anders VPN?
https://sportnieuws.nl/vo(...)ol-als-reserve-vorm/quote:We kunnen na 5 wedstrijden wel stellen dat dit niet het WK van Shanice van de Sanden is. De aanvalster van Oranje doet meer verkeerd dan goed, maar toch houdt bondscoach Sarina Wiegman vast aan de speelster van Olympique Lyon. Dat is weer slecht nieuws voor Lineth Beerensteyn, die het daarom alleen met invalbeurten moet doen.
Zelf had de speelster van Bayern München gehoopt te beginnen tegen Italië. "Ik ben in vorm. Maar goed, als ik het vanaf de bank moet doen, wil ik energie brengen en alles doen om te winnen”, zegt ze tegen De Telegraaf.
Geen verwachtingen
Toch wringt het wel. Beerensteyn vindt het lastig om 'politiek correct' te blijven. Ze heeft ook geen idee of Wiegman haar überhaupt wel op de bank kan houden. "Ze houdt het in ieder geval heel lang vol, dus ik denk het wel. Het is voor mij beter om geen al te hoge verwachtingen te hebben. Anders valt het alleen maar tegen."
Terecht.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:08 schreef Max23 het volgende:
Oranje optocht naar het stadion is verboden door de autoriteiten van Lyon
https://nos.nl/artikel/22(...)tadion-niet-toe.html
Mensen die daarin meelopen zijn het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht.quote:
Maar toch, het blijven mensen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die daarin meelopen zijn het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht.
HELA HELA HELA HOLA LA HÉquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die daarin meelopen zijn het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht.
Die Wiegman is zo flexibel als gewapend beton.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:14 schreef Max23 het volgende:
Als ik Wiegman zo hoor speelt Shanice gewoon morgen.
"Beerensteyn brengt goede energie als invaller"
Ook geen fanzone. Wat een poepstad voor dit soort voetbalwedstrijden, dat Lyon. Organiseer het daar dan niet als er niks mogelijk is voor de fans.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:08 schreef Max23 het volgende:
Oranje optocht naar het stadion is verboden door de autoriteiten van Lyon
https://nos.nl/artikel/22(...)tadion-niet-toe.html
nog erger dan ban Bommel die muts.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:14 schreef Max23 het volgende:
Als ik Wiegman zo hoor speelt Shanice gewoon morgen.
"Beerensteyn brengt goede energie als invaller"
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken als ik jou was, je hebt wel wat beters te doen toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Morgen dus weer een uur naar mislukte voorzetten kijken voordat er iets gebeurt. En zolang het 0-0 staat zal Zweden waarschijnlijk ook weinig initiatief tonen dus dat wordt weer een verschrikkelijke eerste helft.
Wtf.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat Wiegman zich niet laat beinvloeden door al die journalisten en andere lui die een hetze tegen Shanice van de Sande voeren. Het is een geweldige speelster, met een prachtige voorzet en zij krijgt onterecht veel kritiek terwijl degenen die haar aanspelen op de verkeerde momenten, ermee wegkomen. It takes two to tango, iemand goed aanspelen is een voorwaarde voor een mooie vervolgactie. De kritiek is vooral een poging om vrouwen op hun zwakke plek te raken: aan het twijfelen te brengen, twee meiden tegen elkaar uit te spelen, en dat gebeurt ook nog door MANNEN. Vrouwen, laat je niet van de wijs brengen. Analyseer goed de vorige wedstrijden en luister niet naar die bakken kritiek van buitenstaanders, heel goed hoe jullie positief weten te blijven en jullie koppie erbij houden.
Die speelt de topcoachquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Wiegman is zo flexibel als gewapend beton.
Jezus wat een Snowflake gelul.. kritiek mag niet want dat is zielig en per definitie seksistisch. Wat zei Pim Fortuyn ook alweer..mens ga toch koken. 😂quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat Wiegman zich niet laat beinvloeden door al die journalisten en andere lui die een hetze tegen Shanice van de Sande voeren. Het is een geweldige speelster, met een prachtige voorzet en zij krijgt onterecht veel kritiek terwijl degenen die haar aanspelen op de verkeerde momenten, ermee wegkomen. It takes two to tango, iemand goed aanspelen is een voorwaarde voor een mooie vervolgactie. De kritiek is vooral een poging om vrouwen op hun zwakke plek te raken: aan het twijfelen te brengen, twee meiden tegen elkaar uit te spelen, en dat gebeurt ook nog door MANNEN. Vrouwen, laat je niet van de wijs brengen. Analyseer goed de vorige wedstrijden en luister niet naar die bakken kritiek van buitenstaanders, heel goed hoe jullie positief weten te blijven en jullie koppie erbij houden.
Jullie papegaaien elkaar na, dat wil nog niet zeggen dat het klopt wat jullie zeggen. Van de Sande staat vaak dubbelgedekt omdat iedereen weet dat ze gevaarlijke voorzetten kan geven. Dan is het lastiger om te presteren.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Er is geen hetze, ze bakt er gewoon niks van en mensen constateren dat. Wat is daar zo raar aan?
Zegt weer genoeg deze opmerking.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat zei Pim Fortuyn ook alweer..mens ga toch koken. 😂
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jullie papegaaien elkaar na, dat wil nog niet zeggen dat het klopt wat jullie zeggen. Van de Sande staat vaak dubbelgedekt omdat iedereen weet dat ze gevaarlijke voorzetten kan geven. Dan is het lastiger om te presteren.
Niemand zegt dat, alleen de coach, en die zou het niet weten? Wat jullie doen is een belachelijke hetze voeren waarvoor jullie je zouden schamen als het een mannenploeg geweest was.
Misschien een beetje nijd dat deze vrouwen zover komen in een WK?
Ik begrijp werkelijk niet waarom hiervan een mannen/vrouwen-kwestie gemaakt zou moeten worden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
en dat gebeurt ook nog door MANNEN. Vrouwen, laat je niet van de wijs brengen.
Misschien zit er een kern van waarheid in als vrijwel iedereen (waaronder de bondscoach) het zegt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jullie papegaaien elkaar na, dat wil nog niet zeggen dat het klopt wat jullie zeggen.
Ja, en Martens ook. (lol) Iedereen speelt met 4 verdedigers maar ze staan beide dubbelgedekt. Dat kan niet hé? En ik weet niet of je laatst op de NOS dat item hebt gezien over het rendement van de voorzetten maar dat was belachelijk laagquote:Van de Sande staat vaak dubbelgedekt omdat iedereen weet dat ze gevaarlijke voorzetten kan geven. Dan is het lastiger om te presteren.
Uhm, bij de mannenploeg is dit aan de orde van de dag. Vrijwel elk toernooi willen mensen wel andere spelers erin hebben. Dat is ook heel normaal want bij een toernooi is de vorm van de dag nogal belangrijk. En waarom zou ik daar nijd over hebben? Ik vind het hartstikke leuk dat ze zover komen. (vandaar dat ik ook het eerste topic over dit WK opende) Daarom wil ik vd Sanden er ook uit, dan komen ze nog verder.quote:Niemand zegt dat, alleen de coach, en die zou het niet weten? Wat jullie doen is een belachelijke hetze voeren waarvoor jullie je zouden schamen als het een mannenploeg geweest was.
Behalve dan dat de bondscoach iets anders zegt dan het papegaaienleger.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien zit er een kern van waarheid in als vrijwel iedereen (waaronder de bondscoach) het zegt.
[..]
Ik zou het andersom doen. Je hebt meer aan de snelheid van Sjanies als de tegenstander moe is en de ruimtes groter worden. Beeresteyn is de veel betere voetbalster en zou dus altijd moeten starten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:22 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Gewoon starten met van de Sanden. Beerensteyn pas inbrengen als de Zweden achterin moe zijn.
Ja, omdat ze de coach is.Ze kan moeilijk zeggen dat ze er niks van bakt. Maar tussen de regels door vindt zij het rendement ook veel te laag. (daarom wordt ze ook constant gewisseld) Helaas is ze nogal koppig en houdt ze vast aan de basis. Maar waarom wil jij hier zo graag een mannen/vrouwen dingetje van maken?quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:33 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Behalve dan dat de bondscoach iets anders zegt dan het papegaaienleger.
Ja je zal maar een topsporter zijn die wat kritiek krijgt als het minder gaat.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
Je zult Sjanies maar zijn: eerst wordt je twee seizoenen de hemel in geprezen door Jan en Alleman en dan lukt het eens wat minder en je wordt keihard de hoek ingetrapt door Jan en Alleman.
Ja, vooral de woorden van de bondscoach niet serieus nemen. Jullie hopen dat ze naar het mannengeleuter op fora gaat luisteren, maar ik schat haar gelukkig hoger in.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, omdat ze de coach is.Ze kan moeilijk zeggen dat ze er niks van bakt. Maar tussen de regels door vindt zij het rendement ook veel te laag. (daarom wordt ze ook constant gewisseld) Helaas is ze nogal koppig en houdt ze vast aan de basis. Maar waarom wil jij hier zo graag een mannen/vrouwen dingetje van maken?
Die neem ik juist wel serieus, dat zeg ik net.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja, vooral de woorden van de bondscoach niet serieus nemen.
Nee want je zegt dat ze iets anders bedoelt dan ze zegt. Zoiets als: als een vrouw nee zegt, bedoelt ze ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die neem ik juist weel serieus, dat zeg ik net.
Nee, ik zeg dat ze tussen de regels door laat door sijpelen dat ze het rendement ook laag vindt. Nogmaals, waarom wil je hier constant een man/vrouw discussie van maken?quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee want je zegt dat ze iets anders bedoelt dan ze zegt. Zoiets als: als een vrouw nee zegt, bedoelt ze ja.
Wat ben jij ontzettend zielig zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Het is gewoon stuitend, ik dacht dat het met de emancipatie beter gesteld was in de mannenhoofden, op dit soort fora blijkt het tegendeel.
Doei
ZIEDENDquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Het is gewoon stuitend, ik dacht dat het met de emancipatie beter gesteld was in de mannenhoofden, op dit soort fora blijkt het tegendeel.
Doei
SCHUIMBEKKENDquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
Ik zie hier menigeen pleiten voor een vervangster voor Van der Sanden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
MADquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
welkom in de topsportquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
Je zult Sjanies maar zijn: eerst word je twee seizoenen de hemel in geprezen door Jan en Alleman, je was de heldin, je had fanclubs, en dan lukt het eens wat minder en je wordt keihard de hoek ingetrapt door Jan en Alleman.
WITHEETquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
Voor iemand die pro-emancipatie zegt te zijn, weet je steeds mooi veruit het tegenovergestelde te laten zienquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
dus de vrouwen spelen net zulk saai voetbal als de mannen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zweden zal wel weer gaan inzakken zolang het 0-0 staat en een beetje gokken op de counter.
En counters blokken is nou niet de sterkste kant van nederland helaas.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zweden zal wel weer gaan inzakken zolang het 0-0 staat en een beetje gokken op de counter.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus de vrouwen spelen net zulk saai voetbal als de mannen?
Het heeft tot nu toe goed voor ze gewerkt, dus valt wel te verwachten ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dit voor een act danquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
Een act waar volop op gehapt werd iig.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
De Shanice discussie is volledig terecht, heeft helemaal niets te maken met haar vrouw zijn. Je zoekt gewoon een stok om mee te slaan, slecht matig.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Doei
maar ik verwacht haar gewoon in de basis want zo doen coaches dat, het ego is vaak belangrijkerquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Shanice discussie is volledig terecht, heeft helemaal niets te maken met het vrouw zijn. Je zoekt gewoon een stok om mee te slaan, slecht matig.
Finale vs-nl zou wel genieten zijn hoor. By far wel de enige twee gewaagde ploegen tegenover elkaar.quote:
ik heb Zweden nog niet gezien maar USA en Engeland lijken mij wel de 2 beste ploegen van het momentquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:18 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Finale vs-nl zou wel genieten zijn hoor. By far wel de enige twee gewaagde ploegen tegenover elkaar.
Als ik journalist zou zijn zou ik een column schrijven met heel groot:quote:
Alsof Nederland aan de USA gewaagd is (lol)quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:18 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Finale vs-nl zou wel genieten zijn hoor. By far wel de enige twee gewaagde ploegen tegenover elkaar.
Mjah we gaan er echt keihard vanaf tegen Morgan en consorten. Maar goed, die Zweden spelen een vervelend maar slim spel, dus ik zie het vanavond ook niet zo maar even gebeuren hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Nederland aan de USA gewaagd is (lol)
Ja ik heb die Zweden ook nog niet zien spelen, maar ben niet bepaald onder de indruk van Nederland. Alleen de tweede helft tegen Italië was aardig.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:36 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mjah we gaan er echt keihard vanaf tegen Morgan en consorten. Maar goed, die Zweden spelen een vervelend maar slim spel, dus ik zie het vanavond ook niet zo maar even gebeuren hoor.
hmm wat ik gezien heb zijn ze ook vooral fysiek sterk. Als het mannelijke Oranje enige graadmeter is, dan krijgen we het daarmee gewoon enorm lastigquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb die Zweden ook nog niet zien spelen, maar ben niet bepaald onder de indruk van Nederland. Alleen de tweede helft tegen Italië was aardig.
USA gisteren viel erg tegen. Goed eerste kwartier. 2e helft was matig.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Nederland aan de USA gewaagd is (lol)
moet je wel eerst de finale bereikenquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:52 schreef egoblokje het volgende:
USA is kwalitatief gezien wel beter dan Nederland, maar kansloos zijn we echt niet.
Gefeliciteerd! Jouw post is de domste post die ik dit kalenderjaar heb gelezen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
Zweeds bloed Scrummie?quote:
Zeker! al vind ik dat Nederland en Japan daarmee wel een top 4 mogen vormen, in die zin wel aan elkaar gewaagd. Ookal is usa echt een klasse beter.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Zweden nog niet gezien maar USA en Engeland lijken mij wel de 2 beste ploegen van het moment
Nou fijn voor je! Meneer Brokkiepiloot.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:04 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jouw post is de domste post die ik dit kalenderjaar heb gelezen.
Is zijn act.quote:
In Engeland het tv record zelfs, meer dan CL finale, but it's not coming homequote:Op woensdag 3 juli 2019 14:23 schreef Nober het volgende:
ENG USA
1.968.000
Vanavond dus 5 miljoen kijkertjes?
Zo'n half miljoen meer inderdaad. Maar is BT Sport, dat de CL rechten heeft, een gratis zender?quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Engeland het tv record zelfs, meer dan CL finale, but it's not coming home
nee een soort Ziggosport maar CL finale was gratisquote:Op woensdag 3 juli 2019 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo'n half miljoen meer inderdaad. Maar is BT Sport, dat de CL rechten heeft, een gratis zender?
9 June: England 2-1 Scotland - 6.1m
23 June: England 3-0 Cameroon - 6.9m
27 June: England 3-0 Norway - 7.6m
2 July: England 1-2 United States - 11.7m
Toch bijzonder dat dit in meer landen lijkt te gaan leven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Engeland het tv record zelfs, meer dan CL finale, but it's not coming home
het wordt ook wel gepromoot door de nationale omroepen, dat scheelt ook wel maar ik denk niet een finale USA-Sweden/Nederland in een ander land dan die betreffende landen een record zal breken.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat dit in meer landen lijkt te gaan leven.
Mensen hebben toch behoefte aan een voetbaltoernooi in de zomer blijkbaar.
Dat laatste vooral, denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat dit in meer landen lijkt te gaan leven.
Mensen hebben toch behoefte aan een voetbaltoernooi in de zomer blijkbaar.
Nee maar er zullen vast wel meer mensen naar kijken dan de vorige finale van het WK Vrouwen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt ook wel gepromoot door de nationale omroepen, dat scheelt ook wel maar ik denk niet een finale USA-Sweden/Nederland in een ander land dan die betreffende landen een record zal breken.
Ja ik vond WK- en EK-loze zomers altijd maar kut, dus met de komst van de Nations League en het WKV is het een heel klein beetje beterquote:
zeker, ik heb zelf ook al meer vrouwenvoetbal gezien dan ooitquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar er zullen vast wel meer mensen naar kijken dan de vorige finale van het WK Vrouwen.
[..]
Ja ik vond WK- en EK-loze zomers altijd maar kut, dus met de komst van de Nations League en het WKV is het een heel klein beetje beter
EK2017 zag ik alleen een stukje van de finale, nu heb ik iets van 5 potjes gekeken.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, ik heb zelf ook al meer vrouwenvoetbal gezien dan ooit
In 2022 lekker WK kijken met de kerstboom erbijquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar er zullen vast wel meer mensen naar kijken dan de vorige finale van het WK Vrouwen.
[..]
Ja ik vond WK- en EK-loze zomers altijd maar kut, dus met de komst van de Nations League en het WKV is het een heel klein beetje beter
En vanaf daarna het format waarmee je de groepsfase kan overslaan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 2022 lekker WK kijken met de kerstboom erbij
ik hoop nog altijd dat het niet doorgaat daarquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 2022 lekker WK kijken met de kerstboom erbij
Er waren wel geruchten omtrent nieuwe informatie dat het toernooi alsnog afgepakt kon worden, maar het is de vraag welk land zin heeft om zo kort van tevoren het hele toernooi alsnog te organiseren. Zal dan wel Engeland/Duitsland/Spanje moeten worden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop nog altijd dat het niet doorgaat daar
er schijnt een FIFA clausule te zijn dat het dan naar het land gaat wat het de laatste keer heeft georganiseerd, Rusland dus.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wel geruchten omtrent nieuwe informatie dat het toernooi alsnog afgepakt kon worden, maar het is de vraag welk land zin heeft om zo kort van tevoren het hele toernooi alsnog te organiseren. Zal dan wel Engeland/Duitsland/Spanje moeten worden.
Deden ze in 1986 niet toen Colombia de organisatie terug gaf.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
er schijnt een FIFA clausule te zijn dat het dan naar het land gaat wat het de laatste keer heeft georganiseerd, Rusland dus.
toen ging het naar Mexico en 82 was Spanjequote:Op woensdag 3 juli 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden ze in 1986 niet toen Colombia de organisatie terug gaf.
Ja dat bedoelde ik dus, ging het niet ook in 86 naar Spanje.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen ging het naar Mexico en 82 was Spanje
Watte?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
Leave Sjaan alonequote:
Het ligt er wel aan in welk land je zit, maar in sommige landen kun je ook hier kijken. https://football.eurovisionsports.tv/event/22/fifawomensworldcupquote:Op maandag 1 juli 2019 22:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja binnen de EU. 4G werkte hij wel gewoon, wifi niet. En anders zoeken we wel een sports bar of zo.
slechte trollquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
NOS.nl beaamt het.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerensteyn in de basis begrijp ik?
quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerensteyn in de basis
[ afbeelding ]
Sow dan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerensteyn in de basis
[ afbeelding ]
Welverdiend.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerensteyn in de basis
[ afbeelding ]
twitter:JoostHoekstra1 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 19:43:45Nou het zal mij benieuwen of deze wedstrijd weer zo mensonterend slecht is. Kan niet wachten, maar niet heus #NEDSWE #sarcasm reageer retweet
Moet Joost weten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Nober het volgende:
twitter:JoostHoekstra1 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 19:43:45Nou het zal mij benieuwen of deze wedstrijd weer zo mensonterend slecht is. Kan niet wachten, maar niet heus #NEDSWE #sarcasm reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerensteyn in de basis
[ afbeelding ]
Tradities breken, never change a winning team, boze Loeki1.. and all of that..quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerensteyn in de basis
[ afbeelding ]
Wat een optimisme Gert.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:55 schreef T3hTommay het volgende:
Dit wordt niks, Zweden wint. NL vierde op het WK, geen schande.
we gaan voor een bronzen plak met een goud randjequote:Op woensdag 3 juli 2019 19:55 schreef T3hTommay het volgende:
Dit wordt niks, Zweden wint. NL vierde op het WK, geen schande.
Eindelijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beerensteyn in de basis
[ afbeelding ]
Omschakeling wordt cruciaal. Daar gokt Zweden op. Nederland zal zeker in het begin van de wedstrijd veel de bal hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Jakobsson een van de beste spelers van het toernooi
ben benieuwd hoe zij uitgeschakeld gaat worden
Sow koekoekquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jullie papegaaien elkaar na, dat wil nog niet zeggen dat het klopt wat jullie zeggen. Van de Sande staat vaak dubbelgedekt omdat iedereen weet dat ze gevaarlijke voorzetten kan geven. Dan is het lastiger om te presteren.
Niemand zegt dat, alleen de coach, en die zou het niet weten? Wat jullie doen is een belachelijke hetze voeren waarvoor jullie je zouden schamen als het een mannenploeg geweest was.
Daarom zijn donkere vrouwen de toekomst.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beerensteyn heeft wel een flinke kont zeg sow.
Ik kijk niet. Laat me met rust.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
@:onlogisch
@:dj_day-v
@:johannes_vermeer
@:mortaxx
@:coco.
@:lenny_leonard
@:jancees
@:caland
@:rensajacied
@:mani89
@:el-stinho
@:karina
@:lavenderr
@:zipportal
@:wereldgozer
@:lange_lans
@:napoleonfour
@:mexicanobakker
@:jr-style-93
@:guus_geluk7
@:amarantha
@:yvonne
@:tagliano
@:tjacka
@:limoentjuh
@:kapiteintje
@:scrummie2.0
quote:
@Wereldgozertwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 17:03:29Teleurstellend dat Haase in 3 sets van de klootzak Raonic heeft verloren in de tweede ronde van Wimbledon. Ik had Haase een plek in de derde ronde van Wimbledon gegund maar dat is hem dus jammer genoeg niet gelukt reageer retweet
@Wereldgozer StompjeEDtwitter:2015birgit twitterde op woensdag 03-07-2019 om 17:21:48@pauwnl @oranjevrouwen @Anoukhoogendijk @hendrikshelene Zijn er geen andere deskundigen dan Anouk en Helene? reageer retweet
Zquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Daarom zijn donkere vrouwen de toekomst.
Wat is er?quote:
quote:
Altijd leuk dat willekeurige namen nooit of 300+ dagen inactief zijn. Genot.quote:laatste bezoek nooit
Heeft Danny gedaan zodat hij kan pochen dat hij het grootste forum van Nederland heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk dat willekeurige namen nooit of 300+ dagen inactief zijn. Genot.
MAGAquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:41 schreef asco het volgende:
Deze wedstrijd boeit toch niet want Amerika is, zoals bijna met alles, oppermachtig.
Het doet mij erg pijnquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]@:wereldgozertwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 17:03:29Teleurstellend dat Haase in 3 sets van de klootzak Raonic heeft verloren in de tweede ronde van Wimbledon. Ik had Haase een plek in de derde ronde van Wimbledon gegund maar dat is hem dus jammer genoeg niet gelukt reageer retweet
Fantastischquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
450 euro op NL gezet. Als ze verliezen ga ik een vrouw vernederen
Wie zou Wiegmans prefereren. Lieke of Berensteyn?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:44 schreef Loekie1 het volgende:
We gaan het zien. Ik heb geen idee wat het wordt. Als ze nu verliezen krijgt Wiegman tenminste niet de hele 'deskundige' mannenwereld over haar heen.
Ik kan beter de vraagsteller zijn: waarom zou ik moeten kijken?quote:
Hope Solo.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan beter de vraagsteller zijn: waarom zou ik moeten kijken?
Omdat v/d Donk, Groenen en Martens fapwaardig spul zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Cocu bij Derby County?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor een geeltje regel ik een afspraak.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat v/d Donk, Groenen en Martens fapwaardig spul zijn.
Het is te hopen dat hij wat leuks kan huren; alle leuke spelertjes die gehuurd waren zijn inmiddels weg.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Cocu bij Derby County?
Ook @:Bolasie
Nog altijd weet niemand wat de visie van Cocu is. Derhalve voorspelt het niet veel goeds dat hij meer transfer- en salarisbudget eiste.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Cocu bij Derby County?
Ook @:Bolasie
Als ik wil fappen, kan ik ook een Insta-account maken en wat meisjes toevoegen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat v/d Donk, Groenen en Martens fapwaardig spul zijn.
Dit kloptquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik wil fappen, kan ik ook een Insta-account maken en wat meisjes toevoegen.
Dit heb je nog niet gedaan?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan je @kinsey_sue aanraden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog in Volendam.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:49 schreef KingRoland het volgende:
Komt uit jouw regio JR beetje trots zijn
BBC?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:49 schreef hoekandit het volgende:
BBC zegt dat Martens goed toernooi speelt.
Die hebben er echt kijk op
Welke FOK'ker is ditquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Nober het volgende:
Sari van Veenendaalquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wie is het lekkerst op het veld vanavond?
Engelsen hebben geen verstand van voetbal. Dat zijn mensen met een functiebeperking.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:49 schreef hoekandit het volgende:
BBC zegt dat Martens goed toernooi speelt.
Die hebben er echt kijk op
Zwembadterreur gespot.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog in Volendam.
Wai zain Nederllant.quote:
@Bolasiequote:Op woensdag 3 juli 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Engelsen hebben geen verstand van voetbal. Dat zijn mensen met een functiebeperking.
Ian Wright ja, dat is ook een negerquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
BBC?
@:zipportal @:coco. @:wereldgozer
Ik kan je dit soundboard dan aanraden:quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Palingsound is wel zwaar underrated in Nederland
Dan drijft het verder het IJsselmeer in, zo richting Flevoland.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Wai zain Nederllant.
En intussen is dit wat heel Nederland fantaseert om met Volendam te doen.
[ afbeelding ]
twitter:JoostHoekstra1 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 20:29:33Hele dag op pad geweest met de jongens en dan eindelijk thuis, moet ik van mijn dochters naar vrouwenvoetbal kijken... "is toch voetbal pap" Nou papa gaat wel in de tuin bier drinken!! #nedswe #onzejacht reageer retweet
Je bent zelf van DUITSEN bloed.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WIE NIET MEEZINGT MAAK IK KAPOET ECHT
Heb je op harvard geleerd zeker.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WIE NIET MEEZINGT MAAK IK KAPOET ECHT
quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:53 schreef leolinedance het volgende:
Is dat Zweedse team qua knapheid een afspiegeling van de vrouwen in dat land?
Ik vraag me altijd af wat mensen bezielt dat ze denken dat iemand geinteresseerd is in hun tweetsquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:52 schreef Falco het volgende:
twitter:JoostHoekstra1 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 20:29:33Hele dag op pad geweest met de jongens en dan eindelijk thuis, moet ik van mijn dochters naar vrouwenvoetbal kijken... "is toch voetbal pap" Nou papa gaat wel in de tuin bier drinken!! #nedswe #onzejacht reageer retweet
Soms, heel onwillekeurig, denk ik nog terug aan Steve Sidwell die Sarri met een hakbijl uit Londen weg wilde jagen omdat hij trots was op zijn eerste medaille. Lampard zou geschikter zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Jermaine Jenasjes van deze wereld zijn helaas schandalige pundits.
@KingRoland ?twitter:weddenopsport twitterde op woensdag 03-07-2019 om 20:09:06Nederland lijkt in de ban van de #Oranjevrouwen . Bookmakers geven aan dat er massaal op #Oranje wordt ingezet. 2.50 is de uitbetaling bij winst #Nederland Iets minder dan als #Zweden wint (2.95). Wat voorspel jij? #NEDZWE #ZWENED #wkvrouwen reageer retweet
ik heb 200 euro op draw no bet Nederland gezetquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:54 schreef RipCity het volgende:
@:kingroland ?twitter:weddenopsport twitterde op woensdag 03-07-2019 om 20:09:06Nederland lijkt in de ban van de #Oranjevrouwen . Bookmakers geven aan dat er massaal op #Oranje wordt ingezet. 2.50 is de uitbetaling bij winst #Nederland Iets minder dan als #Zweden wint (2.95). Wat voorspel jij? #NEDZWE #ZWENED #wkvrouwen reageer retweet
Als de quote 2.50 is wordt er niet heel massaal ingezetquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:54 schreef RipCity het volgende:
@:kingroland ?twitter:weddenopsport twitterde op woensdag 03-07-2019 om 20:09:06Nederland lijkt in de ban van de #Oranjevrouwen . Bookmakers geven aan dat er massaal op #Oranje wordt ingezet. 2.50 is de uitbetaling bij winst #Nederland Iets minder dan als #Zweden wint (2.95). Wat voorspel jij? #NEDZWE #ZWENED #wkvrouwen reageer retweet
Meneer de Directeur uit de Club van Sinterklaas ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:54 schreef egoblokje het volgende:
‘’Anderen willen zo snel mogelijk een ronde bal zien’’
Bruh, ooit een vierkante bal gezien?
inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:54 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Als de quote 2.50 is wordt er niet heel massaal ingezet
Waarom volg jij deze nobodyquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:52 schreef Falco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |