SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
De gordijnen zijn nu dicht. Jammerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt goed. Kun je ondertussen even zwaaien naar die glinstering in de verte? Dat is mijn telelens (kom er maar in, Dave)
Strani en ik zijn wel even stil.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
T is niet meer bij te lezen hoor jongens.
We hebben Greys weer terug mensen!!!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
En die Annemieke zong zelf, de middelste:
Nee dit en ik zat dus ook alweerrrr door het slotjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
T is niet meer bij te lezen hoor jongens.
Voor de duidelijkheid, dat ben ik dus niet, hequote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eerste reactie eronder is van een Robert!![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*ik haal foto zo weer weg*Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het iGuana plaatjequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Aw, wel romantisch dat je hem tijd geeft om te ontspannen
Nice!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben blij met mijn lekkere donkere haar
Dave is een romanticus, jeweettochquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Aw, wel romantisch dat je hem tijd geeft om te ontspannen
Thanks, ben er ook blij mee. Niet een heel groot verschil met normaal, maar net even wat donkerder en dat valige is nu ook weg.quote:
Ik hoop echt dat je fijn slaapt na al die ellendequote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EN HYPER AS FUCK OMDAT HET EINDELIJK WEER VOORBIJ IS DUS SORRY GEEN SORRY.
Zo wel ff bijslapen want ben kapot na die kutnachten maar tis weekenddddd.
YEAHHHHH WOOHOOO!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je pijn over is na een periode van pijn, dan voelt die niet-pijn nog niet-pijneriger dan normaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
YEAHHHHH WOOHOOO!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben blij met mijn lekkere donkere haar
Maar heb je ook meteen je ogen bruin geverfd of was dat al zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*ik haal foto zo weer weg*
Ja dat is echt zo, bizarre opluchting en je weet bijna van gekkigheid en zaligheid niet wat je allemaal moet doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je pijn over is na een periode van pijn, dan voelt die niet-pijn nog niet-pijneriger dan normaal.
If that does make any sense.
Laat wel even weten wanneer ik hier op bedacht moet zijn!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Als ik mijn maandelijkse crepeeruurtje heb, en dat is voorbij, dan denk ik altijd 'dit is heerlijk, waarom geniet ik hier normaal niet van![]()
De dagen ervoor ben ik een stuk gevaarlijker hoor!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat wel even weten wanneer ik hier op bedacht moet zijn!
Thanks!quote:
Oh, dan merk ik het vanzelf welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De dagen ervoor ben ik een stuk gevaarlijker hoor!
Sarah Jessica Parker?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Het hinnikt en heeft een drankprobleemtrouwens
Bapaardi?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
En die Annemieke zong zelf, de middelste:
Ehm, nee, hoe dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar heb je ook meteen je ogen bruin geverfd of was dat al zo?
Ja he?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Als ik mijn maandelijkse crepeeruurtje heb, en dat is voorbij, dan denk ik altijd 'dit is heerlijk, waarom geniet ik hier normaal niet van![]()
Een bloedige merrie?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ah, op de Schiphol-video leken ze lichter, maar ja, dat was ook 2 pixels per aankomsthal.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ehm, nee, hoe dan?Ik heb gewoon heel donkerbruine ogen.
Géén sterkte gewenst ermee!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo, bizarre opluchting en je weet bijna van gekkigheid en zaligheid niet wat je allemaal moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |