Volgende ESF sjoelmeet waarbij we meteen nog even op de winst gaan proosten: 28 juli.Komen: Cee, yvonne, iteejer, Aoibhin, Momo, Roger_Epiales, Naatje_1, René (EIC), Eduard (EIC), Greys, murp, Redefine, grazz, Kaneelstokje, ato
![eurovision-2020-netherlands_m.jpg]()
WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!
![Pw8cZk6.png]()
Ons eiland Doezepwa Utopia:
Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
SPOILER
quote:
2# is zwart en 1# is gitzwart
3# is de donkerste tint bruin, maar een leek zou het waarschijnlijk inderdaad zwart noemen
Het is eigenlijk donkerder dan ik wil, maar nu heb ik een ondergrondje voor wanneer mijn haar weer gaat bleken in de zon en mijn huid gaat bruinen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
Die ken ik dan weer van ONM
Overigens heb ik ook wel morbide fascinaties hoor. Als ik ergens op vakantie ben, struin ik ook wel eens random begraafplaatsen af omdat ik benieuwd ben hoe oud/jong iedereen daar geworden is
Misschien zit ik in het verkeerde jaar.
C’est Davie :o)
quote:
Ja klopt #4 is heel erg wat ik zelf heb van nature.
De afgelopen tijd is mijn haar wel wat lichter geworden door de zon, dus misschien had ik net wat lichter dan #4, maar #3 geeft nu net wel leuk verschil
quote:
Op vrijdag 28 juni 2019 21:39 schreef Cee het volgende:[..]
Ja je zou het maar beter niet kunnen doen inderdaad, want zo kom je er achter dat een van de Luxemburgse tweeling uit ‘80 stierf aan AIDS, een Duits mannetje met snor uit ‘84 zichzelf nog geen jaar na zijn deelname uit het raam wierp en dat arme Zweedse ex-tieneridooltje met z’n lieve kuikenkoppetje, die helaas laatste werd met zijn comeback poging in ‘79, zichzelf voor een trein gooide.
Dit alles zal ongetwijfeld ook in Fred_B’s geniale landentopics hebben gestaan maar die heb ik twee jaar geleden gelezen en ik vergeet dat allemaal, sorry Fred. Ik ga ze binnenkort weer eens lezen.

Ja er zitten soms echt zielige verhalen tussen
Over 7 minuten kan de verf eruit, spannend!
Ik heb geen morbide fascinaties voor zover ik zelf kan beoordelen.
C’est Davie :o)
Ik heb nu echt zo'n Frida Kahlo zwarte unibrow, omdat ik ook mijn wenkbrauwen mee heb geverfd
quote:
Down under haal ik altijd volledig weg in de zomermaanden; anders prikt de boel door mijn bikinibroekje heen
quote:
Je weet dat ik aardig bleu ben op dat gebied he?
quote:
Uiterst interessante informatie
quote:
Wat is een speedo?
quote:
Er hangen hier toch geen camera's he?