Zonder overleef je hier niet eens.quote:
Toen ik de TT zag, moest ik goed kijken, ik dacht dat er Komeel stond.quote:
Mot ik doorbaggeren?quote:
Maar u bent ook baas.quote:
Is idd lastig te zien, maar die Jan, Piet en Joris maakten dat ik automatisch 'Korneel' lasquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Toen ik de TT zag, moest ik goed kijken, ik dacht dat er Komeel stond.![]()
Kameel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook zo gezien, nu zie ik het goed..quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Te gek!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook zo gezien, nu zie ik het goed..
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Is idd lastig te zien, maar die Jan, Piet en Joris maakten dat ik automatisch 'Korneel' las
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Geen YT, wel YT, niet over VBL, wel over VBL, geen foto's, wel foto's, niet afzeiken wel afzeiken.
Let it go.![]()
Love and Peace
Dát.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Geen YT, wel YT, niet over VBL, wel over VBL, geen foto's, wel foto's, niet afzeiken wel afzeiken.
Let it go.![]()
Love and Peace
quote:
Boxertje hier.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik doe net bijna net als Mo,heb alleen een sexy onderbroekje aan.
Ik ook,een blauwe.quote:
Hoe noem je een zwembroek met iets te lange pijpen, net boven de knie? Die heb ik aan.quote:
Loopvoorlulmodelquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe noem je een zwembroek met iets te lange pijpen, net boven de knie? Die heb ik aan.![]()
Brothers in arms.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Let it go.![]()
Love and Peace
Nickerbockers.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe noem je een zwembroek met iets te lange pijpen, net boven de knie? Die heb ik aan.![]()
Vooral wel kapen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Let it go.![]()
Love and Peace
En wat ga je kapen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Met golfclubs.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Daar moet ook een regel voor komen en worden gehandhaafd. En streng.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Een containerschip van Ali Express hoogst waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat ga je kapen dan?
Een topic?![]()
Fok de regels.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar moet ook een regel voor komen en worden gehandhaafd. En streng.
Tingelingelingquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Een containerschip van Ali Express hoogst waarschijnlijk
Ga slapen joh.quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Een containerschip van Ali Express hoogst waarschijnlijk
Ahoy, maties!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Ship ahoy, mate !quote:
Ik ook,met Burberry sokken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops daar kreeg ik niet zo heel lang geleden een foto van opgestuurd ... Was vroeger hipster
Zoietsquote:
Rustig nou, is niet goed voor jequote:Op donderdag 27 juni 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
En nu weer allemaal gewoon doen of ik word echt boos.
quote:
Oooh Petzi, im in love with joeeeeeeeeeee, ooo oo dar....quote:
Mijn liefje.quote:
Ga je weg?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet te doen, vanavond.
Later man
Trusten Scrut !quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Later man
Fijne avond!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Later man
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oooh Petzi, im in love with joeeeeeeeeeee, ooo oo dar....
quote:
Snel, zeg het tegen omapotje.quote:
Sorry, je was bezet, virtueel, neem mij niet kwalijk.quote:
Van die geruitte toch?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook,met Burberry sokken.
Toen was ik 10.
Ja, nu kan het nog !!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel, zeg het tegen omapotje.
quote:
quote:
Ja dat schijnt zo te wezen volgens de geleerden. Wel prettig als je dat dan zelf ook weet. Kinderachtig gedoequote:Op donderdag 27 juni 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, je was bezet, virtueel, neem mij niet kwalijk.
Ja en de whisky moet ook op, want ze wil geen half lege flessen meenemenquote:
Pit ze.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Ik haak af. Weet nu het vervolg al.
Sleep well.![]()
Slaap lekker Gooddeal.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Sleep well.![]()
Gewoon meedoen, dat kan je wel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zo te wezen volgens de geleerden. Wel prettig als je dat dan zelf ook weet. Kinderachtig gedoe
Slaap ze GDquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Sleep well.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja en de whisky moet ook op, want ze wil geen half lege flessen meenemen
Trusten ,en nog bedankt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Sleep well.![]()
quote:
Wat een kreng. En jij moet het maar weer oplossen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja en de whisky moet ook op, want ze wil geen half lege flessen meenemen
Tsja, je moet er wat voor over hebben, 42 jaar...quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een kreng. En jij moet het maar weer oplossen.
Weleens gehoord, maar jolig nu.quote:
Cheers.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Weleens gehoord, maar jolig nu.![]()
Ik vind het wel tof dat jullie al zo lang bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, je moet er wat voor over hebben, 42 jaar...
Respect.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, je moet er wat voor over hebben, 42 jaar...
Wij ook, dank.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat jullie al zo lang bij elkaar zijn.
tyquote:
Thanks.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nog effe FF, op het mediatopic, topic 82, pagina 5 etc... vind je nog wat foto's
Wanneer gaan wij trouwen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nog effe FF, op het mediatopic, topic 82, pagina 5 etc... vind je nog wat foto's
Van jou? Oh dan ga ik ff kieknquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ah, Mo was eerst zie ik nuquote:
Zodra ik de scheidingspapieren binnenhebquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwen?
Moet je wel verhuizen en die honden dumpen.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zodra ik de scheidingspapieren binnenheb
Van hem of van jou?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zodra ik de scheidingspapieren binnenheb
Hier is alles in kannen en kruiken.quote:
Ik heb ook alles in potjes.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is alles in kannen en kruiken.
Ja, dan houdt het op.quote:
Jij enPetzie en ik en mevrouwliefdevol.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is alles in kannen en kruiken.
Weer twee koppeltjesquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij enPetzie en ik en mevrouwliefdevol.
Ik moest hem even afluisteren. Mooi nummer.quote:
Sorry, maar ik doe niet aan trio's, tenzij met vrouwen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij enPetzie en ik en mevrouwliefdevol.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest hem even afluisteren. Mooi nummer.
Wat is een trioquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doe niet aan trio's, tenzij met vrouwen.
Alsof ik in één kamer waar jij ook ligt wil rollenbollen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doe niet aan trio's, tenzij met vrouwen.
Mee eens, alles of niets !quote:
Kwartetten met één persoon minder.quote:
quote:
Ah, er schijnt ineens een lichie op mijquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwartetten met één persoon minder.
Ik voel een liedje.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, er schijnt ineens in lichie op mij![]()
Is dat niet met een 'g'?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, er schijnt ineens een lichie op mij![]()
quote:
Dat zal me roesten.quote:
Waaraan?quote:
Anus oxydatie?quote:
Jij weet de respectvolle manier om het te zeggen.quote:
Ga maar weer eens koken en caps ervan plaatsen. Je airfryer staat te huilen in het keukenkastjequote:
Dat ! Zeg maar maar eens de waarheid.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga maar weer eens koken en caps ervan plaatsen. Je airfryer staat te huilen in het keukenkastje
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga maar weer eens koken en caps ervan plaatsen. Je airfryer staat te huilen in het keukenkastje
Als je zo doet wordt het nooit wat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
kookniequote:
Mooi zo, ben happy singlequote:Op donderdag 27 juni 2019 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zo doet wordt het nooit wat.
quote:
quote:
Hij moet niets ...quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat ergquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
Zo .. ff bijkomen van een Spaans programma over een dochter die dr moeder een maaltijd maakt, beide waren slachtoffer van een ETA aanslag in 1991... en missen nogal wat lichaamsdelen, maar daar is nauwelijks iets van te zien .. 3 benen een arm en wat vingers..
Chufi.quote:
Ja maar ze waren heel vrolijk... Ze gingen na de aanslag verder alsof ze er mee geboren waren .. om maar niet zielig te doen en te klagen..quote:
Wie?quote:
Niet klagen, maar dragen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze waren heel vrolijk... Ze gingen na de aanslag verder alsof ze er mee geboren waren .. om maar niet zielig te doen en te klagen..
Waar ?quote:
Wat?quote:
Hey Ton, gezelliequote:
Ook al sta je open voor een realatie evt. in de toekomst, wil niet zeggen dat je alleen ongelukkig bent toch?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had opeens trek, dus de fonduepan maar even aangeslingerd
Groot gelijk, ik moet de whisky opmaken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Net?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Sterktequote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik moet de whisky opmaken.Smakelijk !
Jij bent wel van e fonduquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik vanquote:
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik moet de whisky opmaken.Smakelijk !
Alles wat je hebt moet je gebruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik van
Is het een speciale dan? Of gewoon met zo'n stinkende spiritus brander er onderquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik van
Je mag best weleens komen proeven hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.
Ik ga niets opmaken want dan ben ik nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een speciale dan? Of gewoon met zo'n stinkende spiritus brander er onder
We zullen zien, wie goed typt.quote:
Nog met frituurvet erin?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruiken
En bidden om kracht.quote:
Ik niet, ik heb geen drank in huis.quote:
Dat is niet voor mij weggelegd helaas. Maar ik begrijp je.quote:
OK .. geniet er van.. doe wel voorzichtig met het vet ...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruiken
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. geniet er van.. doe wel voorzichtig met het vet ...
Zei mem altijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is niet voor mij weggelegd helaas. Maar ik begrijp je.
Oh, lekker, wij hebben magnolia's.quote:
Lekker bij in mayonaise gesmoorde stokvisquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, lekker, wij hebben magnolia's.
Mijn heit en mem werden gelovig een week voor ze dood gingen. Ja, je weet maar nooit zeiden ze.quote:
quote:
Nee, maar heet genoeg om je pijnlijk te verbrandenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]Het wordt niet warm genoeg om in de fik te vliegen.
Katholiek zeker?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn heit en mem werden gelovig een week voor ze dood gingen. Ja, je weet maar nooit zeiden ze.
Heit?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn heit en mem werden gelovig een week voor ze dood gingen. Ja, je weet maar nooit zeiden ze.
quote:
Vader.quote:
Ohw dat, neh dat zit wel goed. Staat stabiel en ik kan het, tenzij ik opeens een heel raar spasme krijg, niet omstoten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar heet genoeg om je pijnlijk te verbranden
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat, neh dat zit wel goed. Staat stabiel en ik kan het, tenzij ik opeens een heel raar spasme krijg, niet omstoten.
Ach ja, dat is het enige waar het geloof goed voor is. Als je je er veilig door voelt, ga je gang en zo.quote:
Zit jij tonja uit te lachen?quote:
OK .. ik wou het alleen ff kwijt.. Gevaar zit in een klein hoekje ..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat, neh dat zit wel goed. Staat stabiel en ik kan het, tenzij ik opeens een heel raar spasme krijg, niet omstoten.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het enige waar het geloof goed voor is. Als je je er veilig door voelt, ga je gang en zo.
Ik kan mezelf helaas niet zo in de maling nemen.
I know. Ik waardeer hetquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. ik wou het alleen ff kwijt.. Gevaar zit in een klein hoekje ..
Om humor mag je hier lachen toch?quote:
Amen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het enige waar het geloof goed voor is. Als je je er veilig door voelt, ga je gang en zo.
Ik kan mezelf helaas niet zo in de maling nemen.
Ik kan het niet helpen dat ze met jou niet wil douchen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Om humor mag je hier lachen toch?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat ze met jou niet wil douchen hoor.
notedquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:11 schreef Petzi het volgende:
Ik zal er niet teveel over zeggen, maar gelovig word je niet uit angst. Het is iets wat je overkomt, door te vragen om bewijs. Wat het gebed betreft, dat is een inmense kracht waar veel door verandert.
Einde
We gaan een latertje doen Broeder.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Eigenlijk ben ik een heiden en zou ik bekeerd moeten worden.
Ik heb 2 fuet knoflook hangen, maar geen trek. Ik heb net een kipfilet van minstens 3 ons naar binnen zitten werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Kan mij het verdommen, ik pak er een salamiworst bij, ruiken ze morgen de alcohol niet.
quote:
Of er mist een g.quote:
Met alle plezier jonas ik je het water in hoor. Beschouw dat dan maar als gedopen.quote:
En jij wil bij mij whisky komen proeven?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met alle plezier jonas ik je het water in hoor. Beschouw dat dan maar als gedopen.
Ik heet Johannes,en ben hier de dopert.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met alle plezier jonas ik je het water in hoor. Beschouw dat dan maar als gedopen.
Je bent zoals je bent. Zou er persoonlijk niet aan moeten denken het alleen maar over het geloof te hebben, en heb mensen in mijn omgeving die dat wel doen. Daar word ik nerveus van, want daar geloof ik dus niet in.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Eigenlijk ben ik een heiden en zou ik bekeerd moeten worden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heet Johannes,en ben hier de dopert.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En jij wil bij mij whisky komen proeven?
Je reactiesnelheid gaat er al op vooruitquote:
Wie is er Single?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En jij wil bij mij whisky komen proeven?
Malt?quote:
quote:
De Malt !quote:
Prosit.quote:
Slaap lekker, ik ga ook.quote:
Sorry, oorzaak drank !quote:
Ik ga niet !quote:
Slaap ze SBE !quote:
Reageerde je later omdat je even weg was? Of was je even weg in de zin van in slaap gelazerd?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Reageerde je later omdat je even weg was? Of was je even weg in de zin van in slaap gelazerd?
In het laatste geval: Slaap lekker xx
Goffer, straks wel ja.quote:
Sjaak afhaak.quote:
Fijn Bro,ik ook niet.quote:
Bij de avondwinkel? Nachtshop inmiddels... De mijne is nog steeds openquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was later met reageren, want moest drank halen.![]()
Je kent mijn naam? En gooi het hier op? pfff ff drinken heur.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
en je vrouw ondertussen roepen: Gerrit kom nou naar bed.
quote:
nothing else matter...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kent mijn naam? En gooi het hier op? pfff ff drinken heur.
quote:
Ga je ze kapen?quote:
Met mij toch welquote:
Jij geeft heel veel shit,zolang het je jezelf maar niet betreft.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:31 schreef Amphorapotje het volgende:
I don't give a shit, naja soms wel. Maar dat zal ik jullie besparen.
Dan pas ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Haal mij uit mijn natuurlijk habitat en ik heb 2 migraine aanvallen per week. Dus ik pas
Die begrijp ik niet zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij geeft heel veel shit,zolang het je jezelf maar niet betreft.
Je denkt eerder aan een ander dan jezelf.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je denkt eerder aan een ander dan jezelf.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je denkt eerder aan een ander dan jezelf.
Keiharde bandjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |