Nee, maar heet genoeg om je pijnlijk te verbrandenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]Het wordt niet warm genoeg om in de fik te vliegen.
Katholiek zeker?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn heit en mem werden gelovig een week voor ze dood gingen. Ja, je weet maar nooit zeiden ze.
Heit?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn heit en mem werden gelovig een week voor ze dood gingen. Ja, je weet maar nooit zeiden ze.
quote:
Vader.quote:
Ohw dat, neh dat zit wel goed. Staat stabiel en ik kan het, tenzij ik opeens een heel raar spasme krijg, niet omstoten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar heet genoeg om je pijnlijk te verbranden
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat, neh dat zit wel goed. Staat stabiel en ik kan het, tenzij ik opeens een heel raar spasme krijg, niet omstoten.
Ach ja, dat is het enige waar het geloof goed voor is. Als je je er veilig door voelt, ga je gang en zo.quote:
Zit jij tonja uit te lachen?quote:
OK .. ik wou het alleen ff kwijt.. Gevaar zit in een klein hoekje ..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat, neh dat zit wel goed. Staat stabiel en ik kan het, tenzij ik opeens een heel raar spasme krijg, niet omstoten.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het enige waar het geloof goed voor is. Als je je er veilig door voelt, ga je gang en zo.
Ik kan mezelf helaas niet zo in de maling nemen.
I know. Ik waardeer hetquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. ik wou het alleen ff kwijt.. Gevaar zit in een klein hoekje ..
Om humor mag je hier lachen toch?quote:
Amen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het enige waar het geloof goed voor is. Als je je er veilig door voelt, ga je gang en zo.
Ik kan mezelf helaas niet zo in de maling nemen.
Ik kan het niet helpen dat ze met jou niet wil douchen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Om humor mag je hier lachen toch?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat ze met jou niet wil douchen hoor.
notedquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:11 schreef Petzi het volgende:
Ik zal er niet teveel over zeggen, maar gelovig word je niet uit angst. Het is iets wat je overkomt, door te vragen om bewijs. Wat het gebed betreft, dat is een inmense kracht waar veel door verandert.
Einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |