Hij moet niets ...quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga maar weer eens koken en caps ervan plaatsen. Je airfryer staat te huilen in het keukenkastje
Wat ergquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
Zo .. ff bijkomen van een Spaans programma over een dochter die dr moeder een maaltijd maakt, beide waren slachtoffer van een ETA aanslag in 1991... en missen nogal wat lichaamsdelen, maar daar is nauwelijks iets van te zien .. 3 benen een arm en wat vingers..
Chufi.quote:
Ja maar ze waren heel vrolijk... Ze gingen na de aanslag verder alsof ze er mee geboren waren .. om maar niet zielig te doen en te klagen..quote:
Wie?quote:
Niet klagen, maar dragen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze waren heel vrolijk... Ze gingen na de aanslag verder alsof ze er mee geboren waren .. om maar niet zielig te doen en te klagen..
Waar ?quote:
Wat?quote:
Hey Ton, gezelliequote:
Ook al sta je open voor een realatie evt. in de toekomst, wil niet zeggen dat je alleen ongelukkig bent toch?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had opeens trek, dus de fonduepan maar even aangeslingerd
Groot gelijk, ik moet de whisky opmaken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Net?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Sterktequote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik moet de whisky opmaken.Smakelijk !
Jij bent wel van e fonduquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik vanquote:
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik moet de whisky opmaken.Smakelijk !
Alles wat je hebt moet je gebruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik van
Is het een speciale dan? Of gewoon met zo'n stinkende spiritus brander er onderquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik van
Je mag best weleens komen proeven hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.
Ik ga niets opmaken want dan ben ik nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een speciale dan? Of gewoon met zo'n stinkende spiritus brander er onder
We zullen zien, wie goed typt.quote:
Nog met frituurvet erin?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruiken
En bidden om kracht.quote:
Ik niet, ik heb geen drank in huis.quote:
Dat is niet voor mij weggelegd helaas. Maar ik begrijp je.quote:
OK .. geniet er van.. doe wel voorzichtig met het vet ...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruiken
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. geniet er van.. doe wel voorzichtig met het vet ...
Zei mem altijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is niet voor mij weggelegd helaas. Maar ik begrijp je.
Oh, lekker, wij hebben magnolia's.quote:
Lekker bij in mayonaise gesmoorde stokvisquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, lekker, wij hebben magnolia's.
Mijn heit en mem werden gelovig een week voor ze dood gingen. Ja, je weet maar nooit zeiden ze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |