Kwartetten met één persoon minder.quote:
quote:
Ah, er schijnt ineens een lichie op mijquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwartetten met één persoon minder.
Ik voel een liedje.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, er schijnt ineens in lichie op mij![]()
Is dat niet met een 'g'?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, er schijnt ineens een lichie op mij![]()
quote:
Dat zal me roesten.quote:
Waaraan?quote:
Anus oxydatie?quote:
Jij weet de respectvolle manier om het te zeggen.quote:
Ga maar weer eens koken en caps ervan plaatsen. Je airfryer staat te huilen in het keukenkastjequote:
Dat ! Zeg maar maar eens de waarheid.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga maar weer eens koken en caps ervan plaatsen. Je airfryer staat te huilen in het keukenkastje
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ga maar weer eens koken en caps ervan plaatsen. Je airfryer staat te huilen in het keukenkastje
Als je zo doet wordt het nooit wat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
kookniequote:
Mooi zo, ben happy singlequote:Op donderdag 27 juni 2019 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zo doet wordt het nooit wat.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |