Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik vanquote:
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik moet de whisky opmaken.Smakelijk !
Alles wat je hebt moet je gebruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik van
Is het een speciale dan? Of gewoon met zo'n stinkende spiritus brander er onderquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb dat ding voor mijn verjaardag gekregen, begin maart. Maak er wekelijks gebruik van
Je mag best weleens komen proeven hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.
Ik ga niets opmaken want dan ben ik nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt terwijl ik het niet meer in huis heb.
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een speciale dan? Of gewoon met zo'n stinkende spiritus brander er onder
We zullen zien, wie goed typt.quote:
Nog met frituurvet erin?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruiken
En bidden om kracht.quote:
Ik niet, ik heb geen drank in huis.quote:
Dat is niet voor mij weggelegd helaas. Maar ik begrijp je.quote:
OK .. geniet er van.. doe wel voorzichtig met het vet ...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Ik vind het lekker ruiken
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. geniet er van.. doe wel voorzichtig met het vet ...
Zei mem altijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is niet voor mij weggelegd helaas. Maar ik begrijp je.
Oh, lekker, wij hebben magnolia's.quote:
Lekker bij in mayonaise gesmoorde stokvisquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, lekker, wij hebben magnolia's.
Mijn heit en mem werden gelovig een week voor ze dood gingen. Ja, je weet maar nooit zeiden ze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |