800m3?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:46 schreef Fancy2 het volgende:
Nee hoor. De meterstand heeft zo uitgewezen
Hoe heb je gemeten dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:46 schreef Fancy2 het volgende:
Nee hoor. De meterstand heeft zo uitgewezen
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die klote "Minder minder minder" rechtszaak tegen hem onderhand een keer over?
Kom dan !quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet die vieze kech z'n sideboob ook maar niet zo showen!
Zo dan!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet die vieze kech z'n sideboob ook maar niet zo showen!
I knowquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Wattes?quote:
Dat had ik eigenlijk al kunnen zien. Ze hebben zo'n ouderwets kapsel dus uit een oude tijd. Hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
A-ha.
En ze zijn nu wel een tikkie ouder!
Geen idee. Vind het alleen de lelijkste van de driequote:
Smaken verschillen idd!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het alleen de lelijkste van de drie
Gelukkig maarquote:
Beetje grijs niet erg?quote:
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een baard is niet altijd nodig voor charme.
[ afbeelding ]
Chagerijnquote:
Die is altijd zo vrolijk?quote:
Ja tochquote:
Hoezo? Deze man is gewoon ontzettend aantrekkelijk hoor. Ik houd niet van mensen die altijd maar lachenquote:
Haha nicequote:
credits voor I. trouwens, had ik opgegraven ergens in de diepe keldersquote:
Ik welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo? Deze man is gewoon ontzettend aantrekkelijk hoor. Ik houd niet van mensen die altijd maar lachen
Ja oké, dat is iets anders. Maar als iemand altijd vrolijk is, dan is er ook wat mis hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel
Word ook altijd zo moe van obers of kassamedewerkers die chagrijnig kijken.
Altijd vrolijk klopt ook niet helemaal neequote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja oké, dat is iets anders. Maar als iemand altijd vrolijk is, dan is er ook wat mis hoor.
Met matequote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Altijd vrolijk klopt ook niet helemaal nee
Klagenmaar zo af en toe.
En met matenquote:
Dat is wel echt genot jaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En met matenbij vrienden zeuren is wel het lekkerst.
quote:
Hoe is het met je processie rups?quote:
Ja doe maarquote:
quote:
Rond 1 uur moet lukken die pics!quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier stikt het van de muggen. Irritante kut dingen maar verder is het wel lekker buiten.
Bijna klaar dus?quote:
Ohwquote:Op woensdag 26 juni 2019 00:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bijna klaar dus?
Zo laat ga ik het alleen niet maken vandaag
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bijna klaar dus?
Zo laat ga ik het alleen niet maken vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog veel jeuk aan?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder mijn oksel ook nog een lading,Ik zwaai naar dieren.
quote:
Heeequote:
Ik smelt niet zo gauw. Ik ben kandij, geen suiker.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Heeehoe is het met jullie? Nog niet gesmolten?
Heeeeyquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Heeehoe is het met jullie? Nog niet gesmolten?
Maar wel zoet dus?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik smelt niet zo gauw. Ik ben kandij, geen suiker.
Het is nog vroeg ook.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeeey
Nee, heb het nu zelfs een beetje fris, als is het bij ons binnen op het werk wel redelijk warm
Morguh ToTquote:
Ach ik had nog wel een uurtje langer willen blijven liggen, maar ik mag niet klagen.quote:
Ja beetje hetzelfde eigenlijk. Doe tijdens de lunch de ogen nog wel ff dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik had nog wel een uurtje langer willen blijven liggen, maar ik mag niet klagen.
En hoestie daar?
Ja echt lekker koel is het idd niet meer, nee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja beetje hetzelfde eigenlijk. Doe tijdens de lunch de ogen nog wel ff dicht.
Begint wel al vies benauwd te worden.
Ja, maar dat werkt niet want dan waait alles wegquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg ook.
Heb je iets van ventilators?
Hier gaat het binnen eigenlijk wel maar lange mouwen en jasje verplicht dus zweten doe ik toch wel.
Niks mis mee.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Pas nadat de zoetigheid eraf is gelikt.
Wat blijft er dan nog over?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Pas nadat de zoetigheid eraf is gelikt.
Yesssquote:
Niets. Totdat de kandij zich weer gaat vormen. Haha!quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over?
[..]
Yesss
Likken tot er niks meer over isquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niets. Totdat de kandij zich weer gaat vormen. Haha!
Doet me weer denken aan dat poesje van gisteren.quote:
Weet het niet zeker. Al zoveel poesjes gepost.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan dat poesje van gisteren.
Of was het eergisteren?
Die je toegestuurd hebt gekregen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Al zoveel poesjes gepost.
Gentlemen als ik ben deel ik die nooitquote:
Hahaquote:
Lil Kimquote:
Goed zo!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gentlemen als ik ben deel ik die nooit
[..]
Haha
Is sowieso niet echt een dagelijkse aangelegenheid.quote:
Om het even.quote:
Hiiiiiiiiii moenquote:
Dobrequote:Op woensdag 26 juni 2019 13:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dobryy den' Motorblokje.. vroem vroem
Rustig rustig hierLekker benauwd
![]()
Hoe is het daar ?
Ik vind het heeeeeeeeerlijk die hittequote:Op woensdag 26 juni 2019 13:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dobre
Hier ook benauwd..blegfh.. Vind er niks aan. Verder gaat z'n gangetje
Was je geband?
Hoeveel dekens heb je op als het rond het vries punt is dan ??quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeeeeerlijk die hitteLekker met 2 van die dikke dekens slapen
![]()
Ik mis alleen de regen enorm![]()
Nee niet geband, maar wil even minderen met FOKdaarom ook niet meer meedoen met het dts.
Hoe warm is het daar dan?
3quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel dekens heb je op als het rond het vries punt is dan ??
Maar ik vind het juist lekker die benauwdheidquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel dekens heb je op als het rond het vries punt is dan ??
2 dekens, koekoekquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeeeeerlijk die hitteLekker met 2 van die dikke dekens slapen
![]()
Ik mis alleen de regen enorm![]()
Nee niet geband, maar wil even minderen met FOKdaarom ook niet meer meedoen met het dts.
Hoe warm is het daar dan?
Heb geen aircoquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar serieus nu met 2 dekens?? Heb je de airco op 15 staan ofzo /.
Hotel heeft meestal wel airco hequote:Op woensdag 26 juni 2019 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
2 dekens, koekoekblij dat ik airco heb.
31 graden... Maar gisteren was het 28 en een stuk aangenamer. Wou vanmorgen ook niet lukken op het werk, nu wel dus heb er al minder last van
Ben je wel normaal?quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb geen aircomaar ik vind het lekker die benauwdheid
dat je badend in het zweet wakker wordt
Dat zou iid wel heel eng zijn!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is sowieso niet echt een dagelijkse aangelegenheid.
Iets nieuws aan het doen maar ging iedere keer de 1e sec al foutquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hotel heeft meestal wel airco heen vooral met die temperaturen.
Wou het werk niet lukken vanwege de hitte of wilde jij niet lukken met werken(luiwammes)
Heb je nog steeds de kussens van een halve meter hoog of wat anders gekregen of toch een trui gebruikt
Jawel met prettig... Meestalquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neuh
prettig gestoord ben ik.. of nou ja misschien zonder de “prettig”
Gestoord!quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neuh
prettig gestoord ben ik.. of nou ja misschien zonder de “prettig”
Kei gek!quote:
Na 1 sec al fout jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iets nieuws aan het doen maar ging iedere keer de 1e sec al fout
Slaap er meestal naast, gewoon op het matras. Gaat prima eigenlijk
Nee ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow nou bedankt johen die andere keer ben ik gwn normaal zeker?
TJILP TJILP
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beste manier van leven toch
[..]
Zo gek als een deur
LEKKER JUICHEN![]()
![]()
Is alleen even wennen. Net als zonder deken slapen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Na 1 sec al fout jadat schoot dan helemaal niet op.
Zonder kussen slapen lijkt me juist oncomfortabel en zou denken dat je dan last van je nek gaat krijgen.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ook niet
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
[..]
Is alleen even wennen. Net als zonder deken slapen.
Of 100% volkomen absoluut nakend?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]noem mij niet gestoord hoor!! Ik wilde je net van mijn lijstje halen van mensen bij wie ik straks ga spoken
![]()
![]()
DAT GAAT MOOI WEER DOOR 👻
Slaap je zonder deken? Wel een laken dan tenminste?
Ideaal om het zweet van je plakzak te laten verdampen, of je kontharen even lekker te laten luchten!quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet prettig slapen![]()
Je bent dan wel makkelijk doelwit voor de muggen
Mannen weer hequote:Op woensdag 26 juni 2019 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ideaal om het zweet van je plakzak te laten verdampen, of je kontharen even lekker te laten luchten!
Vandaag gaat het een heeeel stuk beter dan de afgelopen week.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe doet die kleine het met deze hitte ? Veel in een zwembadje aan het spelen
Helemaal kierewietquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]noem mij niet gestoord hoor!! Ik wilde je net van mijn lijstje halen van mensen bij wie ik straks ga spoken
![]()
![]()
DAT GAAT MOOI WEER DOOR 👻
Slaap je zonder deken? Wel een laken dan tenminste?
Korte broek aan, z'n sport geval. Helemaal nakend vind ik dan weer niks.quote:
Eerst douchen in deetquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet prettig slapen![]()
Je bent dan wel makkelijk doelwit voor de muggen
Wat was er afgelopen week danquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag gaat het een heeeel stuk beter dan de afgelopen week.
Hij is wel de hele tijd heel vrolijk en actief geweest, maar vandaag heeft hij zijn eetlust weer terug gekregen!
quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helemaal kierewiet
Nee zonder laken.
[..]
Korte broek aan, z'n sport geval. Helemaal nakend vind ik dan weer niks.
[..]
Eerst douchen in deet
Paar limoenen zou ik niet erg vindenquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wacht jij maar straks kwibus!! Zie je straks limoenen door je huis verspreid en de karnemelk over de vloer
ZIEN OF JE ME DAN NOG KIEREWIET NOEMT!!
Met een pyjama slapen slaapt toch het lekkerst.. icm met genoeg dekens uiteraard
Koude douche voor het slapen gaan is wel lekker ja
Jaaa sinds gisterquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:06 schreef Limoentjuh het volgende:
@:eNGine10 heb je intussen jouw portemonnee en pasjes weer tot je beschikking?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Paar limoenen zou ik niet erg vindenwel zonde van de karnemelk.
[..]
Jaaa sinds gisternu vies veel geld uitgeven om het te vieren
Kan ik best aanquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]extra zure limoenen krijg jij!! Dat kan jij niet aan.
Heb net een glaasje karnemelk met siroop ophaha heb jij daar lekker niet
Je moet niet extra veel geld uitgevenDat is ook niet de bedoeling. Maar nou hoef je niks meer te lenen
![]()
Andermans geld uitgeven is wel stuk moeilijker vind ikdus snap ene kant wel dat je nu meer kan/wil uitgeven
Wat wat?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik best aanen kan best even zonder karnemelk hoor
smaakt het des te beter als ik thuis ben.
Maakte maar een grapje maar wou gisteren eigenlijk wel even goed uit eten. Alleen eerste twee plekken waar ik kwam was de keuken al dicht, toen maar gefrustreerd naar de Mac gelopen
Maar wel fijn dat ik niet meer hoef te lenen ja.
Laat hem dat maar niet horen!quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist altijd dat HAAHS een vrouw was
Ow ja dat is vervelendquote:
Dit zijn tandjes nummer 3 en 4, maar 5 en 6 staan ook op het punt om door te komen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat is vervelendzielig ook altijd als die kleintjes pijn hebben waar je niks aan kan doen.
Zijn er al eerder tandjes doorgekomen? Of net begonnen
Gaat hard ineens. Oppassen dat hij je niet bijt danquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zijn tandjes nummer 3 en 4, maar 5 en 6 staan ook op het punt om door te komen.
Ja bijten kan-ie al!quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat hard ineens. Oppassen dat hij je niet bijt danheb dat zelf meegemaakt met neefjes. Vergat ik even dat ze tandjes hadden
![]()
die gekoelde bijtringen helpen wel wat soms of iets van kinderparacetamol anders
Op je smartphone bijten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bijten kan-ie al!
En die bijtringen vindt hij maar raar!Hij bijt liever op allerlei andere dingen.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op je smartphone bijten bijvoorbeeld
Gefrustreerd lopen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]*zucht
DAT KAN JIJ NIET AAN VOGELTJE!!
Karnemelk is wel iets waar je prima paar maanden zonder mee kan iddmelk daarentegen
zou beteken geen koffie meer
Gefrustreerd lopen ook nog eenshoe ziet dat eruit dan ?
Kleintjes?quote:
Dacht watjesquote:
Hahaquote:
Vooral als je bij een groep nieuwe mensen bent en het een beetje een lompe grap is.quote:
Jij weet het! Haha!quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vooral als je bij een groep nieuwe mensen bent en het een beetje een lompe grap is.
Insgelijksquote:
Zegt me niks.quote:
Nou niet vals spelen.quote:
Neenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waar hou je je mee bezig dan in je vrije tijd?
Ik kijk best wel veel sportquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waar hou je je mee bezig dan in je vrije tijd?
quote:
idd, want werken moet in je aard liggen he.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon in je vrije tijd een beetje stelen, een beetje zuipen toch
Ja, mobielspelletjes kun je niet vergelijken met pc en PS, hèquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:57 schreef eNGine10 het volgende:
Heb nu wel dat harry potter spel voor de mobiel maar vind er tot nu toe nog geen zak aan. Was eigenlijk best wel enthousiast om dat te gaan spelen.
Ik heb dan weer helemaal niets met sportquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kijk best wel veel sport
[..]hou nog wel wat tijd over hoor
OMG!!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben al m'n tijd hier aan kwijt:
[ afbeelding ]
Ja dat begrijp ik ook wel hoor. Maar kan ook wel prima vermaak zijn. Pokémon go was best leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, mobielspelletjes kun je niet vergelijken met pc en PS, hè
Die heb ik ook een tijdje gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel hoor. Maar kan ook wel prima vermaak zijn. Pokémon go was best leuk.
Hoe heet dat?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje gedaan.
Nu doe ik kleuren op mijn mobiel
Happy Color.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heet dat?
Ik heb ook een mega park in roller coaster tycoon maar ben eigenlijk niet meer geïnteresseerd
Hoe dan?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Happy Color.
En ik ook Rollercoaster! Ik had een bug ontdekt per ongeluk waar ik heel snel geld kon krijgen, bouwde een heel groot pretpark. Maar ja, dan is de uitdaging weg natuurlijk
Je gaat in het spel en gelijk weer eruit en gelijk weer erin. Heel snel. Miljoenen had ik op die manier gespaard. Alleen dan heb je op een gegeven moment ook niets meer om naar te streven of geen doelen. Uitdaging weg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe dan?ik heb gewoon braaf iedere keer dat geld opgehaald
quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je gaat in het spel en gelijk weer eruit en gelijk weer erin. Heel snel. Miljoenen had ik op die manier gespaard. Alleen dan heb je op een gegeven moment ook niets meer om naar te streven of geen doelen. Uitdaging weg.
Idd.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja goed, dat is waar. Dat is alleen in het begin leuk.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Omdat jij het bent krijg je een bonus erbij
Доброе утро известиquote:
Ok lizoenquote:Op donderdag 27 juni 2019 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]HAAHSIE toch, Op jou blijf ik nooit boos 🤗
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je niet alles over zou doen dan zou je dat ene wat je zo over zou doen dus missen.
Morguhquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 06:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Доброе утро извести
Wel lekker eigenlijk. Prima geslapen.
De wind is hier flink aan het janken.
Met jou ook alles goed?
Ook goedemorgenquote:
Ja werd vannacht keer wakker, heerlijk dat geluidquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]lol. Limoen=izvesti in het Russisch. Weer wat geleerd
Prima geslapen zonder kussenMet kussen zou het geweldig zijn geweest dus.
Lekker toch geluid van die jank wind.Wat anders dan de vogeltjes en 30 graden zon
Hier zag het er uur geleden ook best grijs uit maar het is alweer aan het opklaren helaas... had op wat regen gehoopt
Met mij gaat het rustig, best goed geslapen ook. Extra deken erbij gepakt
Veel te vroeg hequote:
Jupquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Idd. Is het bij jou ook zelfde tijd?
Toch altijd wel prettig hequote:
En hoe laat begin je?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup
[..]
Toch altijd wel prettig he
Dat geluid is ontspannend jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja werd vannacht keer wakker, heerlijk dat geluid
Heeft nog niet geregend zo te zien maar is wel veel regen voorspeld voor vandaag. Ook wel een dagje lekker.
Extra deken? Nu heb je er drie of wat?
Ben je in Alaska ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat geluid is ontspannend jaAls het buiten aan het stormen is en jij zit lekker binnen.
Maar stuur die regen ook even deze kant op danHier gaat het voorlopig nog niet regenen helaas
![]()
3 jamaar heeft er wel voor gezorgd dat ik beter heb geslapen
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Deze kop heeft nu wel hoofdpijn.
Damn Jesus Christ!
Mij kussen was te hoogquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Geef de schuld maar weer aan Jezus ja
Hoe komt het dat je hoofdpijn hebt? Te lang geslapen of gisteren te laat gemaakt?
Begin als ik in de bus stap dus ben net begonnen. Maar echt werken vanaf half 9 ofzo.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |