Het is nog vroeg ook.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeeey
Nee, heb het nu zelfs een beetje fris, als is het bij ons binnen op het werk wel redelijk warm
Morguh ToTquote:
Ach ik had nog wel een uurtje langer willen blijven liggen, maar ik mag niet klagen.quote:
Ja beetje hetzelfde eigenlijk. Doe tijdens de lunch de ogen nog wel ff dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik had nog wel een uurtje langer willen blijven liggen, maar ik mag niet klagen.
En hoestie daar?
Ja echt lekker koel is het idd niet meer, nee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja beetje hetzelfde eigenlijk. Doe tijdens de lunch de ogen nog wel ff dicht.
Begint wel al vies benauwd te worden.
Ja, maar dat werkt niet want dan waait alles wegquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg ook.
Heb je iets van ventilators?
Hier gaat het binnen eigenlijk wel maar lange mouwen en jasje verplicht dus zweten doe ik toch wel.
Niks mis mee.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Pas nadat de zoetigheid eraf is gelikt.
Wat blijft er dan nog over?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Pas nadat de zoetigheid eraf is gelikt.
Yesssquote:
Niets. Totdat de kandij zich weer gaat vormen. Haha!quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over?
[..]
Yesss
Likken tot er niks meer over isquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niets. Totdat de kandij zich weer gaat vormen. Haha!
Doet me weer denken aan dat poesje van gisteren.quote:
Weet het niet zeker. Al zoveel poesjes gepost.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan dat poesje van gisteren.
Of was het eergisteren?
Die je toegestuurd hebt gekregen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Al zoveel poesjes gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |