800m3?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:46 schreef Fancy2 het volgende:
Nee hoor. De meterstand heeft zo uitgewezen
Hoe heb je gemeten dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:46 schreef Fancy2 het volgende:
Nee hoor. De meterstand heeft zo uitgewezen
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die klote "Minder minder minder" rechtszaak tegen hem onderhand een keer over?
Kom dan !quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet die vieze kech z'n sideboob ook maar niet zo showen!
Zo dan!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet die vieze kech z'n sideboob ook maar niet zo showen!
I knowquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Wattes?quote:
Dat had ik eigenlijk al kunnen zien. Ze hebben zo'n ouderwets kapsel dus uit een oude tijd. Hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
A-ha.
En ze zijn nu wel een tikkie ouder!
Geen idee. Vind het alleen de lelijkste van de driequote:
Smaken verschillen idd!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het alleen de lelijkste van de drie
Gelukkig maarquote:
Beetje grijs niet erg?quote:
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een baard is niet altijd nodig voor charme.
[ afbeelding ]
Chagerijnquote:
Die is altijd zo vrolijk?quote:
Ja tochquote:
Hoezo? Deze man is gewoon ontzettend aantrekkelijk hoor. Ik houd niet van mensen die altijd maar lachenquote:
Haha nicequote:
credits voor I. trouwens, had ik opgegraven ergens in de diepe keldersquote:
Ik welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo? Deze man is gewoon ontzettend aantrekkelijk hoor. Ik houd niet van mensen die altijd maar lachen
Ja oké, dat is iets anders. Maar als iemand altijd vrolijk is, dan is er ook wat mis hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel
Word ook altijd zo moe van obers of kassamedewerkers die chagrijnig kijken.
Altijd vrolijk klopt ook niet helemaal neequote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja oké, dat is iets anders. Maar als iemand altijd vrolijk is, dan is er ook wat mis hoor.
Met matequote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Altijd vrolijk klopt ook niet helemaal nee
Klagenmaar zo af en toe.
En met matenquote:
Dat is wel echt genot jaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En met matenbij vrienden zeuren is wel het lekkerst.
quote:
Hoe is het met je processie rups?quote:
Ja doe maarquote:
quote:
Rond 1 uur moet lukken die pics!quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier stikt het van de muggen. Irritante kut dingen maar verder is het wel lekker buiten.
Bijna klaar dus?quote:
Ohwquote:Op woensdag 26 juni 2019 00:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bijna klaar dus?
Zo laat ga ik het alleen niet maken vandaag
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bijna klaar dus?
Zo laat ga ik het alleen niet maken vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog veel jeuk aan?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder mijn oksel ook nog een lading,Ik zwaai naar dieren.
quote:
Heeequote:
Ik smelt niet zo gauw. Ik ben kandij, geen suiker.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Heeehoe is het met jullie? Nog niet gesmolten?
Heeeeyquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Heeehoe is het met jullie? Nog niet gesmolten?
Maar wel zoet dus?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik smelt niet zo gauw. Ik ben kandij, geen suiker.
Het is nog vroeg ook.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeeey
Nee, heb het nu zelfs een beetje fris, als is het bij ons binnen op het werk wel redelijk warm
Morguh ToTquote:
Ach ik had nog wel een uurtje langer willen blijven liggen, maar ik mag niet klagen.quote:
Ja beetje hetzelfde eigenlijk. Doe tijdens de lunch de ogen nog wel ff dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik had nog wel een uurtje langer willen blijven liggen, maar ik mag niet klagen.
En hoestie daar?
Ja echt lekker koel is het idd niet meer, nee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja beetje hetzelfde eigenlijk. Doe tijdens de lunch de ogen nog wel ff dicht.
Begint wel al vies benauwd te worden.
Ja, maar dat werkt niet want dan waait alles wegquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg ook.
Heb je iets van ventilators?
Hier gaat het binnen eigenlijk wel maar lange mouwen en jasje verplicht dus zweten doe ik toch wel.
Niks mis mee.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Pas nadat de zoetigheid eraf is gelikt.
Wat blijft er dan nog over?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Pas nadat de zoetigheid eraf is gelikt.
Yesssquote:
Niets. Totdat de kandij zich weer gaat vormen. Haha!quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over?
[..]
Yesss
Likken tot er niks meer over isquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niets. Totdat de kandij zich weer gaat vormen. Haha!
Doet me weer denken aan dat poesje van gisteren.quote:
Weet het niet zeker. Al zoveel poesjes gepost.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan dat poesje van gisteren.
Of was het eergisteren?
Die je toegestuurd hebt gekregen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Al zoveel poesjes gepost.
Gentlemen als ik ben deel ik die nooitquote:
Hahaquote:
Lil Kimquote:
Goed zo!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gentlemen als ik ben deel ik die nooit
[..]
Haha
Is sowieso niet echt een dagelijkse aangelegenheid.quote:
Om het even.quote:
Hiiiiiiiiii moenquote:
Dobrequote:Op woensdag 26 juni 2019 13:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dobryy den' Motorblokje.. vroem vroem
Rustig rustig hierLekker benauwd
![]()
Hoe is het daar ?
Ik vind het heeeeeeeeerlijk die hittequote:Op woensdag 26 juni 2019 13:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dobre
Hier ook benauwd..blegfh.. Vind er niks aan. Verder gaat z'n gangetje
Was je geband?
Hoeveel dekens heb je op als het rond het vries punt is dan ??quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeeeeerlijk die hitteLekker met 2 van die dikke dekens slapen
![]()
Ik mis alleen de regen enorm![]()
Nee niet geband, maar wil even minderen met FOKdaarom ook niet meer meedoen met het dts.
Hoe warm is het daar dan?
3quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel dekens heb je op als het rond het vries punt is dan ??
Maar ik vind het juist lekker die benauwdheidquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel dekens heb je op als het rond het vries punt is dan ??
2 dekens, koekoekquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeeeeerlijk die hitteLekker met 2 van die dikke dekens slapen
![]()
Ik mis alleen de regen enorm![]()
Nee niet geband, maar wil even minderen met FOKdaarom ook niet meer meedoen met het dts.
Hoe warm is het daar dan?
Heb geen aircoquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar serieus nu met 2 dekens?? Heb je de airco op 15 staan ofzo /.
Hotel heeft meestal wel airco hequote:Op woensdag 26 juni 2019 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
2 dekens, koekoekblij dat ik airco heb.
31 graden... Maar gisteren was het 28 en een stuk aangenamer. Wou vanmorgen ook niet lukken op het werk, nu wel dus heb er al minder last van
Ben je wel normaal?quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb geen aircomaar ik vind het lekker die benauwdheid
dat je badend in het zweet wakker wordt
Dat zou iid wel heel eng zijn!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is sowieso niet echt een dagelijkse aangelegenheid.
Iets nieuws aan het doen maar ging iedere keer de 1e sec al foutquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hotel heeft meestal wel airco heen vooral met die temperaturen.
Wou het werk niet lukken vanwege de hitte of wilde jij niet lukken met werken(luiwammes)
Heb je nog steeds de kussens van een halve meter hoog of wat anders gekregen of toch een trui gebruikt
Jawel met prettig... Meestalquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neuh
prettig gestoord ben ik.. of nou ja misschien zonder de “prettig”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |