OMG!!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben al m'n tijd hier aan kwijt:
[ afbeelding ]
Ja dat begrijp ik ook wel hoor. Maar kan ook wel prima vermaak zijn. Pokémon go was best leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, mobielspelletjes kun je niet vergelijken met pc en PS, hč
Die heb ik ook een tijdje gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel hoor. Maar kan ook wel prima vermaak zijn. Pokémon go was best leuk.
Hoe heet dat?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje gedaan.
Nu doe ik kleuren op mijn mobiel
Happy Color.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heet dat?
Ik heb ook een mega park in roller coaster tycoon maar ben eigenlijk niet meer geďnteresseerd
Hoe dan?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Happy Color.
En ik ook Rollercoaster! Ik had een bug ontdekt per ongeluk waar ik heel snel geld kon krijgen, bouwde een heel groot pretpark. Maar ja, dan is de uitdaging weg natuurlijk
Je gaat in het spel en gelijk weer eruit en gelijk weer erin. Heel snel. Miljoenen had ik op die manier gespaard. Alleen dan heb je op een gegeven moment ook niets meer om naar te streven of geen doelen. Uitdaging weg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe dan?ik heb gewoon braaf iedere keer dat geld opgehaald
quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je gaat in het spel en gelijk weer eruit en gelijk weer erin. Heel snel. Miljoenen had ik op die manier gespaard. Alleen dan heb je op een gegeven moment ook niets meer om naar te streven of geen doelen. Uitdaging weg.
Idd.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja goed, dat is waar. Dat is alleen in het begin leuk.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Omdat jij het bent krijg je een bonus erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |