Ja werd vannacht keer wakker, heerlijk dat geluidquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]lol. Limoen=izvesti in het Russisch. Weer wat geleerd
Prima geslapen zonder kussenMet kussen zou het geweldig zijn geweest dus.
Lekker toch geluid van die jank wind.Wat anders dan de vogeltjes en 30 graden zon
Hier zag het er uur geleden ook best grijs uit maar het is alweer aan het opklaren helaas... had op wat regen gehoopt
Met mij gaat het rustig, best goed geslapen ook. Extra deken erbij gepakt
Veel te vroeg hequote:
Jupquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Idd. Is het bij jou ook zelfde tijd?
Toch altijd wel prettig hequote:
En hoe laat begin je?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup
[..]
Toch altijd wel prettig he
Dat geluid is ontspannend jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja werd vannacht keer wakker, heerlijk dat geluid
Heeft nog niet geregend zo te zien maar is wel veel regen voorspeld voor vandaag. Ook wel een dagje lekker.
Extra deken? Nu heb je er drie of wat?
Ben je in Alaska ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat geluid is ontspannend jaAls het buiten aan het stormen is en jij zit lekker binnen.
Maar stuur die regen ook even deze kant op danHier gaat het voorlopig nog niet regenen helaas
![]()
3 jamaar heeft er wel voor gezorgd dat ik beter heb geslapen
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Deze kop heeft nu wel hoofdpijn.
Damn Jesus Christ!
Mij kussen was te hoogquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Geef de schuld maar weer aan Jezus ja
Hoe komt het dat je hoofdpijn hebt? Te lang geslapen of gisteren te laat gemaakt?
Begin als ik in de bus stap dus ben net begonnen. Maar echt werken vanaf half 9 ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |