Was inderdaad goed. Maar het optreden van Aphex Twin op Field dat staat ook op YouTube; dus wel een gemiste kans omdat die nog een berg aan werk heeft liggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ook wel een opsteker voor de scene denk ik. Heb het idee dat het allemaal een beetje op zn gat ligt.
Wow, iemand die live TV kijkt, dat ze er nog zijnquote:
Ja en ik probeer te bedenken of 7 minuten reclame lang genoeg is om een ijsje te gaan halen...quote:Op maandag 24 juni 2019 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, iemand die live TV kijkt, dat ze er nog zijn.
Het is iig lang zat om hem in 4K 7.1 DTS te downloadenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja en ik probeer te bedenken of 7 minuten reclame lang genoeg is om een ijsje te gaan halen...
Waar op? Heb geen laptop of computer meerquote:Op maandag 24 juni 2019 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is iig lang zat om hem in 4K 7.1 DTS te downloaden.
Wow, jij bent echt precies de andere kant opgegaan qua tech he?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Waar op? Heb geen laptop of computer meer
Jezus en ze eet ook nog geen vlees.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, iemand die live TV kijkt, dat ze er nog zijn.
20quote:Op maandag 24 juni 2019 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt precies de andere kant opgegaan qua tech he?
Laptop kopen? Ik heb er nog een stuk of 20.
Er zal vast een causaal verband zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus en ze eet ook nog geen vlees.
En een stuk of 20 desktops, paar iPads en nog een hoop andere meukquote:
heb ook nog wel wat stripboeken die jij zou lezen, trouwensquote:
Ik bied 10 euro.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een stuk of 20 desktops, paar iPads en nog een hoop andere meuk.
Open een winkelquote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een stuk of 20 desktops, paar iPads en nog een hoop andere meuk.
Ik heb vast nog een netbook liggen voor jequote:
Ben ik aan het doen, via FBquote:
Lewd?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heb ook nog wel wat stripboeken die jij zou lezen, trouwens
Loka en ik hebben nu beiden een klein laptopje die je dubbel kunt klappen en als tablet kunt gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb vast nog een netbook liggen voor je.
Gaat wel, paar mensen die wel interesse hebben, maar heb pas 3 laptops en 1 CPU verkochtquote:
Toch netjesquote:Op maandag 24 juni 2019 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat wel, paar mensen die wel interesse hebben, maar heb pas 3 laptops en 1 CPU verkocht.
Het heeft ook geen haast opzich, het is allemaal goed weggeborgen in kasten en bergingquote:
Levert iig een leuk zakcentje op denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft ook geen haast opzich, het is allemaal goed weggeborgen in kasten en berging.
Ook. Maar ook obscure.quote:
Als ik alles verkoop, wat niet gaat gebeuren, kan ik er wel een klein autotje van kopen denk ikquote:Op maandag 24 juni 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levert iig een leuk zakcentje op denk ik.
Klinkt interessantquote:Op maandag 24 juni 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook. Maar ook obscure.
Dingen als Druuna, webwitch, Shame trilogie, Hope, dat soort dingen.
En natuurlijk de klassieker Danger Girl.
Wow. You never know.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik alles verkoop, wat niet gaat gebeuren, kan ik er wel een klein autotje van kopen denk ik.
"HW's knutselkelder"quote:Op maandag 24 juni 2019 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel erg knutsel-huismoeder om te via FB te doen![]()
Heb je al een eigen pagina?
Neuh, gewoon een post naar mijn FB vrienden, soort eerste keus aan mensen die ik ken voor ik het allemaal op Tweakers gooi.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel erg knutsel-huismoeder om te via FB te doen![]()
Heb je al een eigen pagina?
Vanwege het buikje zekerquote:Op maandag 24 juni 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop soms dingen gewoon door de covers.
Zoals Spyboy
[ afbeelding ]
Of klaagzang van de verloren gewesten. Denk dat ik dat plaatje niet mag posten hier.
Kan een mod de TT ff aanpassen naar 'piemels op Debsterr'?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan een mod de TT ff aanpassen naar 'piemels op Debsterr'?
Nopequote:Op maandag 24 juni 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier mag je alles posten. Toch geen mods die meekijken.
+1quote:
Vroeger, toen je nog tegendraads was...quote:
Ik heb nog nooit ergens zo erg op gehoopt als ik nu hoop dat Trump 2020 wint. De meltdown gaat compleet worden als dat gebeurt.quote:
Dit ja. Overdreven gedoe allemaal.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben door die antiTrump jankers echt zo'n enorme Trumpfan geworden, ik zou bijna emigreren, me naturaliseren en voor Trump stemmen.
Wat een jankvolk.
Als je maar niet denkt dat men er wat van gaat leren ofzoquote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens zo erg op gehoopt als ik nu hoop dat Trump 2020 wint. De meltdown gaat compleet worden als dat gebeurt.
Is voor ons moeilijk zichtbaar om te zien welke maatregelen er al genomen zijn door Trump om alle Dems eruit te werken op belangrijke posten. Maar als het hem lukt of veel illegalen uit het land te houden rondom de verkiezingen, maakt hij een kans.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat men er wat van gaat leren ofzo
Die kans is ook nog aanwezig. Vanuit de Republikeinen heeft hij volgens mij sowieso weinig serieuze tegenstand en niemand heeft echt zin om zichzelf tegen Trump op te branden.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens zo erg op gehoopt als ik nu hoop dat Trump 2020 wint. De meltdown gaat compleet worden als dat gebeurt.
Nou kunnen we wel allemaal ineens expert worden op het gebied van internationale relaties, maar ik hoop dat we onszelf niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kans is ook nog aanwezig. Vanuit de Republikeinen heeft hij volgens mij sowieso weinig serieuze tegenstand en niemand heeft echt zin om zichzelf tegen Trump op te branden.
Voor de verhoudingen in de wereld is het wel onhandig, landen als China die komen zo hard op op dit moment en is maar de vraag of het beleid van Trump meehelpt.
Ik zie het probleem ook niet, Trump komt op voor zijn eigen belangen (als land) en pikt het bijv niet meer dat je voor bijna niets van alles uit china, zonder bezorgkosten, kan bestellen en er in eigen land werklozen zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou kunnen we wel allemaal ineens expert worden op het gebied van internationale relaties, maar ik hoop dat we onszelf niet zo serieus nemen.
China had liever Hillary gehad. Die heeft daar in het verleden al vaker geheimen verkocht. Die was veel plooibaarder voor ze.
Wie de president ook wordt, ongeacht wat ze doen wordt China toch de meest dominante wereldmacht.
Waardeloze maaier hoor. Moest er alsnog met een mesje overheen. Is geen prettige combinatie.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En de beentjes geschoren, nou dit gaat echt nog wel wat worden!
Prettige infectie erbij?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waardeloze maaier hoor. Moest er alsnog met een mesje overheen. Is geen prettige combinatie.
Ken je de film Cabin Fever?
Het is een beetje de Amazon aanpak die China doet, want het werkt. Snap best dat dit niet door iedereen gewenst is.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet, Trump komt op voor zijn eigen belangen (als land) en pikt het bijv niet meer dat je voor bijna niets van alles uit china, zonder bezorgkosten, kan bestellen en er in eigen land werklozen zijn.
Ik profiteer er keihard van hoor, maar zo gek is het niet als men er iets tegen wil doen.
Dat soort details weet ik niet eensquote:Op maandag 24 juni 2019 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een beetje de Amazon aanpak die China doet, want het werkt. Snap best dat dit niet door iedereen gewenst is.
Maar los van de werkgelegenheid, los van de klimaatbijeenkomsten, los van zijn oorlog tegen de media, ben ik al enorm blij met het verschil in aanpak van criminelen en in het bijzonder pedofielen.
De lijst met gepakte en veroordeelde pedofielen explodeert echt onder Trump.
Nu ook Keith Raniere veroordeeld, lekker man.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort details weet ik niet eens. Het gaat me gewoon om het "tegen zijn om het tegen zijn" in NL, die hetze op TV door BNérs etc, echt zum kotzen gewoon.
Het is ook IRL te merken, ik volg een rechtse vlogster, die komt nergens aan een huurhuis omdat ze rechtse filmpjes op YT maakt. En nee, niet racistisch, gewoon "conservative", zodra ze ergens op een advertentie reageert komt er iemand die haar van nazi zijn beticht, wat echt bullshit is, maar een huis vindt ze niet op dit moment.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ook Keith Raniere veroordeeld, lekker man.
Heb het gevoel dat ze ook stapje voor stapje bij hun hoofddoel komen.
Ik ga maar eens voor een echte airco kijken. Mijn hippe Dyson zegt dat het 28 graden is op mijn slaapkamerquote:Op maandag 24 juni 2019 23:10 schreef Elvi het volgende:
Toch fijn dat ik vorig jaar zo'n goede investering heb gedaan in een mobiele airco. Heb ik toch mooi m'n slaapkamer kunnen afkoelen van 31 graden naar een frisse 27 graden.
M'n vader wil er nu ook 1 op het dak monteren. Heb ik verder niks aan straks, maar voor m'n ouders vind ik het wel fijn. Oudere mensen doen het toch slechter met dit warme weer en ik denk dat dit voortaan de normale zomerse temperaturen worden.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga maar eens voor een echte airco kijken. Mijn hippe Dyson zegt dat het 28 graden is op mijn slaapkamer
Mijn ouders hebben sinds kort ook airco. Voor mijn vader wel fijn, met zijn hartproblemen moet die zich vooral rustig houden met dit weer.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
M'n vader wil er nu ook 1 op het dak monteren. Heb ik verder niks aan straks, maar voor m'n ouders vind ik het wel fijn. Oudere mensen doen het toch slechter met dit warme weer en ik denk dat dit voortaan de normale zomerse temperaturen worden.
Straksquote:Op maandag 24 juni 2019 23:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
M'n vader wil er nu ook 1 op het dak monteren. Heb ik verder niks aan straks, maar voor m'n ouders vind ik het wel fijn. Oudere mensen doen het toch slechter met dit warme weer en ik denk dat dit voortaan de normale zomerse temperaturen worden.
Je ziet het overal. Mensen worden niet geholpen in restaurants, worden belaagd etc. En dat is alleen maar het publiek.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook IRL te merken, ik volg een rechtse vlogster, die komt nergens aan een huurhuis omdat ze rechtse filmpjes op YT maakt. En nee, niet racistisch, gewoon "conservative", zodra ze ergens op een advertentie reageert komt er iemand die haar van nazi zijn beticht, wat echt bullshit is, maar een huis vindt ze niet op dit moment.
We leven in een nare tijd.
Ja het is wel duur inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben sinds kort ook airco. Voor mijn vader wel fijn, met zijn hartproblemen moet die zich vooral rustig houden met dit weer.
Zelf ook wel eens gekeken maar het is toch vrij prijzig om alles netjes te laten installeren.
De policor is wereldwijd sterk op het moment, maar ik geloof gewoon niet dat dat zo zal blijven. Even zonder mans te doen, maar op een gegeven moment is een groep het gezeik van die slappe SJW en aanhang zat en grijpen ze in.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ziet het overal. Mensen worden niet geholpen in restaurants, worden belaagd etc. En dat is alleen maar het publiek.
Een youtube probeert mensen met "verkeerde" meningen ook het leven zuur te maken. Een van mijn favoriete youtubers wordt het nu ook financieel onmogelijk gemaakt om door te gaan met zijn filmpjes waarin hij pedofilie en seksueel misbruik zaken bespreekt.
Schijntje toch met jouw loon.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben sinds kort ook airco. Voor mijn vader wel fijn, met zijn hartproblemen moet die zich vooral rustig houden met dit weer.
Zelf ook wel eens gekeken maar het is toch vrij prijzig om alles netjes te laten installeren.
Is makkelijk zeggen. Ik denk dat in de praktijk dat niet gaat gebeuren. Het gaat niet alleen om jezelf, maar ook om je familie, je vrienden. Je maakt iedereen een doelwit, iedereen kwetsbaar, met zulk gedrag.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De policor is wereldwijd sterk op het moment, maar ik geloof gewoon niet dat dat zo zal blijven. Even zonder mans te doen, maar op een gegeven moment is een groep het gezeik van die slappe SJW en aanhang zat en grijpen ze in.
Prima dat we tegenwoordig opkomen voor de zwakkeren van de samenleving, maar een samenleving waar de zwakkeren de dienst uitmaken is gedoemd om ten onder te gaan.
Dus de terroristen hebben al gewonnen, onze vrijheid van meningsuiting is verdwenen en facisme regeert.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is makkelijk zeggen. Ik denk dat in de praktijk dat niet gaat gebeuren. Het gaat niet alleen om jezelf, maar ook om je familie, je vrienden. Je maakt iedereen een doelwit, iedereen kwetsbaar, met zulk gedrag.
Je moet of mensen op hoge posities hebben, of je moet met een grote meerderheid zijn zodat het onmogelijk wordt voor de overheid. Ontwapend is het volk al.
Dit houdt mij de laatste tijd wel bezig, fisiek en vooral mentaal worden we een steeds zwakkere samenleving. Dat houdt geen stand.quote:[b]Op maandag 24 juni 2019 23:18 schreef HeatWave maar een samenleving waar de zwakkeren de dienst uitmaken is gedoemd om ten onder te gaan.
Ja, en dat zonder geweld te gebruiken. Gewoon legitiem verkozen en stapje voor stapje overal hun zin gekregen. Nu ze een paar keer niet direct hun zin krijgen zie je dit debiele gedrag, stampvoetende verwende kinderen.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus de terroristen hebben al gewonnen, onze vrijheid van meningsuiting is verdwenen en facisme regeert.
Gelukkig heb ik niemand die me boeit, dus ze doen maar, ik kan ze hebben.
En toch komt (helaas ook extreem) rechts overal meer en meer in de meerderheid in verkiezingen, het houdt gewoon een keer op denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en dat zonder geweld te gebruiken. Gewoon legitiem verkozen en stapje voor stapje overal hun zin gekregen. Nu ze een paar keer niet direct hun zin krijgen zie je dit debiele gedrag, stampvoetende verwende kinderen.
Pics van je moederquote:Op maandag 24 juni 2019 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders gingen gistermiddag doodleuk een stuk fietsen. Stelletje idioten.
Lekker jaren 90quote:Op maandag 24 juni 2019 23:58 schreef MCH het volgende:
Mooi karretje @:lospedrosa maar die muren![]()
[ afbeelding ]
De keuze was: stucadoor of nieuw karretje, prio's stellenquote:Op maandag 24 juni 2019 23:58 schreef MCH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komt die nu weer in je fotoalbum terecht?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:58 schreef MCH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook IRL te merken, ik volg een rechtse vlogster, die komt nergens aan een huurhuis omdat ze rechtse filmpjes op YT maakt. En nee, niet racistisch, gewoon "conservative", zodra ze ergens op een advertentie reageert komt er iemand die haar van nazi zijn beticht, wat echt bullshit is, maar een huis vindt ze niet op dit moment.
We leven in een nare tijd.
Mehquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:15 schreef Allures het volgende:
Mijn huis word wat plakkerig ja maar buiten is het nu heerlijk fris
Fris?! Waar!? (Ik weet waar maar laat me evenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:15 schreef Allures het volgende:
Mijn huis word wat plakkerig ja maar buiten is het nu heerlijk fris
Lekker benauwd inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdomme wat is het overal vieswarm
mijn app zegt bij jou ook 23quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fris?! Waar!? (Ik weet waar maar laat me even)
22 hier. Helemaal top. Al zal het straks warmer worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:38 schreef Allures het volgende:
Jongens over 23 graden kun je toch niet moeilijk doen
Hoe warm is het bij jullie dan
Vies.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:
Volgens de app is het 21. Maar binnen 28. Ben nog helemaal warm van de nacht dus nu blijft het vies warm voelen
Stond hier elders, ik doe deze sport ook wel eensquote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe komt die nu weer in je fotoalbum terecht?
Met het OV moeten reizenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:06 schreef MCH het volgende:
Waarom praten de chauffeurs van de RET onderling over de radio Turks met elkaar
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:38 schreef MCH het volgende:
Hey @:eldinosaur heb je de aflevering van Bassie en Adriaan in Luxemburg al gekeken om een beetje in de stemming te komen?
zegt de persoon die bij alles onder de 20 graden loopt te zeuren dat ze het koud heeft?quote:
Kutnijdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:50 schreef Californium het volgende:
[..]
zegt de persoon die bij alles onder de 20 graden loopt te zeuren dat ze het koud heeft?
Wat?quote:
Ik zweet me nu ook kapot na het fietsen. Dat is wel degelijk het weerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
Met windje is overigens best aangenaam buiten.
Dat ik zo zweet van een half uur fietsen is natuurlijk niet de schuld van het weer, maar van mijn conditie. Mag ook wat van gezegd worden.
Is ook het weer, hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
Met windje is overigens best aangenaam buiten.
Dat ik zo zweet van een half uur fietsen is natuurlijk niet de schuld van het weer, maar van mijn conditie. Mag ook wat van gezegd worden.
En ik maar denken dat ik de conditie van een nat vloeitje had. Alhoewel het een het ander niet uitsluit natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zweet me nu ook kapot na het fietsen. Dat is wel degelijk het weer
Ach het is gewoon warm. Niks aan te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de conditie van een nat vloeitje had. Alhoewel het een het ander niet uitsluit natuurlijk.
De airco hier maakt veel goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach het is gewoon warm. Niks aan te doen.
Ze hebben klimaatbeheersing in de OK. Dus vast welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:19 schreef Debsterr het volgende:
Blegh, papa van KM ligt nu op de operatietafel. Hopelijk gaat alles goed.
Hier niet dus je kunt ook niet afkoelen na het fietsen.quote:
Bij jullie misschien, hier gaat gewoon door tot zondag.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier niet dus je kunt ook niet afkoelen na het fietsen.
Maar goed. Morgen is de pret weer over.
Wel nog boven de 20 gelukkig. en van het weekend weer topquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier niet dus je kunt ook niet afkoelen na het fietsen.
Maar goed. Morgen is de pret weer over.
RIPquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:34 schreef Samzz het volgende:
Kleine teentje gestoten aan de hoek van de tafel.
Rare opmerkingquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze hebben klimaatbeheersing in de OK. Dus vast wel
Van jou geleerdquote:
Wat is te koud?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Tis hier gewoon te koud maar anders valt de rest neer ofzo
Ja. Dat is inderdaad precies waarom ik hoop dat alles goed gaat. Of de artsen het niet te warm hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze hebben klimaatbeheersing in de OK. Dus vast wel
Van het weekend sowieso top want verkansiequote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Wel nog boven de 20 gelukkig. en van het weekend weer top
Griekenlandquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van het weekend sowieso top want verkansie
Ik bedoelde het relativerend. Zei zulke dingen ook toen mijn vader voor slokdarmkanker op de tafel lag. Maar iedereen ervaart spanning ivm zo'n operatie anders. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Dat is inderdaad precies waarom ik hoop dat alles goed gaat. Of de artsen het niet te warm hebben.
Dat de beste man endeldarmkanker heeft en je altijd meer tegen kan komen tijdens een operatie waardoor de uitkomst wellicht heel anders is dan voorspeld is verder totaal niet aan de orde, net als het feit dat hij wellicht de rest van zijn leven een stoma moet.
Als je niks zinnigs kan zeggen, hou dan lekker je mond. Of stop er een piemel in ofzo.
Vasteland. Het noorden en chalkidiki gebied, dat is ook een leuk kustgebied.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Griekenlandik ben KM aan het overhalen ook een weekje te doen in september. Welk eiland ga jij heen?
Oh ja, vasteland kan natuurlijk ook nog haha! Via reisorganisatie geboekt of gewoon zelf iets samengesteld?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vasteland. Het noorden en chalkidiki gebied, dat is ook een leuk kustgebied.
Je had dat ook kunnen aanvoelen of gebruik een PI ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoelde het relativerend. Zei zulke dingen ook toen mijn vader voor slokdarmkanker op de tafel lag. Maar iedereen ervaart spanning ivm zo'n operatie anders. Sorry daarvoor.
We zijn hier allemaal autist op FOK!. Dat weet je toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Je had dat ook kunnen aanvoelen of gebruik een PI ofzo.
Jij wel schijnbaarquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal autist op FOK!. Dat weet je toch?
Yup.quote:
Zelf. Gewoon ticket naar thessaloniki en huurauto en aantal airbnb geboekt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, vasteland kan natuurlijk ook nog haha! Via reisorganisatie geboekt of gewoon zelf iets samengesteld?
Dat gevoel had ik al wel een beetjequote:
Want alles op het internet is waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al wel een beetje
Ze gebruikt toch al 'quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zijn de reisjesquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zelf. Gewoon ticket naar thessaloniki en huurauto en aantal airbnb geboekt.
Het is gewoon een super rare opmerking als je iemand niet persoonlijk kent en geen idee hebt hoe mensen op dit soort situaties reageren. Ongeacht de kusjekroel erbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze gebruikt toch al ''. Ik ga dan gewoon uit van goede bedoelingen ipv op alle slakken zout te leggen tbh.
Ik krijg volgend weekend verkansiequote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van het weekend sowieso top want verkansie
Die kan net zo goed sarcastisch bedoeld worden hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze gebruikt toch al ''. Ik ga dan gewoon uit van goede bedoelingen ipv op alle slakken zout te leggen tbh.
Ja hoor, zelfs MCH doet dat niet zo. Maar wel een goed excuus om lekker op alle slakken zout te leggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Die kan net zo goed sarcastisch bedoeld worden hier.
Het is toch ook niet de eerste keer dat je Lotuss ziet posten? Normaal gesproken zijn andermans opmerkingen voor haar juist raar en reageert ze gepikeerd, omdat zij het oprecht iets anders interpreteert allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is gewoon een super rare opmerking als je iemand niet persoonlijk kent en geen idee hebt hoe mensen op dit soort situaties reageren. Ongeacht de kusjekroel erbij.
Ik wil volgend jaar naar Corsica.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook verkansie. Misschien toch Macedonie...
Oh, dus omdat ze altijd vreemd reageert hoef ik er niets van te vindenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs MCH doet dat niet zo. Maar wel een goed excuus om lekker op alle slakken zout te leggen natuurlijk.
[..]
Het is toch ook niet de eerste keer dat je Lotuss ziet posten? Normaal gesproken zijn andermans opmerkingen voor haar juist raar en reageert ze gepikeerd, omdat zij het oprecht iets anders interpreteert allemaal.
[..]
Ik wil volgend jaar naar Corsica.
Betrek MCH er anders ff bijquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs MCH doet dat niet zo. Maar wel een goed excuus om lekker op alle slakken zout te leggen natuurlijk.
[..]
Het is toch ook niet de eerste keer dat je Lotuss ziet posten? Normaal gesproken zijn andermans opmerkingen voor haar juist raar en reageert ze gepikeerd, omdat zij het oprecht iets anders interpreteert allemaal.
[..]
Ik wil volgend jaar naar Corsica.
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:16 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil volgend jaar kajakken met orca's
Moet heel hard gaan sparen gok ik.
Is er al een tweede date?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:22 schreef Lotusss het volgende:
Ga vooral door met mij psychologisch ontleden.
Dan pak ik er nog even een mok koffie bij
Heb je ook al een zweetje?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:25 schreef Allures het volgende:
Ik krijg wel gloeiend hete voeten in mijn zwarte sneakers
Nope. Gaat niet komen ook als hij nu niet meer gereageerd heeftquote:
Aha je klaagt ook!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:25 schreef Allures het volgende:
Nee maar ik zit pas 10 minutenquote:
tot zo ver de openheid en duidelijkheidquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope. Gaat niet komen ook als hij nu niet meer gereageerd heeft
Geeft niet. NEXT!
Volgens mij staat daar vooral een constateringquote:
Dit is wel heel erg weinig context om je verder te kunnen helpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:29 schreef Allures het volgende:
Ik weet het ook weer eens niet met mijn date/vriendje
Hij staat zo anders in dingen dan ik...
Zwart is dan ook niet zo'n goede kleur voor deze dagen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:25 schreef Allures het volgende:
Mannen vinden het gewoon niet leuk als je als vrouw meteen duidelijk bent. Gaat tegen hun jachtinstinct in.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar ik zit pas 10 minuten
[..]
tot zo ver de openheid en duidelijkheid
[..]
Volgens mij staat daar vooral een constatering
stond het best onder mijn jurkje. En alles voor de mode hequote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zwart is dan ook niet zo'n goede kleur voor deze dagen.
hij is een samensmelter in de liefde en ik euhm nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg weinig context om je verder te kunnen helpen.
wat een bullshitquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen vinden het gewoon niet leuk als je als vrouw meteen duidelijk bent. Gaat tegen hun jachtinstinct in.
Moet ik toch echt wel leren om niet te doen.
Hoe zit dat eigenlijk in jouw situatie (gewoon oprechte interesse dit hoe het werkt in een open relatie). Date je nu andere mensen voor het lichamelijke deel of ga je er ook echt volwaardige relaties mee aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:29 schreef Allures het volgende:
Ik weet het ook weer eens niet met mijn date/vriendje
Hij staat zo anders in dingen dan ik...
Omdat ze snel haar intenties uitspreekt?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
Sorry hoor maar kerels hier, als je een meisje echt zag zitten zou je haar dan hierdoor laten lopen?
Ik ga naar Macedonië.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook verkansie. Misschien toch Macedonie...
lichamelijk is open relatiesquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk in jouw situatie (gewoon oprechte interesse dit hoe het werkt in een open relatie). Date je nu andere mensen voor het lichamelijke deel of ga je er ook echt volwaardige relaties mee aan?
De liefde is dus niet wederzijds, weet hij dit ook al?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
hij is een samensmelter in de liefde en ik euhm niet
Long time no see trouwens. Hoe is ie?
Nee dat wel. Alleen de manier waarop nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De liefde is dus niet wederzijds, weet hij dit ook al?
Prima hier hoor, ZZP-leef is beste leef
Maar volgens mij heb je nu voor de tweede keer, in best wel korte tijd, al bedenkingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat wel. Alleen de manier waarop niet
ja meelezertquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je nu voor de tweede keer, in best wel korte tijd, al bedenkingen.
Dan trek ik gewoon de verkeerde mannen aan. Puntje waar ik aan moet werken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
[..]
wat een bullshit
Sorry hoor maar kerels hier, als je een meisje echt zag zitten zou je haar dan hierdoor laten lopen?
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
[..]
wat een bullshit
Ja sindskort is het inderdaad Noord Macedonië haha, lekker verwarrend.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga naar Macedonië.
Jij bedoeld zeker noord Macedonië
Lijkt me leuk die discussie voeren in die regio
Thanksquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:36 schreef Allures het volgende:
[..]
lichamelijk is open relaties
Ik ben polyamoreus. Amorie is liefde. Dus ik 'geloof' in meerdere liefdes
Ik zie liefde niet als een 'eindig' iets wat je maar voor 1 iemand voelt maar juist als iets dat het best is als je er veel van hebt
Zo wordt mijn eigen relatie ook beter als mijn man gelukkig thuis komt van een date.
Nou ja dat is wel de heel korte uitleg hoor. De langere heeft wat meer nuance en is wat ingewikkelder met meer zijtakjes
Of hij was gewoon niet in to youquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan trek ik gewoon de verkeerde mannen aan. Puntje waar ik aan moet werken.
Dat sowieso. Maar dan nog, ben wel erg goed in mannen aantrekken die "not that into me" zijn. Dus is de kans wel redelijk aanwezig dat er iets is wat ik ben of doe wat daarvoor zorgt.quote:
Gelukkig dat alles goed gegaan is! (ja, echt gemeend!)quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
Alles goed gegaanzelfs geen tijdelijke stoma
wat een opluchting zeg.
Dat klinkt wel heel positief ja. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
wat een opluchting zeg.
Gunstig nieuwsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
wat een opluchting zeg.
Ik mag natuurlijk niets missen van deze soap hierquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ja meelezertmaar wel over het zelfde dus dat telt als 1
Ja ik vind het maar raar. Maar goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja sindskort is het inderdaad Noord Macedonië haha, lekker verwarrend.
en dan alsnog helemaal kapot zijn als je weer gaat werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
Vanaf volgende week woensdag heb ik eindelijk weer eens tweeeneenhalveweek vrij
Fijn!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
wat een opluchting zeg.
Al gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik mag natuurlijk niets missen van deze soap hier![]()
Maar ga je dit wederom aankaarten bij je vriendje? Of laat je het nog even doorsudderen?
Hij gaat nu minder hartjes sturen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Al gedaan natuurlijk
Ga niet shit eerder met jullie bespreken dan met hemdat is nasty
Sssstquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en dan alsnog helemaal kapot zijn als je weer gaat werken
Nou duidelijk is geen probleem.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen vinden het gewoon niet leuk als je als vrouw meteen duidelijk bent. Gaat tegen hun jachtinstinct in.
Moet ik toch echt wel leren om niet te doen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
wat een opluchting zeg.
Penertaire inrichting?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok.... blijkbaar is "ik vind je wel leuk en interesse in een tweede date?" te eagerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou duidelijk is geen probleem.
Maar bij te eager denken we runforit.
geil nuquote:
Mooi! Maar stoma? Heftig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
wat een opluchting zeg.
"ik vind je wel leuk"quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ok.... blijkbaar is "ik vind je wel leuk en interesse in een tweede date?" te eager
Zal 't nooit meer doen.
"Ik haat je niet extreem" is al te eager.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ok.... blijkbaar is "ik vind je wel leuk en interesse in een tweede date?" te eager
Zal 't nooit meer doen.
Ja verschrikkelijk.!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zal 't nooit meer doen.
Jij staat er hetzelfde in als ik geloof ik. Maar dan ben jij wel de uitzondering...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ja man. Lekker spelletjes spelen. Onduidelijk zijn naar elkaar. Super slim. Goeden tips.
Ligt aan jou, ik hou er ook niet van en probeer ook altijd duidelijk te zijn en geen kerel die er moeite mee had.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij staat er hetzelfde in als ik geloof ik. Maar dan ben jij wel de uitzondering...
Pfff mannen![]()
't Is dat er een piemel aan zit.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ja man. Lekker spelletjes spelen. Onduidelijk zijn naar elkaar. Super slim. Goeden tips.
Heb ik een aflevering gemist?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik mag natuurlijk niets missen van deze soap hier![]()
Maar ga je dit wederom aankaarten bij je vriendje? Of laat je het nog even doorsudderen?
Ja ik zeg toch dat het aan mij ligt? Alleen waarom? Geen idee. Dat moet ik nog uitvogelen. Want een duidelijk antwoord krijg ik ook nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ik hou er ook niet van en probeer ook altijd duidelijk te zijn en geen kerel die er moeite mee had.
Ja niet dusquote:
Ik weet oprecht de oplossing nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij gaat nu minder hartjes sturen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soulmates als je dat gewoon kan zeggen
Nog windjes kunnen latenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja niet dus. Endeldarm is rechtstreeks aan de darm gezet.
Iedereen toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Oké, was even weg. Wie moet er worden afgezeken.
Wie niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Oké, was even weg. Wie moet er worden afgezeken.
Ik ben een onzekere autistische kut.quote:
Mezelf afzeiken vind ik toch vrij lastig, misschien vanuit een soort halve koprol die ik dan moet vasthouden.quote:
Dat is onderzeikenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Mezelf afzeiken vind ik toch vrij lastig, misschien vanuit een soort halve koprol die ik dan moet vasthouden.
IN een potje pissenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Mezelf afzeiken vind ik toch vrij lastig, misschien vanuit een soort halve koprol die ik dan moet vasthouden.
Zou ik niet willen zeggen maar het kon lelijkerquote:
mannen hebben het daarmee een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Ooit een keer met een narcist moeten werken op mijn vrijwilligerswerk. Daar kom jij niet eens misschien bij in de buurtquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben vrij fantastisch en narcistisch
Ben er wel benieuwd naar, volgens mij ken ik iemand met die trekjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ooit een keer met een narcissist moeten werken op mijn vrijwilligerswerk. Daar kom jij niet eens misschien bij in de buurt
Watquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Even dilemma. Ik heb zonneschermen op m'n werkkamer en kan ook nog de luxaflex dicht doen. DOE DIE LUXAFLEX DICHT.
Ja, maar, voorgaande jaren klemde mijn slot heel erg in de hitte en kon ik alleen nog via het raam naar binnen. Dus nu durf ik de luxaflex niet dicht te doen
Echte narcisten zijn dan ook flink mesjokke.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ooit een keer met een narcissist moeten werken op mijn vrijwilligerswerk. Daar kom jij niet eens misschien bij in de buurt
Het is niet zozeer een raam, meer een 'Frans balkon', dus ik hoef niet te klimmen. Maar vorig jaar moest ik dus door de luxaflex.quote:
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een raam, meer een 'Frans balkon', dus ik hoef niet te klimmen. Maar vorig jaar moest ik dus door de luxaflex.
Bang dat je die sloopt als je erlangs moet?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Even dilemma. Ik heb zonneschermen op m'n werkkamer en kan ook nog de luxaflex dicht doen. DOE DIE LUXAFLEX DICHT.
Ja, maar, voorgaande jaren klemde mijn slot heel erg in de hitte en kon ik alleen nog via het raam naar binnen. Dus nu durf ik de luxaflex niet dicht te doen
Jupquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echte narcisten zijn dan ook flink mesjokke.
Hij is nog van de vorige eigenaren dus haske lelluk, maar toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Bang dat je die sloopt als je erlangs moet?
Gewoon doorheen walsen dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nog van de vorige eigenaren dus haske lelluk, maar toch.
je hebt dmquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerste aanbod is binnen, tijd om te onderhandelen
Nee niet eens. Maar lijk wel grijs nu, met blond wat door het rood heen schijnt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je haar kort geknipt?
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik verdien, maar heb elk jaar op 31 december meer op de rekening staan dan het jaar daarvoor, dus dan gaat het goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Verschillende bruto > netto websites gebruikt, zit 1300 euro netto verschil tussen. Erg bruikbaar
Was grapje hoor. Maar grijs is niet echt een goed iets.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee niet eens. Maar lijk wel grijs nu, met blond wat door het rood heen schijnt.
ja was okequote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee niet eens. Maar lijk wel grijs nu, met blond wat door het rood heen schijnt.
Haha weet ik, al meen je het wel dat je me minder leuk zult vinden met kort haarquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was grapje hoor. Maar grijs is niet echt een goed iets.
Lekker he?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Wat wen je snel aan een snelle pc, zeg. Denk dat als ik nu mijn laptop aanzwengel, ik dat ding van het balkon pleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |