De dominee, denk dat zijn naam Klaas zal zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sinds ze verkering heeft is ze bloed snel
Niet zo heel gekquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
Net een wissel Roestbakken voor Van Egmond. Gekke namen voor Australië.
Oh vandaarquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij was nu live de zanger van Skifoarn!!
[ afbeelding ]
Respect.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:36 schreef Petzi het volgende:
Nadat ikzelf tig keer ben gekaapt, doe ik ook effe mee
Ja. Eigenlijk verdient Noorwegen 't meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
In voetbal logica gaat Australië winnen nu
Vaak leg je het af danquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk verdient Noorwegen 't meer.
Maarja, GO AUSSIES
Ja ze komt altijd bij Pauw ze is Engels correspondentquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kende haar niet voor dit programma, jij wel?
Oh vandaar. Dat kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze komt altijd bij Pauw ze is Engels correspondent
Yups.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
In voetbal logica gaat Australië winnen nu
Sam Kerr heeft 4 x gescoord in de vorige wedstrijd van Australiëquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoelang duurt die ban nog in ONZ?
Dat hoef je nog niet serieus te nemen. Het lijkt wel flink heet te worden de komende dagen, maar niet zo gek als eerst werd verwacht.quote:
*touw teruglegtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hoef je nog niet serieus te nemen. Het lijkt wel flink heet te worden de komende dagen, maar niet zo gek als eerst werd verwacht.
Het gaat echt wel heet wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hoef je nog niet serieus te nemen. Het lijkt wel flink heet te worden de komende dagen, maar niet zo gek als eerst werd verwacht.
Waarvoor, of gaat me dat niets aan>quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maandagmiddag ziekenhuis ook gawdik ga eerst eens op zoek naar de airco dan
Pfff uitstellen naar novemberquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maandagmiddag ziekenhuis ook gawdik ga eerst eens op zoek naar de airco dan
Oke, snap het.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ijzer soort popeye, bloedaanmaak is verstoord
ja en DEF LEPPARD,WHITESNAKE ,BÖHSE ONKELZ alle hebben vandaag gespeltquote:
waarom in Bos?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Prisha jarig en in het bos? Van harte beeb
I was made for lovin youquote:Op zondag 23 juni 2019 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en DEF LEPPARD,WHITESNAKE ,BÖHSE ONKELZ alle hebben vandaag gespelt
maar in tv zeigen ze andere BANDS
Of met Paulus.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met een lekkere boswachter zeker. Mooie manier om je verjaardag te vieren.
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou voor Prish een Pinata maken en dan net te hoog op hangen
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou voor Prish een Pinata maken en dan net te hoog op hangen
Wie zijn de vervangers dan? Heeft Aloa er misschien ook iets mee te maken? Zo maar een gevoel, maar vast foutquote:Op zondag 23 juni 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben twee vervangers, maar het blijft behelpen.
lurkt die mee dan ?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder word inmiddels pislink om die dwerg grappen
Ah, jij put uit bestaand materiaal.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder word inmiddels pislink om die dwerg grappen
Ja dat is fout, die is verstoten uit dat ONZ topicquote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wie zijn de vervangers dan? Heeft Aloa er misschien ook iets mee te maken? Zo maar een gevoel, maar vast fout
Voor Prish hč, niet voor mezelf.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als jij over lekkere boswachters begint, raak ik in de war.
Optillen bij de pinautomaat bij de Appiequote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, jij put uit bestaand materiaal.
Nee, Aloa heeft een ONZ-ban..quote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wie zijn de vervangers dan? Heeft Aloa er misschien ook iets mee te maken? Zo maar een gevoel, maar vast fout
Sorry dat ik weer vraag maar wat is ONZ?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is fout, die is verstoten uit dat ONZ topic
Subforum van FOK staat voor onzinquote:Op zondag 23 juni 2019 00:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer vraag maar wat is ONZ?
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Vragen of ze een stukje worst mag bij de slager
Kinder surprise eieren in de kar gooien
Mijn god, jij bent wel echt heel erg erg.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Optillen bij de pinautomaat bij de Appie
[..]
Optillen bij de pinautomaat bij de Appie
Kinder surprise eieren in de kar gooien
Maar ook empathisch dus ik kan me voorstellen dat Prisha dat lekker zou vinden.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een beelddenker.
Ik zou dat sneu vinden voor Recce. Iedereen ziet toch dat zij voor elkaar bestemd zijn?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar ook empathisch dus ik kan me voorstellen dat Prisha dat lekker zou vinden.
True. Dat heb ik tijden zitten roepen maar d'r komt maar niks vanquote:Op zondag 23 juni 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou dat sneu vinden voor Recce. Iedereen ziet toch dat zij voor elkaar bestemd zijn?
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:19 schreef Petzi het volgende:
Moet ik denken aan Roel van Velzen in een spelprogramma. Hij wilde antwoord geven maar kon niet bij de knop
Recce's moeder ligt dwars, begreep ik.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
True. Dat heb ik tijden zitten roepen maar d'r komt maar niks van
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:19 schreef Petzi het volgende:
Moet ik denken aan Roel van Velzen in een spelprogramma. Hij wilde antwoord geven maar kon niet bij de knop
Zulke vrouwen ben je ook liever kwijt dan rijk wanneer je lang bent.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt mij voor een man wel vreselijk om klein te zijn, al die vrouwen zetten dat in hun profiel, dat ze dat niet willen
Jaquote:Op zondag 23 juni 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zulke vrouwen ben je ook liever kwijt dan rijk wanneer je lang bent.
Raar gedoe. Alsof dat wat uitmaakt.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt mij voor een man wel vreselijk om klein te zijn, al die vrouwen zetten dat in hun profiel, dat ze dat niet willen
Maakt toch ook niets uit. Maar je fantasie slaat soms op hol. Bijvoorbeeld die familie in Amerika, de Roloffs of zoietsquote:Op zondag 23 juni 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zulke vrouwen ben je ook liever kwijt dan rijk wanneer je lang bent.
die heb ik nietquote:Op zondag 23 juni 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
lengte schijnt er niets toe te doen, maar dan gaat het meestal om de piemel
nee METALFESTIVAL HELLFESTquote:Op zondag 23 juni 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer voor film te kijken?
Wat heb ik waar mee te makenquote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat. Oppervlakkigheden. Nahja dat ze d'r maar gelukkig mee wordenquote:Op zondag 23 juni 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Lul van een vent, maar hij is wel langer dan ik."
ik weest niet dat ARTE Livestream van Hellfest heeft zo heb ik gisteren de BÖHSE ONKELZ gemistquote:
Is op TLC zeker?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:27 schreef Petzi het volgende:
Die Zach die ook lilliputter is is getrouwd met een vrouw van normale lengte
Ja, oppervlakkige mensen zijn er genoeg. Die vinden elkaar wel.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja dat. Oppervlakkigheden. Nahja dat ze d'r maar gelukkig mee worden
Hebben ze nauwelijks iets van laten zien hoor.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weest niet dat ARTE Livestream van Hellfest heeft zo heb ik gisteren de BÖHSE ONKELZ gemist
Keek je daarnaar? Ben je een Metalchick?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hebben ze nauwelijks iets van laten zien hoor.
Ik ben in mn vrije tijd ook aardig oppervlakkig moet ik zeggenquote:Op zondag 23 juni 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, oppervlakkige mensen zijn er genoeg. Die vinden elkaar wel.
Nee, maar ik wilde mario een beetje opbeurenquote:Op zondag 23 juni 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Keek je daarnaar? Ben je een Metalchick?
Ja, heb het wel eens gekeken. Ze hebben een realityprogramma. Toch wel een apart idee dat zo'n klein manneke met die kleine armpjes en beentjes op die vrouw ligt te spartelen. Kan me daar echt niets bij voorstellenquote:
Je wil ook alleen maar vriendinnetjes van een bepaalde lengte?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben in mn vrije tijd ook aardig oppervlakkig moet ik zeggen
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eens gekeken. Ze hebben een realityprogramma. Toch wel een apart idee dat zo'n klein manneke met die kleine armpjes en beentjes op die vrouw ligt te spartelen. Kan me daar echt niets bij voorstellen
heb je ARTE?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hebben ze nauwelijks iets van laten zien hoor.
Leek me al echt een format voor TLCquote:Op zondag 23 juni 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eens gekeken. Ze hebben een realityprogramma. Toch wel een apart idee dat zo'n klein manneke met die kleine armpjes en beentjes op die vrouw ligt te spartelen. Kan me daar echt niets bij voorstellen
Niet in het uitkiezen van potentiële partners nee. Meer in (gebrek aan) interesse voor politiek, geschiedenis.. dat soort oppervlakkigheid.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wil ook alleen maar vriendinnetjes van een bepaalde lengte?
Waarom zou je je überhaupt iets voor willen stellen bij het seksleven van andere mensen?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
ed komt nu straks nach Klagenfurt 2 Konzerte uitverkochtquote:Op zondag 23 juni 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu Ed Scheerthem...
Zou het misschien over Glastonblurry gaan
Waar praat je dan wel graag over in het openbaar?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet in het uitkiezen van potentiële partners nee. Meer in (gebrek aan) interesse voor politiek, geschiedenis.. dat soort oppervlakkigheid.
Wat ik begrijp is dat ze inmiddels een kind hebben. Dat soort gedachten zijn menselijk, dat je het niet begrijptquote:Op zondag 23 juni 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt iets voor willen stellen bij het seksleven van andere mensen?
Kunst, sport, films, series, muziek, de menselijke psyche als het zo uitkomt. Genoeg om over te hebben. Het is ook niet dat ik het helemaal ontwijk, maar er echt diep induiken doe ik niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar praat je dan wel graag over in het openbaar?
En over je werk? Wat zou je daar wel en niet over zeggen?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kunst, sport, films, series, muziek, de menselijke psyche als het zo uitkomt. Genoeg om over te hebben. Het is ook niet dat ik het helemaal ontwijk, maar er echt diep induiken doe ik niet.
Met collega's genoeg, met anderen not so much. Slechte poging overigensquote:Op zondag 23 juni 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En over je werk? Wat zou je daar wel en niet over zeggen?
Ja, die PI geeft het ook een beetje weg, hč?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met collega's genoeg, met anderen not so much. Slechte poging overigens
Zijn hier iedere dag van 8 uur tot kwart over 8 live op televisie. Zij zijn de Falco van Nederland, zeg maar.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn hier iedere dag van 8 uur tot kwart over 8 live op televisie. Zij zijn de Falco van Nederland, zeg maar.
De volgende keer maar een iets neutralere gebruiken, wellicht helpt dat.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die PI geeft het ook een beetje weg, hč?
Nee, was wat dingen op Youtube aan het kijken.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Recce zal wel weer in DM zitten. Blijft jammer dat zijn gesprekspartner niet hier in de SC post.
Overdrijven is ook een kunst... Mis ze dagelijksquote:Op zondag 23 juni 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn hier iedere dag van 8 uur tot kwart over 8 live op televisie. Zij zijn de Falco van Nederland, zeg maar.
Dat zou wel heel professioneel van me zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De volgende keer maar een iets neutralere gebruiken, wellicht helpt dat.
Blijven aandringenquote:Op zondag 23 juni 2019 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was wat dingen op Youtube aan het kijken.Dat laatste is inderdaad jammer.
Zeker *wink wink*quote:Op zondag 23 juni 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel heel professioneel van me zijn.
Ik hoop wel dat je ook mensen hebt met wie je wat meer de diepte in kunt.
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland is haar naam geheim, voor de veiligheid.
ik praat nooit met mensen, veelste engquote:Op zondag 23 juni 2019 00:50 schreef Petzi het volgende:
Ben in gesprek met mensen direct toch liever wat luchtiger. Maar ligt natuurlijk ook aan de situatie
Ze kunnen Scrutinizer ook alles wijs maken.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
als haar naam in internet staat niet
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
als haar naam in internet staat niet
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen Scrutinizer ook alles wijs maken.
en mijn bedquote:Op zondag 23 juni 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar alleen de populairste komen op jouw bank, toch?
Wie Prish? niet echt volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2019 00:55 schreef chufi het volgende:
Maar ze komt toch uit Recce's regio of zo ..
Wat? Of ik mensen heb met wie ik diepere gesprekken kan voeren?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo doe je dat in je privéleven. Maar echt?
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een grap met Into the Great Wide Open ligt voor de hand
Banwaardig![]()
Ja, dat hoop ik voor je, zoals ik al zei.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat? Of ik mensen heb met wie ik diepere gesprekken kan voeren?
nou ja zeg, begin jij nu ook alquote:Op zondag 23 juni 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een grap met Into the Great Wide Open ligt voor de hand
Banwaardig![]()
Die heb ik wel hoorquote:Op zondag 23 juni 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik voor je, zoals ik al zei.
Oh dearquote:Ik ben in Petzi-mode vanavond
welk lijstje?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel van het lijstje zijn er al in je bed beland?
Mes. Rug. Steek. Pijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die zou ik niet durven maken over onze Sas
ik denk dat ik de memo heb gemistquote:Op zondag 23 juni 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijstje van users dat je ging daten omdat dat nu kan.
Ik zie het als een eerbetoon aan hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me daar nog voor inschrijven?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie het als een eerbetoon aan hem.Hoeveel heb je al op vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je kort van memorie bent kom je een heel eindquote:Op zondag 23 juni 2019 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt mij ook niet echt lekker tinderen op z'on eiland
Is dat het lijstje waar eend zijn naam iedere keer stiekem bij schrijft?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Was even met hondjes wandelen. Beschuldig je me nu van oppervlakkigheid of wat mot jequote:Op zondag 23 juni 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik me daar nog voor inschrijven?
Nou dat is wel een ding ja, ik bezoek steeds mensen die ik al afgedaan hadquote:Op zondag 23 juni 2019 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als je kort van memorie bent kom je een heel eind
gatver.... wil ik dit wetenquote:Op zondag 23 juni 2019 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als je kort van memorie bent kom je een heel eind
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Was even met hondjes wandelen. Beschuldig je me nu van oppervlakkigheid of wat mot je
Nee. Even goed lezen.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Was even met hondjes wandelen. Beschuldig je me nu van oppervlakkigheid of wat mot je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |