Leek me al echt een format voor TLCquote:Op zondag 23 juni 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eens gekeken. Ze hebben een realityprogramma. Toch wel een apart idee dat zo'n klein manneke met die kleine armpjes en beentjes op die vrouw ligt te spartelen. Kan me daar echt niets bij voorstellen
Niet in het uitkiezen van potentiële partners nee. Meer in (gebrek aan) interesse voor politiek, geschiedenis.. dat soort oppervlakkigheid.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wil ook alleen maar vriendinnetjes van een bepaalde lengte?
Waarom zou je je überhaupt iets voor willen stellen bij het seksleven van andere mensen?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eens gekeken. Ze hebben een realityprogramma. Toch wel een apart idee dat zo'n klein manneke met die kleine armpjes en beentjes op die vrouw ligt te spartelen. Kan me daar echt niets bij voorstellen
ed komt nu straks nach Klagenfurt 2 Konzerte uitverkochtquote:Op zondag 23 juni 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu Ed Scheerthem...
Zou het misschien over Glastonblurry gaan
Waar praat je dan wel graag over in het openbaar?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet in het uitkiezen van potentiële partners nee. Meer in (gebrek aan) interesse voor politiek, geschiedenis.. dat soort oppervlakkigheid.
Wat ik begrijp is dat ze inmiddels een kind hebben. Dat soort gedachten zijn menselijk, dat je het niet begrijptquote:Op zondag 23 juni 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt iets voor willen stellen bij het seksleven van andere mensen?
Kunst, sport, films, series, muziek, de menselijke psyche als het zo uitkomt. Genoeg om over te hebben. Het is ook niet dat ik het helemaal ontwijk, maar er echt diep induiken doe ik niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar praat je dan wel graag over in het openbaar?
En over je werk? Wat zou je daar wel en niet over zeggen?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kunst, sport, films, series, muziek, de menselijke psyche als het zo uitkomt. Genoeg om over te hebben. Het is ook niet dat ik het helemaal ontwijk, maar er echt diep induiken doe ik niet.
Met collega's genoeg, met anderen not so much. Slechte poging overigensquote:Op zondag 23 juni 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En over je werk? Wat zou je daar wel en niet over zeggen?
Ja, die PI geeft het ook een beetje weg, hč?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met collega's genoeg, met anderen not so much. Slechte poging overigens
Zijn hier iedere dag van 8 uur tot kwart over 8 live op televisie. Zij zijn de Falco van Nederland, zeg maar.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn hier iedere dag van 8 uur tot kwart over 8 live op televisie. Zij zijn de Falco van Nederland, zeg maar.
De volgende keer maar een iets neutralere gebruiken, wellicht helpt dat.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die PI geeft het ook een beetje weg, hč?
Nee, was wat dingen op Youtube aan het kijken.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Recce zal wel weer in DM zitten. Blijft jammer dat zijn gesprekspartner niet hier in de SC post.
Overdrijven is ook een kunst... Mis ze dagelijksquote:Op zondag 23 juni 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn hier iedere dag van 8 uur tot kwart over 8 live op televisie. Zij zijn de Falco van Nederland, zeg maar.
Dat zou wel heel professioneel van me zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De volgende keer maar een iets neutralere gebruiken, wellicht helpt dat.
Blijven aandringenquote:Op zondag 23 juni 2019 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was wat dingen op Youtube aan het kijken.Dat laatste is inderdaad jammer.
Zeker *wink wink*quote:Op zondag 23 juni 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel heel professioneel van me zijn.
Ik hoop wel dat je ook mensen hebt met wie je wat meer de diepte in kunt.
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland is haar naam geheim, voor de veiligheid.
ik praat nooit met mensen, veelste engquote:Op zondag 23 juni 2019 00:50 schreef Petzi het volgende:
Ben in gesprek met mensen direct toch liever wat luchtiger. Maar ligt natuurlijk ook aan de situatie
Ze kunnen Scrutinizer ook alles wijs maken.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
als haar naam in internet staat niet
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
als haar naam in internet staat niet
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen Scrutinizer ook alles wijs maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |