Leek me al echt een format voor TLCquote:Op zondag 23 juni 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eens gekeken. Ze hebben een realityprogramma. Toch wel een apart idee dat zo'n klein manneke met die kleine armpjes en beentjes op die vrouw ligt te spartelen. Kan me daar echt niets bij voorstellen
Niet in het uitkiezen van potentiële partners nee. Meer in (gebrek aan) interesse voor politiek, geschiedenis.. dat soort oppervlakkigheid.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wil ook alleen maar vriendinnetjes van een bepaalde lengte?
Waarom zou je je überhaupt iets voor willen stellen bij het seksleven van andere mensen?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eens gekeken. Ze hebben een realityprogramma. Toch wel een apart idee dat zo'n klein manneke met die kleine armpjes en beentjes op die vrouw ligt te spartelen. Kan me daar echt niets bij voorstellen
ed komt nu straks nach Klagenfurt 2 Konzerte uitverkochtquote:Op zondag 23 juni 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu Ed Scheerthem...
Zou het misschien over Glastonblurry gaan
Waar praat je dan wel graag over in het openbaar?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet in het uitkiezen van potentiële partners nee. Meer in (gebrek aan) interesse voor politiek, geschiedenis.. dat soort oppervlakkigheid.
Wat ik begrijp is dat ze inmiddels een kind hebben. Dat soort gedachten zijn menselijk, dat je het niet begrijptquote:Op zondag 23 juni 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt iets voor willen stellen bij het seksleven van andere mensen?
Kunst, sport, films, series, muziek, de menselijke psyche als het zo uitkomt. Genoeg om over te hebben. Het is ook niet dat ik het helemaal ontwijk, maar er echt diep induiken doe ik niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar praat je dan wel graag over in het openbaar?
En over je werk? Wat zou je daar wel en niet over zeggen?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kunst, sport, films, series, muziek, de menselijke psyche als het zo uitkomt. Genoeg om over te hebben. Het is ook niet dat ik het helemaal ontwijk, maar er echt diep induiken doe ik niet.
Met collega's genoeg, met anderen not so much. Slechte poging overigensquote:Op zondag 23 juni 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En over je werk? Wat zou je daar wel en niet over zeggen?
Ja, die PI geeft het ook een beetje weg, hč?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met collega's genoeg, met anderen not so much. Slechte poging overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |