Of met Paulus.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met een lekkere boswachter zeker. Mooie manier om je verjaardag te vieren.
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou voor Prish een Pinata maken en dan net te hoog op hangen
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou voor Prish een Pinata maken en dan net te hoog op hangen
Wie zijn de vervangers dan? Heeft Aloa er misschien ook iets mee te maken? Zo maar een gevoel, maar vast foutquote:Op zondag 23 juni 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben twee vervangers, maar het blijft behelpen.
lurkt die mee dan ?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder word inmiddels pislink om die dwerg grappen
Ah, jij put uit bestaand materiaal.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder word inmiddels pislink om die dwerg grappen
Ja dat is fout, die is verstoten uit dat ONZ topicquote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wie zijn de vervangers dan? Heeft Aloa er misschien ook iets mee te maken? Zo maar een gevoel, maar vast fout
Voor Prish hè, niet voor mezelf.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als jij over lekkere boswachters begint, raak ik in de war.
Optillen bij de pinautomaat bij de Appiequote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, jij put uit bestaand materiaal.
Nee, Aloa heeft een ONZ-ban..quote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wie zijn de vervangers dan? Heeft Aloa er misschien ook iets mee te maken? Zo maar een gevoel, maar vast fout
Sorry dat ik weer vraag maar wat is ONZ?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is fout, die is verstoten uit dat ONZ topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |