Mes. Rug. Steek. Pijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die zou ik niet durven maken over onze Sas
ik denk dat ik de memo heb gemistquote:Op zondag 23 juni 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijstje van users dat je ging daten omdat dat nu kan.
Ik zie het als een eerbetoon aan hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me daar nog voor inschrijven?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie het als een eerbetoon aan hem.Hoeveel heb je al op vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je kort van memorie bent kom je een heel eindquote:Op zondag 23 juni 2019 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt mij ook niet echt lekker tinderen op z'on eiland
Is dat het lijstje waar eend zijn naam iedere keer stiekem bij schrijft?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Was even met hondjes wandelen. Beschuldig je me nu van oppervlakkigheid of wat mot jequote:Op zondag 23 juni 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik me daar nog voor inschrijven?
Nou dat is wel een ding ja, ik bezoek steeds mensen die ik al afgedaan hadquote:Op zondag 23 juni 2019 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als je kort van memorie bent kom je een heel eind
gatver.... wil ik dit wetenquote:Op zondag 23 juni 2019 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als je kort van memorie bent kom je een heel eind
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Was even met hondjes wandelen. Beschuldig je me nu van oppervlakkigheid of wat mot je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |