Hoe komt 'ie aan die ring?quote:
Jemig ..ik dacht dat hij trainde? En dat buikje van Kaylee is echt geen vet pens...quote:
Ja een bol buikje heeft zequote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Jemig ..ik dacht dat hij trainde? En dat buikje van Kaylee is echt geen vet pens...Te strak daarvoor...
Heeft hij gelijk in ..hoe vaker die meiden gillen van "Who run the world" hoe belachelijker het wordt met dat grieten gegil...komt niet meer serieus over dan...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie noemt dat WRTW een circus. Merel vraagt wat hij met circus bedoeld. Het gaat haar er niet om dat mannen en vrouwen gelijk zijn, maar om sexueel misbruik.![]()
Jessie noemt het een circus. Hoe vaker het geroepen wordt, hoe minder serieus hij het neemt. SL
Afgelopen week maakte Brandon foto's van Dylan met ontbloot bovenlijf. Dat doen ze blijkbaar om de zoveel tijd. Er lagen allerlei pollies met data er op. Dylan was zelf erg onder de indruk van de resultaten van zijn trainingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt en hij sportte ook steeds maar daar is ook niks van te zien
Klopt en dan haar uitspraak: het gaat mij niet om gelijkheid van mannen en vrouwen, maar om sexueel misbruik slaat al helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft hij gelijk in ..hoe vaker die meiden gillen van "Who run the world" hoe belachelijker het wordt met dat grieten gegil...komt niet meer serieus over dan...
Dus het was nog erger?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Afgelopen week maakte Brandon foto's van Dylan met ontbloot bovenlijf. Dat doen ze blijkbaar om de zoveel tijd. Er lagen allerlei pollies met data er op. Dylan was zelf erg onder de indruk van de resultaten van zijn trainingen.
Die fake shit is ook een groot circus, ze doet het echt niet voor alle zielige meisjes hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft hij gelijk in ..hoe vaker die meiden gillen van "Who run the world" hoe belachelijker het wordt met dat grieten gegil...komt niet meer serieus over dan...
Nee, zeker niet als je naar haar Free a girl show keek. En waar niet meer over gesproken mag worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die fake shit is ook een groot circus, ze doet het echt niet voor alle zielige meisjes hoor.
In die kooiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als je naar haar Free a girl show keek. En waar niet meer over gesproken mag worden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Psycho wordt aangeduwd en klinkt als een hond waarop de staart wordt getrapt.
Natuurlijk niet. Zij heeft het volgens mij daar bedacht om het WRTW te gebruiken om populair te worden. Je moet natuurlijk een groep hebben die je volgt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die fake shit is ook een groot circus, ze doet het echt niet voor alle zielige meisjes hoor.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
In die kooi_!
Ze wil model worden.
Meertje doet alles om bekend, goed en veel in beeld te komen
Godver zeg dat welquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:53 schreef Paco55 het volgende:
Ongemakkelijk beffen onder een dekbed de K & D show
Weet je zeker dat hij geen epileptische aanval heeft!?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:53 schreef Paco55 het volgende:
Ongemakkelijk beffen onder een dekbed de K & D show
O gut, de bakvis is weer tevreden.quote:
Hij is aan het kokhalzen door die putlucht van haarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen epileptische aanval heeft!?
Helaas ik ben geen arts, Het enige wat ik zou kunnen vaststellen is de dood. En dat is hier nog niet het geval.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen epileptische aanval heeft!?
Die kleine jongen van hem zal straks spugen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:59 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij is aan het kokhalzen door die putlucht van haar
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:59 schreef DKUp het volgende:
Ik heb nog liever dat ze neuken dat dit gezeik.
Een beetje dood dan. Of is Dylan geen echte kerel?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Helaas ik ben geen arts, Het enige wat ik zou kunnen vaststellen is de dood. En dat is hier nog niet het geval.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kleine jongen van hem zal straks spugen.
Ze hopen een petit mort te beleven. Geloof niet dat Dyl een echte kerel hij is eerder een kleine sorry zeggende angsthaas,quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een beetje dood dan. Of is Dylan geen echte kerel?
Yep van rigor mortis naar la petite mort.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:03 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze hopen een petit mort te beleven. Geloof niet dat Dyl een echte kerel hij is eerder een kleine sorry zeggende angsthaas,
De romantiek is er van af. Hij bracht haar niet thuis.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:05 schreef DKUp het volgende:
Script is nog niet helemaal klaar, nog steeds pikstrak voor Djezzie.
Ik heb de indruk dat hij zelf ff helemaal geen behoefte meer heeft nu het volgens Merel nog steeds niet duidelijk is of ze wel of niet zwanger is. En dan ook nog eens hoe ze erover praat, dat zij beslist en Jessie pech heeft als hij geen kind zou willen , want zij wel .quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:05 schreef DKUp het volgende:
Script is nog niet helemaal klaar, nog steeds pikstrak voor Djezzie.
O? Kan ze nog zwanger zijn? Hoop het niet, voor alledrie niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij zelf ff helemaal geen behoefte meer heeft nu het volgens Merel nog steeds niet duidelijk is of ze wel of niet zwanger is. En dan ook nog eens hoe ze erover praat, dat zij beslist en Jessie pech heeft als hij geen kind zou willen , want zij wel .
Kwalijk en dom
Kan me voorstellen wanneer hij liever helemaal niet meer met haar neukt
Wat een wijf zeg
Nou ik vond het allemaal heel erg vaag,over tijd, wel niet zwanger ,toch niet begreep ik van de week , en vandaag hoorde ik haar juist weer zo vaag lullen over zwanger zijn dat ik er geen touw meer aan vast kan knopenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O? Kan ze nog zwanger zijn? Hoop het niet, voor alle drie niet.
Ze vindt het vast heerlijk om over dit soort dingen te praten, die aangeven dat Jessie haar heeft gekozen als metgezel. Schreef al eerder, het lijkt wel alsof ze jaar getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal heel erg vaag,over tijd, wel niet zwanger ,toch niet begreep ik van de week , en vandaag hoorde ik haar juist weer zo vaag lullen over zwanger zijn dat ik er geen touw meer aan vast kan knopen
Ik vind het heel vreemd allemaal
Oh ja dat was er ook nog aan de handquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij zelf ff helemaal geen behoefte meer heeft nu het volgens Merel nog steeds niet duidelijk is of ze wel of niet zwanger is. En dan ook nog eens hoe ze erover praat, dat zij beslist en Jessie pech heeft als hij geen kind zou willen , want zij wel .
Kwalijk en dom
Kan me voorstellen wanneer hij liever helemaal niet meer met haar neukt
Wat een wijf zeg
Ze is niet zwanger want ze werd (weer) ongesteld. Jessie riep het nog over het terrein. Ik geloof best dat ze het script nog een keer wil inzetten maar het zwangerschap verhaal gaat nu toch wel erg zielig worden. Zelfs Billy deed het beter, zwangerschapstest en klaar!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal heel erg vaag,over tijd, wel niet zwanger ,toch niet begreep ik van de week , en vandaag hoorde ik haar juist weer zo vaag lullen over zwanger zijn dat ik er geen touw meer aan vast kan knopen
Ik vind het heel vreemd allemaal
Ja , ik denk dat deze verkering al wel klaar is , althans ik zou me goed kunnen voorstellen dat Jessie er wel klaar mee is, helemaal klaar, want de situatie die is ontstaan en de dingen die zijn gezegd door Merel dat zij het kind hoe dan ook zou houden zijn wel een signaal . En ik vind het niet eerlijk dat ze door zo'n keuze te maken een ander ook meetrekt , iemand die daar niet voor heeft gekozen . En dan ook nog dat hele pil verhaal , morning after pil gehad bla bla... ik vind het erg onverantwoordelijk en makkelijk ..iets wat ik dan wel weer helemaal bij Kill verwachtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze vindt het vast heerlijk om over dit soort dingen te praten, die aangeven dat Jessie haar heeft gekozen als metgezel. Schreef al eerder, het lijkt wel alsof ze jaar getrouwd zijn.
Vandaag zei ze een hoop dingen die ze in het midden liet, ook over het wel of niet zwanger zijn. Vanmorgen zei ze toch ook echt wel een keer dat die kans er nog wel was , dus vandaar dat ik dit een heel naar en mistig verhaal vind.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is niet zwanger want ze werd (weer) ongesteld. Jessie riep het nog over het terrein. Ik geloof best dat ze het script nog een keer wil inzetten maar het zwangerschap verhaal gaat nu toch wel erg zielig worden. Zelfs Billy deed het beter, zwangerschapstest en klaar!
En samen slapen durft ze ook niet echt ..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is niet zwanger want ze werd (weer) ongesteld. Jessie riep het nog over het terrein. Ik geloof best dat ze het script nog een keer wil inzetten maar het zwangerschap verhaal gaat nu toch wel erg zielig worden. Zelfs Billy deed het beter, zwangerschapstest en klaar!
Dat valt mij ook tegen bij de powervrouw die haar zaakjes op orde zou hebben en anderen dom vindt. Jessie weet niet wat hij aan haar heeft. Een gewaarschuwd mens .....quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik denk dat deze verkering al wel klaar is , althans ik zou me goed kunnen voorstellen dat Jessie er wel klaar mee is, helemaal klaar, want de situatie die is ontstaan en de dingen die zijn gezegd door Merel dat zij het kind hoe dan ook zou houden zijn wel een signaal . En ik vind het niet eerlijk dat ze door zo'n keuze te maken een ander ook meetrekt , iemand die daar niet voor heeft gekozen . En dan ook nog dat hele pil verhaal , morning after pil gehad bla bla... ik vind het erg onverantwoordelijk en makkelijk ..iets wat ik dan wel weer helemaal bij Kill verwacht
Ja, maar ik denk dat het alleen is om Jessie proberen vast te zetten. Als je zwanger denkt te zijn en je verliest bloed dan blijf je daar niet op je gemakje rondlopen maar laat je er even een arts naar kijken, lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vandaag zei ze een hoop dingen die ze in het midden liet, ook over het wel of niet zwanger zijn. Vanmorgen zei ze toch ook echt wel een keer dat die kans er nog wel was , dus vandaar dat ik dit een heel naar en mistig verhaal vind.
Ik denk gehoord te hebben 9 uurquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:31 schreef puzziepie het volgende:
Hoe laat komt Ma Milani morgen eigenlijk op bezoek?
Ja precies!! het gemak waarmee ze alles deed , hoe ze handelde ,ik vond het bizar .. om zo bot via via(party ,telefonisch interview) te laten weten dat iemand domme pech heeft als hij aangeeft geen kind te willen , iemand op die manier voor een feit stellen en dan ook nog het gemak waarmee, ik vond het nogal wat .quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het alleen is om Jessie proberen vast te zetten. Als je zwanger denkt te zijn en je verliest bloed dan blijf je daar niet op je gemakje rondlopen maar laat je er even een arts naar kijken, lijkt mij.
Kak , dat is wel heel erg vroegquote:
Het meest ongeloofwaardige stelletje verveelde kleurloze gelegenheids neukertjes een ½homootje en een jankerig kutkind, reken maar op een "Jullie doen het ge-weldig" wat ze moeten zeggen van achter om geen stress te veroorzakenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kak , dat is wel heel erg vroeg![]()
Ik ben echter wel benieuwd naar die bemoeizuchtige Ma
Het is voor wel heel vroeg. Normaal sta tussen 11 en 12 op. Die ma komt haar dochter vragen naar huis te komen denk ik. En dochter zegt nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kak , dat is wel heel erg vroeg![]()
Ik ben echter wel benieuwd naar die bemoeizuchtige Ma
Ze liep vanavond ook met een fles rosé in haar handenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het alleen is om Jessie proberen vast te zetten. Als je zwanger denkt te zijn en je verliest bloed dan blijf je daar niet op je gemakje rondlopen maar laat je er even een arts naar kijken, lijkt mij.
Volgende week mag ze weer druk van de ketel halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze liep vanavond ook met een fles rosé in haar handen
Die Merel gaat over lijken.Die zou haar moeder nog ruilen voor een panteronderbroek!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! het gemak waarmee ze alles deed , hoe ze handelde ,ik vond het bizar .. om zo bot via via(party ,telefonisch interview) te laten weten dat iemand domme pech heeft als hij aangeeft geen kind te willen , iemand op die manier voor een feit stellen en dan ook nog het gemak waarmee, ik vond het nogal wat .
Minimaal 2 stuks voor het geval dat er een uitvalt of beschadigt raakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:39 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die Merel gaat over lijken.Die zou haar moeder nog ruilen voor een panteronderbroek!
Iemand het artikel in de Story al gelezen ?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! het gemak waarmee ze alles deed , hoe ze handelde ,ik vond het bizar .. om zo bot via via(party ,telefonisch interview) te laten weten dat iemand domme pech heeft als hij aangeeft geen kind te willen , iemand op die manier voor een feit stellen en dan ook nog het gemak waarmee, ik vond het nogal wat .
In het media topic misschienquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand het artikel in de Story al gelezen ?
GMquote:
En dat is wat hij nu gaat doen, alles van |Merel afkraken en belachelijk makenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie noemt dat WRTW een circus. Merel vraagt wat hij met circus bedoeld. Het gaat haar er niet om dat mannen en vrouwen gelijk zijn, maar om sexueel misbruik.![]()
Jessie noemt het een circus. Hoe vaker het geroepen wordt, hoe minder serieus hij het neemt. SL
ALs ik haar zo zie liggen met dat handje dan lijkt het niet of ze geniet, of het is een stille genieterquote:
Het stelde ook niet veel voor. Merel kwam met wat vage dingen niet echt concrete dingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft niet helemaal gewerkt voor Merel.
Zag haar net nog lief, schattig en verleidelijk kijken naar Jessie.
Jessie laat dit niet echt over zijn kant gaan.
Hij vroeg aan het eind, heb je nog wat te zeggen?
Ze zei nee en hij zei 'welterusten' en ze ging roken zonder om nog iets te zeggen.
Je zag haar gezicht vertrekken.
Hij zei dat ze zelf thuis moest zien te komen.
Mevrouw was not amused. Ze heeft de Oscar nog niet binnen.
And the story continues. Ze zal toch iets meer moeten inbinden.
(Heb het hele BS gesprek van ze niet gevolgd overigens).
Vandaag bezoek voor Myl, ik ben benieuwdquote:
Ja, snap niet dat ze het volhouden,quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:50 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt mij wel een moeilijke opgave voor de 14 om te spelen dat ze Jessie serieus nemen, en alles moeten pikken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Lex vraagt of Myl ook homo vriendjes heeft, ze zijn zooooooooooooooo leuk.
De meeste zijn wel leuk maar je hebt er ook echt hele valse bij zitten hoor.quote:
de manier waarop ze het zegt, alsof je ze in de dierenwinkel kan kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn wel leuk maar je hebt er ook echt hele valse bij zitten hoor.
Die doet net of het over de aanschaf van een Chiwawa gaat..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Lex vraagt of Myl ook homo vriendjes heeft, ze zijn zooooooooooooooo leuk.
hoe jij het nu zegt ookquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn wel leuk maar je hebt er ook echt hele valse bij zitten hoor.
Ja precies whahahahahaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die doet net of het over de aanschaf van een Chiwawa gaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2019 08:03:31 ]
Niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:56 schreef Mumbojumbo het volgende:
GmHeb even terug gekeken naar Merels post moment. Eerste 4 brieven geen onvertogen woord over Jessie of over hun relatie. Allemaal vonden ze het leuk, ook Brenda die dat haar schreef. Komt Jess tijdens de vijfde brief binnen( waar van ze tot dan toe alleen een lullige opmerking over zn slaap apparaat had voorgelezen, en begint meteen tegen hem te liegen dat ze nog met de eerste brief bezig was en dat ze het allemaal niet weet omdat niet alles positief was. Waar Jessie vervolgens weer verbaasd en nieuwsgierig over was. Vond het maar vreemd eerlijk gezegd.
Viel me zo op dat ze eigenlijk van huis uit tegen hem begon te liegen terwijl het tot dat moment best gunstige post was.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.
Zelfs het moment van binnenstappen is geen toeval.
Jens is denk ik een beetje huiverig voor het bezoekquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:37 schreef Zeyina het volgende:
Toch wel tekenend voor Jens.
Mylène haar bezoek komt. Ze heeft een kinderfeestje en Jens helpt op geen enkel vlak om haar wat te helpen of te ondersteunen.
Douchen is ook te veel gevraagd.
Is nu net uit bed.
Het boeit hem niet zo veel allemaal
Het boeit hem niks zei hij tegen Maikel daarnet. Het is NIET zijn schoonfamilie, aldus Jensquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Jens is denk ik een beetje huiverig voor het bezoek
En Mylene kan het best allemaal zelfDie is bijtijds opgestaan en de voorbereidingen van een feestje doet ze ook altijd ruim op tijd.
Hij heeft de post zelf gelezen en is het er niet mee eens.Dus geen gunstige postquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Viel me zo op dat ze eigenlijk van huis uit tegen hem begon te liegen terwijl het tot dat moment best gunstige post was.
We gaan zien hoe de soap verder verloopt
het is gewoon een lulquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het boeit hem niks zei hij tegen Maikel daarnet. Het is NIET zijn schoonfamilie, aldus Jens
En het gaat er niet om of ze het wel redt. Ze is enorm gestrest. Gaf ze net ook aan bij hem.
En hij is er gewoon totaal niet voor haar. Nu ook. Koffie halen. Lullen met Jessie. Nu lullen met Adriaan.
Dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een lul
Ik hoop dat haar familie haar duidelijk kan maken dat ze beter af is zonder hem, of dat ze lekker naar huis moet komen
En het is een teken van onfatsoen om niet even te zorgen dat je opgefrist bent als het bezoek komt van je vriendin, of in ieder geval van je huisgenoot.
Een hand schudden terwijl je stinkt naar je nest en de drank......
Nee. Hij kreeg alleen maar een paar klote stukkies te lezen. Die andere wel positieve post heeft hij niks van meegekregen. Dus logisch dat hij denkt dat haar hele achterban hem waardeloos vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de post zelf gelezen en is het er niet mee eens.Dus geen gunstige post
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Miloontje doet Mama Mama roepen en kleuterhuppeltjes bij de Poort
Ondanks dat vind ik haar een van de meest volwassen vrouwen die er in zitquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijd
Ik snap best wel dat ze daar naar verloop van tijd hun gezonde verstand kwijt zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijd
zeker, ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat vind ik haar een van de meest volwassen vrouwen die er in zit
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja overal ligt wat van haar, dat wordt zoeken
Grote Merel puzzelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.
oh dan ben ik Dr. Bibberquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan heeft de laatste keer iemand haar billen verkeerd aan elkaar gezet
Laat dat kind tochquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:12 schreef puzziepie het volgende:
Jezus wat loopt Milani hysterisch te hijgen
niet alleen uiterlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:18 schreef Angelique61 het volgende:
Gohhhh ze lijkt erg op haar moeder...
Hij heeft ze één of twee keer gezien, als 'ie die telling al niet zeker weet zal he wel niet zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:20 schreef chufi het volgende:
Kent Gerrit die ouders nu wel of niet .... ?
Voedingsschema's gericht op ieder afzonderlijk?? Dat is me een klus voor 15 man..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt er een echte bodybuilderen morgenavond komt er iemand met voedingsschema's.
Nee, voor de aanvragen die Lex van schuimpjes krijgt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Voedingsschema's gericht op ieder afzonderlijk?? Dat is me een klus voor 15 man..
Het wachten is nog op het standaard "Jullie doen het ge-wel-dig"quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder vindt de tattooshop leuk voor Kaylee en Dillul, echt te gek.
Dat is ook een klus, want Lex krijgt veel verzoeken...Waarom gaan die mensen niet zelf naar een of andere voedingsdeskundige?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, voor de aanvragen die Lex van schuimpjes krijgt.
Hij stelde zichzelf voor met naam ... en er was geen enkele herkenningquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft ze één of twee keer gezien, als 'ie die telling al niet zeker weet zal he wel niet zijn
Alsof je er na een paar uurtjes uitleg deskundig in bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is ook een klus, want Lex krijgt veel verzoeken...Waarom gaan die mensen niet zelf naar een of andere voedingsdeskundige?
subtielquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij stelde zichzelf voor met naam ... en er was geen enkele herkenning
Nee, ben je ook echt niet, daarom juist...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof je er na een paar uurtjes uitleg deskundig in bent.
Ik bedoelde het ook naar Lex, je hebt er een opleiding voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee, ben je ook echt niet, daarom juist...
Moeder, stiefvader, stiefzusje, en een vriend. Is wat ik weet. Maar misschien 2 stiefzusjes?quote:
Die had bijna niks opgeleverd toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als je naar haar Free a girl show keek. En waar niet meer over gesproken mag worden.
Ok, dat zou inderdaad kunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Moeder, stiefvader, stiefzusje, en een vriend. Is wat ik weet. Maar misschien 2 stiefzusjes?
Nu mis ik Diana,de moeder van Jessie M.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:37 schreef 5thencounter het volgende:
De meiskes en (bonus) papa houden zich braaf aan de regeltjes , speak until spoken to
Ik hoop dat ze flink wat offcam tijd krijgen,quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
Alle blije kwebbelpraat is een beetje over, wachten we op de 1 op 1 wandelingetjes hopelijk zonder SL's
Als Mama gaat spuien over Jensie welquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze flink wat offcam tijd krijgen,
Dat gun ik deze mensen wel
Mama is wel goed op de hoogte iig, ze klinkt ook als een zware sjek rooksterquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
verraad ma nu een nieuw produkt? cbd olie uit utopia 2?
volgens mij van nature, Mylene heeft soms ook die zware stemquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mama is wel goed op de hoogte iig, ze klinkt ook als een zware sjek rookster
Dikke stembanden, Mama blért óók veel?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
volgens mij van nature, Mylene heeft soms ook die zware stem
Waarschijnlijk ook stiefzusje van Mylquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:46 schreef schizolientje het volgende:
wie is dat meisje helemaal links op de bank, echt voor spek en bonen
Hebben ze al een paar weken.quote:
Ziet er (nog ) mooi uitquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hebben ze al een paar weken.
Heeft Jessie gekocht van geld wat hij ergens mee gewonnen had.
Weet niet meer waar het mee was eerlijk gezegd
Meeste filmpjes verkochtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hebben ze al een paar weken.
Heeft Jessie gekocht van geld wat hij ergens mee gewonnen had.
Weet niet meer waar het mee was eerlijk gezegd
O ja.quote:
Morgen!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook stiefzusje van Myl
Tsja, in Utopia is niets raar. Er staat een terrein vol met allemaal spullen.quote:
Bezoek is altijd om 9 uurquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Lekker optijd voor het bezoek van Mylene. Leuke mensen.
Als ik het goed heb, is dat oudste meisje een stiefzusje, het jongere meisje, een half zusje.
Mylene heeft veel van haar moeder, de houding, mimiek. Echt een kind van haar moeder. Leuk.
Lekkere lichte kleur. Staat zo mooi.quote:
Ja dat klopt, is al een poos zo. Was weleens anders. Ik was wel benieuwd, heb dus ingeschakeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bezoek is altijd om 9 uur
Dat kan ook nog inderdaad..
In 1 kwamen ze ook vaak ' s middags en ook wel eens zondags geloof ikquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja dat klopt, is al een poos zo. Was weleens anders. Ik was wel benieuwd, heb dus ingeschakeld.
Leuke familie.
Ook hier was het ook weleens een andere tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In 1 kwamen ze ook vaak ' s middags en ook wel eens zondags geloof ik
ja die jongen is leuk, Erik heet hijquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:07 schreef puzziepie het volgende:
Tranny ziet het vriendje van Myl wel zitten ,
Vriend zit met familie lekker buiten en Tranny vraagt of Myl de groetjes aan hem wil doen![]()
Leuke vent trouwens , de hele familie is leuk
Alex (van de tapperij) kent Jens ...en Jessie krijgt van Alex nog een fles champagne vertelt vriend
Grappig
Ja, beetje genant wel. Niet alles is geschikt voor iedereen, in de zin dat het flatteus is.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:07 schreef Bramenstruik het volgende:
met haar Victoria Secret string, welke zeker een secret is,want die hele string verdwijnt ergens
niet helemaal eens, als je iets straks draagt, zoals een legging, wil je geen randen of strepen door een normale slip, daarvoor is een stringquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, beetje genant wel. Niet alles is geschikt voor iedereen, in de zin dat het flatteus is.
.... en ze kunnen ook een hele reis achter de rug hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:08 schreef magnaal het volgende:
Ik vind 9 uur voor het bezoek heel leuk voor de bewoner, maar ik bedenk me dan, dat het bezoek dan wel heel vroeg op zal moeten staan, want soms moeten ze wel twee uur door die beveiliging heen
Misschien mag het bezoek wel in de Witte Bergen slapen...op kosten van JdMquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.... en ze kunnen ook een hele reis achter de rug hebben.
Hoor Merel nu met Adje. Ze vergeet dat ze zo klaar met hem is en dat soort praat. Nu heeft ze hem wel nodig om zichzelf goed te praten.
ze maakt er weer een sprookje van, ze haat gezichtsverliesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.... en ze kunnen ook een hele reis achter de rug hebben.
Hoor Merel nu met Adje. Ze vergeet dat ze zo klaar met hem is en dat soort praat. Nu heeft ze hem wel nodig om zichzelf goed te praten.
Dat klopt zeker, maar dat is het functioneel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet helemaal eens, als je iets straks draagt, zoals een legging, wil je geen randen of strepen door een normale slip, daarvoor is een string
Denk het niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien mag het bezoek wel in de Witte Bergen slapen...op kosten van JdM
Dat wil ik omgekeerd zien. Oftewel de heer in Gerrit bareback.quote:
Yep, ze heeft het druk met goedpraten. Ben benieuwd wat mama daarvan vindt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze maakt er weer een sprookje van, ze haat gezichtsverlies
you rebelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:15 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat wil ik omgekeerd zien. Oftewel de heer in Gerrit bareback.
Nog nooit iets over gehoord. Laat ik het zo zeggen, heb geen aanleiding om het te denken.quote:
quote:
heel klein beetje bekend in het wereldje, en is heel goed mogelijk, onkosten enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nog nooit iets over gehoord. Laat ik het zo zeggen, heb geen aanleiding om het te denken.
Had je een uurtje eerder moeten opstaan,quote:
Okay.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel klein beetje bekend in het wereldje, en is heel goed mogelijk, onkosten enzo
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Had je een uurtje eerder moeten opstaan,
Ik ben express een paar uur eerder dan normaal opgestaanquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
is er ook eentje een keertje vroeg op
heb ze al gezien maar wil ze weer op de stream ipv die sportstreamsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:21 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Had je een uurtje eerder moeten opstaan,
voor Mylene, soooo cutequote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ben express een paar uur eerder dan normaal opgestaan
quote:
En het was vast de moeite waard. Leuk bezoek.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ben express een paar uur eerder dan normaal opgestaan
meest walgelijke koppel ooit, ik mis Vlinderquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Vandaag moet dus De Grote Merel Slijm Show worden
Na het Miloonbezoek denk ik, voor maximale exposure
ik ben altijd vroeg op, maar eens, was ook nieuwsgierig, en gun het \Mylene, ze heeft lang gewacht 4 maandenquote:
Ik vind Mylene leuk om naar te kijken. Was benieuwd naar haar moeder.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het was vast de moeite waard. Leuk bezoek.
Die ommezwaai van beledigd varken naar slijmkut Jessie is lief is gewoon beschamendquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
meest walgelijke koppel ooit, ik mis Vlinder
reken maar dat dat ook met haar zogenaamde "positie"te maken heeftquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ommezwaai van beledigd varken naar slijmkut Jessie is lief is gewoon beschamend
Ja, ik ook. Valt mij niets tegen. Leuke moeder.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik vind Mylene leuk om naar te kijken. Was benieuwd naar haar moeder.
Echt he? Ze zou daarover eigenlijk beledigd moeten zijn. Haar eigen gedrag in deze. Ik hoop dat de powervrouwen kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ommezwaai van beledigd varken naar slijmkut Jessie is lief is gewoon beschamend
Ja leuke familie. Geen tokkies.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Valt mij niets tegen. Leuke moeder.
Ja natuurlijk, secondant van de Führer en pinpashouder, daar kwam ze pas na 2 dagen verongelijkt mokken achter, postitieverliesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
reken maar dat dat ook met haar zogenaamde "positie"te maken heeft
quote:
Stiefvader, stiefzusje, halfzusje vriend en mamaquote:
Ja, ze had het er wel over, ze had er adje over gehoordquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
verraad ma nu een nieuw produkt? cbd olie uit utopia 2?
Wat een dom wijf zeg, haar moedertje was alles en die geloofde ze altijd............... wat een roze bril al niet met een mens kan doen hequote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:32 schreef puzziepie het volgende:
Killy is ook helemaal gecharmeerd van Erik
adje heeft wietplantjes, daar kunt je dus wietolie van maken (thc en cbd) De cbd die (gewoon legaal) overal te koop is, wordt meestal gemaakt van industriele vezelhennep. Volgens mij had Andrea vezelhennep zaad bij zich toen ze binnenkwam, maar dat zaaiproject is volgens mij mislukt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze had het er wel over, ze had er adje over gehoord
Ik vraag me af hoe dan van die drie plantjes
Als Merel doorpakt, komt haar positie op losse schroeven te staan en haar carriere is toch belangrijker voor haar. Had niet anders verwacht. Ook Jessie zit in een lastig parket, maar die heeft betere kaarten, want hij kan de vermoorde onschuld spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een dom wijf zeg, haar moedertje was alles en die geloofde ze altijd............... wat een roze bril al niet met een mens kan doen he
Ik hoop dat hij meer verstand heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zou niet verbaasd zijn als de Febo straks een gezellig babbeltje met Erik gaat hebben over een eventueel utopia verblijf
Je ziet altijd als iemand een string aanheeft, en als ze een dunne broek aanhebben dan zie je echt dat ze blote billen hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet helemaal eens, als je iets straks draagt, zoals een legging, wil je geen randen of strepen door een normale slip, daarvoor is een string
Is dat de moeder van Mylene? Die had ik me nu heel anders voorgesteld....quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
Wat eeen k(***^&t happer streams zeg de laatste dagen
[ afbeelding ]
Is niet nodig, Myl en Jens stemmen op Maikelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef sjampoeh het volgende:
geeft moeders ook nog even stemadvies ?
Ja, dat is haar moederquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dat de moeder van Mylene? Die had ik me nu heel anders voorgesteld....
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is niet nodig, Myl en Jens stemmen op Maikel
Ja die gast wil naar huis, dus tja makkelijk zat om hem dan stemmen te gevenquote:
Ik ook,gelukkig voor Mylène lijkt ze niet echt op haar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dat de moeder van Mylene? Die had ik me nu heel anders voorgesteld....
Nóg niet...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:51 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook,gelukkig voor Mylène lijkt ze niet echt op haar.
ja nog steeds vaag wat dat nu wasquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
De avond dat Jessie heeft gedronken was pittig, dat was echt niet fijn
Ben daar de eerste maand best van slag geweest
Ze wil het wel vertellen aan haar moeder maar je merkt dat er niet over gesproken mag worden
Vind ze ook niet op elkaar lijken hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:51 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook,gelukkig voor Mylène lijkt ze niet echt op haar.
Het kind spuugt er zelf ook niet in.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
De avond dat Jessie heeft gedronken was pittig, dat was echt niet fijn
Ben daar de eerste maand best van slag geweest
Ze wil het wel vertellen aan haar moeder maar je merkt dat er niet over gesproken mag worden
Ja, er zal wel een flinke straf op staan als ze het daar over hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |