voor Mylene, soooo cutequote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ben express een paar uur eerder dan normaal opgestaan
quote:
En het was vast de moeite waard. Leuk bezoek.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ben express een paar uur eerder dan normaal opgestaan
meest walgelijke koppel ooit, ik mis Vlinderquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Vandaag moet dus De Grote Merel Slijm Show worden
Na het Miloonbezoek denk ik, voor maximale exposure
ik ben altijd vroeg op, maar eens, was ook nieuwsgierig, en gun het \Mylene, ze heeft lang gewacht 4 maandenquote:
Ik vind Mylene leuk om naar te kijken. Was benieuwd naar haar moeder.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het was vast de moeite waard. Leuk bezoek.
Die ommezwaai van beledigd varken naar slijmkut Jessie is lief is gewoon beschamendquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
meest walgelijke koppel ooit, ik mis Vlinder
reken maar dat dat ook met haar zogenaamde "positie"te maken heeftquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ommezwaai van beledigd varken naar slijmkut Jessie is lief is gewoon beschamend
Ja, ik ook. Valt mij niets tegen. Leuke moeder.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik vind Mylene leuk om naar te kijken. Was benieuwd naar haar moeder.
Echt he? Ze zou daarover eigenlijk beledigd moeten zijn. Haar eigen gedrag in deze. Ik hoop dat de powervrouwen kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ommezwaai van beledigd varken naar slijmkut Jessie is lief is gewoon beschamend
Ja leuke familie. Geen tokkies.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Valt mij niets tegen. Leuke moeder.
Ja natuurlijk, secondant van de Führer en pinpashouder, daar kwam ze pas na 2 dagen verongelijkt mokken achter, postitieverliesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
reken maar dat dat ook met haar zogenaamde "positie"te maken heeft
quote:
Stiefvader, stiefzusje, halfzusje vriend en mamaquote:
Ja, ze had het er wel over, ze had er adje over gehoordquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
verraad ma nu een nieuw produkt? cbd olie uit utopia 2?
Wat een dom wijf zeg, haar moedertje was alles en die geloofde ze altijd............... wat een roze bril al niet met een mens kan doen hequote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:32 schreef puzziepie het volgende:
Killy is ook helemaal gecharmeerd van Erik
adje heeft wietplantjes, daar kunt je dus wietolie van maken (thc en cbd) De cbd die (gewoon legaal) overal te koop is, wordt meestal gemaakt van industriele vezelhennep. Volgens mij had Andrea vezelhennep zaad bij zich toen ze binnenkwam, maar dat zaaiproject is volgens mij mislukt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze had het er wel over, ze had er adje over gehoord
Ik vraag me af hoe dan van die drie plantjes
Als Merel doorpakt, komt haar positie op losse schroeven te staan en haar carriere is toch belangrijker voor haar. Had niet anders verwacht. Ook Jessie zit in een lastig parket, maar die heeft betere kaarten, want hij kan de vermoorde onschuld spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een dom wijf zeg, haar moedertje was alles en die geloofde ze altijd............... wat een roze bril al niet met een mens kan doen he
Ik hoop dat hij meer verstand heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zou niet verbaasd zijn als de Febo straks een gezellig babbeltje met Erik gaat hebben over een eventueel utopia verblijf
Je ziet altijd als iemand een string aanheeft, en als ze een dunne broek aanhebben dan zie je echt dat ze blote billen hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet helemaal eens, als je iets straks draagt, zoals een legging, wil je geen randen of strepen door een normale slip, daarvoor is een string
Is dat de moeder van Mylene? Die had ik me nu heel anders voorgesteld....quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
Wat eeen k(***^&t happer streams zeg de laatste dagen
[ afbeelding ]
Is niet nodig, Myl en Jens stemmen op Maikelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef sjampoeh het volgende:
geeft moeders ook nog even stemadvies ?
Ja, dat is haar moederquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dat de moeder van Mylene? Die had ik me nu heel anders voorgesteld....
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is niet nodig, Myl en Jens stemmen op Maikel
Ja die gast wil naar huis, dus tja makkelijk zat om hem dan stemmen te gevenquote:
Ik ook,gelukkig voor Mylène lijkt ze niet echt op haar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dat de moeder van Mylene? Die had ik me nu heel anders voorgesteld....
Nóg niet...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:51 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook,gelukkig voor Mylène lijkt ze niet echt op haar.
ja nog steeds vaag wat dat nu wasquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
De avond dat Jessie heeft gedronken was pittig, dat was echt niet fijn
Ben daar de eerste maand best van slag geweest
Ze wil het wel vertellen aan haar moeder maar je merkt dat er niet over gesproken mag worden
Vind ze ook niet op elkaar lijken hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:51 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook,gelukkig voor Mylène lijkt ze niet echt op haar.
Het kind spuugt er zelf ook niet in.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
De avond dat Jessie heeft gedronken was pittig, dat was echt niet fijn
Ben daar de eerste maand best van slag geweest
Ze wil het wel vertellen aan haar moeder maar je merkt dat er niet over gesproken mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |