Yep van rigor mortis naar la petite mort.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:03 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze hopen een petit mort te beleven. Geloof niet dat Dyl een echte kerel hij is eerder een kleine sorry zeggende angsthaas,
De romantiek is er van af. Hij bracht haar niet thuis.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:05 schreef DKUp het volgende:
Script is nog niet helemaal klaar, nog steeds pikstrak voor Djezzie.
Ik heb de indruk dat hij zelf ff helemaal geen behoefte meer heeft nu het volgens Merel nog steeds niet duidelijk is of ze wel of niet zwanger is. En dan ook nog eens hoe ze erover praat, dat zij beslist en Jessie pech heeft als hij geen kind zou willen , want zij wel .quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:05 schreef DKUp het volgende:
Script is nog niet helemaal klaar, nog steeds pikstrak voor Djezzie.
O? Kan ze nog zwanger zijn? Hoop het niet, voor alledrie niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij zelf ff helemaal geen behoefte meer heeft nu het volgens Merel nog steeds niet duidelijk is of ze wel of niet zwanger is. En dan ook nog eens hoe ze erover praat, dat zij beslist en Jessie pech heeft als hij geen kind zou willen , want zij wel .
Kwalijk en dom
Kan me voorstellen wanneer hij liever helemaal niet meer met haar neukt
Wat een wijf zeg
Nou ik vond het allemaal heel erg vaag,over tijd, wel niet zwanger ,toch niet begreep ik van de week , en vandaag hoorde ik haar juist weer zo vaag lullen over zwanger zijn dat ik er geen touw meer aan vast kan knopenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O? Kan ze nog zwanger zijn? Hoop het niet, voor alle drie niet.
Ze vindt het vast heerlijk om over dit soort dingen te praten, die aangeven dat Jessie haar heeft gekozen als metgezel. Schreef al eerder, het lijkt wel alsof ze jaar getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal heel erg vaag,over tijd, wel niet zwanger ,toch niet begreep ik van de week , en vandaag hoorde ik haar juist weer zo vaag lullen over zwanger zijn dat ik er geen touw meer aan vast kan knopen
Ik vind het heel vreemd allemaal
Oh ja dat was er ook nog aan de handquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij zelf ff helemaal geen behoefte meer heeft nu het volgens Merel nog steeds niet duidelijk is of ze wel of niet zwanger is. En dan ook nog eens hoe ze erover praat, dat zij beslist en Jessie pech heeft als hij geen kind zou willen , want zij wel .
Kwalijk en dom
Kan me voorstellen wanneer hij liever helemaal niet meer met haar neukt
Wat een wijf zeg
Ze is niet zwanger want ze werd (weer) ongesteld. Jessie riep het nog over het terrein. Ik geloof best dat ze het script nog een keer wil inzetten maar het zwangerschap verhaal gaat nu toch wel erg zielig worden. Zelfs Billy deed het beter, zwangerschapstest en klaar!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal heel erg vaag,over tijd, wel niet zwanger ,toch niet begreep ik van de week , en vandaag hoorde ik haar juist weer zo vaag lullen over zwanger zijn dat ik er geen touw meer aan vast kan knopen
Ik vind het heel vreemd allemaal
Ja , ik denk dat deze verkering al wel klaar is , althans ik zou me goed kunnen voorstellen dat Jessie er wel klaar mee is, helemaal klaar, want de situatie die is ontstaan en de dingen die zijn gezegd door Merel dat zij het kind hoe dan ook zou houden zijn wel een signaal . En ik vind het niet eerlijk dat ze door zo'n keuze te maken een ander ook meetrekt , iemand die daar niet voor heeft gekozen . En dan ook nog dat hele pil verhaal , morning after pil gehad bla bla... ik vind het erg onverantwoordelijk en makkelijk ..iets wat ik dan wel weer helemaal bij Kill verwachtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze vindt het vast heerlijk om over dit soort dingen te praten, die aangeven dat Jessie haar heeft gekozen als metgezel. Schreef al eerder, het lijkt wel alsof ze jaar getrouwd zijn.
Vandaag zei ze een hoop dingen die ze in het midden liet, ook over het wel of niet zwanger zijn. Vanmorgen zei ze toch ook echt wel een keer dat die kans er nog wel was , dus vandaar dat ik dit een heel naar en mistig verhaal vind.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is niet zwanger want ze werd (weer) ongesteld. Jessie riep het nog over het terrein. Ik geloof best dat ze het script nog een keer wil inzetten maar het zwangerschap verhaal gaat nu toch wel erg zielig worden. Zelfs Billy deed het beter, zwangerschapstest en klaar!
En samen slapen durft ze ook niet echt ..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is niet zwanger want ze werd (weer) ongesteld. Jessie riep het nog over het terrein. Ik geloof best dat ze het script nog een keer wil inzetten maar het zwangerschap verhaal gaat nu toch wel erg zielig worden. Zelfs Billy deed het beter, zwangerschapstest en klaar!
Dat valt mij ook tegen bij de powervrouw die haar zaakjes op orde zou hebben en anderen dom vindt. Jessie weet niet wat hij aan haar heeft. Een gewaarschuwd mens .....quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik denk dat deze verkering al wel klaar is , althans ik zou me goed kunnen voorstellen dat Jessie er wel klaar mee is, helemaal klaar, want de situatie die is ontstaan en de dingen die zijn gezegd door Merel dat zij het kind hoe dan ook zou houden zijn wel een signaal . En ik vind het niet eerlijk dat ze door zo'n keuze te maken een ander ook meetrekt , iemand die daar niet voor heeft gekozen . En dan ook nog dat hele pil verhaal , morning after pil gehad bla bla... ik vind het erg onverantwoordelijk en makkelijk ..iets wat ik dan wel weer helemaal bij Kill verwacht
Ja, maar ik denk dat het alleen is om Jessie proberen vast te zetten. Als je zwanger denkt te zijn en je verliest bloed dan blijf je daar niet op je gemakje rondlopen maar laat je er even een arts naar kijken, lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vandaag zei ze een hoop dingen die ze in het midden liet, ook over het wel of niet zwanger zijn. Vanmorgen zei ze toch ook echt wel een keer dat die kans er nog wel was , dus vandaar dat ik dit een heel naar en mistig verhaal vind.
Ik denk gehoord te hebben 9 uurquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:31 schreef puzziepie het volgende:
Hoe laat komt Ma Milani morgen eigenlijk op bezoek?
Ja precies!! het gemak waarmee ze alles deed , hoe ze handelde ,ik vond het bizar .. om zo bot via via(party ,telefonisch interview) te laten weten dat iemand domme pech heeft als hij aangeeft geen kind te willen , iemand op die manier voor een feit stellen en dan ook nog het gemak waarmee, ik vond het nogal wat .quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het alleen is om Jessie proberen vast te zetten. Als je zwanger denkt te zijn en je verliest bloed dan blijf je daar niet op je gemakje rondlopen maar laat je er even een arts naar kijken, lijkt mij.
Kak , dat is wel heel erg vroegquote:
Het meest ongeloofwaardige stelletje verveelde kleurloze gelegenheids neukertjes een ½homootje en een jankerig kutkind, reken maar op een "Jullie doen het ge-weldig" wat ze moeten zeggen van achter om geen stress te veroorzakenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kak , dat is wel heel erg vroeg![]()
Ik ben echter wel benieuwd naar die bemoeizuchtige Ma
Het is voor wel heel vroeg. Normaal sta tussen 11 en 12 op. Die ma komt haar dochter vragen naar huis te komen denk ik. En dochter zegt nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kak , dat is wel heel erg vroeg![]()
Ik ben echter wel benieuwd naar die bemoeizuchtige Ma
Ze liep vanavond ook met een fles rosé in haar handenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het alleen is om Jessie proberen vast te zetten. Als je zwanger denkt te zijn en je verliest bloed dan blijf je daar niet op je gemakje rondlopen maar laat je er even een arts naar kijken, lijkt mij.
Volgende week mag ze weer druk van de ketel halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze liep vanavond ook met een fles rosé in haar handen
Die Merel gaat over lijken.Die zou haar moeder nog ruilen voor een panteronderbroek!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! het gemak waarmee ze alles deed , hoe ze handelde ,ik vond het bizar .. om zo bot via via(party ,telefonisch interview) te laten weten dat iemand domme pech heeft als hij aangeeft geen kind te willen , iemand op die manier voor een feit stellen en dan ook nog het gemak waarmee, ik vond het nogal wat .
Minimaal 2 stuks voor het geval dat er een uitvalt of beschadigt raakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:39 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die Merel gaat over lijken.Die zou haar moeder nog ruilen voor een panteronderbroek!
Iemand het artikel in de Story al gelezen ?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!! het gemak waarmee ze alles deed , hoe ze handelde ,ik vond het bizar .. om zo bot via via(party ,telefonisch interview) te laten weten dat iemand domme pech heeft als hij aangeeft geen kind te willen , iemand op die manier voor een feit stellen en dan ook nog het gemak waarmee, ik vond het nogal wat .
In het media topic misschienquote:Op zaterdag 22 juni 2019 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand het artikel in de Story al gelezen ?
GMquote:
En dat is wat hij nu gaat doen, alles van |Merel afkraken en belachelijk makenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie noemt dat WRTW een circus. Merel vraagt wat hij met circus bedoeld. Het gaat haar er niet om dat mannen en vrouwen gelijk zijn, maar om sexueel misbruik.![]()
Jessie noemt het een circus. Hoe vaker het geroepen wordt, hoe minder serieus hij het neemt. SL
ALs ik haar zo zie liggen met dat handje dan lijkt het niet of ze geniet, of het is een stille genieterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |