Hij heeft de post zelf gelezen en is het er niet mee eens.Dus geen gunstige postquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Viel me zo op dat ze eigenlijk van huis uit tegen hem begon te liegen terwijl het tot dat moment best gunstige post was.
We gaan zien hoe de soap verder verloopt
het is gewoon een lulquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het boeit hem niks zei hij tegen Maikel daarnet. Het is NIET zijn schoonfamilie, aldus Jens
En het gaat er niet om of ze het wel redt. Ze is enorm gestrest. Gaf ze net ook aan bij hem.
En hij is er gewoon totaal niet voor haar. Nu ook. Koffie halen. Lullen met Jessie. Nu lullen met Adriaan.
Dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een lul
Ik hoop dat haar familie haar duidelijk kan maken dat ze beter af is zonder hem, of dat ze lekker naar huis moet komen
En het is een teken van onfatsoen om niet even te zorgen dat je opgefrist bent als het bezoek komt van je vriendin, of in ieder geval van je huisgenoot.
Een hand schudden terwijl je stinkt naar je nest en de drank......
Nee. Hij kreeg alleen maar een paar klote stukkies te lezen. Die andere wel positieve post heeft hij niks van meegekregen. Dus logisch dat hij denkt dat haar hele achterban hem waardeloos vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de post zelf gelezen en is het er niet mee eens.Dus geen gunstige post
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Miloontje doet Mama Mama roepen en kleuterhuppeltjes bij de Poort
Ondanks dat vind ik haar een van de meest volwassen vrouwen die er in zitquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijd
Ik snap best wel dat ze daar naar verloop van tijd hun gezonde verstand kwijt zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijd
zeker, ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat vind ik haar een van de meest volwassen vrouwen die er in zit
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja overal ligt wat van haar, dat wordt zoeken
Grote Merel puzzelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.
oh dan ben ik Dr. Bibberquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |