Het stelde ook niet veel voor. Merel kwam met wat vage dingen niet echt concrete dingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft niet helemaal gewerkt voor Merel.
Zag haar net nog lief, schattig en verleidelijk kijken naar Jessie.
Jessie laat dit niet echt over zijn kant gaan.
Hij vroeg aan het eind, heb je nog wat te zeggen?
Ze zei nee en hij zei 'welterusten' en ze ging roken zonder om nog iets te zeggen.
Je zag haar gezicht vertrekken.
Hij zei dat ze zelf thuis moest zien te komen.
Mevrouw was not amused. Ze heeft de Oscar nog niet binnen.
And the story continues. Ze zal toch iets meer moeten inbinden.
(Heb het hele BS gesprek van ze niet gevolgd overigens).
Vandaag bezoek voor Myl, ik ben benieuwdquote:
Ja, snap niet dat ze het volhouden,quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:50 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt mij wel een moeilijke opgave voor de 14 om te spelen dat ze Jessie serieus nemen, en alles moeten pikken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Lex vraagt of Myl ook homo vriendjes heeft, ze zijn zooooooooooooooo leuk.
De meeste zijn wel leuk maar je hebt er ook echt hele valse bij zitten hoor.quote:
de manier waarop ze het zegt, alsof je ze in de dierenwinkel kan kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn wel leuk maar je hebt er ook echt hele valse bij zitten hoor.
Die doet net of het over de aanschaf van een Chiwawa gaat..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Lex vraagt of Myl ook homo vriendjes heeft, ze zijn zooooooooooooooo leuk.
hoe jij het nu zegt ookquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste zijn wel leuk maar je hebt er ook echt hele valse bij zitten hoor.
Ja precies whahahahahaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die doet net of het over de aanschaf van een Chiwawa gaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2019 08:03:31 ]
Niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:56 schreef Mumbojumbo het volgende:
GmHeb even terug gekeken naar Merels post moment. Eerste 4 brieven geen onvertogen woord over Jessie of over hun relatie. Allemaal vonden ze het leuk, ook Brenda die dat haar schreef. Komt Jess tijdens de vijfde brief binnen( waar van ze tot dan toe alleen een lullige opmerking over zn slaap apparaat had voorgelezen, en begint meteen tegen hem te liegen dat ze nog met de eerste brief bezig was en dat ze het allemaal niet weet omdat niet alles positief was. Waar Jessie vervolgens weer verbaasd en nieuwsgierig over was. Vond het maar vreemd eerlijk gezegd.
Viel me zo op dat ze eigenlijk van huis uit tegen hem begon te liegen terwijl het tot dat moment best gunstige post was.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.
Zelfs het moment van binnenstappen is geen toeval.
Jens is denk ik een beetje huiverig voor het bezoekquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:37 schreef Zeyina het volgende:
Toch wel tekenend voor Jens.
Mylène haar bezoek komt. Ze heeft een kinderfeestje en Jens helpt op geen enkel vlak om haar wat te helpen of te ondersteunen.
Douchen is ook te veel gevraagd.
Is nu net uit bed.
Het boeit hem niet zo veel allemaal
Het boeit hem niks zei hij tegen Maikel daarnet. Het is NIET zijn schoonfamilie, aldus Jensquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Jens is denk ik een beetje huiverig voor het bezoek
En Mylene kan het best allemaal zelfDie is bijtijds opgestaan en de voorbereidingen van een feestje doet ze ook altijd ruim op tijd.
Hij heeft de post zelf gelezen en is het er niet mee eens.Dus geen gunstige postquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Viel me zo op dat ze eigenlijk van huis uit tegen hem begon te liegen terwijl het tot dat moment best gunstige post was.
We gaan zien hoe de soap verder verloopt
het is gewoon een lulquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het boeit hem niks zei hij tegen Maikel daarnet. Het is NIET zijn schoonfamilie, aldus Jens
En het gaat er niet om of ze het wel redt. Ze is enorm gestrest. Gaf ze net ook aan bij hem.
En hij is er gewoon totaal niet voor haar. Nu ook. Koffie halen. Lullen met Jessie. Nu lullen met Adriaan.
Dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een lul
Ik hoop dat haar familie haar duidelijk kan maken dat ze beter af is zonder hem, of dat ze lekker naar huis moet komen
En het is een teken van onfatsoen om niet even te zorgen dat je opgefrist bent als het bezoek komt van je vriendin, of in ieder geval van je huisgenoot.
Een hand schudden terwijl je stinkt naar je nest en de drank......
Nee. Hij kreeg alleen maar een paar klote stukkies te lezen. Die andere wel positieve post heeft hij niks van meegekregen. Dus logisch dat hij denkt dat haar hele achterban hem waardeloos vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de post zelf gelezen en is het er niet mee eens.Dus geen gunstige post
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Miloontje doet Mama Mama roepen en kleuterhuppeltjes bij de Poort
Ondanks dat vind ik haar een van de meest volwassen vrouwen die er in zitquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijd
Ik snap best wel dat ze daar naar verloop van tijd hun gezonde verstand kwijt zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aangezien ze de jongste is, komt het bij haar ook het meest geloofwaardig over, de rest doet het ook altijd
zeker, ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat vind ik haar een van de meest volwassen vrouwen die er in zit
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja overal ligt wat van haar, dat wordt zoeken
Grote Merel puzzelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.
oh dan ben ik Dr. Bibberquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nieuw spelletje, zoek en gij zult vinden en zet Merel in elkaar.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan heeft de laatste keer iemand haar billen verkeerd aan elkaar gezet
Laat dat kind tochquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:12 schreef puzziepie het volgende:
Jezus wat loopt Milani hysterisch te hijgen
niet alleen uiterlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:18 schreef Angelique61 het volgende:
Gohhhh ze lijkt erg op haar moeder...
Hij heeft ze één of twee keer gezien, als 'ie die telling al niet zeker weet zal he wel niet zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:20 schreef chufi het volgende:
Kent Gerrit die ouders nu wel of niet .... ?
Voedingsschema's gericht op ieder afzonderlijk?? Dat is me een klus voor 15 man..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt er een echte bodybuilderen morgenavond komt er iemand met voedingsschema's.
Nee, voor de aanvragen die Lex van schuimpjes krijgt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Voedingsschema's gericht op ieder afzonderlijk?? Dat is me een klus voor 15 man..
Het wachten is nog op het standaard "Jullie doen het ge-wel-dig"quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder vindt de tattooshop leuk voor Kaylee en Dillul, echt te gek.
Dat is ook een klus, want Lex krijgt veel verzoeken...Waarom gaan die mensen niet zelf naar een of andere voedingsdeskundige?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, voor de aanvragen die Lex van schuimpjes krijgt.
Hij stelde zichzelf voor met naam ... en er was geen enkele herkenningquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft ze één of twee keer gezien, als 'ie die telling al niet zeker weet zal he wel niet zijn
Alsof je er na een paar uurtjes uitleg deskundig in bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is ook een klus, want Lex krijgt veel verzoeken...Waarom gaan die mensen niet zelf naar een of andere voedingsdeskundige?
subtielquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij stelde zichzelf voor met naam ... en er was geen enkele herkenning
Nee, ben je ook echt niet, daarom juist...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof je er na een paar uurtjes uitleg deskundig in bent.
Ik bedoelde het ook naar Lex, je hebt er een opleiding voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee, ben je ook echt niet, daarom juist...
Moeder, stiefvader, stiefzusje, en een vriend. Is wat ik weet. Maar misschien 2 stiefzusjes?quote:
Die had bijna niks opgeleverd toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als je naar haar Free a girl show keek. En waar niet meer over gesproken mag worden.
Ok, dat zou inderdaad kunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Moeder, stiefvader, stiefzusje, en een vriend. Is wat ik weet. Maar misschien 2 stiefzusjes?
Nu mis ik Diana,de moeder van Jessie M.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:37 schreef 5thencounter het volgende:
De meiskes en (bonus) papa houden zich braaf aan de regeltjes , speak until spoken to
Ik hoop dat ze flink wat offcam tijd krijgen,quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
Alle blije kwebbelpraat is een beetje over, wachten we op de 1 op 1 wandelingetjes hopelijk zonder SL's
Als Mama gaat spuien over Jensie welquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze flink wat offcam tijd krijgen,
Dat gun ik deze mensen wel
Mama is wel goed op de hoogte iig, ze klinkt ook als een zware sjek rooksterquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
verraad ma nu een nieuw produkt? cbd olie uit utopia 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |