Vreemd, ik lees alleen maar lof.quote:
Disk image maken, weet je zeker dat je alles hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik overal een back-up van heb gemaakt. Jezus wat staat er na acht jaar toch een zooi op zo'n pcHoop niet dat ik wat oversla.
Bewaar de HD nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Disk image maken, weet je zeker dat je alles hebt. Of gewoon HD eruit, in de kluis.
What's the worst thing that could happen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Oké, software gedeactiveerd. Ik durf echt niet.
DAT NIKS HET DOETquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What's the worst thing that could happen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What's the worst thing that could happen?
Ik gooi dat echt nooit weg, zoveel plek neemt een HD nou ook weer niet inquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bewaar de HD nog wel een tijdjeVoor het geval dat.
Je was okayquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Google Chrome neemt al m'n wachtwoorden mee he? Anders zit ik hier volgende week nog.
Als in ingelogged bent op je gmailaccount wel ja. Zou je sowieso Lastpass aanraden, nooit meer gezeik met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Google Chrome neemt al m'n wachtwoorden mee he? Anders zit ik hier volgende week nog.
Ah heeft ie verkering gevraagdquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
Vriendje is er al. Zo vragen of ik eerder weg kan
.
Dat klinkt wel heel zoet, verkering vragenquote:
Dan ben je vast statisch geladenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Oude pc klampt zich vast aan het leven. Ik zet hem uit en ontkoppel alle externe schijven en USB-sticks, toetsenbord en alles, gaat ie uit zichzelf weer aan.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Oude pc klampt zich vast aan het leven. Ik zet hem uit en ontkoppel alle externe schijven en USB-sticks, toetsenbord en alles, gaat ie uit zichzelf weer aan.
Ik zie dit plaatje nu in het groot en voel me wel beledigd dat je gister zei dat ik het benquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:51 schreef MCH het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Bier
o Cocktails
o Aardbeien
o Slapen
[ afbeelding ]
Omg dat is toch juist cute?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel zoet, verkering vragen.
Nee, ben een grote lul naar het schijnt.quote:
Ja eens wel. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ben een grote lul naar het schijnt.
oeh het begint goedquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Tweede monitor kan er niet op 😂 Even nieuw kabeltje halen zo. Als dat zo makkelijk gaat.
Snap ik. Ben wel een goede statafel. So yeah.quote:
Niet iedereen woont in de kelder bij systeembeheer.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Niet gewoon alle mogelijke kabels en adapters hebben liggen, het is 2019 hoor.
Stom dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de kelder bij systeembeheer.
Ja dat is wel je voordeel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik. Ben wel een goede statafel. So yeah.
Matchen en "Ik ben een leuk ding" sturen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
"Houd van humor, gezelligheid, leuke dingen doen genieten van het leven"
En zo'n persoon is dan 26
Kijk even goed of het HDMI of DisplayPort is, anders kun je zo weer terug.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Tweede monitor kan er niet op 😂 Even nieuw kabeltje halen zo. Als dat zo makkelijk gaat.
Anal is on the menu.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
Zouden er mensen zijn die er niet van houden?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Matchen en "Ik ben een leuk ding" sturen.
Verrassend antwoord.quote:
Heb ik wel eens gehoord ja. #Ang3lquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat valt onder genieten van het leven toch?
Gargamel?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die er niet van houden?
Leuk dingen doen
Niet voor @Chiaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat valt onder genieten van het leven toch?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gehoord ja. #Ang3l
Die haat smurfen, en dat snap ik, positieve klootzakjes.quote:
Control schiften tot de goeiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Welke toetsenbordindeling moet ik hebben? Ik kies altijd de verkeerde.
Duits.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Smurfen vermoordenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die haat smurfen, en dat snap ik, positieve klootzakjes.
Maar ik denk dat hij best van leuke dingen doen houdt.
Zoals smurfen dood maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die haat smurfen, en dat snap ik, positieve klootzakjes.
Maar ik denk dat hij best van leuke dingen doen houdt.
Dat is wel leuk. Althans, dat vindt Gargamel.quote:
En daarom is het zo belangrijk dat je noteert wat je leuk vind. in plaats van leuke dingen en genieten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Althans, dat vindt Gargamel.
US Internationalquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een fan van genocide. Loopt ik ook niet mee te koop op mijn tinder profiel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom is het zo belangrijk dat je noteert wat je leuk vind. in plaats van leuke dingen en genieten.
Nee maar je begint altijd met je meest gangbare kwaliteiten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een fan van genocide. Loopt ik ook niet mee te koop op mijn tinder profiel.
Zonde, hoe kom je dan ooit je soulmate tegen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een fan van genocide. Loopt ik ook niet mee te koop op mijn tinder profiel.
Salaris, condoommaat, schoenmaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar je begint altijd met je meest gangbare kwaliteiten natuurlijk.
Of liever vies eten, in plaats van lekker.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die er niet van houden?
Leuk dingen doen
Er zijn hele volksstammen die van Marmite houdenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Of liever vies eten, in plaats van lekker.
Extra gaatje om in te poeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen chronische anale fissuur.
Poe. Ja. verklaart misschien het gebrek aan matches.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar je begint altijd met je meest gangbare kwaliteiten natuurlijk.
quote:Echte wereldverbeteraar, een doener. Liefhebber van de natuur. Iemand die denk dat een betere wereld bij jezelf begint. Denk graag na over de decimatie van de algehele wereldbevolking. En houdt af en toe van een kersenbiertje. #travel #foodie #genocide
Klopt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen chronische anale fissuur.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe. Ja. verklaart misschien het gebrek aan matches.
[..]
Ja kijk, dan wijk je af van de standaard.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Of liever vies eten, in plaats van lekker.
Die kun je beter vermijdenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen die van Marmite houden.
Oei dat kersenbiertje doet je falen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Ach, surstrommning was ook niet mijn favorietquote:
Nee maar dat lusten die mensen vaak zelf ook niet eensquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, surstrommning was ook niet mijn favoriet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Superlike
Nou ja, niet zoals wij haring eten nee. Maar op toast met roomkaas en een shot vodka gaat het echt behoorlijk naar binnen hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar dat lusten die mensen vaak zelf ook niet eens
geeft wel een verkeerde indruk. Alsof je enkel af en toe een biertje drinkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat ik die wel in ga stellen.
Alles gaat goed naar binnen na een paar shots wodka.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet zoals wij haring eten nee. Maar op toast met roomkaas en een shot vodka gaat het echt behoorlijk naar binnen hoor.
Ok, ook vieze mensen dus. Zo houden we niks over.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet zoals wij haring eten nee. Maar op toast met roomkaas en een shot vodka gaat het echt behoorlijk naar binnen hoor.
Wat lief van je zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is voor jouw pleasure hoor, niet de onze
Is het wat trouwens, qua specs?quote:
Kan dit toevoegen:quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
geeft wel een verkeerde indruk. Alsof je enkel af en toe een biertje drinkt.
quote:Echte wereldverbeteraar, een doener. Liefhebber van de natuur. Iemand die denk dat een betere wereld bij jezelf begint. Denk graag na over de decimatie van de algehele wereldbevolking. Als ik niet bezig ben met mijn haalbare doelen, dan ben ik mijn lever aan het vernietigen met alles wat god verboden heeft, of een kersenbiertje. #travel #foodie #genocide #slowsuicide
Altijd een goeie manier om te kiezenquote:
Dat is een eigen topic waardquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snel gedaan wel. Trots op je.
printer al gekoppeld?
Ik wilde het copy-pasten maar dat wilde niet zoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd een goeie manier om te kiezen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snel gedaan wel. Trots op je.
printer al gekoppeld?
Nee, dat "mag" niet in Windows iddquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het copy-pasten maar dat wilde niet zo
"Doe maar een computertje"quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd een goeie manier om te kiezen.
niet verantwoord. vrij!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:07 schreef DrMarten het volgende:
Woensdag van 9 tot half 2 geen water op werk. Lekker bij 35 graden
Zag er niet overzichtelijk uitquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat "mag" niet in Windows idd.
Zo kiezen mensen echt somsquote:
Alleen maar als we enkel bier gaan drinken (of andere dingen met alcohol).quote:
hoiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo kiezen mensen echt soms.
Ik ken zoveel mensen die van die flashy dingen van Acer, Asus, Toshiba etc hebben, allemaal vol met stickers wat ie allemaal kan etc, 90% is gewoon bullshit.
Ik wilde betere specs dan de pc die ik had en geen Lenovo want dan moet ik aan de Aldi denken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die van die flashy dingen van Acer, Asus, Toshiba etc hebben, allemaal vol met stickers wat ie allemaal kan etc, 90% is gewoon bullshit.
Anders ben ik niet leuk?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen maar als we enkel bier gaan drinken (of andere dingen met alcohol).
Gewoon een digitale licentie, is vrij gangbaar, is al gekoppeld aan de hardware bij het installeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoefde trouwens niks te kiezen van waar wil je windows hebben, niks te activeren ofzo. Apart.
Bedoel je dan niet Medion?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde betere specs dan de pc die ik had en geen Lenovo want dan moet ik aan de Aldi denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef je uit
Tap tap tap
Ik had niet anders verwacht popjequote:
Dowt me denken aan mijn helpdeskdagen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik was dus echt even het snoer van de printer kwijt net.
DIE IS DRAADLOOS KUT
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Redelijk systeem, beetje kleine SSD voor in 2019, maar voor de rest prima te doen. Als je niet echt gaat gamen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef je uitA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Redelijk systeem, beetje kleine SSD voor in 2019, maar voor de rest prima te doen. Als je niet echt gaat gamen dan.
Aangesmeerd door een verkoper die er veel verstand van heeft zeker?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik probeerde independent woman te zijn, dan krijg je dat.
Op zich proberen ze het allemaal zo goed mogelijk op te vangen. Gelukkig heb ik 's ochtends eerst een afspraak buiten de deur. Daarna eerst maar even een paar uur thuis werken.quote:
Nee gewoon ge-internet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangesmeerd door een verkoper die er veel verstand van heeft zeker?.
Het is werkbaar hoor, als je je data maar op de 1TB disk zet. Je kan de locaties van "documenten" "foto's" "muziek" "downloads" etc aanpassen naar de andere disk, dan hoef je er niet over na te denkenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee gamen, wel multitasken en ik heb geen geduld.
Je kan niet eens kakken op kantoor dan!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op zich proberen ze het allemaal zo goed mogelijk op te vangen. Gelukkig heb ik 's ochtends eerst een afspraak buiten de deur. Daarna eerst maar even een paar uur thuis werken.
Ja dat sowieso, foto's staan al op een externe schijf en ik plemp zo even alles terug waar het hoort.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is werkbaar hoor, als je je data maar op de 1TB disk zet. Je kan de locaties van "documenten" "foto's" "muziek" "downloads" etc aanpassen naar de andere disk, dan hoef je er niet over na te denken.
Ach, tegenwoordig is al een stuk minder verkeerd dan 10 jaar terug, toen was er echt pure bagger op de markt. Tegenwoordig is dat een stuk minder met online reviews en social media etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gewoon ge-internet.![]()
(lees: de mooiste uitgezocht)
Ik heb gewoon een cheapass refurbished laptopje gehaald. Naar die knakkers heen gegaan en gezegd van dit en dit doe ik ermee, wat heb je liggen voor weinig geld?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is al een stuk minder verkeerd dan 10 jaar terug, toen was er echt pure bagger op de markt. Tegenwoordig is dat een stuk minder met online reviews en social media etc.
Ik gebruik hem toch nooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is al een stuk minder verkeerd dan 10 jaar terug, toen was er echt pure bagger op de markt. Tegenwoordig is dat een stuk minder met online reviews en social media etc.
Ik ben juist alles aan het verkopen op het moment, ik heb "iets" te veel liggen op het momentquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een cheapass refurbished laptopje gehaald. Naar die knakkers heen gegaan en gezegd van dit en dit doe ik ermee, wat heb je liggen voor weinig geld?
Enige eis was een ssd. Maar zij verkopen al geen laptops meer zonder ssd. Zit ie er niet in, dan zetten ze er zelf een in.
Deel van het gebouw maakt daarvoor gebruik van opgeslagen regenwater. Alleen handen wassen wordt lsstig. Daarvoor regelen desinfecteringsspul.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan niet eens kakken op kantoor dan!
Ben je nou nog niet door die voorraad heen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben juist alles aan het verkopen op het moment, ik heb "iets" te veel liggen op het moment.
Nope, tijd geleden wat verkocht en daarna ff geen zin meer in het gedoe, maar nu weer beetje opgepakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet door die voorraad heen?
Ik doe maar 1 tegelijk. De oude was al een tijdje stuk, doet helemaal niks meer. Toen tijdje met tablet aangekloot maar miste toch toetsenbord en iets groter scherm. Dus maar weer laptopje gekochtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben juist alles aan het verkopen op het moment, ik heb "iets" te veel liggen op het moment.
Ach ja, het is een hobby zeg maarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doe maar 1 tegelijk. De oude was al een tijdje stuk, doet helemaal niks meer. Toen tijdje met tablet aangekloot maar miste toch toetsenbord en iets groter scherm. Dus maar weer laptopje gekocht
Oh vandaarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, tijd geleden wat verkocht en daarna ff geen zin meer in het gedoe, maar nu weer beetje opgepakt.
Beetje meeliften op de vakantiegeldhypequote:
Mac kopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar gaan we, krijg een fatale fout bij m'n vertaalsoftware en ik mag van Google m'n privémail niet in.
zakenmannetje hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje meeliften op de vakantiegeldhype.
oh toch niet belangrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar gaan we, krijg een fatale fout bij m'n vertaalsoftware en ik mag van Google m'n privémail niet in.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Daar doet de software het helemaal niet opquote:
Vanavond op Telegraaf.nlquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Neuh, met Parallels zou het wel werken denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doet de software het helemaal niet opMoet ik er alsnog Windows op laten draaien.
Nog een macbookje liggen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, met Parallels zou het wel werken denk ik.
#noadfreefok!
Daarom iedereen heeft wel ietsquote:
nu heb je geld nodig?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom iedereen heeft wel iets.
Het is gewoon altijd een hobby geweest, dingen hosselen, volledig restaureren en voorzien van de beste hardware die er in kan en weer verkopen.
Alleen het verkopen kwam er nooit van.
Bedelstaf nuquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nu heb je geld nodig?
#poorpeoplestruggles
Just turn it off and on againquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Tweede vertaalsoftware doet het nietEven kijken of er nog iemand bij de support zit.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkeuringen zijn binnen en HR komt begin volgende week met voorstel. Goed begin van het weekend.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkeuringen zijn binnen en HR komt begin volgende week met voorstel. Goed begin van het weekend.
Kut zooi onnie.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En blijkbaar willen ze alles geregeld hebben zodat ik per 1 augustus kan beginnen
Spannennnndquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En blijkbaar willen ze alles geregeld hebben zodat ik per 1 augustus kan beginnen
Ms moet je een computerhulp aan huis nemen. Permanent.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik stel een vraag over de software, met mogelijke oplossingen die ik al heb geprobeerd.
Eerste antwoord: probeer (oplossing die in mijn vraag staat).
.......
Misschien moet ik gewoon ophouden met posten hier en deze SC een tergend langzame dood laten stervenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ms moet je een computerhulp aan huis nemen. Permanent.
Jij.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon ophouden met posten hier en deze SC een tergend langzame dood laten sterven
Says you?quote:
Ik krijg elke dag een pushmelding van de NOS over vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krijg er gvd zelfs een NOS pushmelding van
Je xls. is corrupt geloof ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie in Nimma wel van volksfeesten hielden
Neenee blijf maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon ophouden met posten hier en deze SC een tergend langzame dood laten sterven
Huh? Waar? Wanneer? Wie? Foto's? Video?quote:
Dan geen je op zijn minst meer smeuïge detailsquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Juist niet, als je toch aan het verzinnen gaat kun je toch wel met iets beters komen.
Iddquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan geen je op zijn minst meer smeuïge details
quote:
Volgens mij snapt niemand wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:53 schreef Chia het volgende:
Het zijn altijd dezelfden waarbij het kwartje niet valt.
gcjoel en Vinniieequote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij snapt niemand wat je bedoeld.
Bedoelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kwam op een website van een rijschool waar ze niet aan n fatsoenlijke zinsopbouw en spelling deden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je beter de Schrijfwijzer aanschaffen.
Hej noch meer te neuln?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je beter de Schrijfwijzer aanschaffen.
Beetje verder kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook zo. #teambejaardquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:31 schreef Lotusss het volgende:
21:30u op een vrijdagavond.... ik ga m'n bedje in! Truste peepz!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Vandaag is de langste dag van het jaar toch?
Bijna weer winter!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Vandaag is de langste dag van het jaar toch?
Echt hequote:
Welke fiets? Die van lospedrosa? Nieuw waarde?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft dat fietsje nou mogen kosten dop? 10 ruggen?
En lekker aan het posten op FOKquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekkah aan het zuipen, op de bijna langste dag na het werk. Nog licht, nog lang niet naar huis.
Ik was hem een beetje aan het stangen, maar zoiets dacht ik al inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:00 schreef dop het volgende:
[..]
Welke fiets? Die van lospedrosa? Nieuw waarde?
BMC scheelt nogal in prijs afhankelijk van waar en wanneer gekocht.
Adviesprijs toen hij net uit was zal zeker in de buurt van de 10.000 zijn geweest.
Nu tweedehands natuurlijk bij lange na niet.
ja goed! Rust terug gevonden, wat erg prettig is. Fulltime baan eindelijk alles weer op de rit en een stukje wijzer van gewordenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GoedemorgenMoest nog aan je denken van de week, weer wat saunakaartjes gekocht
Hoe gaat het?
Mooi om te horenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ja goed! Rust terug gevonden, wat erg prettig is. Fulltime baan eindelijk alles weer op de rit en een stukje wijzer van gewordenHoe is het met jou?
Jazeker, alweer 3 maanden. Mijn beestjes zijn allemaal blij. Paard verhuisd aankomend weekend naar een luxe stal met binnenbakquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi om te horenZit je nu wel echt in je vakgebied? En hoe is het met je dieren?
Hier niet de leukste periode (ziekenboeg in mijn omgeving), maar gelukkig wel weer wat leuks om naar uit te kijken dus. Door jouw enthousiasme destijds toch maar weer eens de sauna geprobeerd en dat is goed bevallen toen. Ging jij nou naar Veluwse Bron of Bussloo waar je zo over te spreken was?
Blije beestjesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jazeker, alweer 3 maanden. Mijn beestjes zijn allemaal blij. Paard verhuisd aankomend weekend naar een luxe stal met binnenbakHondjes zijn blij dat ze vanochtend vroeg al een uur gewandeld hebben, liggen nu languit op de vloer te slapen
![]()
Wat vervelend dat je met een ziekenboeg zit, toch niets ernstigs hoop ik?
Ik ben fan van de Veluwse Bron, Bussloo vind ik erg verouderd en te klein. Veluwse Bron is lekker ruim opgezet. Waar ben jij naartoe geweest?
Die nieuwe wil ik ook nog heen maar is nu veel te druk denk ik. Leuk dat je voor beide kaartjes hebt! Lekker even er uit, dat kan je nu helemaal wel gebruiken. Ik ga dit jaar een paar dagen weg en wil dan misschien naar Therma 2000 of zo iets, ben je daar wel eens geweest?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Blije beestjesTrain je alweer zelf met Febo?
Het is niet allemaal even ernstig gelukkig, maar leuk is anders.
Heb goedkope kaartjes voor die twee gescoord, aanbieding via Vivera die ook verkrijgbaar is via AD. Die nieuwe in Wijchen ziet er ook leuk uit, maar is een eindje rijden. We waren vorig jaar naar Soesterberg gegaan, niet optimaal maar niet zo ver voor ons vanuit Utrecht.
Ben 2 weken geleden naar een retro festival geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:06 schreef Scary_Mary het volgende:
En voor de retrokledingliefhebbers, Father Brown op BBC First is misschien wel een leuke kijktip. Speelt zich af in de fifties. Vanaf seizoen vijf komt het personage Penelope Bunty Windemere erbij, een sassy typje die me wel wat voor Allures lijkt.
Bij action verkopen ze een of andere kubus met verlichting waar je koud water in kunt doen die de omgeving af koelt. Heb hem zelf niet maar schijnt wel super te werken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:07 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nachtmerries gehad over de hittegolf van volgende week![]()
ik heb zo'n hekel aan warm weer
Vind dat moeilijk te peilen, lees toch meer en meer in recensies dat ze niet te moeilijk doen over drukte nu al die toko's over zijn genomen. 's Winters zou topdrukte moeten zijn, maar kan me voorstellen dat het in de zomervakantie ook los gaat en mensen ook sneller hun kinderen mee willen nemen ofzo. Wat zijn jouw ervaringen daarmee?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die nieuwe wil ik ook nog heen maar is nu veel te druk denk ik. Leuk dat je voor beide kaartjes hebt! Lekker even er uit, dat kan je nu helemaal wel gebruiken. Ik ga dit jaar een paar dagen weg en wil dan misschien naar Therma 2000 of zo iets, ben je daar wel eens geweest?
Ik heb Febo afgelopen tijd weer zelf gereden ja! We zijn er zeker nog niet maar leren iedere dag een beetje bij.
Oh do tellquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben 2 weken geleden naar een retro festival geweest
Hmm, zelf ga ik graag in de winter met slecht weer. Bij de veluwsebron is alles echt buiten en moet je best wel stukken lopen. Mensen blijven dan vaak binnen hangen, waardoor het in de saunas buiten heerlijk rustig isquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vind dat moeilijk te peilen, lees toch meer en meer in recensies dat ze niet te moeilijk doen over drukte nu al die toko's over zijn genomen. 's Winters zou topdrukte moeten zijn, maar kan me voorstellen dat het in de zomervakantie ook los gaat en mensen ook sneller hun kinderen mee willen nemen ofzo. Wat zijn jouw ervaringen daarmee?
Thermen 2000 ben ik eeuwen geleden geweest, maar alleen het thermaal bad en niet in de sauna. Dat was al lekker, maar verder herinner ik me niet zo veel daarvan. Is denk ik twintig jaar terug ofzo. Misschien staat er in LIF een wat recentere recensie in het saunatopic?
Fijn dat je weer zelf rijdt
Wij hadden vorig jaar ook zo een hittegolfdag, dat scheelde inderdaad wel met drukte binnen. Ik zou juist ook met slecht weer gaan, dus het verbaasde me een beetje.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hmm, zelf ga ik graag in de winter met slecht weer. Bij de veluwsebron is alles echt buiten en moet je best wel stukken lopen. Mensen blijven dan vaak binnen hangen, waardoor het in de saunas buiten heerlijk rustig is![]()
In de zomer heb je inderdaad veel mensen met kinderen en dat vind ik zelf niet zo
Goede combi! Waar was het?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uh ja Amerikaanse auto's, muziek en kleding. De sfeer was leuk
Ja bij de VB hebben ze plutjesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar ook zo een hittegolfdag, dat scheelde inderdaad wel met drukte binnen. Ik zou juist ook met slecht weer gaan, dus het verbaasde me een beetje.
Als het slecht weer is, hebben ze daar dan paraplu's of mag je je eigen meenemen ofzo?
Same. En ik heb een auto zonder goed werkende aircoquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Echt tegenzin om te moeten werken met die hittegolf.
Even opgezocht. Wat een walgelijk verhaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:17 schreef Fascination het volgende:
Dat interview met Karin Bloemen in de Volkskrant. Holy shit, wat heftig.
Ga je op vakantie?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. En ik heb een auto zonder goed werkende aircoen maandag zit ik er vrij lang in.
Oh in de auto is ook kut ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. En ik heb een auto zonder goed werkende aircoen maandag zit ik er vrij lang in.
Was het toen ook zo heet ja?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hengelo, het hete rock in and roll out
Ik smelt dan ook wegquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:07 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nachtmerries gehad over de hittegolf van volgende week![]()
ik heb zo'n hekel aan warm weer
Ik heb een werkplek zonder airco en ik zit komende week vrij lang op die werkplekquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een werkplek zonder airco en ik zit komende week vrij lang op die werkplek
Ga thuiswerken danquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een werkplek zonder airco en ik zit komende week vrij lang op die werkplek
Nog aan het solliciteren, of dat weer op een laag pitje gezet?quote:
Ik ga wel verder zoeken, in augustus gaan ze vaste contracten uitdelen 9 fte dus dat wacht ik denk ik nog even af.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog aan het solliciteren, of dat weer op een laag pitje gezet?
Tegen hoeveel man moet je streiden dan? Beetje kansen inschatten is niet slechtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga wel verder zoeken, in augustus gaan ze vaste contracten uitdelen 9 fte dus dat wacht ik denk ik nog even af.
Toen dit bekend werd 15. Maar 5 daarvan vallen al weg omdat ze een burn-out hebben (gehad) of omdat ze geen verlenging krijgen omdat ze te veel fouten hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Tegen hoeveel man moet je streiden dan? Beetje kansen inschatten is niet slecht
O lekker man, in de pocket dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen dit bekend werd 15. Maar 5 daarvan vallen al weg omdat ze een burn-out hebben (gehad) of omdat ze geen verlenging krijgen omdat ze te veel fouten hebben gemaakt.
Streidenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Tegen hoeveel man moet je streiden dan? Beetje kansen inschatten is niet slecht
Ja dat ook. Ik kom op plekken zonder airco. Meteen als ik thuis ben de mijne aanzetten en instellen op 18 gradenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde gehaald?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Wat leuk dat er twee soorten DVI-kabels zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |