Vreemd, ik lees alleen maar lof.quote:
Disk image maken, weet je zeker dat je alles hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik overal een back-up van heb gemaakt. Jezus wat staat er na acht jaar toch een zooi op zo'n pcHoop niet dat ik wat oversla.
Bewaar de HD nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Disk image maken, weet je zeker dat je alles hebt. Of gewoon HD eruit, in de kluis.
What's the worst thing that could happen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Oké, software gedeactiveerd. Ik durf echt niet.
DAT NIKS HET DOETquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What's the worst thing that could happen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What's the worst thing that could happen?
Ik gooi dat echt nooit weg, zoveel plek neemt een HD nou ook weer niet inquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bewaar de HD nog wel een tijdjeVoor het geval dat.
Je was okayquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Google Chrome neemt al m'n wachtwoorden mee he? Anders zit ik hier volgende week nog.
Als in ingelogged bent op je gmailaccount wel ja. Zou je sowieso Lastpass aanraden, nooit meer gezeik met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Google Chrome neemt al m'n wachtwoorden mee he? Anders zit ik hier volgende week nog.
Ah heeft ie verkering gevraagdquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
Vriendje is er al. Zo vragen of ik eerder weg kan
.
Dat klinkt wel heel zoet, verkering vragenquote:
Dan ben je vast statisch geladenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Oude pc klampt zich vast aan het leven. Ik zet hem uit en ontkoppel alle externe schijven en USB-sticks, toetsenbord en alles, gaat ie uit zichzelf weer aan.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Oude pc klampt zich vast aan het leven. Ik zet hem uit en ontkoppel alle externe schijven en USB-sticks, toetsenbord en alles, gaat ie uit zichzelf weer aan.
Ik zie dit plaatje nu in het groot en voel me wel beledigd dat je gister zei dat ik het benquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:51 schreef MCH het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Bier
o Cocktails
o Aardbeien
o Slapen
[ afbeelding ]
Omg dat is toch juist cute?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel zoet, verkering vragen.
Nee, ben een grote lul naar het schijnt.quote:
Ja eens wel. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ben een grote lul naar het schijnt.
oeh het begint goedquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Tweede monitor kan er niet op 😂 Even nieuw kabeltje halen zo. Als dat zo makkelijk gaat.
Snap ik. Ben wel een goede statafel. So yeah.quote:
Niet iedereen woont in de kelder bij systeembeheer.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Niet gewoon alle mogelijke kabels en adapters hebben liggen, het is 2019 hoor.
Stom dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de kelder bij systeembeheer.
Ja dat is wel je voordeel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik. Ben wel een goede statafel. So yeah.
Matchen en "Ik ben een leuk ding" sturen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
"Houd van humor, gezelligheid, leuke dingen doen genieten van het leven"
En zo'n persoon is dan 26
Kijk even goed of het HDMI of DisplayPort is, anders kun je zo weer terug.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Tweede monitor kan er niet op 😂 Even nieuw kabeltje halen zo. Als dat zo makkelijk gaat.
Anal is on the menu.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
Zouden er mensen zijn die er niet van houden?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Matchen en "Ik ben een leuk ding" sturen.
Verrassend antwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |