abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187571571
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 19:30 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Nogmaals, volgens jou stonden er operationele *Oekraiense* eenheden binnen het gebied wat onder controle was van de *separatisten*? Dat spreekt elkaar tegen.
Valt geen zinnige discussie mee te voeren maat. De vraag of er trollfarms actief zijn op fok kan met een overtuigend ja beantwoord worden.
pi_187573363
Zoa doet net of het soevereine van Oekraïne (door zich op een dag aan te sluiten bij de Eu of de NAVO) een soort provocatie richting Rusland is. Alsof al die voormalige Sovjet-staten altijd een beetje onder Russische invloedsfeer moeten blijven. Lekker boeiend dat je buurman zich bij een andere groep aansluit dan jijzelf.

Verder is discussie met hem zinloos.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_187576591
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:28 schreef kalinhos het volgende:
Zoa doet net of het soevereine van Oekraïne (door zich op een dag aan te sluiten bij de Eu of de NAVO) een soort provocatie richting Rusland is. Alsof al die voormalige Sovjet-staten altijd een beetje onder Russische invloedsfeer moeten blijven. Lekker boeiend dat je buurman zich bij een andere groep aansluit dan jijzelf.

Verder is discussie met hem zinloos.
Zie daar... Oekraïne knalt gewoon een civiele airliner uit de lucht om onder de Russische invloedssfeer uit te komen.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_187576633
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:04 schreef ZOA het volgende:

[..]

Zie daar... Oekraïne knalt gewoon een civiele airliner uit de lucht om onder de Russische invloedssfeer uit te komen.
Heb je daar ook enig bewijs voor?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187576667
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 22:14 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Valt geen zinnige discussie mee te voeren maat. De vraag of er trollfarms actief zijn op fok kan met een overtuigend ja beantwoord worden.
Ik hoef niet te discussiëren.Men heeft geen flauw benul wat er zich in Oekraïne afspeelde voor 17 Juli 2014.
pi_187576688
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je daar ook enig bewijs voor?
Net zoveel bewijs als de aankomende strafzaak
pi_187576716
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:10 schreef ZOA het volgende:

[..]

Net zoveel bewijs als de aankomende strafzaak
Aha, jij beschikt over een vuistdik rapport dat is gebaseerd op forensisch onderzoek en gesprekken met 300 getuigen waaruit blijkt dat Oekraïne de MH17 neer heeft gehaald?

Kun je een linkje sturen?
  maandag 24 juni 2019 @ 10:14:10 #158
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187576741
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:08 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik hoef niet te discussiëren.Men heeft geen flauw benul wat er zich in Oekraïne afspeelde voor 17 Juli 2014.
Spreek voor jezelf, makker.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_189936660
quote:
JIT: Hoge Russische functionarissen genoemd in gesprekken rond neerhalen MH17

Het Joint Investigation Team (JIT) heeft telefoongesprekken ontdekt waarin de Russische separatisten in Oost-Oekraïne praten over MH17 en hierbij de namen noemen hoge functionarissen binnen de Russische overheid. Het JIT heeft donderdag een getuigenoproep verspreid.

"Het JIT zoekt informatie over de opdrachtgevers in de bestuurlijke en militaire hiërarchie, die het mogelijk hebben gemaakt dat MH17 in Oost-Oekraïne kon worden neergeschoten door de BUK TELAR."

"Uit nader onderzoek, waaronder getuigenverhoren van voormalig DPR-leden, kan worden afgeleid dat de Russische invloed verder ging dan het leveren van militaire steun alleen. Dit kan ook blijken uit opgenomen gesprekken die DPR-leiders voerden met hoge functionarissen van de Russische overheid."

De nabestaanden van de slachtoffers zijn donderdag op de hoogte gesteld.
  woensdag 12 februari 2020 @ 22:50:17 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191480668
quote:
Rusland wil MH17-verdachten zelf berechten

Rusland wil de drie Russische verdachten in het MH17-proces zelf berechten. De Nederlandse minister Ferd Grapperhaus van Justitie en Veiligheid schrijft dat in brief over het aanstaande proces aan de Tweede Kamer.

Het verzoek om “de strafvervolging van de drie Russische verdachten aan Rusland over te dragen”, is afgelopen oktober gedaan. Grapperhaus heeft geantwoord dat dat “geen optie is” en laat de Kamer weten dat het ook niet in overweging is genomen.

De minister is wel bereid om de eventuele straf die de verdachten in Nederland krijgen in Rusland te laten uitzitten. Grapperhaus wil op die manier voorkomen dat de verdachten helemaal de dans ontspringen. Hij heeft Rusland gevraagd of het bereid is te overleggen “over de mogelijkheden” daartoe.

Het Openbaar Ministerie vervolgt drie Russen en een Oekraïner voor het neerhalen van het toestel op 17 juli 2014. De vier worden verdacht van moord. Op 9 maart is de eerste zitting van het proces in de extra beveiligde rechtbank op Schiphol.

https://www.hln.be/nieuws(...)-berechten~a980d2a4/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191540041
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, jij beschikt over een vuistdik rapport dat is gebaseerd op forensisch onderzoek en gesprekken met 300 getuigen waaruit blijkt dat Oekraïne de MH17 neer heeft gehaald?

Kun je een linkje sturen?
Ik kijk uit naar de strafzaak!
Ik denk dat het een grote tegenvaller wordt voor alle betrokkenen
pi_191540231
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2020 22:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het zou vrijspraak zonder gedoe betekenen.... overigens denk ik dat ook van de idiote strafzaak in Maart.De Nederlandse rechtsstaat kan niet meer serieus genomen worden indien men deze 4 verdachten schuldig gaat bevinden.Verder zou het een vrijbrief betekenen voor elke groepering die rechtspraak wil op basis van de meeste stemmen gelden en recht bepalen en schuldig bevinden zonder aantoonbare bewezen feiten des persoons.
pi_191822244
https://www.google.com/amp/s/tass.com/world/1121137/amp

Geen BUK pakketten dus het verhaal van het JIT kan de prullenbak in.

Verbaast me dat dit nog niet gedeeld was.
pi_191823067
Omdat vd Werff een complotdenker pur sang is wellicht.

Ook dit stuk weer, getuigen die een fighter zien en dat als argument gebruiken...niemand heeft ooit ontkend dat er fighters wellicht waren, echter kan die nooit dat vliegtuig geraakt hebben. Maar dat er misschien fighters rondvlogen in oorlogsgebied ontkent niemand. Kan prima de trigger geweest zijn om de BUK te gebruiken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191824115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 02:46 schreef Harlekien het volgende:
https://www.google.com/amp/s/tass.com/world/1121137/amp

Geen BUK pakketten dus het verhaal van het JIT kan de prullenbak in.

Verbaast me dat dit nog niet gedeeld was.
Omdat er niets nieuws in staat???

Gewoon op een psychologisch belangrijk moment (zo vlak voor het proces aanstaande maandag) weer een pro-Russische trol poging.

Zo doorzichtig allemaal. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191824944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:00 schreef kalinhos het volgende:
Omdat vd Werff een complotdenker pur sang is wellicht.

Ook dit stuk weer, getuigen die een fighter zien en dat als argument gebruiken...niemand heeft ooit ontkend dat er fighters wellicht waren, echter kan die nooit dat vliegtuig geraakt hebben. Maar dat er misschien fighters rondvlogen in oorlogsgebied ontkent niemand. Kan prima de trigger geweest zijn om de BUK te gebruiken.
Maar de BUK kon het vliegtuig niet raken volgens de officiële documenten.
pi_191824951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Omdat er niets nieuws in staat???

Gewoon op een psychologisch belangrijk moment (zo vlak voor het proces aanstaande maandag) weer een pro-Russische trol poging.

Zo doorzichtig allemaal. :')
Heb je de stukken überhaupt gelezen?
pi_191825227
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:07 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Maar de BUK kon het vliegtuig niet raken volgens de officiële documenten.
Zijn dat de 'officiele' documenten waarin Rusland steevast als Russia wordt vertaald?
pi_191825892
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Zijn dat de 'officiele' documenten waarin Rusland steevast als Russia wordt vertaald?
Correct me if I'm wrong maar de documenten zijn afkomstig van het JIT.
pi_191826271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Mooi toch? Dan kan je je alleen maar gelukkig prijzen dat het JIT ALLE info heeft bestudeerd. Dus óók info die in contradictie of aanvullend kán zijn. Neem de ooggetuige en de gevechtsvliegtuigen. Ja én? Die zouden er best gevlogen kunnen hebben. Waar is het bewijs dat een gevechtsvliegtuig MH17 heeft neergeschoten behalve lachwekkend gemanipuleerde Russische 'satellietbeelden'? Vooralsnog wijst het meeste bewijs naar een BUK-raket.

Uit het materiaal van "Bonanza" zou nu blijken dat er helemaal geen Buk-raket in de omgeving was? Denk je nou werkelijk dat de MIVD informatie over de 'schuldige' Buk van óf Rusland óf Oekraïne zou krijgen? Dat Rusland of Oekraïne hun schuld netjes op een dienblad zou aanleveren?

De data van de foto's van de 'schuldige' Buk zou gemanipuleerd zijn. Dat is allang gedebunked. Om maar wat zaken te noemen over dit zogenaamd --explosieve-- materiaal.

Niks explosiefs aan. Gewoon zaken die al bekend zijn en waar al rekening mee wordt gehouden.

Misschien dat je je eens moet afvragen waarom juist nu, op dit moment, er weer heisa wordt gemaakt. Niks meer of minder dan de zoveelste pro-Russische manipulatie poging van onze kremlintrol.nl en zijn vriendinnetje Yana.
pi_191826329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef Harlekien het volgende:

[..]

das dus de vraag, is het wel van het JIT of is t gewoon fake. Het JIT zou het nooit over "Russia" hebben als ze Rusland bedoelen bijvoorbeeld.
pi_191829059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mooi toch? Dan kan je je alleen maar gelukkig prijzen dat het JIT ALLE info heeft bestudeerd. Dus óók info die in contradictie of aanvullend kán zijn. Neem de ooggetuige en de gevechtsvliegtuigen. Ja én? Die zouden er best gevlogen kunnen hebben. Waar is het bewijs dat een gevechtsvliegtuig MH17 heeft neergeschoten behalve lachwekkend gemanipuleerde Russische 'satellietbeelden'? Vooralsnog wijst het meeste bewijs naar een BUK-raket.

Uit het materiaal van "Bonanza" zou nu blijken dat er helemaal geen Buk-raket in de omgeving was? Denk je nou werkelijk dat de MIVD informatie over de 'schuldige' Buk van óf Rusland óf Oekraïne zou krijgen? Dat Rusland of Oekraïne hun schuld netjes op een dienblad zou aanleveren?

De data van de foto's van de 'schuldige' Buk zou gemanipuleerd zijn. Dat is allang gedebunked. Om maar wat zaken te noemen over dit zogenaamd --explosieve-- materiaal.

Niks explosiefs aan. Gewoon zaken die al bekend zijn en waar al rekening mee wordt gehouden.

Misschien dat je je eens moet afvragen waarom juist nu, op dit moment, er weer heisa wordt gemaakt. Niks meer of minder dan de zoveelste pro-Russische manipulatie poging van onze kremlintrol.nl en zijn vriendinnetje Yana.
Nou nee. Het straaljager verhaal is gelijk in de ban gedaan. Getuigen zijn nooit gehoord of de kiem in gesmoord.

Dat "pro russische trol manipulatie" terwijl iemand gewoon met feiten komt wordt ik ook een beetje moe van.

Ander punt is nog dat onderzoeker van Bellingcat twijfels trok bij het onderzoek en daarna ontslagen is.

Waarom zijn de satellietbeelden van de Russen wel gemanipuleerd maar bijvoorbeeld het onderzoek in Kiev naar het vliegtuig niet?
pi_191829069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]

das dus de vraag, is het wel van het JIT of is t gewoon fake. Het JIT zou het nooit over "Russia" hebben als ze Rusland bedoelen bijvoorbeeld.
Dus omdat er Russia gezegd wordt, is het fake? Een NRC journalist noemde het fakenews en meldde het bij een instantie tegen oneerlijke journalisten. Die stond in het hemd toen het bewijs gewoon valid bleek te zijn.
pi_191829079
De vraag is dus waarom het JIT het hele straaljagerverhaal weg probeert te stoppen.
pi_191829466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:50 schreef Harlekien het volgende:
De vraag is dus waarom het JIT het hele straaljagerverhaal weg probeert te stoppen.
Waarom doet Rusland hetzelfde? Aanvankelijk verklaarden de Russen dat de MH17 was neergehaald door een straaljager, maar later kwamen ze daarop terug en werd plots gezegd dat een Oekrainse BUK de dader is.

Dus zowel het JIT als het Kremlin wuift de straaljager-theorie weg. Hoe komt dat, denk jij?
pi_191831301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom doet Rusland hetzelfde? Aanvankelijk verklaarden de Russen dat de MH17 was neergehaald door een straaljager, maar later kwamen ze daarop terug en werd plots gezegd dat een Oekrainse BUK de dader is.

Dus zowel het JIT als het Kremlin wuift de straaljager-theorie weg. Hoe komt dat, denk jij?
Geen flauw idee. Maar deze documenten wijzen uit dat het niet een BUK rakket geweest kon zijn.
pi_191831557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:19 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Maar deze documenten wijzen uit dat het niet een BUK rakket geweest kon zijn.
Ik lees dat niet terug in de documenten die Van der Werff op zijn site heeft gepubliceerd.

Dingen zijn trouwens ook amper leesbaar.
pi_191831951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik lees dat niet terug in de documenten die Van der Werff op zijn site heeft gepubliceerd.

Dingen zijn trouwens ook amper leesbaar.
quote:
9K37M1 Buk-M1 Air Defence Systems present in the region (range 42km).

COUNTRY LOCATION DATE 2014 DISTANCE

1 Ukraine 48°36’38.00″N 39°14’00.00″E No 67 km

2 Ukraine 48°5’58.00″N 37°45’13.00″E No 66 km

3 Ukraine 47° 6’25.00″N 37°28’28.00″E No 135 km

4 Ukraine 45°13’11.00″N 33°22’42.00″E June + July 515 km

5 Ukraine 49° 0’34.00″N 37°18’42.00″E June + July 137 km

6 Ukraine 48°42’23.00″N 37°38’1.00″E June + July 98 km

7 Ukraine 48°13’14.00″N 36° 1’20.00″E June + July 191 km

8 Ukraine 47°58’12.00″N 36°34’26.00″E June + July 154 km

9 Russia 48°44’14.00″N 40° 1’36.00″E 11 – 19 July 122 km

10 Russia 48°38’54.00″N 39°50’18.00″E From 18 July 106 km

11 Russia 48°17’51.00″N 40° 4’42.00″E From 20 July 108 km

From the table it becomes apparent that flight MH17 was flying beyond the range of all identified and operational Ukrainian and Russian locations where 9K37M1 Buk M1 systems were deployed.
pi_191832128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:05 schreef Harlekien het volgende:

[..]

[..]

Vooralsnog is die informatie gebaseerd op een handjevol documenten. Wellicht zijn die conclusies in een later stadium weer ontkracht.

Van der Werff geeft geen compleet beeld en daarom kan ik hier verder weinig mee.
pi_191832249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:49 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Dus omdat er Russia gezegd wordt, is het fake? Een NRC journalist noemde het fakenews en meldde het bij een instantie tegen oneerlijke journalisten. Die stond in het hemd toen het bewijs gewoon valid bleek te zijn.
ze zijn bij de JIT niet achterlijk dat ze Russia schrijven ipv The Russian Federation in officiële documenten.

Tis juist een indicatie dat het fake is, zulke details.
pi_191832295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:19 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Het zegt wel wat over de betrouwbaarheid van een partij als ze eerst heel hard "het is A!" roepen en wanneer dat onhoudbaar wordt ineens heel hard "het is C!" roepen.
pi_191833230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het zegt wel wat over de betrouwbaarheid van een partij als ze eerst heel hard "het is A!" roepen en wanneer dat onhoudbaar wordt ineens heel hard "het is C!" roepen.
Want welke partij doet dit?
pi_191834417
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:19 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Want welke partij doet dit?
Rusland: het is een fighter
Tijd later
Rusland: het is natuurlijk geen fighter, tis een buk!

Jij: "hmm echt vreemd dat Rusland gewantrouwd wordt"
pi_191834558
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Rusland: het is een fighter
Tijd later
Rusland: het is natuurlijk geen fighter, tis een buk!

Jij: "hmm echt vreemd dat Rusland gewantrouwd wordt"
Jij vindt niet dat vanaf het begin maar één partij echt als verdachte werd neergezet?
pi_191835794
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:05 schreef Harlekien het volgende:

[..]

[..]

Er zijn onderdelen van een buk raket gevonden te midden van de wrakstukken en in de lichamen van de piloten. Hoe dan?
pi_191835893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:18 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Jij vindt niet dat vanaf het begin maar één partij echt als verdachte werd neergezet?
Alles wees en wijst hun kant op.

En het enige verweer van Rusland is verwarring zaaien. Eerst verhaal A. Dan verhaal B. Gephotoshopte foto C. Verhaal D dan maar.

Ze kunnen t nooit toegeven en waarschijnlijk gaan ze t ook nooit toegeven.
pi_191836796
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er zijn onderdelen van een buk raket gevonden te midden van de wrakstukken en in de lichamen van de piloten. Hoe dan?
Waarvan het onderzoek van de onderdelen in Kiev is uitgevoerd.
pi_191836816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Alles wees en wijst hun kant op.

En het enige verweer van Rusland is verwarring zaaien. Eerst verhaal A. Dan verhaal B. Gephotoshopte foto C. Verhaal D dan maar.

Ze kunnen t nooit toegeven en waarschijnlijk gaan ze t ook nooit toegeven.
Omdat niet Rusland er verantwoordelijk voor is, maar Oekraïne. En ooit gaat dat boven water komen, al zal dat niet de komende 5 jaar zijn aangezien het JIT cruciale documenten buiten beschouwing heeft gelaten.
pi_191836886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Waarvan het onderzoek van de onderdelen in Kiev is uitgevoerd.
Wie weet, maar de onderdelen zijn veiliggesteld tijdens een bergingsmissie in Oost-Oekraïne en zijn in het bezit van het strafrechtelijk onderzoeksteam MH17 en de Onderzoeksraad.

Misschien zou je eens de rapportages van de Onderzoeksraad en het JIT moeten lezen?
pi_191836909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:51 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wie weet, maar de onderdelen zijn veiliggesteld tijdens een bergingsmissie in Oost-Oekraïne en zijn in het bezit van het strafrechtelijk onderzoeksteam MH17 en de Onderzoeksraad.

Misschien zou je eens de rapportages van de Onderzoeksraad en het JIT moeten lezen?
En onderzocht in Kiev
pi_191836912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Omdat niet Rusland er verantwoordelijk voor is, maar Oekraïne. En ooit gaat dat boven water komen, al zal dat niet de komende 5 jaar zijn aangezien het JIT cruciale documenten buiten beschouwing heeft gelaten.
Aardig leesmateriaal voor de ' Harlekienen' onder ons.

https://www.groene.nl/artikel/het-mh17-complot
pi_191838795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Wat vind je van het feit dat Rusland eerst heel hard beweerde dat het een fighter was en daarna heel hard beweerde dat het toch een BUK was?

Daar stap je steeds overheen alsof het niets is.

En wat vind je vh feit dat op 14 juli door Russische separatisten ook al een (vracht) vliegtuig is neergehaald?

Kans is overigens groter dat Rusland vanzelf wel een keer nabestaanden zal gaan vergoeden.
pi_191839475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:58 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Wat vind je van het feit dat Rusland eerst heel hard beweerde dat het een fighter was en daarna heel hard beweerde dat het toch een BUK was?

Daar stap je steeds overheen alsof het niets is.

En wat vind je vh feit dat op 14 juli door Russische separatisten ook al een (vracht) vliegtuig is neergehaald?

Kans is overigens groter dat Rusland vanzelf wel een keer nabestaanden zal gaan vergoeden.
Geen idee. Erg lastig als je door de JIT buiten het onderzoek wordt gehouden.
Dat tweede staat hier los van.

Laten we niet vergeten dat het JIT stelt dat het ging om een BUK vanuit het Russiche leger. Maar de documenten tonen aan dat dat helemaal niet kan qua afstand.

Waarom de Russen in hun oordeel zijn geswitched durf ik niet te zeggen. Dat weet dan ook niemand. Wat denk jij?
pi_191839840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:40 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Geen idee. Erg lastig als je door de JIT buiten het onderzoek wordt gehouden.
Dat tweede staat hier los van.

Laten we niet vergeten dat het JIT stelt dat het ging om een BUK vanuit het Russiche leger. Maar de documenten tonen aan dat dat helemaal niet kan qua afstand.

Waarom de Russen in hun oordeel zijn geswitched durf ik niet te zeggen. Dat weet dan ook niemand. Wat denk jij?
Het tweede staat er helemaal niet los van.

Ze zijn geswitched omdat hun 1e verhaal aantoonbare quatsch bleek. Als het de waarheid is (die fighter dus), waarom dan switchen.
En als hun 1e verhaal totale quatsch blijkt, waarom zou het 2e (inmiddels 4e ofzo) verhaal dan ineens wel kloppen. Op basis waarvan is dat vertrouwen er nog?

Die documenten zijn onzin. Maar er zijn, zie het goede stuk in De Groene, altijd weer een stel nuttige idioten die er in geloven, die zorgen dat er altijd twijfel blijft. Wie denk je, heeft belang bij twijfel?

En wat bedoel je met "geen idee. Erg lastig als je buiten t onderzoek wordt gehouden". Op welke vraag door mij gesteld is dat een logisch antwoord?
pi_191839854
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 00:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het tweede staat er helemaal niet los van.

Ze zijn geswitched omdat hun 1e verhaal aantoonbare quatsch bleek. Als het de waarheid is (die fighter dus), waarom dan switchen.
En als hun 1e verhaal totale quatsch blijkt, waarom zou het 2e (inmiddels 4e ofzo) verhaal dan ineens wel kloppen. Op basis waarvan is dat vertrouwen er nog?

Die documenten zijn onzin. Maar er zijn, zie het goede stuk in De Groene, altijd weer een stel nuttige idioten die er in geloven, die zorgen dat er altijd twijfel blijft. Wie denk je, heeft belang bij twijfel?
Toon aan dan.
pi_191840953
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 00:21 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Toon aan dan.
Lees de rapportages van de Onderzoeksraad en het JIT en toon aan waar zij fout zitten.

Misschien dat de verdediging daar nog wat aan heeft.
pi_191842735
quote:

[..]

Toon aan dan.
Laat Van der Werff maar bewijzen dat de documenten authentiek zijn. Hij moet wederhoor halen bij de betrokken instanties en navraag doen naar de achtergrond van hetgeen hij naar eigen zeggen heeft onthuld. Zo behoort een onderzoeker te werk te gaan. Als die documenten echt is, is het aan de MIVD om uit te leggen hoe de vork in de steel steekt.

Dat Van der Werff dat nalaat en zich beperkt tot een eenzijdig verhaal op zijn blog is wat mij betreft veelzeggend. Hij zoekt bewust geen wederhoor (want als hij een poging daartoe had ondernomen, had hij natuurlijk expliciet op zijn website vermeld dat de instanties zijn verzoeken hadden genegeerd) en verschaft geen breder perspectief waarin zijn zogenaamde onthullingen zijn te duiden.

Zo'n onderzoek naar de MH17 produceert honderdduizenden documenten. Van der Werff komt vervolgens aanzetten met vier velletjes papier, waarvan wij maar moeten aannemen dat ze authentiek zijn, en claimt daarmee de conclusies van het JIT omver te blazen. Tel daarbij op dat die Van der Werff niet bepaald een baken van betrouwbaarheid is, maar een notoire verspreider van complotverzinsels, en je snapt dat ik vraagtekens plaats bij zijn vermeende onthullingen.
pi_191848102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat Van der Werff maar bewijzen dat de documenten authentiek zijn. Hij moet wederhoor halen bij de betrokken instanties en navraag doen naar de achtergrond van hetgeen hij naar eigen zeggen heeft onthuld. Zo behoort een onderzoeker te werk te gaan. Als die documenten echt is, is het aan de MIVD om uit te leggen hoe de vork in de steel steekt.

Dat Van der Werff dat nalaat en zich beperkt tot een eenzijdig verhaal op zijn blog is wat mij betreft veelzeggend. Hij zoekt bewust geen wederhoor (want als hij een poging daartoe had ondernomen, had hij natuurlijk expliciet op zijn website vermeld dat de instanties zijn verzoeken hadden genegeerd) en verschaft geen breder perspectief waarin zijn zogenaamde onthullingen zijn te duiden.

Zo'n onderzoek naar de MH17 produceert honderdduizenden documenten. Van der Werff komt vervolgens aanzetten met vier velletjes papier, waarvan wij maar moeten aannemen dat ze authentiek zijn, en claimt daarmee de conclusies van het JIT omver te blazen. Tel daarbij op dat die Van der Werff niet bepaald een baken van betrouwbaarheid is, maar een notoire verspreider van complotverzinsels, en je snapt dat ik vraagtekens plaats bij zijn vermeende onthullingen.
Omdat ze niet in jouw straatje passen zijn het geen versinsels.
pi_191848860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:37 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Klopt.

Maar dat neemt niet weg dat het wel gewoon verzinsels zijn.
pi_191850180
quote:

[..]

Toon aan dan.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:37 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Tis wel enigszins irritant dat users de moeite nemen om een onderbouwde post op jouw reacties te schrijven en jij er dan telkens 1 zinnetje, of deel van één zinnetje, uitpakt en alleen daar op reageert.

Iedere keer wanneer je gevraagd wordt of je t zelf niet gek vindt dat Rusland steeds met een andere theorie komt en of dat dan nog geloofwaardig is, duik je weg.
  maandag 9 maart 2020 @ 09:40:09 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191917599
RTGoden gaan over 20 minuten live :D
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 9 maart 2020 @ 10:02:06 #203
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191917945
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:40 schreef Nikonlover het volgende:
RTGoden gaan over 20 minuten live :D
En we zijn live _O_
pi_191917982
I´m back.
  maandag 9 maart 2020 @ 10:06:37 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191918010
quote:
Flinke vertraging vergeleken met de RT.
  maandag 9 maart 2020 @ 10:12:38 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191918085
De belangstelling is groot :') Dit is de 10e keer dat hij dat zegt :')
  maandag 9 maart 2020 @ 10:34:21 #207
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191918321
Technische storing..zitting wordt een half uur onderbroken...amateurs :{w
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_191918334
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
Technische storing..zitting wordt een half uur onderbroken...amateurs :{w
Techniek en rechtbanken.
zie email 27 oktober
  maandag 9 maart 2020 @ 10:35:58 #209
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191918341
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Techniek en rechtbanken.
De overheid en computers :X
  maandag 9 maart 2020 @ 11:02:09 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191918690
En we gaan weer verder :D
  maandag 9 maart 2020 @ 11:03:00 #211
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191918702
c_/
Iedereen zijn koffie op?

Er waren problemen met de bereikbaarheid van de livestream
Waarom gebruiken ze niet gewoon YT of een ander streaming platform?
  maandag 9 maart 2020 @ 11:12:24 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191918837
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
c_/
Iedereen zijn koffie op?

Er waren problemen met de bereikbaarheid van de livestream
Waarom gebruiken ze niet gewoon YT of een ander streaming platform?
Ik denk dat ze alles in eigen hand willen houden.

Mja, wel typisch trouwens dat ze de boel stilleggen vanwege een haperende livestream :')
pi_191918903
De verdediging kan of wil nog niets doen.
zie email 27 oktober
  maandag 9 maart 2020 @ 11:21:22 #214
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191918999
De verdachten worden bekend gemaakt en gekeken wordt of verdachten aanwezig zijn
  maandag 9 maart 2020 @ 11:23:17 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191919034
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:21 schreef HiDiHo het volgende:
De verdachten worden bekend gemaakt en gekeken wordt of verdachten aanwezig zijn
Ik denk niet dat ze aanwezig zijn.
pi_191919058
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik denk dat ze alles in eigen hand willen houden.

Mja, wel typisch trouwens dat ze de boel stilleggen vanwege een haperende livestream :')
Typisch inderdaad dat wij in dit land waarde hechten aan transparantie.
  maandag 9 maart 2020 @ 11:24:58 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191919065
Pulatov zegt dat hij niet betrokken is.
  maandag 9 maart 2020 @ 11:26:19 #218
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191919083
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze aanwezig zijn.
Wel de raadsleden van Pulatov
  maandag 9 maart 2020 @ 11:26:29 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191919087
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Typisch inderdaad dat wij in dit land waarde hechten aan transparantie.
Dat zeg ik toch helemaal niet.
  maandag 9 maart 2020 @ 11:39:31 #220
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191919291
Twee verdachten zijn ondergedoken en niet bereikbaar
  maandag 9 maart 2020 @ 11:44:40 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191919391
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef HiDiHo het volgende:
Twee verdachten zijn ondergedoken en niet bereikbaar
Ik had het even niet gevolgd. Welke twee zijn ondergedoken?
  maandag 9 maart 2020 @ 11:49:06 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191919476
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik had het even niet gevolgd. Welke twee zijn ondergedoken?
Drie zijn ondergedoken..alleen van Pulatov is er verdediging aanwezig
  maandag 9 maart 2020 @ 11:52:18 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191919552
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:49 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Drie zijn ondergedoken..alleen van Pulatov is er verdediging aanwezig
Ah thnx!

Ik begrijp dat de dagvaarding is geopend via een ipadres in Donetsk. Ben benieuwd of er mogelijkheden zijn om ze daar op te sporen.
  maandag 9 maart 2020 @ 11:54:39 #224
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191919594
Onder de verdachten is Igor Girkin, de rebellencommandant in het oosten van Oekraïne. Ook Sergei Doebinski en Oleg Poelatov uit Rusland en Leonid Ghartsjenko
  maandag 9 maart 2020 @ 11:56:27 #225
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_191919635
Doebinski heeft wel bericht v/d rechtbank gelezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: