Leuk en dan was jij diegene geweest die tegen iedereen (want dat zouden er veel zijn) wie in twijfel trekt het onderzoek, zou hebben gezegd:quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
als het was neergestort in Rusland, had Rusland inderdaad deel uit moeten maken vh onderzoeksteam ja.
quote:je lijkt er vanuit te gaan (Rusland kan beïnvloeden!) dat er allemaal halve zolen in het JIT zitten en dat die allemaal om te kopen ofzo zijn. Je trekt continu de integriteit van een groep deskundigen in twijfel
Ehhhh nee ik zeg:quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:29 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dus stel even de crashsite was in Rusland , dat zou makkelijk gekunt hebben.
Dan vindt jij het dus prima dat Rusland in het onderzoeksteam zit ??
Dat is wat je zegt.
quote:Grappig dat jullie Rusland trollen nooit Iran zo verdedigen met allerlei alternatieve bronnen en hierin juist de mainstream blindelings volgen. Hoe kan dit toch, wat maakt Rusland toch zo belangrijk voor jullie
Rusland isgevraagd om deel te nemen, maar hebben geweigerd. En als boven Nederland een vliegtuig uit de luchtgeschoten wordt door een stel uit limburgse separatisten dan mag nederland ook niet in het onderzoeksteam?quote:Ik zou dat NIET prima vinden ik denk jij ook niet of wel ?
Jij denk al te weten dat Oekraïne 100% onschuldig is, dus ja joh onderzoek lekker mee......
Niemand prorusland, het getrol en onzin propaganda loopt de spuigaten uit.quote:100% vertrouw jij Rusland niet, gelijk heb je ik ook niet. Wanneer de crashsite in Rusland was 100% zou jij het niet oke vinden dat hun mee doen met het onderzoek , of wel soms ?
Wie is hier nou een troll
Ik ben niet pro Rusland of wie dan ook, ik ben pro waarheid.
Helemaal correct.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ehhhh nee ik zeg:
[..]
[..]
Rusland isgevraagd om deel te nemen, maar hebben geweigerd. En als boven Nederland een vliegtuig uit de luchtgeschoten wordt door een stel uit limburgse separatisten dan mag nederland ook niet in het onderzoeksteam?
[..]
Niemand prorusland, het getrol en onzin propaganda loopt de spuigaten uit.
Maar nog maals wat maakt rusland zo belangrijk, waarom verdedig je iraan niet nu met die drone, waarom geloof je 'mainstream media'(propaganda term voor tegen de pers vrijheid lijkt het te worden) hier wel. Zo veel vragen de waarheid die moet zegen vieren. Want mh17 is de waarheid al wel boven tafel
Iran is wel degelijk onderdeel van het onderzoek naar haar eigen nucleaire activiteiten. Ik zou niet weten hoe je dat anders zou moeten doen, het is hun eigen grondgebied.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 01:05 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Juist niet. Hoe kun je hun vertrouwen ? Onafhankelijk onderzoeksteam dat heb je dan nodig in een dergelijke situatie.
"Iran heeft die uranium fabrieken staan op hun grond gebied, dan is het vanzelfsprekend dat ze onderdeel van van het onderzoeks team." Nee slimpie natuurlijk niet, zij hebben belangen erbij. Onafhankelijk is het sleutelwoord in deze
Je lijkt te denken dat zodra iemand lid is, of samenwerkt met een onderzoeksteam, dat dit gelijk staat aan blind vertrouwen. Dat je lid bent wil nog niet zeggen dat je overal met je tengels aan kan komen, zeker als je de leidinggevende niet bent.quote:In het geval van MH17 betekend dat onafhankelijk of NL+Maleisië
Oekraïne heeft belang bij er niet te bekaaid vanaf te komen die wil je dan toch niet met hun vingers aan het het bewijsmateriaal laten ? Dat is een hele logische gang van denken.
Niet bepaald nee, mensen snappen gewoon niet hoe forensisch onderzoek werkt. Ook in Nederland zal je het soms moeten doen met onbetrouwbare partners, bronnen etc. Het is het werk van ieder individu binnen zo'n team om daar doorheen te prikken. Snappie?quote:Heel heel heeeeeel logisch, dat mensen dat niet snappen is en mind blowing voor mij
Ik meen me te herinneren dat Rusland hier zijn veto over heeft uitgesproken.quote:Ik vind trouwens dat het een volledig onafhankelijk onderzoeksteam moet zijn omdat ik weet niet wat de belangen zijn van NL of MAL.
Dus als je van mening bent dat de Oekraïense geheime dienst niet moet gaan bepalen wat er naar buiten gebracht moet worden ben je een ruslandtroll. Juist omdat de Oekraïne in het onderzoeksteam zit geeft het Rusland een stok om steeds maar weer te slaan. Oekraïne is een van de verdachte want het heeft boven hun grondgebied plaats gevonden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 01:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Grappig dat jullie Rusland trollen nooit Iran zo verdedigen met allerlei alternatieve bronnen en hierin juist de mainstream blindelings volgen. Hoe kan dit toch, wat maakt Rusland toch zo belangrijk voor jullie
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het zijn gewoon internationale verdragen die voorschrijven dat het land van de crahshsite in het onderzoek zit.
Tevens, je lijkt er vanuit te gaan (Oekraïne kan beïnvloeden!) dat er allemaal halve zolen in het JIT zitten en dat die allemaal om te kopen ofzo zijn. Je trekt continu de integriteit van een groep deskundigen in twijfel en stelt er zelf niks tegenover.
Overigens, als het was neergestort in Rusland, had Rusland inderdaad deel uit moeten maken vh onderzoeksteam ja.
twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:26:11As Putin again claims “no proof” of Russian responsibility for #MH17 shootdown, let’s recount the incontrovertible evidence as I lay out in #TheShadowWar1- US satellite and radar data showed within hours that the missile was fired from inside Russian-controlled territory. 1/ reageer retweet
twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:29:022/ Blast pattern in cockpit and fuselage of plane corresponded to blast pattern of Russian BUK antiaircraft missile system - in front of and above target. 3/ Pieces of BUK missile were found inside the bodies of cockpit crew, along with pieces of windshield. reageer retweet
twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:31:054/ Eyewitness accounts and photographs tracked the BUK missile and mobile launcher’s arrival in Russian-controlled territory hours before the attack and its departure hours after & subsequent return back inside Russia proper. reageer retweet
twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:37:255/ The pro-Russian separatist commander whose forces fired the missile bragged about the strike on social media minutes after the attack, thinking they had hit a Ukrainian military jet. “We warned you, stay away from our skies”, he said. reageer retweet
twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:40:466/ When OSCE monitors arrived on the crash scene, Russian soldiers were already there, barring them from collecting evidence or even human remains. reageer retweet
twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:42:457/ And in classic Kremlin fashion, a misinformation campaign began immediately including spreading false rumors that Putin’s plane was in the area and was the intended target of Ukrainian forces. reageer retweet
twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:46:598/ As the head of the DIA’s Missile and Space Intel Center told me: “So that same day, in less than 12 hours, we had a high-confidence assessment. In the intelligence community, high confidence carries some weight with it that you have pretty convincing evidence.” reageer retweet
Voor degenen die beweren dat Rusland in het JIT had moeten zitten:twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 20-06-2019 om 20:51:129/And reiterating: pieces of a Russian BUK missile were found *inside* the bodies of the MH17 cockpit crew. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:56 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Ik ben hier wel in geïnteresseerd trouwens
Owja, en als kers op de taart.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:56 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Ik ben hier wel in geïnteresseerd trouwens
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het zijn gewoon internationale verdragen die voorschrijven dat het land van de crahshsite in het onderzoek zit.
Tevens, je lijkt er vanuit te gaan (Oekraïne kan beïnvloeden!) dat er allemaal halve zolen in het JIT zitten en dat die allemaal om te kopen ofzo zijn. Je trekt continu de integriteit van een groep deskundigen in twijfel en stelt er zelf niks tegenover.
Overigens, als het was neergestort in Rusland, had Rusland inderdaad deel uit moeten maken vh onderzoeksteam ja.
Denk jij dat (het wordt nu een zinloze wat-als-discussie) als het toestel in Rusland was neergestort, Rusland vrolijk 4 andere landen had laten mee onderzoeken?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:10 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Leuk en dan was jij diegene geweest die tegen iedereen (want dat zouden er veel zijn) wie in twijfel trekt het onderzoek, zou hebben gezegd:
[..]
Heb je hier een bron van? Ben wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee. Niet van harte en dat zou dan ook een groot probleem worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Denk jij dat (het wordt nu een zinloze wat-als-discussie) als het toestel in Rusland was neergestort, Rusland vrolijk 4 andere landen had laten mee onderzoeken?
Zie mijn post #51 in dit topic.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ben wel nieuwsgierig.
https://t.co/WQt5QLPNoEquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ben wel nieuwsgierig.
Eensch hoor waarbij ik zomaar vermoed dat ongeveer iedereen op/in die soortgelijke posities een shitbag is. Sommige "leiders" zullen vast idealistisch en met goede bedoelingen ooit zijn begonnen, of zelfs geloven in hun oprechte leugens. Je ontkomt er echter niet aan om schimmige "dealtjes" te sluiten en een ander misbruik van je te (laten) maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je toch weer zien dat die Putin, die door sommigen ook hier in het westen bejubeld wordt, een shit bag is hè. Als in vuile vieze gore klootzak.
Ik heb meer dan 1 alternatieve hypothese.Zo ongeveer het hele BUK arsenaal van Oekraïne wat in regio aanwezig was.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar kom dan met een alternatieve hypothese.
Dat vliegtuig valt toch niet vanzelf naar beneden?
Ghegheghe. Typische Rus, al verschillende verklaringen klaar hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1 alternatieve hypothese.Zo ongeveer het hele BUK arsenaal van Oekraïne wat in regio aanwezig was.
Je bedoelt dat er een Oekraiense BUK met Oekraiense legereenheden in het gebied stond waar de lancering plaatsvond, wat onder controle stond van de separatisten, want het zou zogenaamd toch geen Oekraiens grondgebied zijn op dat moment?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1 alternatieve hypothese.Zo ongeveer het hele BUK arsenaal van Oekraïne wat in regio aanwezig was.
Niet 1 BUK het volledige Oekraïnse arsenaal.Tot 17 Juli 2014 had Poroshenko het nergens anders over dan een Russische invasie.En idd stelde Oekraïne het platbombarderen van de strategies onbelangrijke crashsite boven het onder controle krijgen van 2 afvallige provincies.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:36 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er een Oekraiense BUK met Oekraiense legereenheden in het gebied stond waar de lancering plaatsvond, wat onder controle stond van de separatisten, want het zou zogenaamd toch geen Oekraiens grondgebied zijn op dat moment?
Wat is er mis met meerdere mogelijkheden? Tenslotte heeft de meest idiote onlogische verklaring geleid tot een strafzaak.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:06 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ghegheghe. Typische Rus, al verschillende verklaringen klaar hebben.
Jaja en erger dan je denkt want het westen is flink naar het oosten opgeschoven met bijna Oekraïne erbij...er zijn dus meerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je toch weer zien dat die Putin, die door sommigen ook hier in het westen bejubeld wordt, een shit bag is hè. Als in vuile vieze gore klootzak.
Nogmaals, volgens jou stonden er operationele *Oekraiense* eenheden binnen het gebied wat onder controle was van de *separatisten*? Dat spreekt elkaar tegen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niet 1 BUK het volledige Oekraïnse arsenaal.Tot 17 Juli 2014 had Poroshenko het nergens anders over dan een Russische invasie.En idd stelde Oekraïne het platbombarderen van de strategies onbelangrijke crashsite boven het onder controle krijgen van 2 afvallige provincies.
Ik kan best nog even doorgaan over radar die platligt maar sociale media red de wereld en is het bewijs.Alhoewel de personen erachter uiteraard anoniem blijven.
Laat het maar zo.Je moet niet trekken aan een dood paard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |