quote:
Tis wel enigszins irritant dat users de moeite nemen om een onderbouwde post op jouw reacties te schrijven en jij er dan telkens 1 zinnetje, of deel van één zinnetje, uitpakt en alleen daar op reageert.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:37 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ze niet in jouw straatje passen zijn het geen versinsels.
En we zijn livequote:
Flinke vertraging vergeleken met de RT.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:04 schreef Ryan3 het volgende:
Stream van onze rijksoverheid: https://content.uplynk.com/player5/2zSmhpMlkygY7v1LrGpY99ec.html
Techniek en rechtbanken.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
Technische storing..zitting wordt een half uur onderbroken...amateurs
De overheid en computersquote:
Ik denk dat ze alles in eigen hand willen houden.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Iedereen zijn koffie op?
Er waren problemen met de bereikbaarheid van de livestream
Waarom gebruiken ze niet gewoon YT of een ander streaming platform?
Ik denk niet dat ze aanwezig zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:21 schreef HiDiHo het volgende:
De verdachten worden bekend gemaakt en gekeken wordt of verdachten aanwezig zijn
Typisch inderdaad dat wij in dit land waarde hechten aan transparantie.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alles in eigen hand willen houden.
Mja, wel typisch trouwens dat ze de boel stilleggen vanwege een haperende livestream
Wel de raadsleden van Pulatovquote:Op maandag 9 maart 2020 11:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aanwezig zijn.
Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch inderdaad dat wij in dit land waarde hechten aan transparantie.
Ik had het even niet gevolgd. Welke twee zijn ondergedoken?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef HiDiHo het volgende:
Twee verdachten zijn ondergedoken en niet bereikbaar
Drie zijn ondergedoken..alleen van Pulatov is er verdediging aanwezigquote:Op maandag 9 maart 2020 11:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik had het even niet gevolgd. Welke twee zijn ondergedoken?
Ah thnx!quote:Op maandag 9 maart 2020 11:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Drie zijn ondergedoken..alleen van Pulatov is er verdediging aanwezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |