Dun? ik vind het vrij dikke stof, niet echt lekker zomers.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat hoeft van mij ook weer niet denk ik.
[..]
Ja, dat wel. Maar niet strak of zo. Vind de stof daar ook niet zo geschikt voor, beetje dun.
ja daarom draag ik ze minder dan ik zou willenquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dun? ik vind het vrij dikke stof, niet echt lekker zomers.
Aah zo. Dan las ik wat je bedoelde verkeerdquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee echt strak lukt je ook niet met die stof want die rekt als een mofo
Ik bedoel dat ie elke curve volgt
Terwijl ik vaker wijde rokjes draag maar dat vind ie jammer
Daar heb ik er drie vanquote:
De stof van de Elsie jurkenquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dun? ik vind het vrij dikke stof, niet echt lekker zomers.
Ja met panty is het niksquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ja daarom draag ik ze minder dan ik zou willen
Te koud voor in de winter en met panty staat echt niet
Te warm voor echt zomer
En te bloot voor naar werk
Ik neem hem mee naar Griekenland want heb ook een bruiloft daar dus daar is ie geschikt voor. Maar verder te warm.quote:
Goh, jammerquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik neem hem mee naar Griekenland want heb ook een bruiloft daar dus daar is ie geschikt voor. Maar verder te warm.
Doei Dino.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Positieve feedback op gesprek gekregen
Wanneer vertrek jequote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Veel plezier op Fok.luquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, ja zal je zienquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu weer wachten tot HR aan het werk gaat gok ik.
Hoi Dinoquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik denk het wel, terugkoppeling kwam neer op "he likes you, all looks good!"quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja zal je zien.
Maar, de kogel is definitief door de kerk? Luxemburg it is!
Jaloers. Ik ken aardig wat Luxemburgers, superfijne mensen.
Eerst even HR afwachtenquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
Betekent dat nou dat je mijn buurman de deur uit doet, @:gcjoel ?
Whaha, nicequote:Op donderdag 20 juni 2019 09:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik denk het wel, terugkoppeling kwam neer op "he likes you, all looks good!"
150k zal ook wel goed zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht ik net een beetje in de buurt te komen
Je kan het compenseren door knap te zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht ik net een beetje in de buurt te komen
Als ik nog een paar keer in de zon ga liggen moet je mij betalen dus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan het compenseren door knap te zijn.
Dan kan het bedrag ietsje omlaag
#luxeprobleemquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een pencilskirt aan het uitzoeken. Maar ik vind er te veel leuk.
Dit weekend weer zonnenquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik nog een paar keer in de zon ga liggen moet je mij betalen dus.
Foto?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond mijn gele culotte broek aandie is zo mooi
Ik val niet echt op knalrood.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik nog een paar keer in de zon ga liggen moet je mij betalen dus.
De enige foto die ik heb staat koffiemeneer ook op, dus die gooi ik niet zomaar online. Sorryquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor geheimzinnig gedoe
Ja grote kans. Heb filmpjes gezien, stelt niet veel voor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij voor hem een eitje hebt gebakken is het gedaan.
quote:
fotooooquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
Heb er ook een zwarte crop top bij met lange mouwen, die doe ik er vanavond op denk ik.
Morgenquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
Heb er ook een zwarte crop top bij met lange mouwen, die doe ik er vanavond op denk ik.
Die is er niet meer in mijn maatquote:
Wachten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is er niet meer in mijn maat. Die was eerste keus.
Weet niet of die nog binnen komt. Zal t eens vragen.quote:
Zwart geel is een goede combo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
Black and yellow black and yellow black and yellowquote:
Ja die vind ik ook leuk. Maar de recensies zijn niet zo bestquote:
Als je een Arnhemmer bent wel. Raad het af om te dragen in Nijmegen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Black and yellow black and yellow black and yellow
Childish Gambinoquote:
Dat liedje gaat in mijn hoofd ook op repeat wanneer ik het draag.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend aan al die jaloerse "supporters" .quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een Arnhemmer bent wel. Raad het af om te dragen in Nijmegen.
Kans-loos. Jatochnietdan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend aan al die jaloerse "supporters" .
Is hij dat niet die van die nep racistische aanslag?quote:
Nep racistische aanslag watquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Is hij dat niet die van die nep racistische aanslag?
Neen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Is hij dat niet die van die nep racistische aanslag?
Ik dacht telkens dat het om een ander ging blijkbaar.... Ik dacht steeds aan die gast van Communityquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht telkens dat het om een ander ging blijkbaar.... Ik dacht steeds aan die gast van CommunityDat is Childish Gambino ja. Maar dat is niet dezelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn wel allebei zwart. Dus.... ja.....All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Blijft lastig blijkbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ze zijn wel allebei zwart. Dus.... ja.....
Als Maja de Bei lookalike wel ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beiquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als Maja de Bei lookalike wel ja.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
In september weer naar London toe.
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Hooggeleide triggerfoutjes![]()
Ik werk nu 5,5 jaar voor dit bedrijf.
Jullie brengen me wel op ideeën, al wat aanbiedingen gehad met woeste bedragen
Huh slechte deal nie?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
Wat tegenwoordig helemaal de shizzle is zijn bedrijven die je benaderen of je onder hun vlag wil ''ondernemen'' tegen een geringe marge van 20 a 30% voor hun.
How about no?
Als ik zou willen ondernemen dan ga ik toch zeker niet met zo'n constructie bezig. Wat een idioten.
Zijn er mensen die daar in trappen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
Wat tegenwoordig helemaal de shizzle is zijn bedrijven die je benaderen of je onder hun vlag wil ''ondernemen'' tegen een geringe marge van 20 a 30% voor hun.
How about no?
Als ik zou willen ondernemen dan ga ik toch zeker niet met zo'n constructie bezig. Wat een idioten.
Wat is woest?quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Hooggeleide triggerfoutjes![]()
Ik werk nu 5,5 jaar voor dit bedrijf.
Jullie brengen me wel op ideeën, al wat aanbiedingen gehad met woeste bedragen
Senior projectlijder tochquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afdelinglijer automatiseringstechnologie
Ik las tochtigquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
Blij dat ik een luchtig jurkje aan heb gedaan. Het wordt me opeens loeiheet.
Ze hebben me laatst gevraagd vestigingsleider te worden (60fte).quote:
Wat een kneus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:13 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)bus-op-fietspad.html
Wat een tijdstip
Nee die politie dan met dat busje dwars over het fietspad? Een fietser moet over de hoofdbaan om er langs te komen.quote:
Kankerhard.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe hard rij je als je tegen een bus knalt en vervolgens gereanimeerd moet worden
Dat los je gewoon op door er tegenaan te rammen. Is het nog mazzel dat het politie is die meteen kon reanimeren, want voor hetzelfde geld was het iemand met pech.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die politie dan met dat busje dwars over het fietspad? Een fietser moet over de hoofdbaan om er langs te komen.
Als je helemaal niet afremt hoef je volgens mij niet eens zo heel hard te fietsen....quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe hard rij je als je tegen een bus knalt en vervolgens gereanimeerd moet worden
Iedereen kan toch wel een beetje reanimeren?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat los je gewoon op door er tegenaan te rammen. Is het nog mazzel dat het politie is die meteen kon reanimeren, want voor hetzelfde geld was het iemand met pech.
Halfslachtig op iemand z'n borst drukken is geen reanimeren, kan je net zo goed niets doen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel een beetje reanimeren?
Beetje op de borst duwen en wat lucht in de mond blazen toch.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halfslachtig op iemand z'n borst drukken is geen reanimeren, kan je net zo goed niets doen.
Ik fiets echt 5 km per uurquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Als je helemaal niet afremt hoef je volgens mij niet eens zo heel hard te fietsen....
Misschien keek ie naar beneden oid
Ik ben ook een boze witte laaggeleide man. Duh.quote:
Jullie nooit cursus gehad?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halfslachtig op iemand z'n borst drukken is geen reanimeren, kan je net zo goed niets doen.
Jij vind het normaal dat de politie zo op het fietspad staat sochtends voor dageraad?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat los je gewoon op door er tegenaan te rammen. Is het nog mazzel dat het politie is die meteen kon reanimeren, want voor hetzelfde geld was het iemand met pech.
Oh ik zelfde maar dan blank.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben ook een boze witte laaggeleide man. Duh.
Ik ben toch hooggeleid, dan krijg je dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie nooit cursus gehad?
Hier was dat vrij normaal op school als ik me niet vergis...
Fietspad en snelweg zijn zeker met elkaar te vergelijken jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat de politie zo op het fietspad staat sochtends voor dageraad?
Ja die man is natuurlijk ook niet bewust er tegenop gefietst.
Beetje zelfde als stoppen midden op de snelweg om te pissen.
Ik ben van buiten misschien blank. Maar van binnen ben ik een neger van de straat.quote:
Ik vraag me alleen af hoe hard die man dan is gegaanquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat de politie zo op het fietspad staat sochtends voor dageraad?
30km / uur is geen probleem op een racefiets.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe hard die man dan is gegaan
Om 5:00 is de zon nog net niet op, maar is het al wel een beetje licht. Als je dan blind tegen dingen op fietst let je niet voldoende op je omgeving.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de deuk te zien 25,8 km/h.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe hard die man dan is gegaan
quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
Zouden meer wielrenners moeten doen, ruimt lekker op.
Is toch niet normaal zo snel als je blijkbaar niet ziet wat er op de weg staat.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de deuk te zien 25,8 km/h.
Het is meer het feit dat ie ws niet heeft kunnen remmen. Of schemer, net na een bocht, of al 100 jaar dezelfde route er staat nooit iemand om 5:00 en nu ineens een mongool met een busje.
Ik vind zielug
Als je niet tegen veranderende omstandigheden kan moet je lekker op de wielerbaan blijven. Ik ben vooral blij dat dit eenzijdig is gebleven en er geen andere mensen zijn gedupeerd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de deuk te zien 25,8 km/h.
Het is meer het feit dat ie ws niet heeft kunnen remmen. Of schemer, net na een bocht, of al 100 jaar dezelfde route er staat nooit iemand om 5:00 en nu ineens een mongool met een busje.
Ik vind zielug
Sta je daar met pech je band te verwisselen, word je dood gereden door zo'n wielrenner. Die dacht waarschijnlijk 'ik ga lekker vroeg, dan is er niemand op de weg'.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je niet tegen veranderende omstandigheden kan moet je lekker op de wielerbaan blijven. Ik ben vooral blij dat dit eenzijdig is gebleven en er geen andere mensen zijn gedupeerd.
Bij een bepaalde windrichting tocht t wel jaquote:
Inderdaad ik zie een lange rechte weg zonder enige opstakels.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je niet tegen veranderende omstandigheden kan moet je lekker op de wielerbaan blijven. Ik ben vooral blij dat dit eenzijdig is gebleven en er geen andere mensen zijn gedupeerd.
Nee joh, dan is t al aardig licht. Daarnaast, een grote witte bus voor je neus missen is wel echt knap hoor. Dan ben je zelf nog met je hoofd in bed of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
Zon was nog niet op, maar om 5 uur is het ook niet heel donker meer toch?
Reflecterende oranje strepen enzo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, dan is t al aardig licht. Daarnaast, een grote witte bus voor je neus missen is wel echt knap hoor. Dan ben je zelf nog met je hoofd in bed of zo.
Ook dat nog eens.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reflecterende oranje strepen enzo.
Ik vrees dat ie het binnenkort niet nog eens zal doen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat nog eens.
Maar goed, ik ervaar wel vaker dat wielrenners blind worden voor anderen op de weg. Zal bij deze persoon niet anders zijn.
Desalniettemin hoop ik dat hij er niks ernstigs aan overhoudt.
Hoop ik toch. Al vind ik een busje overdwars op het fietspad parkeren ook wel... Raar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie het binnenkort niet nog eens zal doen.
Niet de beste plek om te parkeren, vooral niet voor een snelheidscontrole, aangezien je in principe al van 5 km afstand zichtbaar bent.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoop ik toch. Al vind ik een busje overdwars op het fietspad parkeren ook wel... Raar.
Mag je ruilen bij honkemollerquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:43 schreef Samzz het volgende:
Even m'n slag geslagen in de Hunkemöller sale. Met een beetje pech kan alles terug.
35 graden. Dan smelt ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Zo maar vast m'n ventilators uit de berging halen.
Zonder die upgrade had je nu airco gehadquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Lomp van die wouten en lomp van die gast zelf. Hoop dat hij goed herstelt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoop ik toch. Al vind ik een busje overdwars op het fietspad parkeren ook wel... Raar.
Vast een waardeloos ding voor dat geld.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zonder die upgrade had je nu airco gehad
Is gewoon niet meer leuk nee. Ik ben dan echt alle energie gewoon kwijt.quote:
Je was okay.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Zolang het donderdag maar weer wat koeler is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:13 schreef rival het volgende:
Woensdag kan het al 35 worden, en dan ben ik precies vrij
Haha nee. Vrijdag wel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang het donderdag maar weer wat koeler is.
Wel wat meer bewolking maar de temperatuur blijft ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang het donderdag maar weer wat koeler is.
Precies.quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet de beste plek om te parkeren, vooral niet voor een snelheidscontrole, aangezien je in principe al van 5 km afstand zichtbaar bent.
Idd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lomp van die wouten en lomp van die gast zelf. Hoop dat hij goed herstelt.
Die ga ik waarschijnlijk over twee weekjes zien. Ben benieuwd of het niet te pretentieus is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Naar Aphex Twin in London; nieuw album van Thom Yorke in aantocht. Goeie dag zo
Het is Thom Yorke, dus je weet wel wat je kunt verwachtenquote:Op donderdag 20 juni 2019 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk over twee weekjes zien. Ben benieuwd of het niet te pretentieus is.
Ja, een huilende 19 jarige puber die alleen gelaten is met wat synths en drumcomputers. Dus. Mjah.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is Thom Yorke, dus je weet wel wat je kunt verwachten
Ga gewoon zuipenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:25 schreef Elvi het volgende:
Weekend. Even in het wilde westen wat dieren vermoorden.
Jij drinkt ze ook niet op.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze mijn speciallekes waard is
Elvi zeker welquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Wow.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Da's kut.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Jezus probeer ook eens een kaartje te verkopen op Ticketswap, al een paar dagen. Geen reactie, blijkt die hele advertentie niet online te zijn gezet. Leuk, scheelt me weer geldIk zal wel weer een of andere instelling hebben verkloot?
Opnieuw proberen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Jezus probeer ook eens een kaartje te verkopen op Ticketswap, al een paar dagen. Geen reactie, blijkt die hele advertentie niet online te zijn gezet. Leuk, scheelt me weer geldIk zal wel weer een of andere instelling hebben verkloot?
Ja heb ik nu gedaan en nu staat ie er wel. Weet niet wat er mis is gegaan. Een vriend van me kon hem dinsdag nog wel vinden maar ik vanmiddag niet.quote:
Raar. Nja hopelijk is het evenement nog even weg dan heb je nog even tijd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb ik nu gedaan en nu staat ie er wel. Weet niet wat er mis is gegaan. Een vriend van me kon hem dinsdag nog wel vinden maar ik vanmiddag niet.
Eensquote:
Noujaquote:
Wiequote:Op donderdag 20 juni 2019 18:50 schreef Chia het volgende:
Zit nu aan het bier met (ex-)fokkers en voetbal te kijken.
Voetbalquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:50 schreef Chia het volgende:
Zit nu aan het bier met (ex-)fokkers en voetbal te kijken.
quote:
Als wij er maar zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is hier alleen gezellig als jij er niet bent.
Vraag Faxie mee, dan komt het goed schijnt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:02 schreef Californium het volgende:
Morgen labdag; activiteiten met collega's. Ben erg benieuwd wat we gaan doen. Dat blijft altijd een verrassing tot de dag zelf
Hopelijk blijft het relatief droog
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag Faxie mee, dan komt het goed schijnt.
Immerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
[..]
@Faxiequote:Op donderdag 20 juni 2019 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Immer
Mensen of mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereenquote:
[..]
Immer
Ik hoopte het wel. Inmiddels weet ik beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Immer
Neuh eerst voorspel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte het wel. Inmiddels weet ik beter.
Gister nog verguisd hier omdat ik naar je refereerde met #hookerwithapenisquote:
[..]
Immer
Is toch zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehehehe!quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister nog verguisd hier omdat ik naar je refereerde met #hookerwithapenis
Doe je het nu weer? Jij schavuit!quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister nog verguisd hier omdat ik naar je refereerde met #hookerwithapenis
uhuhquote:
Cool, eigenlijk wil ik al die albums ook wel op LP.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Hehehehehe!![]()
![]()
Noem je me nu een hooker![]()
Heb daar de LP van btwAl ingepakt anders had ik een foto gemaakt
Koosnaampjequote:
IK heb alleen helaas geen platenspelerquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cool, eigenlijk wil ik al die albums ook wel op LP.
sssttttquote:
Misschien moeten we jouw LP maar eens koppelen aan mijn platenspelerquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
IK heb alleen helaas geen platenspeler
Maar deze vond ik ergens voor een paar pleurie dus meegenomen.
Ik heb dus alleen " hooker with a penis" en "nevermind"quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moeten we jouw LP maar eens koppelen aan mijn platenspeler
Veel markten aflopen dan maar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen " hooker with a penis" en "nevermind"
Moet eens uitbreiden voor de leuk
Geen moeder worden danquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay je goede naam als studente is nu echt verziekt.
Als je straks een drukke moeder bent denk je met weemoed terug aan je swingers leventje lalalala.
Dit verward mij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay je goede naam als studente is nu echt verziekt.
Als je straks een drukke moeder bent denk je met weemoed terug aan je swingers leventje lalalala.
Het is losdop. Het slaat nergens op.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit verward mij.
1) ik ben geen student
2) wat was mijn goede naam dan?
3) Ik word geen moeder
4) Swingersleven![]()
1 je was student, sterker nog officieel ben j nog studentequote:Op donderdag 20 juni 2019 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit verward mij.
1) ik ben geen student
2) wat was mijn goede naam dan?
3) Ik word geen moeder
4) Swingersleven![]()
1) ik ben officieel echt GEEN student. Ik ben in Nederland officieel OIO / Promovendusquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1 je was student, sterker nog officieel ben j nog studente
2 je gaf net zelf aan dat mensen dat zouden denken![]()
3 lijkt me beter
4 ja foute woordkeuze
Dat kan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:44 schreef xBubbles het volgende:
Kan het vrouwenvoetbal afgelopen zijn? Kthanksbye.
Ik had de haaienaflevering nog teruggekeken. Was toch minder spectaculair dan toen ik klein was.quote:
met Jill?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de haaienaflevering nog teruggekeken. Was toch minder spectaculair dan toen ik klein was.
Ja ze wordt wat heen en weer gesleurd en ineens is ze weg. Geen bloed, niks. En volgende shot ligt ze in het ziekenhuis. En even later is ze ineens dood. Bed leeggehaald en opgemaakt. Beginnen ze meteen herinneringen op te halen en in zichzelf te lachen. Zag er creepy uit.quote:
En super slecht geacteerd dat in de verte starenquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze wordt wat heen en weer gesleurd en ineens is ze weg. Geen bloed, niks. En volgende shot ligt ze in het ziekenhuis. En even later is ze ineens dood. Bed leeggehaald en opgemaakt. Beginnen ze meteen herinneringen op te halen en in zichzelf te lachen. Zag er creepy uit.
Jezus hoe danquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:44 schreef CherryLips het volgende:
Heeft ticketswap het verkeerde ticket in de verkoop gegooidhonderd keer gecontroleerd, "ticket voor verkoop" en "ticket voor eigen gebruik". Ticket verkocht: verkeerde ticket
wel goed gekomen maar even zitten facepalmen.
Yupquote:
Geen idee. Het was een bestand met twee tickets, ticket aangevinkt dat verkocht moest worden, andere ticket voor eigen gebruik. Krijg mail: verkeerde ticket verkocht.quote:
Hoe kon het opgelost worden dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Het was een bestand met twee tickets, ticket aangevinkt dat verkocht moest worden, andere ticket voor eigen gebruik. Krijg mail: verkeerde ticket verkocht.
Iets minder warm, leuke middag gehad, straks lekker koel slapenquote:
Ohhh haha ok. Ik zat moeilijk te denken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend gebeld en gezegd dat ie het andere kaartje moest gebruiken.
tweede date al binnen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iets minder warm, leuke middag gehad, straks lekker koel slapen
Nee. Maar had vanmiddag date met een fwb die ik al een jaar of twee ken.quote:
Hij is echt piepjong. Wat schattig. Later werd ie eng.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
[..]
toen ik zelf jong was vond ik die latere hobie wel leuk
Ja klopt ja... Ik heb ook geen crush meer gelukkigquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:07 schreef CherryLips het volgende:
"'Baywatch-Hobie' de cel in na steekpartij. Voormalig kindster Jeremy Jackson (36) moet 161 dagen naar de gevangenis voor het neersteken van een vrouw.18 apr. 2017"
Was toen leuk, nu beter niet meer kijken, dan valt het zo tegen.quote:
Je bent weer even "voldaan"?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Maar had vanmiddag date met een fwb die ik al een jaar of twee ken.
Volgende week maandag een koffiedate.
En verder zie ik wel.
BA die het busje stuurt over een rechte weg door zijn stuur hevig heen en weer te schuddenquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was toen leuk, nu beter niet meer kijken, dan valt het zo tegen.
Behalve A-team.
Schieten door heen en weer zwaaien van mitrailleurs.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BA die het busje stuurt over een rechte weg door zijn stuur hevig heen en weer te schudden
Ja.quote:
Hannibal die vermomt is als een lelijke oude vent met een bochel, zijn masker aftrekt en lachend een sigaar in zijn mond stopt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schieten door heen en weer zwaaien van mitrailleurs.
BA die iemand besluipt van achteren met 20kg nepgoud om de nek.
Ik ga dit weekend eerst een citroencake maken, maar heb dus ook een recept met amandelmeel. Deze: https://www.laurasbakery.nl/bananenbrood-met-blauwe-bessen/quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij bent ook wel goed aan het bakken he
Wat wordt het?
quote:
[..]
Lekker man.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel zeer doen, want kom uit de nacht
Dat is dan weer wel goedkoop te koop bij iedere super.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze ook maken:
https://www.laurasbakery.nl/pindakaas-pretzel-brownies/
Maar snap dat fijne tafelsuiker niet zo
O is hetzelfde als kristalsuiker lees ik net. Jezus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel goedkoop te koop bij iedere super.
Herkenbaar gevoel wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Heb zelf aardig wat afspraken staan komende tijd (escape room, bruiloft, spelletjesmiddag, verjaardag, dat soort dingen) waardoor ik nu al geirriteerd ben.
Maar ik wil er wel heen, maar ook niet.
Ken je dat?
Nee wel fijne kristalsuikerquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O is hetzelfde als kristalsuiker lees ik net. Jezus.
Heb echt het gevoel dat alles me weer boven het hoofd aan het groeien is. Hopelijk voelt dat na komende week anders, dan is de ergste drukte weer voorbij.quote:
Durf ook eens nee te zeggen hequote:Op donderdag 20 juni 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb echt het gevoel dat alles me weer boven het hoofd aan het groeien is. Hopelijk voelt dat na komende week anders, dan is de ergste drukte weer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |