Dun? ik vind het vrij dikke stof, niet echt lekker zomers.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat hoeft van mij ook weer niet denk ik.
[..]
Ja, dat wel. Maar niet strak of zo. Vind de stof daar ook niet zo geschikt voor, beetje dun.
ja daarom draag ik ze minder dan ik zou willenquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dun? ik vind het vrij dikke stof, niet echt lekker zomers.
Aah zo. Dan las ik wat je bedoelde verkeerdquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee echt strak lukt je ook niet met die stof want die rekt als een mofo
Ik bedoel dat ie elke curve volgt
Terwijl ik vaker wijde rokjes draag maar dat vind ie jammer
Daar heb ik er drie vanquote:
De stof van de Elsie jurkenquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dun? ik vind het vrij dikke stof, niet echt lekker zomers.
Ja met panty is het niksquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ja daarom draag ik ze minder dan ik zou willen
Te koud voor in de winter en met panty staat echt niet
Te warm voor echt zomer
En te bloot voor naar werk
Ik neem hem mee naar Griekenland want heb ook een bruiloft daar dus daar is ie geschikt voor. Maar verder te warm.quote:
Goh, jammerquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik neem hem mee naar Griekenland want heb ook een bruiloft daar dus daar is ie geschikt voor. Maar verder te warm.
Doei Dino.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Positieve feedback op gesprek gekregen
Wanneer vertrek jequote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Veel plezier op Fok.luquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, ja zal je zienquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu weer wachten tot HR aan het werk gaat gok ik.
Hoi Dinoquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik denk het wel, terugkoppeling kwam neer op "he likes you, all looks good!"quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja zal je zien.
Maar, de kogel is definitief door de kerk? Luxemburg it is!
Jaloers. Ik ken aardig wat Luxemburgers, superfijne mensen.
Eerst even HR afwachtenquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
Betekent dat nou dat je mijn buurman de deur uit doet, @:gcjoel ?
Whaha, nicequote:Op donderdag 20 juni 2019 09:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik denk het wel, terugkoppeling kwam neer op "he likes you, all looks good!"
150k zal ook wel goed zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht ik net een beetje in de buurt te komen
Je kan het compenseren door knap te zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht ik net een beetje in de buurt te komen
Als ik nog een paar keer in de zon ga liggen moet je mij betalen dus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan het compenseren door knap te zijn.
Dan kan het bedrag ietsje omlaag
#luxeprobleemquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een pencilskirt aan het uitzoeken. Maar ik vind er te veel leuk.
Dit weekend weer zonnenquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik nog een paar keer in de zon ga liggen moet je mij betalen dus.
Foto?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond mijn gele culotte broek aandie is zo mooi
Ik val niet echt op knalrood.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik nog een paar keer in de zon ga liggen moet je mij betalen dus.
De enige foto die ik heb staat koffiemeneer ook op, dus die gooi ik niet zomaar online. Sorryquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor geheimzinnig gedoe
Ja grote kans. Heb filmpjes gezien, stelt niet veel voor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij voor hem een eitje hebt gebakken is het gedaan.
quote:
fotooooquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
Heb er ook een zwarte crop top bij met lange mouwen, die doe ik er vanavond op denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |