quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:57 schreef Antonov89 het volgende:
[ afbeelding ]
[error]
Dit seizoen zal er in deze reeks strenger gemod worden dan in andere topics. Naast de in de User Policy beschreven zaken zoals aanvallen richting medeforumgebruikers zijn ook de coureurs en hun fanbases niet vogelvrij. Probeer namecalling als Crashly, Crashtappen en Torpedo tot een minimum te beperken, dan kan het hier gewoon gezellig blijven voor iedereen
[/error]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018?
# Hoe werken grid penalties in 2018?
# Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
# Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
# De aero regels voor 2019
Dankzij de mindere motor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Motor is minimaal gelijkwaardig maar de auto is gewoon stukken minder dan vorig seizoen.
Niet iedereen is geschikt voor tvquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef twiFight het volgende:
Over die gasten in de studio: ipv een BN-er heb ik dan liever (als ze geen echte pro-racer kunnen vinden) een (liefst jonge) rijder uit een lage klasse. Die hebben tenminste wel verstand van racen én je kan er gelijk wat jong talent mee promoten en/of wat kleinere race events door het land. Hel, haal als het moet een jochie die NL kartkampioen is of zo of iemand die in BMW cup cars racet.
[inkoppertje] precies, daarom wil ik die BN-ers er ook niet meer zien :pquote:
Nope.quote:
Het is al snel een verbeteringquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
[inkoppertje] precies, daarom wil ik die BN-ers er ook niet meer zien :p
Maar klopt. Maar daar kun je best op selecteren. Hadden we ergens dit jaar niet een of andere bokser? Die was ook niet geschikt voor de camera. Maar een racer heeft op zijn minst binding met het onderwerp.
Motor is anders. Honda luistert meer naar wat Red bull en Max willlen dus de power delivery komt anders. Minder bruusk dan bij Renault maar meer "smooth" zoals ik het begrepen heb. Bij Renault hadden ze geen invloed op welke richting er op geontwikkeld ging worden en nu kan Max/ Red Bull veel meer sturen hoe hij het graag wilt hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:15 schreef Antonov89 het volgende:
Motor is overduidelijk veel beter. Het vermogen is misschien minder, maar dat zegt niks over het totaalplaatje.
Monaco vs Canada,quote:
het is sowieso de juiste stap geweest om naar Honda te gaan al is het verschil tov Renault momenteel nog te verwaarlozen, groter probleem is het verschil met Mercedes en Ferrari.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef mikieu het volgende:
[..]
Monaco vs Canada,
Het chassis is gewoon goed, in monaco hadden ze een strakke tijd hoor. Beter dan vorig jaar met hun topchassis. Als die zo slecht is waarom zou je in Monaco dan sneller zijn.
Vervolgens in Canada kwamen ze te kort.
Maargoed, nu finishen ze.
Goed plan. Het zou toch mooi zijn als wij het voor het zeggen hadden bij ziggoquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef twiFight het volgende:
Over die gasten in de studio: ipv een BN-er heb ik dan liever (als ze geen echte pro-racer kunnen vinden) een (liefst jonge) rijder uit een lage klasse. Die hebben tenminste wel verstand van racen én je kan er gelijk wat jong talent mee promoten en/of wat kleinere race events door het land. Hel, haal als het moet een jochie die NL kartkampioen is of zo of iemand die in BMW cup cars racet.
dus een grote update zonder gevolgen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:11 schreef Gezicht het volgende:
Spec 3 Honda dit weekend bij VER, GAS en KVY.
Deze nog wel. Volgende update betekent wel gridstraf.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus een grote update zonder gevolgen?
Jep. Net als Spec 2. En de laatste update van Renault gaat ook weinig tot niets uithalen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus een grote update zonder gevolgen?
twitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 10:10:47Tanabe adds: "Test-bench data shows a power increase over previous version of our PU. However, we know that we have not yet matched the figures from the manufacturers currently leading the championship. But it’s a step in the right direction and we will continue our development" reageer retweet
Tja, als je de hele tijd kleine stapjes doet maar vaak, en mercedes en ferrari grote stappen maar niet vaak, dan blijft de voorsprong natuurlijk wel in stand.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 10:10:47Tanabe adds: "Test-bench data shows a power increase over previous version of our PU. However, we know that we have not yet matched the figures from the manufacturers currently leading the championship. But it’s a step in the right direction and we will continue our development" reageer retweet
dit jaar is het vooral jammer dat RBR qua chassis de troon af heeft moeten staan aan Mercedesquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Tja, als je de hele tijd kleine stapjes doet maar vaak, en mercedes en ferrari grote stappen maar niet vaak, dan blijft de voorsprong natuurlijk wel in stand.
Maar laten we positief zijn en progressie is progressie. Dat was bij renault wel anders de afgelopen jaren.
Te veel concessies gedaan om Honda alle vrijheid te gunnen? Zal in dat geval vanaf volgend seizoen wel beter zijnquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit jaar is het vooral jammer dat RBR qua chassis de troon af heeft moeten staan aan Mercedes
denk toch eerder minder goede interpretatie nieuwe regels en bandenquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel concessies gedaan om Honda alle vrijheid te gunnen? Zal in dat geval vanaf volgend seizoen wel beter zijn
en het zijn bij mercedes ook geen pannenkoeken. je concurreert echt met de top. dan kan het zo zijn dat zij (ook) met iets heel goeds komen ondanks dat je het zelf goed voor elkaar hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk toch eerder minder goede interpretatie nieuwe regels en banden
Coronel en Coronel racen ook maar voegen anders ook bijzonder weinig toe behalve popi jopie gedoe zonder inhoud. Just saying.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed plan. Het zou toch mooi zijn als wij het voor het zeggen hadden bij ziggo
Klopt, die moeten ze echt naar voren gaan schuiven als presentator. die deed het in zijn eerste uitzending echt al prima.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:51 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb formule1 cafe met Doornbos gezien. Doornbos doet al veel beter dan Kamphues met zijn domme opmerkingen.
Als je oplet op fok dan zul je zien dat een flink aantal van hen Tom ook geen toegevoegde waarde vinden hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Coronel en Coronel racen ook maar voegen anders ook bijzonder weinig toe behalve popi jopie gedoe zonder inhoud. Just saying.
Ik ook. En Po ting hung oid, die chinees (?). Die heeft er meer verstand van van dan Kampheus, Plooij en de beide Coronels bij elkaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als je oplet op fok dan zul je zien dat een flink aantal van hen Tom ook geen toegevoegde waarde vinden hebben.
En volgens mij vinden 90%+ van de mensen, van de vaste kliek, Doornbos de beste.
Ik zit er zondag weer, ik zal het proberen te opperenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed plan. Het zou toch mooi zijn als wij het voor het zeggen hadden bij ziggo
maak er een apart topic voorquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar niet uitgesproken kunnen raken over hoe verschrikkelijk Ziggo wel niet is.
Lijkt wel een echokamer hier.
GvdG kan ik ook prima hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als je oplet op fok dan zul je zien dat een flink aantal van hen Tom ook geen toegevoegde waarde vinden hebben.
En volgens mij vinden 90%+ van de mensen, van de vaste kliek, Doornbos de beste.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaa, ik mag weer haten op het uur
Moet nu godverdomme de race missen
Ook fans kunnen niks beginnen tegen overmachtquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]en dat noemt zich fan
maakt niet uit, mercs winnen toch
GP Radio een optie?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook fans kunnen niks beginnen tegen overmacht
Maar ze winnen wel 10 minuten laterquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]en dat noemt zich fan
maakt niet uit, mercs winnen toch
hier idem, en volgende week nog eensquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaa, ik mag weer haten op het uur
Moet nu godverdomme de race missen
Sow!quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
Gezeur over dat uur, lijkt hier wel een echokamer..
quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
Gezeur over dat uur, lijkt hier wel een echokamer..
Welk is dat en is het technisch, terugkijkend, verhalend of ..... geschreven?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:29 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net dat boek van Adrian Newey uit. Tof hoor, echt een aanrader.
“How to build a car”: https://www.bol.com/nl/p/how-to-build-a-car/9200000075755373/quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:59 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Welk is dat en is het technisch, terugkijkend, verhalend of ..... geschreven?
Toch wel karig dat Ferrari geen geld heeft voor wat extra polo's met hun rode tape bij Seb.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:08 schreef opreis het volgende:
Die stukjes met Stroll kan je gewoon skippen. Laat wederom zien dat hij geen know how heeft
Zo, Norris weet meer dan ons over zijn toekomst geloof ikquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:08 schreef opreis het volgende:
Die stukjes met Stroll kan je gewoon skippen. Laat wederom zien dat hij geen know how heeft
Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zag vooral een jonge knaap die zijn werkgever niet wil afvallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zo, Norris weet meer dan ons over zijn toekomst geloof ikDie zit op de schopstoel volgens mij. Wat raar is, want hij heeft behoorlijk gepresteerd dit seizoen: 12e, 6e, dnf, 8e, 8e, 11e en dnf is toch niet verkeerd. Maar in de laatste 3 races voor Montreal wel achter Sainz.
Gaan ze nou echt wederom een kutbaan naar het rechter rijtje verhuizen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:28 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.gpfans.com/en(...)he-2020-f1-calendar/
Ze hebben niet naar de voorkeur van Zandvoort geluisterd dusquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:28 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een mogelijke kalender.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben niet naar de voorkeur van Zandvoort geluisterd dus
Het is een complot om ook het eerste weekend van mei alles volgeboekt te krijgen in die regio qua huisjes en hotels. Dit dat alles. Je weet zelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het al meivakantie, dus zullen de huisjes toch wel vol zitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een complot om ook het eerste weekend van mei alles volgeboekt te krijgen in die regio qua huisjes en hotels. Dit dat alles. Je weet zelf.
CP heeft volgens mij heel mei uit de verhuur gehaald tot de datum duidelijk isquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het al meivakantie, dus zullen de huisjes toch wel vol zitten.
er komt nu zelfs een popup:quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
CP heeft volgens mij heel mei uit de verhuur gehaald tot de datum duidelijk is
quote:Formule 1 weekend mei 2020
In verband met de Formule 1 is het op dit moment helaas niet mogelijk een verblijf (zowel telefonisch of via de website) te boeken voor de periode mei 2020. De exacte datum voor het Formule 1-weekend zal in de loop van de komende maanden bekend gemaakt worden.
> HOUD MIJ OP DE HOOGTE
> NAAR DE VEEL GESTELDE VRAGEN
Ha! U las het hier eerstquote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zag vooral een jonge knaap die zijn werkgever niet wil afvallen.
Geloof dat niet, Norris is de nieuwe Lewis voor Mclaren. Als ze hem verliezen dan zit hij binnen no time in de auto van Gaslyquote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zo, Norris weet meer dan ons over zijn toekomst geloof ikDie zit op de schopstoel volgens mij. Wat raar is, want hij heeft behoorlijk gepresteerd dit seizoen: 12e, 6e, dnf, 8e, 8e, 11e en dnf is toch niet verkeerd. Maar in de laatste 3 races voor Montreal wel achter Sainz.
Okequote:Op donderdag 27 juni 2019 07:26 schreef F1gamer het volgende:
Gisteren een klein stukje van de docu Senna gezien op NPO3
Ik zal de afloop even voor je verpesten: Senna komt te overlijden.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:26 schreef F1gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een complot om ook het eerste weekend van mei alles volgeboekt te krijgen in die regio qua huisjes en hotels. Dit dat alles. Je weet zelf.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het is een mogelijke kalender.
Zandvoort heeft het verzoek nog maar net ingediend, dus de uiteindelijke kalender zal nog wel even op zich laten wachten (er zijn ook nog enkele circuits die nog niet weten of ze er volgend jaar uberhaupt bij zijn, zoals Mexico en Spanje).
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan ze nou echt wederom een kutbaan naar het rechter rijtje verhuizen?
Tot Rusland verhuisde was dat rijtje exclusief voor leuke banen.
Jullie hebben wel door dat dit een mogelijke kalender is die door Ziggo in elkaar is gezet, en niet van een (semi) officiele bron zoals Liberty (ok, Ziggo is onderdeel van Liberty, maar je snapt welke ik bedoel) of de FOM of de FIA, ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:28 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren niet veel gegeten. Warm ook. Gepoept.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:26 schreef F1gamer het volgende:
SPOILER-ALERT!!!!!quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zal de afloop even voor je verpesten: Senna komt te overlijden.
Goh, wist ik niet :-P .quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zal de afloop even voor je verpesten: Senna komt te overlijden.
Een rookie tegen de inmiddels ervaren Sainz jr , Die toch echt ook geen pannenkoek is. Don't think so.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van dat interview he.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Een rookie tegen de inmiddels ervaren Sainz jr , Die toch echt ook geen pannenkoek is. Don't think so.
Om 9:00 zou een vergadering zijn aldus paddock pass.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:43 schreef nils7 het volgende:
Ik lees op FB dat ze de banden van 2018 terug brengen na de zomer stop...
Zijn dat geruchten aangezien alleen Mercedes tegen leek te zijn.
Lijkt me stug dit. Waar komt dit verhaal vandaan?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:43 schreef nils7 het volgende:
Hopelijk drukken ze dat door. De enige die de 2019 band aan de gang krijgt is Mercedes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Om 9:00 zou een vergadering zijn aldus paddock pass.
Er moeten 7 team vóór stemmen voor zo'n wijzigingquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:43 schreef nils7 het volgende:
RP en Williams zullen Mercedes niet in de voet schieten gok ik zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Er moeten 7 team vóór stemmen voor zo'n wijziging
Mercedes is tegen, McLaren waarschijnlijk ook
Ferrari, RedBull Torro rosso en Haas zijn vóór
Wat ik ervan begrijp is teruggaan naar de compounds van vorig jaar soberso geen optie. Ze zouden wel het loopvlak kunnen veranderen. Of iets dergelijks. Technobabble.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk drukken ze dat door. De enige die de 2019 band aan de gang krijgt is Mercedes.
Aan de andere kant, als ze nu switchen naar 2018 spec, kunnen dan niet een hoop upgrades meteen weer de kliko in?
Blijkbaar is er een stemronde geweest. 5-5 waar 7 teams nodig waren voor een verandering.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is teruggaan naar de compounds van vorig jaar soberso geen optie. Ze zouden wel het loopvlak kunnen veranderen. Of iets dergelijks. Technobabble..
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Ticktum is uit het Red Bull programma getrapt. Die zit volgend jaar dus niet in de Toro Rosso
vind het niet kunnen hoor tijdens een seizoen de banden veranderen en het is toch al gelopen dus wat maakt het uitquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een stemronde geweest. 5-5 waar 7 teams nodig waren voor een verandering.
Red Bull+TR en Ferrari+Haas+Alfa zullen wel voor gestemd hebben
Alleen uit veiligheid. Al vond ik het in 2013 ook een farce. Pirelli waarschuwde nog dat andere banden RB zou bevoordelen. Vervolgens wint Vettel 9x op rijquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het niet kunnen hoor tijdens een seizoen de banden veranderen en het is toch al gelopen dus wat maakt het uit
Ticktum mogen ze van mij overal uit trappen. Onsportieve zak hooiquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Ticktum is uit het Red Bull programma getrapt. Die zit volgend jaar dus niet in de Toro Rosso
Godverdomme welke idioten hebben tegen de sport gestemd? Namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een stemronde geweest. 5-5 waar 7 teams nodig waren voor een verandering.
Red Bull+TR en Ferrari+Haas+Alfa zullen wel voor gestemd hebben
Op voorwaarde dat ze wat inside info krijgen over hoe die kutband aan de gang te krijgen is. Uiteraard niet alle info, maar gewoon een beetje.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
RP en Williams zullen Mercedes niet in de voet schieten gok ik zo.
alle teams met merc en renault motorenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme welke idioten hebben tegen de sport gestemd? Namen en rugnummers.
Ik zie de connectie met banden niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alle teams met merc en renault motoren
oude banden is weer nieuwe aero ontwikkelen, wat weer kosten met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie de connectie met banden niet.
Ik zie de connectie met motoren niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oude banden is weer nieuwe aero ontwikkelen, wat weer kosten met zich meebrengt.
merc is voor gedeelte hoofdleverancier voor meerdere teams.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie de connectie met motoren niet.
Ja dus?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
merc is voor gedeelte hoofdleverancier voor meerdere teams.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
een kleine korting voor het tegenstemmen
Dit soort koehandel kom je overal tegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos, de macht van leveranciers.
Daar kon Mercedes niet zo goed mee overwegquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap sowieso de reden niet voor het switchen naar deze nieuwe spec banden. Wat was er precies mis met de 2018 versie?
en iedereen loopt helaas achter Mercedes aanquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Daar kon Mercedes niet zo goed mee overweg
Niet alleen Mercedes, dat gold voor ieder team.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Daar kon Mercedes niet zo goed mee overweg
Dat soort clausules zijn vrij normaal maar er zijn maar 2 teams die voor RB staan en ik zie Ferrari Leclerc of Vettel niet aan de kant zetten, blijft over de plek van Bottas.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:14 schreef Ferdii het volgende:
Als max slim is doet hij morgen niet al te hard zijn best zodat hij vanaf de zomer vrij is on naar Mercedes te verkassen (als die clausule echt bestaat)
Lewis is 34quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat soort clausules zijn vrij normaal maar er zijn maar 2 teams die voor RB staan en ik zie Ferrari Leclerc of Vettel niet aan de kant zetten, blijft over de plek van Bottas.
Tja, het is mogelijk dat Mercedes Max als opvolger voor Hamilton wil en hem alvast in het team wil hebben, Hamilton is al 36 en de tijd gaat tellen, Bottas is geen nr 1, dat lijkt wel duidelijk nu dus zo bezien kan je een dergelijke move haalbaar achten.
Of het gebeurt? Ik heb geen idee, ik weet dat Max wil winnen maar we weten ook dat hij bij RB eerste man is en blijft.
Wat heeft Albon gedaan om een zitje bij RB te verdienen...?quote:Op zondag 30 juni 2019 08:34 schreef raptorix het volgende:
Ik denk trouwens dat als Gasly vandaag weer een slechte prestatie neerzet dat het wel eens over kan zijn, wellicht dat ze voor Albon gaan.
Mercedes gaat voorlopig niets doen, behalve als ze denken dat Max een stoeltje bij Ferrari kan krijgen. Die willen Hamilton happy houden en zullen Bottas houden tot het echt niet anders kan. Maar als ze (serieus) denken dat Verstappen een stoeltje bij Ferrari kan krijgen, dan gooien ze Bottas er zo uit om Verstappen veilig te kunnen stellen. Want Lewis zal er geen jaren meer rijden, dan hebben ze liever "vuurwerk" in zijn laatste jaren, dan Max hun directe competitie zien worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat soort clausules zijn vrij normaal maar er zijn maar 2 teams die voor RB staan en ik zie Ferrari Leclerc of Vettel niet aan de kant zetten, blijft over de plek van Bottas.
Tja, het is mogelijk dat Mercedes Max als opvolger voor Hamilton wil en hem alvast in het team wil hebben, Hamilton is al 36 en de tijd gaat tellen, Bottas is geen nr 1, dat lijkt wel duidelijk nu dus zo bezien kan je een dergelijke move haalbaar achten.
Ik denk vooral marketing technisch interessant om met een Aziaat te rijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 08:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat heeft Albon gedaan om een zitje bij RB te verdienen...?
Dat marketing technisch vind ik altijd zn overdreven argument.quote:Op zondag 30 juni 2019 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk vooral marketing technisch interessant om met een Aziaat te rijden.
@KingRolandquote:Op zondag 30 juni 2019 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gasly?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:38 schreef MakkieR het volgende:
Ik las net op racefans, dat bij Formula1.com een glinch was, dat Kubica alle stemmen kreeg voor de DotD award.
Je kan wel raden wie deze toebehoort na dat fantasische raceweekend
https://www.racefans.net/(...)-after-kubica-error/
Dank. Ik was benieuwd naar deze beelden. Tijdens de race was Sainz amper in beeld. Indrukwekkende opmars.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:24 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formula1.com/(...)WSscjXWbxKtKlII.html
P19 naar P8 van Sainz.
Marketing technisch maakt het niet uit of deze dan voor Torro Rosso of Red Bull rijdt.quote:Op zondag 30 juni 2019 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zit maar 1 "echte" inhaalactie in, die op Raikkonen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:49 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Dank. Ik was benieuwd naar deze beelden. Tijdens de race was Sainz amper in beeld. Indrukwekkende opmars.
Wie had dat gedacht, van een Renault motor.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Er zit maar 1 "echte" inhaalactie in, die op Raikkonen.
De rest rijdt Sainz puur op power voorbij.
Ze hadden het te druk met de replays vanquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:49 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Dank. Ik was benieuwd naar deze beelden. Tijdens de race was Sainz amper in beeld. Indrukwekkende opmars.
Starten vanaf een plek waar je niet thuishoort helpt daar wel bij, dat hebben we bij Max ook vaak gezien.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht, van een Renault motor.
Mclaren heeft eindelijk een betere auto gebouwd na jaren, bochten snelheid ligt hoger en dat neem je natuurlijk mee het rechte stuk op.
Idd, belachelijk was dat, hele pitstop van Verstappen gemist daar door.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze hadden het te druk met de replays van
Lewis door bocht 1.
Die hebben echt een goed chassis dit seizoen, gewoon ruim beter dan fabrieksteam Renault. Ik hoop echt dat ze er bij blijven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:35 schreef DKUp het volgende:
McLaren was inderdaad het afgelopen weekend ook ontzettend goed bezig
Nee hoor. Met deze auto kan hij nog steeds geen wereldkampioen worden.quote:
Weet niet of McLaren nu bij gaat betalen voor Gasly hoorquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:17 schreef Justevo het volgende:
Sainz ruilen voor Gasly met een flinke zak geld er bij.
Aangezien die pure power er niet is bij Renault zit hij dus op een sterke strategie. Want deze inhaalacties gaan allemaal wel heel makkelijk. Niemand die hem überhaupt verdedigd.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Er zit maar 1 "echte" inhaalactie in, die op Raikkonen.
De rest rijdt Sainz puur op power voorbij.
ze hebben ook wel een aardige auto gebouwdquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:05 schreef XL het volgende:
[..]
Aangezien die pure power er niet is bij Renault zit hij dus op een sterke strategie. Want deze inhaalacties gaan allemaal wel heel makkelijk. Niemand die hem überhaupt verdedigd.
wat een open deur zegquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
De visie van Joe Saward op de (personeels)situatie bij RBR:
https://www.f1maximaal.nl(...)ntslagen-moet-worden
Dan zijn ze zeker ook boos over de actie van Norris op Raikkonen deze race en de actie van Verstappen op Vettel in Brazilië 2016 zeker. Dat waren soortgelijke acties.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Duitsers weer helemaal mad...
![]()
[ afbeelding ]
Als marketingstudent ben ik het met jou eens. In Azië is de F1 erg populair.quote:Op zondag 30 juni 2019 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op TV niet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Pas onder de 20% approval is slechtquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kan ik ergens de GP van Spanje 2016 volledig terugkijken?
Het mooie is de irritatie van de gemiddelde belg, je weet wel dat land dat wij moeten supporteren als we niet meedoen met het voetbal terwijl zij zelf die "Hollanders" uitkotsen:quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:51 schreef raptorix het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)g~a67aa603/#comments
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Een Red Bull wint op de Red Bull ring,Verstappen doet een maneuvre waarvoor iedereen een tijdstraf krijgt behalve een Nederlander voor duizenden landgenoten en in de wagen van de grote sponser,moet er nog en tekening bij?
quote:Verstappen zal met zijn gedrag nog eens een ernstig ongeval veroorzaken. F1 heeft afgedaan voor mij na het duidelijke matchfixing van vorig weekend
quote:Inderdaad gefixed. Het moet. Daar moest een Red Bull winnen dat was duidelijk geeist door Matteschitz. Trouwens ook eigenaar van het circuit.
Dat argument houd nooit stand als je die 6 titels van Hamilton, waarvan 5 in een zwaar superieure wagen, relativeert.quote:Auto's waren niet gelijkwaardig, behalve Leclerc heeft de rest van de top problemen gehad met hun wagen of pit. Anders had Verstappen nooit gewonnen. Dus zo denderend was zijn inhaalrace niet, gewoon goed geprofiteerd van de situaties.
quote:Red bull uitvinder en eigenaar is een Oostenrijker, dat zegt genoeg. Geen platte prijs gereden en nu plots jackpot! Matchfixing zeker!
quote:Dat zei ik al direct na de finish, dit zaakje stinkt. Van de 7de (!!!) plaats toch nog eerste eindigen. Yeah right ! Hamilton rijdt weekend na weekend iedereen op een hoopje en in Oostenrijk niet eens op het podium eindigen. Ook hoe hij zijn straf met een brede glimlach accepteerde, praten alsof hij alle wijsheid van de wereld bezit. Ik vermoed dat Verstappen het beste setje banden toebedeeld kreeg. Zonder zijn medeweten. Somethings is going on backstage !
Maar ja, daar zijn ze natuurlijk nog boos dat hun wereldtalent Stoffel het niet gehaald heeft. Die was immers stukken beter dan Maxquote:Klopt inderdaad van geen kanten ,opeens is ook die Honda motor een wereldwon-der,die vorig jaar meer stukken had dan rijden,Alonso meer dan zijn snuit vol van de vele pannes,idem Vandoorn.Maar logisch,thuishaven van Red Bull, Nederlanders (lees kassa kassa) de inkomsten garantie ,daarom plots ook Nederland Zandvoort in trek,daar is het wereldje ook niet zoals 60 jaar terug,moet geld brengen.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het mooie is de irritatie van de gemiddelde belg, je weet wel dat land dat wij moeten supporteren als we niet meedoen met het voetbal terwijl zij zelf die "Hollanders" uitkotsen:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat argument houd nooit stand als je die 6 titels van Hamilton, waarvan 5 in een zwaar superieure wagen, relativeert.
[..]
[..]
[..]
Maar ja, daar zijn ze natuurlijk nog boos dat hun wereldtalent Stoffel het niet gehaald heeft. Die was immers stukken beter dan Max
Na zijn winst waren er ook een paar pareltjes, moet wel toegeven niet iedereen is negatief maar die azijnzeikers zijn wel de leukstequote:
Leclerc starte op zachtere banden, maar ok.quote:Zo moeilijk was die inhaal race van Verstappen niet hoor, behalve op Leclerc dan of toch tot bij hem geraken. Begonnen op zachte banden woordoor hij sowieso al zijn startfout snel goed kon maken. Nadien hebben andere tijd verloren in de pit (Vettel +4 sec, Hamilton +8sec). Bottas zijn wagen kon ook niet meer presteren op het einde. Zo speciaal vond ik het niet, heb al veel specialere inhaalraces gezien. Zijn inhaal is dubbel gevoel, in F1 zou je geen tikken mogen geven, het is geen nascar of GT.
quote:Verstappen declasseren, Leclerc van de baan gereden,een zoveelste unfair manoeuvre van Verstappen
quote:Gestolen eerste plaats...
quote:Geweldig gedaan? Denkt hij nu echt dat hij alles mag?F-1 is geen karting!
quote:Moet altijd zwaar gestraft worden door zijn weldoordacht maneuver. Hij wou gewoon Leclercq van de baan rijden, niets meer niets minder.
15 seconden? Dat is een nieuwe straf dan.quote:Anderen hebben voor minder 15 seconden straftijd gekregen.
quote:Verstappen duwde Lecler duidelijk naar buiten. Ferrari wordt door de F1-bonzen duidelijk telkens benadeeld.
Groenlinkser gespotquote:Dat er nog iemand naar dat circus kijkt. Gewoon afschaffen die handel. De hele wereld afreizen om wat brandstof de lucht in te spuiten
quote:Max is een vuile renner , we wisten dit al langer . Spijtig dat hij steeds maar weer vuile fouten maakt om te kunnen winnen . Met dit maneuver moet hij weer gediskwalificeerd worden !!
quote:Niet mooi. Je ziet duidelijk dat hij als ze langs mekaar rijden een totaal nutteloze beweging naar buiten maakt. Word zijn handelsmerk. Een echte kampioen legt zich neer bij een 2 de plaats als het niet anders kan.
quote:Is gewoon de ferrari wegduwen dat hij doet
quote:Mijn mening: Max de Duwer, niks geweldigs aan, voor de zoveelste keer onsportief en vooral oncorrect gedrag. Hij draaide aan z'n stuur, reed Charles aan en duwde hem gewoon van de baan .... Dat ziet iedereen ... wees objectief ... dat zal de wedstrijdjury ook doen, ook al hebben ze vorige keer al de race van Ferrari gestolen. Jammer voor het F1.
quote:Hopelijk krijgt hij een 5 seconden penalty aan zijn broek
Al een jaar geen incidenten, maar meneer kan zich er geen één herinneren.quote:Als je de reactie van Verstappen hoort dan vindt hij het normaal dat dit toegelaten is. Wel dan vind ik dat ze hem dringend zijn licentie moeten afnemen want er gaan opnieuw doden vallen en nu door toedoen van een deelnemer aan de race. Ik kan mij eerlijk gezegd geen enkele race zonder incidenten herinneren en meestal had hij er een handje (of stuurtje) in. Hij rijd véél te agressief en vindt dat iedereen uit de weg moet gaan als hij achter hen aan komt anders helpt hij hen daarbij.
quote:Ik kan zo iets geen proficiat geven, in tegendeel zelfs. Wanneer kan die eens een wedstrijd winnen en toch de reglementen naleven zoals het hoort. Blijkbaar nooit en dat heeft die van zijn vader.
quote:Geen fan van beide maar dat was erover. Als dat toegelaten is dan moet hij niet gaan janken als het een botsauto race wordt in de toekomst. Typisch gedrag van Max, zijn vader heeft hem zo gedrild en was zelf een grindbak rijder.
quote:Het was een prachtige race maar weer een akkefietje van Verstappen win zuiver zonder iemand van de baan te rijden iedereen kan zo winnen .
quote:Verstappen vindt zo'n manoeuvres alleen kunnen als hij het doet, omgekeerd zou het kot te klein zijn, schandalige piloot voor wie ik al lang geen respect meer kan hebben. Als Vettel in Canada een penalty kreeg, dan is dit er zéker één!!!!
quote:Max de brokken piloot vond het de normaalste zaak eentje uit de bocht duwen je ziet dat hij het opzettelijk doet het is de onsportiefste rijder van alle F1 piloten.Als ze Maxske even hinderen gaat hij op de vuist zo sportief is dat omhoog gevallen F1 coureurke.
quote:Voor mij vooral een arrogante en agressieve winnaar in Oostenrijk. Mensen worden bang van hem omdat hij ze anders van de baan rijdt aan 300km per uur. Niet iedereen in de F1 is zijn leven beu. Nog letterlijk geen enkele race zonder incidenten....
quote:Verstappen blijft een gek die un vorige generaties geen twintig GP's zou overleefd hebben . Welke keuze had de Ferrari bij deze stunt? Ze rijden beiden richting nowhere en enkel de gek kan een andere kant uit.
quote:Als het andersom was geweest, was Max zeker op de vuist gegaan met Leclerc. Nu ja Leclerc z'n banden waren volledig op, dus winnen zat er nooit in, zeker niet op dit circuit.
Toch lachen dat volkje wat pas F1 kijkt sinds Stoffel mee heeft gedaanquote:Voor de arrogante Max was er natuurlijk weer niets verkeerd aan de tik die hij uitdeelde, een echte kampioen durft ook toegeven als hij een fout maakt. Maar de grootste knoeiers zijn toch wel de stewards, ofwel laten ze iedereen racen en dan had Vettel onlangs ook geen straf mogen krijgen, ofwel bestraffen ze elke overtreding van de regels consequent en dan had Max nu ook een straf moeten krijgen
Bleekemolen Sr is seniel aan het worden?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:51 schreef raptorix het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)g~a67aa603/#comments
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik deze twee punten wel begrijp:quote:
Het eerste klopt wel natuurlijk.quote:Verstappen vindt zo'n manoeuvres alleen kunnen als hij het doet, omgekeerd zou het kot te klein zijn, schandalige piloot voor wie ik al lang geen respect meer kan hebben. Als Vettel in Canada een penalty kreeg, dan is dit er zéker één!!!!
Ja, ik las de nabeschouwing (staat volgens mij hier ook in het topic) van een expert en die gaf bijvoorbeeld aan dat Mercedes het niet goed doet op hoogte doordat de lucht ijler is, en nog wat redenen, bovendien als Mercedes bewust tragere settings laat kiezen door hun coureurs zien alle medewerkers het.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bleekemolen Sr is seniel aan het worden?
Of een samenzwering zoals Kimi's ontslag bij Ferrari of Maldonado's overwinning?
nee, de situaties waren toch helemaal niet hetzelfde, niet dat ik vind dat Vettel wel straf verdiendequote:Op donderdag 4 juli 2019 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik deze twee punten wel begrijp:
[..]
Het eerste klopt wel natuurlijk.
Daarnaast is het ook dat als Vettel een straf verdiende (onzin en onterecht), dan had Max ook diezelfde onterechte straf moeten krijgen. Zou een slechte beslissing zijn, maar op zijn minst wel consequent.
Nee, helemaal niet. Vettel kreeg een penalty vanwege het verlaten van het circuit, er vervolgens op gevaarlijke wijze weer opkomen, daarmee iemand te hinderen en waardoor hij tot slot een voordeel behaalde.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook dat als Vettel een straf verdiende (onzin en onterecht), dan had Max ook diezelfde onterechte straf moeten krijgen. Zou een slechte beslissing zijn, maar op zijn minst wel consequent.
twitter:F1 twitterde op donderdag 04-07-2019 om 08:17:03In a league of his own 👑#F1 @Max33Verstappen https://t.co/PSvP7UCPDI reageer retweet
Volgens mij heb ik Vettel wel eens een soortgelijke actie op Verstappen zien maken, waarna Verstappen gewoon zei dat het een prima actie was en hij hetzelfde gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:40 schreef wawowiewa het volgende:
Dat Max op de vuist zou zijn gegaan was het andersom geweest is wel een punt xD
Nee grapje Max zou in de positie van LEC een swich-a-roo gedaan hebben met opzet want waarom laat je hem anders rechts voorbijkomen ?!
LEC Liep gewoon te slapen, echt een sufferd zo;n slaper
Ik begrijp ook niet waarom mensen denken dat VER boos en zelfs fysiek wordt als hem hetzelfde wordt geflikt. Ik heb hem idd ook bij meerdere hardere acties van andere coureurs op hem, horen zeggen dat ie hetzelfde had gedaan en dus totaal niet boos was (misschien alleen een beetje op zichzelfquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Vettel wel eens een soortgelijke actie op Verstappen zien maken, waarna Verstappen gewoon zei dat het een prima actie was en hij hetzelfde gedaan zou hebben.
Nee, Sterker nog, Vettel deed hij bij Max in China nog. Toen was het volgens Max ook gewoon racen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik deze twee punten wel begrijp:
[..]
Het eerste klopt wel natuurlijk.
Was dat niet in China?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Vettel wel eens een soortgelijke actie op Verstappen zien maken, waarna Verstappen gewoon zei dat het een prima actie was en hij hetzelfde gedaan zou hebben.
Goed nieuws voor het Renault team. Kunnen ze eindelijk hun Franse coureur binnenhalen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ocon mag weg bij Merc:
https://www.gptoday.net/n(...)en-naar-andere-teams
En dan Hülkenberg naar RBquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Goed nieuws voor het Renault team. Kunnen ze eindelijk hun Franse coureur binnenhalen.
Ik ben voor. Gun Hulkenberg eindelijk zn podiumplek.quote:
En een Nederlands sprekend rijdersduoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben voor. Gun Hulkenberg eindelijk zn podiumplek.
Holy shit, dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:05 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]twitter:F1 twitterde op donderdag 04-07-2019 om 08:17:03In a league of his own 👑#F1 @:Max33Verstappen https://t.co/PSvP7UCPDI reageer retweet
En dan vervolgens sommige reacties eronder die zich erover beklagen dat ie al 5 jaar in F1 rijdt en nog geen kampioenschap heeft gepakt.
Ja, ik ben ook bang dat Hülkenberg eigenlijk niet zo heel erg goed isquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:39 schreef XL het volgende:
Hülkenberg is misschien toch niet zo'n goede optie. Nu Ricciardo zijn draai begint te vinden worden de verschillen toch wel groot
wat is niet zo heel erg goed, Ricciardo is gewoon wat beter, Hulkenberg is meer niveau Bottasquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook bang dat Hülkenberg eigenlijk niet zo heel erg goed is
Zelfs bottas is beter dan Gasly. Ik hoop dat Gasly de snelheid vindt anders wordt dit seizoen einde carrière bij Red Bullquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is niet zo heel erg goed, Ricciardo is gewoon wat beter, Hulkenberg is meer niveau Bottas
Ik denk dat hij juist ideaal is. Hij is ervaren en ik durf wel te zeggen dat hij met een RB wel standaard gewoon in de top 6 eindigt. itt Gasly. Maar het zal geen directe strijd om de 1e rijder worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:39 schreef XL het volgende:
Hülkenberg is misschien toch niet zo'n goede optie. Nu Ricciardo zijn draai begint te vinden worden de verschillen toch wel groot
momenteel wel ja, ik niet verwacht dat hij het Max moeilijk zou maken maar dit is wel het andere uiterstequote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zelfs bottas is beter dan Gasly. Ik hoop dat Gasly de snelheid vindt anders wordt dit seizoen einde carrière bij Red Bull
Staan ook rariteiten in over andere coureurs. Lijkt me gewoon negerenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Holy shit, dat was me nog niet eens opgevallen.
Waanzinnig.
Clickbaitwebsite vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
En over Gasly gesproken:
https://racingnews365.nl/(...)t-hij-gaan-presteren
Doch niet de enige die het meldtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Clickbaitwebsite vind ik dat altijd.
Laatste races ongeveer gelijk met RICquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook bang dat Hülkenberg eigenlijk niet zo heel erg goed is
Maar in de kwalificaties is Ricciardo vaak beduidend sneller. Het is al meerdere keren gebeurd dit jaar dat Ricciardo in Q3 kwam en Hülkenberg niet. De gaten zijn ook vrij groot. In Frankrijk P8 vs P13, in Canada P4 vs P7, in Monaco P7 vs P11, in Spanje P10 vs P16.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laatste races ongeveer gelijk met RIC
Canada finishte hij achter RIC maar toen hij op 1 sec kwam mocht hij niet inhalen en was de ronden daarvoor beduidend sneller
Frankrijk 8ste en RIC 12
Oostenrijk 13de en RIC 12.
De verschillen in de kwalificatie zijn flink inderdaad, maar de punten worden op zondag gescoord en ik denk dat het daar om gaatquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar in de kwalificaties is Ricciardo vaak beduidend sneller. Het is al meerdere keren gebeurd dit jaar dat Ricciardo in Q3 kwam en Hülkenberg niet. De gaten zijn ook vrij groot. In Frankrijk P8 vs P13, in Canada P4 vs P7, in Monaco P7 vs P11, in Spanje P10 vs P16.
.
En omgekeerd ook in Brazilië 2016. Toen klaagde Vettel wel dat hij van de baan geduwd werd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, Sterker nog, Vettel deed hij bij Max in China nog. Toen was het volgens Max ook gewoon racen.
Voor mijn wereldbeeld is het wel goed te weten dat we niet alleen in Nederland van dit soort losers hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2019 23:01 schreef tralalala het volgende:
HLN-reacties zijn altijd genot als het over Nederland gaat. Iedereen viesmad. Is ook de Belgische Telegraaf volgens mij.
Ik begrijp ook niet hoe je dat Leclerc kwalijk kunt nemen. Natuurlijk baalt hij! Voor mij is het juist een positief puntje dat hij het ook liet blijken, want normaal is hij zo de ideale-schoonzoon-achtig dat ik dáár vaak een beetje de kriebels van krijg.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor mijn wereldbeeld is het wel goed te weten dat we niet alleen in Nederland van dit soort losers hebben![]()
![]()
Op Nederlandse fansites was Leclerc een enorm talent, maar nu is arrogante kwal. Hoe haalt hij het ook in zijn hoofd om niet blij over de finish te komen.
Dat slaat idd ook nergens op, ik had ook enorm gebaald. Hij heeft de eerste plek verloren niet de 2e plek gewonnen. Natuurlijk baalt hij.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor mijn wereldbeeld is het wel goed te weten dat we niet alleen in Nederland van dit soort losers hebben![]()
![]()
Op Nederlandse fansites was Leclerc een enorm talent, maar nu is arrogante kwal. Hoe haalt hij het ook in zijn hoofd om niet blij over de finish te komen.
Dat dus, volkomen logisch.Tweede keer dat hij een zeker lijkende eerste GP winst kwijt raakt in het zich van de haven. Maar ja, een bepaald type fan (ik zal verdere typeringen achterwege laten) ziet dat heel anders... Tenzij het Max (of de Nederlander in het algemeen) is, dan is het natuurlijk de logische en terechte reactie.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat slaat idd ook nergens op, ik had ook enorm gebaald. Hij heeft de eerste plek verloren niet de 2e plek gewonnen. Natuurlijk baalt hij.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die mediagetrainde reacties leuk vind. Emotie maakt de sport.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dus, volkomen logisch.Tweede keer dat hij een zeker lijkende eerste GP winst kwijt raakt in het zich van de haven. Maar ja, een bepaald type fan (ik zal verdere typeringen achterwege laten) ziet dat heel anders... Tenzij het Max (of de Nederlander in het algemeen) is, dan is het natuurlijk de logische en terechte reactie.
Ik ook maar dan moet ie wel van de befaamde Hulkenberg choke af.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben voor. Gun Hulkenberg eindelijk zn podiumplek.
Het is natuurlijk dit seizoen wel zo dat het middenveld in de kwalificatie dicht op elkaar zit. Als jij een tiende langzamer bent dan je teamgenoot kan je zomaar een paar plekken lager staan of uit Q1/2 liggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar in de kwalificaties is Ricciardo vaak beduidend sneller. Het is al meerdere keren gebeurd dit jaar dat Ricciardo in Q3 kwam en Hülkenberg niet. De gaten zijn ook vrij groot. In Frankrijk P8 vs P13, in Canada P4 vs P7, in Monaco P7 vs P11, in Spanje P10 vs P16.
Natuurlijk is Hülkenberg ongetwijfeld beter dan Gasly, maar ik zou liever iemand naast Max zien die echt helpt om het team naar een hoger plan te tillen. Ik weet niet of Nico nou echt de man daarvoor is.
Dat is zeker waar, maar het gat tussen RIC en HUL is vaak groter dan 1 of 2 tienden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk dit seizoen wel zo dat het middenveld in de kwalificatie dicht op elkaar zit. Als jij een tiende langzamer bent dan je teamgenoot kan je zomaar een paar plekken lager staan of uit Q1/2 liggen.
Z’n reactie komt overeen met de reactie van Verstappen in Brazilië vorig jaar. Die liep ook van het podium af gelijk nadat hij z’n beker had gekregen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:enkele posts hierboven:
Balen is hartstikke prima, je tegenstander niet feliciteren (zelfs negeren) en even van het podium aflopen uit onvrede, vind ik echter not done, dan ben je imo gewoon een klein kind. Mag dit gezegd worden van wonderkind Leclerc? Of mogen we alleen nog maar lieve woorden over hem uitspreken? Kom op zeg... ere wie ere toekomt uiteraard, en ook hij heeft een geweldige race gereden, zijn reactie na de race was echter niet sportief, verre van, en dit mag best gezegd worden.
Die werd door een achterblijver van de baan gekegeld, dat ligt wat anders. Al begrijp ik Leclerc ook wel, het is niet dat is z'n zevende overwinning misloopt of zo he, hij wacht op zijn eerste. Dan snap ik dat je niet vrolijk bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Z’n reactie komt overeen met de reactie van Verstappen in Brazilië vorig jaar. Die liep ook van het podium af gelijk nadat hij z’n beker had gekregen.
Totaal andere situatie (maar ja, je moet kennelijk met iets komen om je mening te onderstrepen, nietwaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Z’n reactie komt overeen met de reactie van Verstappen in Brazilië vorig jaar. Die liep ook van het podium af gelijk nadat hij z’n beker had gekregen.
Actie was nog under investigation toen, Leclerc hoopte nog op winst.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
Balen is hartstikke prima, je tegenstander niet feliciteren (zelfs negeren) en even van het podium aflopen uit onvrede, vind ik echter not done, dan ben je imo gewoon een klein kind. Mag dit gezegd worden van wonderkind Leclerc? Of mogen we alleen nog maar lieve woorden over hem uitspreken? Kom op zeg... ere wie ere toekomt uiteraard, en ook hij heeft een geweldige race gereden, zijn reactie na de race was echter niet sportief, verre van, en dit mag best gezegd worden.
Via Twitter...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Actie was nog under investigation toen, Leclerc hoopte nog op winst.
Na uitspraak stewards heeft hij Max gefeliciteerd en is het klaar.
Maar ja er moet geclickbait he
Ik vind Leclerc helemaal nog niet zo'n wonderkind, aangezien hij nog weinig heeft laten zien wat uiteindelijk tot resultaat heeft geleid (in F1). Daarnaast komt hij naar mijn smaak net iets te glijerig over in interviews (maar dat ligt dus aan mij). Ik snap alleen niet hoe je hem dit specifieke geval kwalijk kunt nemen. Hij wil toch ook gewoon winnen? Hij ligt 68 rondjes aan kop, maar wint alsnog niet. Al de 2e 'zekere' overwinning die hem ontgaat dit seizoen. Hij hoeft Max natuurlijk niet adorerend om de hals te vliegen van vreugde. Laat die jongen lekker balen. Ik denk persoonlijk eigenlijk dat hij zelf ook wel wist dat er niets mis was met die inhaalactie en dat hij hem zelf uitgelokt had.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
Waarschijnlijk ook wel persoonlijk want ze zijn samen teruggevlogen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:53 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Via Twitter...![]()
NOI, dit is gewoon mijn mening, maar ook hij is slechts 21 jaar jong en moet nog volop naar volwassenheid groeien, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Zijn eerste reactie (for the whole world to see) was echter niet oke, en het blijft niet oke.
Ik heb ook niet gezegd dat hij niet mag balen, tuurlijk mag hij dat, maar het gaat mij om jouw laatste punt (hier in vet aangestipt) in combinatie met zijn boze houding naar Max, dit is gewoon niet nodig. Hij hoeft Max absoluut niet te omhelzen, maar hem negeren is een heel ander verhaal. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen fout en verlies, en Max heeft hier heel handig ge(mis)bruik van gemaakt, andersom had hij hetzelfde gedaan. Het dealen met verlies hoort ook bij dit hele spel, en teleurstelling tonen mag, maar het boos negeren van je opponent gaat mij een stap te ver.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker balen. Ik denk persoonlijk eigenlijk dat hij zelf ook wel wist dat er niets mis was met die inhaalactie en dat hij hem zelf uitgelokt had.
Op geen enkele manier te vergelijken dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij is drie keer teruggefloten door Ferrari, omdat hij sneller was dan Vettel. Dan is het lastig om iets te laten zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:18 schreef Jane het volgende:
Ik vind Leclerc helemaal nog niet zo'n wonderkind, aangezien hij nog weinig heeft laten zien wat uiteindelijk tot resultaat heeft geleid (in F1).
Overdrijven is ook een vak. De actie op de baan van Leclerc was ruk, maar van mij mag ie even flink balen. Op een gegeven momen tmoet het klaar zijn en dat was het naar ik begrijp ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:48 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat hij niet mag balen, tuurlijk mag hij dat, maar het gaat mij om jouw laatste punt (hier in vet aangestipt) in combinatie met zijn boze houding naar Max, dit is gewoon niet nodig. Hij hoeft Max absoluut niet te omhelzen, maar hem negeren is een heel ander verhaal. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen fout en verlies, en Max heeft hier heel handig ge(mis)bruik van gemaakt, andersom had hij hetzelfde gedaan. Het dealen met verlies hoort ook bij dit hele spel, en teleurstelling tonen mag, maar het boos negeren van je opponent gaat mij een stap te ver.
Dat klopt. Ik had er eerst ook bij willen zetten "al dan niet door toedoen van Ferrari". Maar dan nog... die gedienstige houding, dat netjes opvolgen van orders, is ook zijn eigen keus natuurlijk. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat hij daarvoor uiteindelijk beloond gaat worden (door Ferrari). Misschien heeft hij daar gelijk in, geen idee, maar dan wacht ik zelf ook nog even tot die tijd af om hem de hemel in te prijzen. Zo'n houding kan er namelijk ook voor zorgen dat iedereen je gaat zien en behandelen als een soort veredelde Bottas en dan mag je op het eind alleen nog maar de kruimels oppikken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is drie keer teruggefloten door Ferrari, omdat hij sneller was dan Vettel. Dan is het lastig om iets te laten zien.
Volgens mij bleek al eens dat hij die orders gewoon negeerde.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik had er eerst ook bij willen zetten "al dan niet door toedoen van Ferrari". Maar dan nog... die gedienstige houding, dat netjes opvolgen van orders, is ook zijn eigen keus natuurlijk. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat hij daarvoor uiteindelijk beloond gaat worden (door Ferrari). Misschien heeft hij daar gelijk in, geen idee, maar dan wacht ik zelf ook nog even tot die tijd af om hem de hemel in te prijzen. Zo'n houding kan er namelijk ook voor zorgen dat iedereen je gaat zien en behandelen als een soort veredelde Bottas en dan mag je op het eind alleen nog maar de kruimels oppikken.
Ik denk ook serieus dat dat beter is voor zijn toekomst, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij bleek al eens dat hij die orders gewoon negeerde.
Ach, ik doe ook wel eens dingen waar van ik achteraf denk dat ik dat anders had moeten doen. We zijn allemaal mensen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:48 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat hij niet mag balen, tuurlijk mag hij dat, maar het gaat mij om jouw laatste punt (hier in vet aangestipt) in combinatie met zijn boze houding naar Max, dit is gewoon niet nodig. Hij hoeft Max absoluut niet te omhelzen, maar hem negeren is een heel ander verhaal. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen fout en verlies, en Max heeft hier heel handig ge(mis)bruik van gemaakt, andersom had hij hetzelfde gedaan. Het dealen met verlies hoort ook bij dit hele spel, en teleurstelling tonen mag, maar het boos negeren van je opponent gaat mij een stap te ver.
Gastje van 21 die logischerwijs baalt en wellicht onhandig reageert zonder echt gekke dingen of uitspraken te doen. Dat gaat mij echt niet een stap te ver, dat vind ik niet meer dan menselijk. Geen enkele behoefte om dat te veroordelen en ik zie liever dit soort emotie dan het gemaakte geleuter van Lewis af en toe.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:48 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Max had wel wat anders te doen!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gastje van 21 die logischerwijs baalt en wellicht onhandig reageert zonder echt gekke dingen of uitspraken te doen. Dat gaat mij echt niet een stap te ver, dat vind ik niet meer dan menselijk. Geen enkele behoefte om dat te veroordelen en ik zie liever dit soort emotie dan het gemaakte geleuter van Lewis af en toe.
Leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Tribute" aan Max:
https://www.formula1.com/(...)z9JOfVwGuuXASxp.html
Mooi stuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Tribute" aan Max:
Mooi stuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Tribute" aan Max:
Ongekend voor NL begrippen en het wentquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mooi stuk.
Wat ik mooi vind aan Max is dat je ziet dat hij echt leert van fouten. Al een stuk of 20 GP's heeft hij volgens mij geen fout meer gemaakt en steeds eindigt hij in de top 5.
Ze hebben samen gegeten na de race en zijn samen terug gevlogen. Dus die twee kunnen prima samen door 1 deur en Max zal ook echt wel persoonlijk de felicitaties ontvangen hebbenquote:
twitter:Racingnews2015 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 22:02:07Who did this... 😂#F1 #MaxVerstappen #AustrianGPhttps://t.co/IoylaOhCDB reageer retweet
Wehehehequote:Op zaterdag 6 juli 2019 08:47 schreef BroesWillems het volgende:
twitter:Racingnews2015 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 22:02:07Who did this... 😂#F1 #MaxVerstappen #AustrianGPhttps://t.co/IoylaOhCDB reageer retweet
ach het was gewoon een inhaalactie, we moeten het niet groter maken dan het is, uiteindelijk gaat het om titels en die zijn voor beiden nog buiten handbereik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Het mooiste is dus eigenlijk, dat Verstappen hetzelfde kunstje heeft terug geflikt, jaren later op een moment dat het echt pijn deed.
Revenge is a dish best served ice and ice cold....
Maar goed schijnbaar kunnen ze het prima vinden met elkaar en Leclerc's tijd komt nog wel.
Als het een nieuwe Senna vs Prost word... gaan we leuke tijden krijgen. Alleen nu met een Nederlander in the mix.
Met het verschil dat LeClerc bestraft werd voor zijn actie en Max niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Het mooiste is dus eigenlijk, dat Verstappen hetzelfde kunstje heeft terug geflikt, jaren later op een moment dat het echt pijn deed.
Revenge is a dish best served ice and ice cold....
Maar goed schijnbaar kunnen ze het prima vinden met elkaar en Leclerc's tijd komt nog wel.
Als het een nieuwe Senna vs Prost word... gaan we leuke tijden krijgen. Alleen nu met een Nederlander in the mix.
Maar sinds Vettel naar Ferrari is gegaan is hij wel in aanzien gedaald vind ik. Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die nu nog Vettel in 1 adem noemen met de prosts en Senna's. Dus waarom LeClerc dat dan wel zou zijn terwijl hij voorlopig nog de mindere van Vettel is snap ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:00 schreef vosss het volgende:
Dat vind ik ook, al moet ik zeggen dat hij me wel positief verrast heeft. Ik dacht op voorhand echt dat Vettel gehakt van hem zou maken, maar hij houdt zich prima staande eigenlijk. Ok er zitten nog foutjes in en hij is wat onregelmatig in zijn presteren, maar het is ook niet niks om én in een Ferrari te zitten én naast een viervoudig Wereldkampioen op die leeftijd en met die ervaring.
Ik zeg ook ALS he. Ik verwacht het niet eigenlijk, de sport is nu te gereguleerd voor zoiets als wat Senna of Schumacher deed, de glamour van toen is er wel een beetje af.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Met het verschil dat LeClerc bestraft werd voor zijn actie en Max niet.
En LeClerc nu al een nieuwe Prost noemen vind ik meer een wens die vader is van de gedachte. Voorlopig heeft Leclerc nog niet zo heul veel laten zien en is het nu vooral een prima rijder in een topteam
Het verschil is miniem. Je kunt ook redeneren dat het bijzonder knap is dat hij meteen op de snelheid van Vettel zit en itt Vettel twee keer pole en zicht op een overwinning heeft gehad. Vettel is daar nog niet bij in de buurt gekomen. En dat in zijn eerste seizoen in het moeilijkste topteam op de grid. Max had ook even nodig voor ie Ricciardo echt voorbijstreefde.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar sinds Vettel naar Ferrari is gegaan is hij wel in aanzien gedaald vind ik. Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die nu nog Vettel in 1 adem noemen met de prosts en Senna's. Dus waarom LeClerc dat dan wel zou zijn terwijl hij voorlopig nog de mindere van Vettel is snap ik niet zo goed.
Ojee, nu krijg je weltschmerz achter je aanquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar sinds Vettel naar Ferrari is gegaan is hij wel in aanzien gedaald vind ik. Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die nu nog Vettel in 1 adem noemen met de prosts en Senna's. Dus waarom LeClerc dat dan wel zou zijn terwijl hij voorlopig nog de mindere van Vettel is snap ik niet zo goed.
Vettel is dit jaar al eens als eerste afgevlagdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:39 schreef aesop het volgende:
[..]
Het verschil is miniem. Je kunt ook redeneren dat het bijzonder knap is dat hij meteen op de snelheid van Vettel zit en itt Vettel twee keer pole en zicht op een overwinning heeft gehad. Vettel is daar nog niet bij in de buurt gekomen. En dat in zijn eerste seizoen in het moeilijkste topteam op de grid. Max had ook even nodig voor ie Ricciardo echt voorbijstreefde.
Ik snap dat downplayen her en der van Leclerc niet zo goed.
Ik vind het nog steeds wel zichtbaar dat Vettel beter is. En wat ik al zei vind ik Vettel ook niet van het niveau Senna/Prost. Je kan het Vettel moeilijk kwalijk nemen dat hij in Oostenrijk geen pole haalt en LeClerc wel als hij niet eens aan Q3 kan mee doen. En bovendien wat PSM zegt is Vettel al eens als eerste over de streep gekomen, dus hoezo niet in de buurt gekomen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:39 schreef aesop het volgende:
[..]
Het verschil is miniem. Je kunt ook redeneren dat het bijzonder knap is dat hij meteen op de snelheid van Vettel zit en itt Vettel twee keer pole en zicht op een overwinning heeft gehad. Vettel is daar nog niet bij in de buurt gekomen. En dat in zijn eerste seizoen in het moeilijkste topteam op de grid. Max had ook even nodig voor ie Ricciardo echt voorbijstreefde.
Die hebben wel vaker strijd gehad, maar op basis van die interviews heb je nog steeds geen idee of het een vergelijkbare situatie was.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Dat klopt wel, Max is agressievere, meer uitgesproken en daardoor meer opvallende coureur. Ook in de STR tijd viel hij daardoor al regelmatig echt op. Leclerc is wat minder uitgesproken en minder spectaculair, maar lijkt wel de snelheid te hebben. Met beide stijlen is in de topteam veel mogelijk, dat heeft het verleden wel bewezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Zoek anders ook even op Youtube of internet naar Max en LeClerc. Ik heb het idee dat er veel meer 'hoogte punten' van Max terug zijn te vinden in zijn eerste ander half jaar dan van LeClerc.
Leclerc “lijkt” de snelheid te hebben...meer dan Max of heeft Max meer snelheid?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, Max is agressievere, meer uitgesproken en daardoor meer opvallende coureur. Ook in de STR tijd viel hij daardoor al regelmatig echt op. Leclerc is wat minder uitgesproken en minder spectaculair, maar lijkt wel de snelheid te hebben. Met beide stijlen is in de topteam veel mogelijk, dat heeft het verleden wel bewezen.
Als ik het op voorhand had moeten zeggen zou ik Max in de Ferrari en Leclerc in de Mercedes gezet hebben.
Hij lijkt de snelheid te hebben die nodig is om in de toekomst WC te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc “lijkt” de snelheid te hebben...meer dan Max of heeft Max meer snelheid?
Dit slaat nergens op. Dat argressievere is inhaal acties. Snelheid is weer iets anders. Hoeveel goede inhaal acties kan je van Max herinneren in zijn TR? En hoeveel van LeClerc in zijn Sauber?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, Max is agressievere, meer uitgesproken en daardoor meer opvallende coureur. Ook in de STR tijd viel hij daardoor al regelmatig echt op. Leclerc is wat minder uitgesproken en minder spectaculair, maar lijkt wel de snelheid te hebben. Met beide stijlen is in de topteam veel mogelijk, dat heeft het verleden wel bewezen.
Als ik het op voorhand had moeten zeggen zou ik Max in de Ferrari en Leclerc in de Mercedes gezet hebben.
Na je eerste zin heb ik al niet zoveel zin meer op het uit leggen. En ik moet wegquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Dat argressievere is inhaal acties. Snelheid is weer iets anders. Hoeveel goede inhaal acties kan je van Max herinneren in zijn TR? En hoeveel van LeClerc in zijn Sauber?
Ik vraag me echt af waar jij aan af kan zien dat LeClerc zo veel snelheid heeft.
Hier ben ik vanzelfsprekend zeer bedroefd om.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Na je eerste zin heb ik al niet zoveel zin meer op het uit leggen. En ik moet weg
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoofdkantoor Honda tegenwoordig
Embedden lukt me niet
twitter:HyperiumEN twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 03:07:54At the Honda headquarters in Tokyo, Max Verstappen's RB15, winner of the 2019 Grand Prix of Austria, the bottle of Tanabe and the message "Every challenge made us stronger" is proudly displayed. #Hyperium #Motorsport #AustrianGP #F1 https://t.co/cNcjLybdvj
reageer retweet
Dat wat Gasly bijvoorbeeld niet heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:26 schreef manny het volgende:
de snelheid hebben ?
wat betekent dat eigenlijk ?
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]twitter:HyperiumEN twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 03:07:54At the Honda headquarters in Tokyo, Max Verstappen's RB15, winner of the 2019 Grand Prix of Austria, the bottle of Tanabe and the message "Every challenge made us stronger" is proudly displayed. #Hyperium #Motorsport #AustrianGP #F1 https://t.co/cNcjLybdvj[ afbeelding ] reageer retweet
Wel goed dat ze die porum van Sjek meteen als thumbnail zetten bij het filmpje, dan weet je meteen dat je die uitzending beter kunt overslaan...quote:
Mooi. mooie opsteker ook voor ze. Successen moet je vieren, dat hebben ze goed begrepen daar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]twitter:HyperiumEN twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 03:07:54At the Honda headquarters in Tokyo, Max Verstappen's RB15, winner of the 2019 Grand Prix of Austria, the bottle of Tanabe and the message "Every challenge made us stronger" is proudly displayed. #Hyperium #Motorsport #AustrianGP #F1 https://t.co/cNcjLybdvj[ afbeelding ] reageer retweet
Dat wijzen op zn overall naar het Honda logo was echt goud van Maxquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoofdkantoor Honda tegenwoordig
https://mobile.twitter.com/HyperiumEN/status/1146948787971117056
Embedden lukt me niet
Denk dat max een grote Fan Base erbij krijgt in Japan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat wijzen op zn overall naar het Honda logo was echt goud van Max
Dat wordt daar zeer zéér gewaardeerd
Ze liggen P1 momenteelquote:Red Bull-coureur Max Verstappen neemt dit weekend deel aan de 24uursrace van Le Mans in het realistische racespel rFactor 2. De Nederlander komt uit voor Team Redline, samen met Rudy van Buren, Bono Huis en Atze Kerkhof.
Wat is er gebeurd? Laatste x dat ik keek had hij 40 sec voorsprong op de nr 2.quote:
De rest maakten pitstops, terwijl Max buiten bleef. Toen Max ook zijn stop maakte, lag-ie even 3e. Nu ligt-ie weer 48 seconden aan kop, omdat ze weer naar binnen zijn gegaan en hij niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Laatste x dat ik keek had hij 40 sec voorsprong op de nr 2.
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
De rest maakten pitstops, terwijl Max buiten bleef. Toen Max ook zijn stop maakte, lag-ie even 3e. Nu ligt-ie weer 48 seconden aan kop, omdat ze weer naar binnen zijn gegaan en hij niet.
Ja, de rest van het veld zat toen op 3 stops en Max maar op 2.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!
Toen ik mijn vorige post plaatste lag hij idd 3e met 22 sec achterstand.
Omdat hij de toekomstige geduchte tegenstander is van Max, daarom.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:39 schreef aesop het volgende:
Dit zag je bij Ricciardo en in iets mindere mate bij Sainz ook. Sommige fans van Verstappen hebben dat nodigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:39 schreef aesop het volgende:
[..]
Knip
Feit is wel dat Max momenteel boven Ricciardo, Sainz en Leclerc staat in het kampioenschapquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit zag je bij Ricciardo en in iets mindere mate bij Sainz ook. Sommige fans van Verstappen hebben dat nodig
Niet mee eens. Een F1 team is zoveel meer dan alleen wagen+coureur.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Feit is wel dat Max momenteel boven Ricciardo, Sainz en Leclerc staat in het kampioenschap
Dat klinkt natuurlijk flauw gezien hun auto's maar Ferrari had het dit jaar toch zeker wel beter moeten kunnen doen.
En Ricciardo won het vorig jaar niet van Max, Sainz bij STR niet.
Al met al is het lastig om te stellen dat Max de beste is van de 4 maar hij lijkt er toch zeker niet voor onder te doen.
En hij is in ieder geval spraakmakend en is de enige die Mercedes dit jaar van de winst wist te houden.
Canada mag je Vettel echt wel aanrekenen vind ik. Veel mensen vonden die 5 sec. straf onterecht. Maar als Vettel dat foutje niet maakte, was er helemaal niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een F1 team is zoveel meer dan alleen wagen+coureur.
Daarnaast is Max niet enige die Mercedes dit jaar van de winst wist te houden. Ferrari had 3x de winst kunnen pakken (Bahrein, Canada, Oostenrijk). Dat dat niet is gelukt is niet aan de coureurs te wijten.
Nee, als je geen foutje maakt kom je niet naast de baan terecht.....quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Canada mag je Vettel echt wel aanrekenen vind ik. Veel mensen vonden die 5 sec. straf onterecht. Maar als Vettel dat foutje niet maakte, was er helemaal niks aan de hand geweest.
Een foutje kan gebeuren, van een mens kan toch niet verwacht worden dat onder dat soort omstandigheden + snelheid nauwkeurig binnen de lijnen wordt gereden?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, als je geen foutje maakt kom je niet naast de baan terecht.....
Die straf was ook onterecht, je kan niet van een coureur verwachten dat hij daar even blijft wachten en dan zijn knipperlicht aanzet om rustig in te voegen.
Wat nou nee?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die straf was ook onterecht, je kan niet van een coureur verwachten dat hij daar even blijft wachten en dan zijn knipperlicht aanzet om rustig in te voegen.
Wat is dit nu weer voor Calimero reactie?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat sommigen het een fout van Vettel vinden, vinden ze eenmaal zo omdat ze Vettel het licht in de ogen niet gunnen. Fouten zijn imo dingen als iemand opzettelijk van de baan rijden, iemand opzettelijk aanrijden, jezelf uit de race rijden, unsafe release bij pitstop, fout gemonteerde band, slechte pitstop, enz.
Natuurlijk is dat wel aan de coureurs te wijten. Je kan het Leclerc idd niet verwijten dat hij Bahrein niet won met de motorproblemen die hij had. Maar waar was Vettel? Zijn auto had geen problemen dus het waren toch echt Vettel zijn stuurkunsten die hier de doorslag gaven. Zelfde verhaal Canada voor Vettel, maar ook voor Leclerc. Als Leclerc toen niet 7 tienden achter zn teamgenoot had gekwalificeerd hadden ze de eerste startrij kunnen hebben. Vettel liet immers zien dat het mogelijk was. Dus in dit geval kan je het beide coureurs aanrekenen (vettel zijn fout, LeClerc zijn snelheid) dat ze daar niet wonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daarnaast is Max niet enige die Mercedes dit jaar van de winst wist te houden. Ferrari had 3x de winst kunnen pakken (Bahrein, Canada, Oostenrijk). Dat dat niet is gelukt is niet aan de coureurs te wijten.
"in het heetst van de strijd" kun je dat soort uitspraken verwachten....quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Door Huilmington zijn huilshow over de boordradio kreeg Vettel 5 seconden aan zijn broek. Als hij gewoon zijn jankende waffel had gehouden, was het "no further action, race incident." geweest. In het heetst van de strijd kun je dit soort dingen verwachten, zeker wanneer je tegenstander zich minder dan een seconde van je bevindt.
Mercedes heeft alle races gewonnen, behalve Oostenrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die straf was net zo terecht als die van Verstappen op Raikkonen vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb het over stuurtfouten, niet over het gejank dat je sowieso altijd al van HAM te horen krijgt. HAM dramatiseert alles en dan zijn mensen sneller geneigd met hem mee te gaan. Zo ook de stewards.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"in het heetst van de strijd" kun je dat soort uitspraken verwachten....
Je haalt je eigen argumentatie onderuit.
Het is niet alsof RBR alleen uit Max zijn persoontje bestaat en dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mercedes heeft alle races gewonnen, behalve Oostenrijk.
Dus... Max is de enige die dit seizoen Mercedes van de winst heeft weten te houden.
En jij denkt dat de stewards zich hierdoor laten leiden?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een foutje kan gebeuren, van een mens kan toch niet verwacht worden dat onder dat soort omstandigheden + snelheid nauwkeurig binnen de lijnen wordt gereden?
Die fouten maken het juist aantrekkelijk om te (blijven) kijken en dat maakt het racen past echt racen, want een coureur benadeelt meestal zichzelf bij zo'n fout en moet dan gelijk toeslaan om zijn eigen plek te behouden. Het zegt iets over talent en vaardigheden.
Door Huilmington zijn huilshow over de boordradio kreeg Vettel 5 seconden aan zijn broek. Als hij gewoon zijn jankende waffel had gehouden, was het "no further action, race incident." geweest. In het heetst van de strijd kun je dit soort dingen verwachten, zeker wanneer je tegenstander zich minder dan een seconde van je bevindt.
Fouten als dit van Vettel in Canada horen gewoon bij het racen. Dat sommigen het een fout van Vettel vinden, vinden ze eenmaal zo omdat ze Vettel het licht in de ogen niet gunnen. Fouten zijn imo dingen als iemand opzettelijk van de baan rijden, iemand opzettelijk aanrijden, jezelf uit de race rijden, unsafe release bij pitstop, fout gemonteerde band, slechte pitstop, enz.
Dat deden ze niet, dus dat is verre van een feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb het over stuurtfouten, niet over het gejank dat je sowieso altijd al van HAM te horen krijgt. HAM dramatiseert alles en dan zijn mensen sneller geneigd met hem mee te gaan. Zo ook de stewards.
[..]
Het is niet alsof RBR alleen uit Max zijn persoontje bestaat en dat is mijn punt.![]()
Als je zo gaat kijken zoals jij kijkt, kun je stellen dat Vettel en Leclerc, Mercedes ook af hielden van de winst, totdat de techniek en de FIA anders bepaalden. Daar kunnen zij ook niks aan doen.
Feit blijft dat ook zij Mercedes van de winst hielden. Zonder invloeden van buitenaf was het 100% winst voor Ferrari.
L-e-z-e-n, ze hielden ((!) verleden tijd), totdat de techniek ze in de steek liet of de artbitrage anders besliste. Dat ze Mercedes van de winst hielden is een feit. Want hey, Leclerc reed op P1 in Bahrein, niet op P20.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deden ze niet, dus dat is verre van een feit.
Ze hebben Mercedes 0 x van de winst gehouden. Feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
L-e-z-e-n, ze hielden ((!) verleden tijd), totdat de techniek ze in de steek liet of de artbitrage anders besliste. Dat ze Mercedes van de winst hielden is een feit. Want hey, Leclerc reed op P1 in Bahrein, niet op P20.Zelfde met Vettel.
Nice!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:28 schreef Lola69 het volgende:
Ze hielden Mercedes van de winst, tot de technische problemen en FIA de arbitrage. Geen coureursfactor dus. Feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben Mercedes 0 x van de winst gehouden. Feit.
Hebben ze de RB15 echt naar Japan verscheept om hem tentoon te stellen of is dit een mockup?quote:
Misschien het oude chassis van Gasly wat vervangen is omdat hij er niet mee uit de voeten kon. Gelukkig gaat het nu een stuk beterquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hebben ze de RB15 echt naar Japan verscheept om hem tentoon te stellen of is dit een mockup?
Lijkt me een duur karweitje namelijk, zeker omdat ze zeuren dat het allemaal zo duur is.
Zou me niets verbazen als het een echte RB15 is. Geld zat daar bij RBR en Hondaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hebben ze de RB15 echt naar Japan verscheept om hem tentoon te stellen of is dit een mockup?
Lijkt me een duur karweitje namelijk, zeker omdat ze zeuren dat het allemaal zo duur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |