Als er één Russisch vliegtuig het kan, is het de YAK-38. Sovjet-variant op de Harrier, die kon onder andere verticaal opstijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat die Russen (want daar gaan we nu maar gewoon van uit) allemaal kunnen met hun vliegtuigjes!
Ik vergeet het fobo altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit......... en....
[..]
......ik heb een foto en link in m'n fobo
Zie je, het kan allemaal ook echt!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als er één Russisch vliegtuig het kan, is het de YAK-38. Sovjet-variant op de Harrier, die kon onder andere verticaal opstijgen
Maar deze schaalmodellen kunnen ook leuke dingen
Iedereen kan hier natuurlijk een foto plaatsen en zeggen dat je dat bentquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit......... en....
[..]
......ik heb een foto en link in m'n fobo
Ooit gaat het ons lukkenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen kan hier natuurlijk een foto plaatsen en zeggen dat je dat bent
Want over een paar jaar gaan we meeten?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hopen dat ik niet over een paar jaar hier aan terugdenk: "Ja.. hij zei het wel.."
Ik kan dat geintje helaas niet meer uithalen, want flink wat FOK!ers hebben mij al gezienquote:
Dit ben ik:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen kan hier natuurlijk een foto plaatsen en zeggen dat je dat bent
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Want over een paar jaar gaan we meeten?
Tja ha haquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan dat geintje helaas niet meer uithalen, want flink wat FOK!ers hebben mij al gezien
'Mevrouw, volgens bloedonderzoek heeft uw zoon te weinig ijzer in zijn lichaam'quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat was een verschrikking. Dominant takkewijf.![]()
Daaromquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je hoef ook niet bang te zijn dat je de grootste autist bent op een meeting met fokkers
Knappe meid, wel een beetje een bolle kop.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan dat geintje helaas niet meer uithalen, want flink wat FOK!ers hebben mij al gezien
Nou nou, laten we niet te hard van stapel lopen!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Want over een paar jaar gaan we meeten?
Bord voor haar kop... En wat @Meke hierboven zei klopt natuurlijk wel, dat ze het ongetwijfeld wel met de beste bedoelingen voor haar zoon zo deed. Maar ze was zelf gewoon kierewiet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Mevrouw, volgens bloedonderzoek heeft uw zoon te weinig ijzer in zijn lichaam'
-'Ja maar nee ho wacht, ijzer wordt juist beter opgenomen uit chiazaad en kiemgroenten'
Ja, dat verklaart waarom hij er te weinig van heeft als hij niets anders naar binnen stouwt
Dat verticaal hangvliegen ziet er nog wel geinig uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als er één Russisch vliegtuig het kan, is het de YAK-38. Sovjet-variant op de Harrier, die kon onder andere verticaal opstijgen
Maar deze schaalmodellen kunnen ook leuke dingen
Ja, jij mag dat nog zeggen. Ik mag het van @grazz niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Knappe meid, wel een beetje een bolle kop.
*vlucht weg*
Gelukkig hebben jullie altijd de spirituele connectie nogquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou, laten we niet te hard van stapel lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |