Absoluut! Wat een openingquote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Benny het volgende:
Common People is meteen al beter dan heel seizoen 6
OMG! OMG! OMG!quote:
Zeker van genoten! Wat een topaflevering. Alleen:quote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Benny het volgende:
Common People is meteen al beter dan heel seizoen 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
In aflevering 3 zat op het eind ook een knipoog naar een eerdere afleveringhttps://www.reddit.com/r/(...)ections_easter_eggs/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef je uit
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:38 schreef PoesInDoos het volgende:
Geniale zet in episode 2!Post is gedelete ivm spoilers. Wat stond er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff ep 3 is wel een struggle om doorheen te komen. En dan ook nog eens zo lang...
Er zijn kennelijk 2 versies gemaakt van deze aflevering, mensen krijgen random een versie voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Post is gedelete ivm spoilers. Wat stond er?
Pffff ep 3 is wel een struggle om doorheen te komen. En dan ook nog eens zo lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Sterker, gezien de verschuivingen in abonnementsvormen van een sommige streamingdiensten... je betaalt meer voor hetzelfde of je krijgt minder voor hetzelfde geld.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 7 heb ik echt met fysieke weerstand zitten kijken. Net zo gruwelijk als de eerste aflevering van het allereerste seizoen (toen heb ik direct een halfjaar niet meer gekeken).
Je weet gewoon dat het in het echt ook zo zou gaan.
Ik vond het dus een topper.
3 is gewoon het verhaal van het kapotte holodeck 😃quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Post is gedelete ivm spoilers. Wat stond er?
Mijn tip is om daarna wel door te blijven kijken, die aflevering kan soms nogal afschrikkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:24 schreef littlemindy het volgende:
Ik heb deze serie nog nooit gezien![]()
Nu seizoen 1 aflevering 1 aan het kijken.
Hoezoquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn tip is om daarna wel door te blijven kijken, die aflevering kan soms nogal afschrikken
Op basis van de reacties hier had ik hele gruwelijke beelden verwacht, maar dat viel gelukkig mee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn tip is om daarna wel door te blijven kijken, die aflevering kan soms nogal afschrikken
Het grappige is dat ze bij Netflix echt heel veel moeite hebben gedaan om deze serie bij de eerste episode van de door hun geproduceerde seizoenen te laten starten in het overzicht, want die allereerste aflevering werkt afschrikwekkend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ik per ongeluk seizoen 7 zit te kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:51 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Op basis van de reacties hier had ik hele gruwelijke beelden verwacht, maar dat viel gelukkig mee.
De sfeer van de afleveringen en de thema's spreekt me juist wel aan![]()
Ik kan de komende weken vooruit met al die seizoenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |