Damn, tien jaar.quote:Op zondag 19 april 2020 11:06 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb al 10 jaar een Weber one touch premium 57cm staan.
Het grillrooster is nu echt niet meer schoon te krijgen dus voor mijn verjaardag volgende week
krijg ik een nieuw rooster maar dan een gourmet uitvoering.
Best grappig omdat je dan opeens veel meer mogelijkheden hebt.
Ik vind alleen de accessoires wel redelijk aan de prijs, grill of bakplaat kost al 50 euro.
Maar alles voor lekker eten uiteraard![]()
Volgende week voor de eerste keer Pulled pork maken, ben benieuwd.
Ik ben niet veganistisch maar maak graag groenten op de bbq.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef soeverein het volgende:
Zijn er hier mensen die leuke ideeën hebben voor veganistisch eten op de BBQ?
Naast het standaard bakje/spies gegrilde groente.
Ik doe het met zo'n pannenspons en dasy.quote:Op zondag 19 april 2020 23:58 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Damn, tien jaar.
Heb je handigheidjes m.b.t. het schoonmaken van het rooster?
Als ik de buurvrouw de was net in de tuin op ziet hangen, dan zeg ik wel dat het misschien niet zo'n goed idee is.of ik wacht todat ze de was weer heeft afgehaald, als ik die ruimte in de tijd heb.quote:Op zondag 19 april 2020 11:39 schreef junkiexp het volgende:
BTW hoe doen jullie dat met roken, wonen jullie allemaal buitengaats of gewoon schijt aan de buren?
Als de wind uit het westen komt kan het hier prima, maar met een oostenwindje waait het richting de buren en die hebben vaak de ramen open staan van de slaapkamers, dat vind ik toch wel lullig.
Ik zet hem gewoon aanquote:Op zondag 19 april 2020 11:39 schreef junkiexp het volgende:
BTW hoe doen jullie dat met roken, wonen jullie allemaal buitengaats of gewoon schijt aan de buren?
Als de wind uit het westen komt kan het hier prima, maar met een oostenwindje waait het richting de buren en die hebben vaak de ramen open staan van de slaapkamers, dat vind ik toch wel lullig.
#Aliequote:Op zondag 19 april 2020 11:06 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb al 10 jaar een Weber one touch premium 57cm staan.
Ik vind alleen de accessoires wel redelijk aan de prijs, grill of bakplaat kost al 50 euro.
Een spons vind ik ook wel zo makkelijk.quote:Op maandag 20 april 2020 01:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik doe het met zo'n pannenspons en dasy.
Je poetst op gegeven moment wel het chroom er een beetje af en dan gaat het rooster roesten.
Maar als de starter heet is gooi de briketten erin en leg ik het grillrooster 10 minuten met het deksel dicht en daarna even met de deze eroverheen:
[ afbeelding ]
En dat doe ik ook als ik klaar ben weer, dan is het best goed te doen.
Maar nu na 10 jaar werd het wel tijd voor een nieuwe.
Ik zou ze maar eens goed bedanken met een mooie maaltijd.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:49 schreef junkiexp het volgende:
Gisteren goed verwend:
[ afbeelding ]
Van mijn ouders krijg ik nog deze:
[ afbeelding ]
+ extra omgevingssonde.
Lijkt mij echt ideaal voor langdurende gerechten, ben benieuwd of het goed werkt![]()
Dan kunnen we er voorlopig weer tegenaan![]()
Komt vast goedquote:Op woensdag 22 april 2020 19:47 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik zou ze maar eens goed bedanken met een mooie maaltijd.
Het is eigenlijk voor gevogelte, op de foto zit de bus er nog niet op:quote:Op woensdag 22 april 2020 19:55 schreef Harveo het volgende:
Dat groente grill dingetje staat ook op mijn mwishlist!
6 euro per kilo voor entrecote is bizar goedkoop. Zo goedkoop dat ik begin te twijfelen aan de kwaliteit.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:50 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik heb hier nog 2 intressante deals Voor de bbq
https://nl.pepper.com/aan(...)or-6-per-kilo-142863
https://www.ecofields.nl/(...)sch-rose-kalfsvlees/
Als de horeca niets meer afneemt moeten ze er toch ergens mee heen. En waarschijnlijk zal je het zelf nog bij moeten snijden.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
6 euro per kilo voor entrecote is bizar goedkoop. Zo goedkoop dat ik begin te twijfelen aan de kwaliteit.
Daar zit wel wat in, misschien dat ik wel wat bestel. Kan het helaas voorlopig niet op de bbq gooien.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:38 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Als de horeca niets meer afneemt moeten ze er toch ergens mee heen. En waarschijnlijk zal je het zelf nog bij moeten snijden.
enig idee of de entrecote/andere producten uit eerste link al eerder is ingevroren? lees alleen dat hij gekoeld wordt geleverd, maar niet of hij daarna de vriezer in kanquote:Op donderdag 23 april 2020 17:50 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik heb hier nog 2 intressante deals Voor de bbq
https://nl.pepper.com/aan(...)or-6-per-kilo-142863
https://www.ecofields.nl/(...)sch-rose-kalfsvlees/
Dat is een vraag die je bij hun moet neerleggen.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
enig idee of de entrecote/andere producten uit eerste link al eerder is ingevroren? lees alleen dat hij gekoeld wordt geleverd, maar niet of hij daarna de vriezer in kan
uit de comments haal ik dat het vers wordt gesneden en daarna gevacumeerd wordt bezorgd. lijkt me dus niet. Ik ga even bezinnen op een bestellingquote:Op donderdag 23 april 2020 19:47 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Dat is een vraag die je bij hun moet neerleggen.
Dat kan gewoon niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
6 euro per kilo voor entrecote is bizar goedkoop. Zo goedkoop dat ik begin te twijfelen aan de kwaliteit.
Bedankt voor de link, daar ga ik dus niet bestellen, bah.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Beimer meat stunt al langer met dit soort prijzen, al voor Corona. Verder zijn er wel wat misstanden gerapporteerd specifiek daar.
https://www.animalrights.(...)-en-belgische-rekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |