Ik ben ook een pisvent, dat ontken ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof je jezelf beschrijft hier. Pot ketel ditdat
How to make friends and influence peoplequote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja wat kan ik doen om meer geliefd te zijn bij mensen?
Gaat best goed anders, de ene helft is het met me eens en de andere helft niet, beetje wat je verwachten kanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:13 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Je internet gedrag willen evalueren met nog een slok op ooksorry hoor
Net échte mensen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gaat best goed anders, de ene helft is het met me eens en de andere helft niet, beetje wat je verwachten kan
Nou ja in het echt weet ik ze meestal nog wel te overtuigen van mijn gelijk. Hier gaat dat nogal moeilijkquote:
Hulp zoeken om iets te doen aan je gebrek aan realiteitszin zou een goed begin zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja wat kan ik doen om meer geliefd te zijn bij mensen?
Omdat je niet altijd gelijk hebt?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja in het echt weet ik ze meestal nog wel te overtuigen van mijn gelijk. Hier gaat dat nogal moeilijk
Dat is nogal iets om te zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hulp zoeken om iets te doen aan je gebrek aan realiteitszin zou een goed begin zijn
Niet altijd, maar ook als ik wel gelijk heb gaat het nogal moeizaam. Bedoel je kan hier tegen mensen zeggen dat een appel een appel is en ze gaan soms zeggen dat het een peer is. Wat moet je danquote:
Zoals ik in het begin van het topic al zei, een baan, gezin etc. Moet ik hulp zoeken of de mensen die zeggen dat vanwege wat reacties online je hulp moet zoeken?quote:
Wat is gelijk hebben? Een appel is een appel, true, maar daar hebben we het niet over neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ook als ik wel gelijk heb gaat het nogal moeizaam. Bedoel je kan hier tegen mensen zeggen dat een appel een appel is en ze gaan soms zeggen dat het een peer is. Wat moet je dan
Wat is een reactie in dit topic waarvan je denkt dat ik er iets aan heb zonder dat het uit emotie voortkomt? Gewoon gericht advies en ergens op slaatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat is gelijk hebben? Een appel is een appel, true, maar daar hebben we het niet over neem ik aan.
Je hoeft van mij geen hulp te zoeken hoor.. Het was enkel een tip nav jouw vraag..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zoals ik in het begin van het topic al zei, een baan, gezin etc. Moet ik hulp zoeken of de mensen die zeggen dat vanwege wat reacties online je hulp moet zoeken?
Van wat ik zo lees op het forum, is dat iets dat aan jou ligt. Ergens in je communicatie laat je steken vallen, je praat warrig, onsamenhangend en zoekt confrontatie ook op door te blijven hameren op iets waar een andere user al klaar mee is, zoals gisteren in het Depressie & Angst topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Ik vraag me af is dat iets wat aan mij ligt of aan sommige andere gebruikers?
Andere dingen gaat je dronken wel goed af?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Hey beste mensen,
Ik heb een vraag en wil graag jullie mening.
In het dagelijks leven ben ik een aardig persoon, help graag collega's, een gezin wat meestal leuk is tenzij er ontzettend hard gehuild wordt om niks (nee fase bij de ene).
Als ik met alcohol op fok! post (vrijdag en zaterdag vooral) weet ik vrijwel altijd wel wat ik doe, word ook zelden gebanned maar de reacties zijn niet van de lucht. Mensen worden agressief van me, kunnen niet meer normaal nadenken en reageren, het vervalt allemaal in het negeren van de kern en letten op 1 zinnetje om die uit te vergroten etc.
Ik vraag me af is dat iets wat aan mij ligt of aan sommige andere gebruikers? Ben wel echt benieuwd trouwens, ik begrijp dat mijn reacties soms reacties uit kunnen lokken, maar dat sommige mensen agressief van mij worden is toch wel vrij ernstig. Is er iets wat ik zelf kan aanpassen of is dit echt zoiets dat een groep die hier x aantal jaar is wat is vastgeroest in het denken? Of een middenmootje.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Hey beste mensen,
Ik heb een vraag en wil graag jullie mening.
In het dagelijks leven ben ik een aardig persoon, help graag collega's, een gezin wat meestal leuk is tenzij er ontzettend hard gehuild wordt om niks (nee fase bij de ene).
Als ik met alcohol op fok! post (vrijdag en zaterdag vooral) weet ik vrijwel altijd wel wat ik doe, word ook zelden gebanned maar de reacties zijn niet van de lucht. Mensen worden agressief van me, kunnen niet meer normaal nadenken en reageren, het vervalt allemaal in het negeren van de kern en letten op 1 zinnetje om die uit te vergroten etc.
Ik vraag me af is dat iets wat aan mij ligt of aan sommige andere gebruikers? Ben wel echt benieuwd trouwens, ik begrijp dat mijn reacties soms reacties uit kunnen lokken, maar dat sommige mensen agressief van mij worden is toch wel vrij ernstig. Is er iets wat ik zelf kan aanpassen of is dit echt zoiets dat een groep die hier x aantal jaar is wat is vastgeroest in het denken? Of een middenmootje.
quote:"If everywhere you go it smells like shit, maybe it's time to check your own shoes."
Ik ken er ook zo een paar. Voor van het gezeik en het irritante, onzinnige gedrag af te zijn, zeg ik ook al snel dat ze gelijk hebben en denk in mezelf: f#ck you, halve gare.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja in het echt weet ik ze meestal nog wel te overtuigen van mijn gelijk. Hier gaat dat nogal moeilijk
Nou ja aan het begin wel jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:47 schreef Linkse_krijger het volgende:
Dus is dit topic was je nuchter en bij je volle verstand?
NWS / Zieke geest strooit punaises op parcours Roparun
Je hoeft niet altijd gelijk te hebben. Daar ben je mens voor. Soms heb je mis. Dan zit je er naast. Overkomt iedereen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo een paar. Voor van het gezeik en het irritante, onzinnige gedrag af te zijn, zeg ik ook al snel dat ze gelijk hebben en denk in mezelf: f#ck you, halve gare.
Dus veel wil dat niet zeggen...
Nou ja het typische is wel dat het vrijwel alleen in r&p is. Dus dan heb ik juist zoiets van als ik alleen hier problemen heb en bij alle andere subfora niet dan is de kans groter dat hier gewoon in het algemeen raardere mensen zitten. Mensen hier zeggen dat als iedereen iets denkt dat je het dan bij jezelf moet zoeken, dat klopt ook. Maar dan zou het ook bij de andere subfora zo zijn en dat is niet zo. Dus vandaar dat ik me heel goed kan voorstellen dat de mensen hier wat speciaal zijn en reageren. Ook al heb ik wel vaak alcohol op dan dus zal ook wel deels bij mij liggen, maar zoals in die 2 topics die ik aanhaal bleef ik juist heel netjes en iedereen gaat met gestrekt been tegen mij in dus tjahquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
En een vrijdagavond, waarbij je van jezelf al weet dat je alcohol op hebt, lijkt je het beste idee om dit topic te openen? Los daarvan: je vraagt hier advies. Hoe je overkomt op anderen, of je je postgedrag kan verbeteren. Mensen geven advies. Precies wat jij wil. Vervolgens ben je het met niemand eens en ga je om je heen schoppen. Dat geeft al genoeg aan imo. Hoe je je postgedrag kan verbeteren. Luisteren naar andere users, posts van anderen (en die van jezelf voordat je op invoeren klikt) eens een paar keer extra lezen voordat je er op in gaat, wat minder beledigend zijn, niet om je heen schoppen als iemand het niet eens is met jou. Of advies geeft wat je niet wil horen.
Wij kennen je verder niet en dit is het internet. Natuurlijk zullen er users zijn die je verkeerd inschatten of echt dingen zeggen die onjuist zijn, maar who cares? Het is het internet, iedereen heeft een mening. Jij hebt ook een mening over anderen en die laat je ook vrij duidelijk merken. Het minste wat we hier kunnen doen is wel gewoon respectvol omgaan met andermans mening. Je mag er best op in gaan, maar doe dat dan met inhoud en niet met aanvallen. En dat zie ik jou aardig vaak doen, zonder dat je het zelf door hebt blijkbaar. Je zoekt het altijd bij anderen, maar als iedereen moeite met jou heeft zou het geen kwaad kunnen om eens wat serieuzer naar de adviezen te kijken hier. Je hebt ook fases gehad dat je gewoon echt goed mee post, dus je kan het wel.
Advies: geef niet mening om het mogen hebben van een mening. Als je geen idee hebt waar een topic over gaat.quote:
klinkt een beetje als ik open een topic omdat ik advies wil, maar eigenlijk wil ik jullie vertellen dat jullie in r&p allemaal een beetje raar zijn. 🤔quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja het typische is wel dat het vrijwel alleen in r&p is. Dus dan heb ik juist zoiets van als ik alleen hier problemen heb en bij alle andere subfora niet dan is de kans groter dat hier gewoon in het algemeen raardere mensen zitten. Mensen hier zeggen dat als iedereen iets denkt dat je het dan bij jezelf moet zoeken, dat klopt ook. Maar dan zou het ook bij de andere subfora zo zijn en dat is niet zo. Dus vandaar dat ik me heel goed kan voorstellen dat de mensen hier wat speciaal zijn en reageren. Ook al heb ik wel vaak alcohol op dan dus zal ook wel deels bij mij liggen, maar zoals in die 2 topics die ik aanhaal bleef ik juist heel netjes en iedereen gaat met gestrekt been tegen mij in dus tjah
Uh ik zei dat ook gewoon toen. Maar het is niet de bedoeling om je helemaal in te lezen over alles waarop je reageert neem ik aan. Anders kan heel fok wel stoppen met reagerenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:52 schreef dop het volgende:
[..]
Advies: geef niet mening om het mogen hebben van een mening. Als je geen idee hebt waar een topic over gaat.
En probeer dingen vooral niet persoonlijk te maken, zelfs als je het idee hebt dat de ander dat wel doet.
Mensen op een fiets zijn niet automatisch wielrenners.
Wielrenners zijn niet automatisch irritant.
En als je er halve wegen het topic achter komt dat je de plank een beetje mis slaat, wees een vent en geef dat toe. Doet niks af aan dat jij wielrenners irritant vind.
Dat mag, open een eigen topic als je dat wil afreageren.
Oke tjah als dat zo klinkt. Ik geef gewoon een mogelijke andere kant aan. Net zoals mensen doen. Bedoel advies is prima als het goed advies is, als het advies is van een groep mensen die wat speciaal denken dan zou jij ook zeggen dat het advies misschien niet altijd even geweldig is. Sta open voor kritiek en advies, maar anderen moeten ook gewoon bepaalde zaken omtrent hun persoon kunnen accepteren tochquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:55 schreef dop het volgende:
[..]
klinkt een beetje als ik open een topic omdat ik advies wil, maar eigenlijk wil ik jullie vertellen dat jullie in r&p allemaal een beetje raar zijn. 🤔
Dit topic bewijst het tegendeel maar weer eens though. Zelfreflectie zie ik niet; het is alleen maar de schuld van de gekke R&P users. Buiten R&P helemaal geen issues. Uhu. Doe mij ook eens zo'n zonnebrilquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke tjah als dat zo klinkt. Ik geef gewoon een mogelijke andere kant aan. Net zoals mensen doen. Bedoel advies is prima als het goed advies is, als het advies is van een groep mensen die wat speciaal denken dan zou jij ook zeggen dat het advies misschien niet altijd even geweldig is. Sta open voor kritiek en advies, maar anderen moeten ook gewoon bepaalde zaken omtrent hun persoon kunnen accepteren toch
je bent vooral aan het uitverdedigen. Je hoeft niet alle adviezen aan te nemen, maar zinloos om alles te gaan zitten verdedigen of bij de ander neer te leggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke tjah als dat zo klinkt. Ik geef gewoon een mogelijke andere kant aan. Net zoals mensen doen. Bedoel advies is prima als het goed advies is, als het advies is van een groep mensen die wat speciaal denken dan zou jij ook zeggen dat het advies misschien niet altijd even geweldig is. Sta open voor kritiek en advies, maar anderen moeten ook gewoon bepaalde zaken omtrent hun persoon kunnen accepteren toch
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit topic bewijst het tegendeel maar weer eens though. Zelfreflectie zie ik niet;
Ook wel weer een kwestie van selectief negerenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:29 schreef phoenyx het volgende:
al heb ik wel vaak alcohol op dan dus zal ook wel deels bij mij liggen,
Nee hoor, niet overheen gelezen. Het gaat alleen veel dieper dan die alcohol; anders zou je doordeweeks helemaal geen problemen hebben. En dát lijk je even te negeren (net als dat je denkt dat het alleen binnen R&P opvalt). In plaats van daar naar te kijken gooi je het vooral op de gekke R&P'ers. Tja.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
Ook wel weer een kwestie van selectief negeren
Maar dit zal dan wel weer verdedigen zijn en bij de ander neerleggen
Ja dat klopt, en is trouwens helemaal niet erg! Ik leer graag bij! Maar je hebt van die mensen die steeds gelijk willen hebben en dat dwingend willen opdringen ook al klopt het niet wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd gelijk te hebben. Daar ben je mens voor. Soms heb je mis. Dan zit je er naast. Overkomt iedereen.
Maar ook daar doe je niks mee, want je combineert alcohol nog steeds meer fok. Tijdens het openen van dit topic nota bene.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
[..]
Ook wel weer een kwestie van selectief negeren
Maar dit zal dan wel weer verdedigen zijn en bij de ander neerleggen
Klinkt alsof je mij ermee bedoeld, maar volgens mij wil een andere groep mensen heel graag hun mening opdringen juist, jij toch ook op dit moment. Ik reageer telkens normaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en is trouwens helemaal niet erg! Ik leer graag bij! Maar je hebt van die mensen die steeds gelijk willen hebben en dat dwingend willen opdringen ook al klopt het niet wat ze zeggen.
Maar dit vinden jij en de rest normaal.quote:Ik ken er ook zo een paar. Voor van het gezeik en het irritante, onzinnige gedrag af te zijn, zeg ik ook al snel dat ze gelijk hebben en denk in mezelf: f#ck you, halve gare.
Dat mag toch? Wat moet ik daarmee doen? Het gaat er toch om hoe ik en anderen reageren, niet of iemand alcohol op heeft of niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar ook daar doe je niks mee, want je combineert alcohol nog steeds meer fok. Tijdens het openen van dit topic nota bene.
Alles mag, maar je gedrag getuigt daardoor niet van zelfreflectie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat mag toch? Wat moet ik daarmee doen? Het gaat er toch om hoe ik en anderen reageren, niet of iemand alcohol op heeft of niet.
Wat is het wat ik moet toegeven volgens jou waarna jij zou zeggen dat ik zelfreflectie toon als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Alles mag, maar je gedrag getuigt daardoor niet van zelfreflectie.
Met je gedrag aan de slag gaan op basis van oorzaken die jijzelf al constateert zou mi getuigen van zelfreflectie. Maar door dit topic te openen terwijl je aan de borrel zat laat je qua gedrag vooral zien dat je op dezelfde voet verder gaat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is het wat ik moet toegeven volgens jou waarna jij zou zeggen dat ik zelfreflectie toon als ik vragen mag?
Neuh hoor... En is trouwens gewoon een mening. Die kan je niet opdringen en daar kan je geen gelijk mee krijgen. Als ik zeg dat ik de zomer niet leuk vind, want te warm en jij zegt dat dat niet waar is want je geniet daar lekker van, dan is dat zo he. Beiden hebben hier gelijk want het is gewoon voor ons zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Klinkt alsof je mij ermee bedoeld, maar volgens mij wil een andere groep mensen heel graag hun mening opdringen juist, jij toch ook op dit moment. Ik reageer telkens normaal.
Bedoel jij zegt dit over mij
[..]
Maar dit vinden jij en de rest normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |