https://www.nu.nl/algemee(...)itiek-rotterdam.htmlquote:Punaises op het parcours ter hoogte van Steenbergen hebben maandagochtend de Roparun verstoord voor team Politiek Rotterdam. De banden van alle fietsen raakten lek door de punaises, laat burgerraadslid Gerben van Dijk via Twitter weten.
"Iemand vond het nodig bakken punaises uit te storten op het parcours van de Roparun", meldt Van Dijk via Twitter. Volgens hem heeft het team hierdoor ruim negentig minuten vertraging opgelopen.
Ook raadsgriffier Han van Midden twittert over het incident. Hij liet weten dat rond 8.30 uur in elk geval één fiets gerepareerd was. Wie de punaises op de weg heeft gestrooid, is onbekend.
De Roparun is een estafetteloop van meer dan 500 kilometer van Parijs en Hamburg naar Rotterdam. In teamverband halen deelnemers geld op voor mensen met kanker. Elk team bestaat - naast een aantal lopers - uit minimaal twee fietsers die voor begeleiding zorgen.
Alle teams finishen maandag op de Binnenrotte in Rotterdam.
Ja, heel ludiek om op die manier een actie ter behoeve van terminaal zieke patiënten te dwarsbomen. Ben je verder mentaal wel in orde?quote:
Net alsof die patiënten hier ook maar iets van merken of last van ondervinden.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja, heel ludiek om op die manier een actie ter behoeve van terminaal zieke patiënten te dwarsbomen. Ben je verder mentaal wel in orde?
Geen idee, heb je er last van?quote:Op maandag 10 juni 2019 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Net alsof die patiënten hier ook maar iets van merken of last van ondervinden.
Neequote:Op maandag 10 juni 2019 16:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Geen idee, heb je er last van?
Blote voeten ja of nee?quote:Op maandag 10 juni 2019 16:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Laat de dader maar 500km over punaises lopen!
Zal ik je eens wat vertellen?quote:Op maandag 10 juni 2019 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Net alsof die patiënten hier ook maar iets van merken of last van ondervinden.
Ik ben er geen getuige van geweest, en zal het dus toch maar voor waarheid aannemen.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Ja, die ondervinden er wel degelijk hinder van.
Toen ik zo ziek was was het dankzij het geld van Roparun dat we op de klotegifkamer een lekkere comfortabele stoel hadden, en dat er iemand kwam om eens je hnden of voeten te masseren als je daar een paar uur gif in je lijf moest laten lopen.
Ze verzorgden voor vrouwen die het niet konden betalen pruiken, en dankzij het opgehaalde geld konden we naar een verwenmiddagje.
Klopt, maar dat geld komt er toch wel. Punaises of niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Ja, die ondervinden er wel degelijk hinder van.
Toen ik zo ziek was was het dankzij het geld van Roparun dat we op de klotegifkamer een lekkere comfortabele stoel hadden, en dat er iemand kwam om eens je hnden of voeten te masseren als je daar een paar uur gif in je lijf moest laten lopen.
Ze verzorgden voor vrouwen die het niet konden betalen pruiken, en dankzij het opgehaalde geld konden we naar een verwenmiddagje.
Dus ja,
dit soort idioten mogen ze punaises in hun ballen prikken en daar aan ophangen.
Blijft een kutstreek en nee dat geld komt er ( helaas) niet 'zomaar"quote:Op maandag 10 juni 2019 18:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geld komt er toch wel. Punaises of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |