https://www.nu.nl/algemee(...)itiek-rotterdam.htmlquote:Punaises op het parcours ter hoogte van Steenbergen hebben maandagochtend de Roparun verstoord voor team Politiek Rotterdam. De banden van alle fietsen raakten lek door de punaises, laat burgerraadslid Gerben van Dijk via Twitter weten.
"Iemand vond het nodig bakken punaises uit te storten op het parcours van de Roparun", meldt Van Dijk via Twitter. Volgens hem heeft het team hierdoor ruim negentig minuten vertraging opgelopen.
Ook raadsgriffier Han van Midden twittert over het incident. Hij liet weten dat rond 8.30 uur in elk geval één fiets gerepareerd was. Wie de punaises op de weg heeft gestrooid, is onbekend.
De Roparun is een estafetteloop van meer dan 500 kilometer van Parijs en Hamburg naar Rotterdam. In teamverband halen deelnemers geld op voor mensen met kanker. Elk team bestaat - naast een aantal lopers - uit minimaal twee fietsers die voor begeleiding zorgen.
Alle teams finishen maandag op de Binnenrotte in Rotterdam.
Ja, heel ludiek om op die manier een actie ter behoeve van terminaal zieke patiënten te dwarsbomen. Ben je verder mentaal wel in orde?quote:
Net alsof die patiënten hier ook maar iets van merken of last van ondervinden.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja, heel ludiek om op die manier een actie ter behoeve van terminaal zieke patiënten te dwarsbomen. Ben je verder mentaal wel in orde?
Geen idee, heb je er last van?quote:Op maandag 10 juni 2019 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Net alsof die patiënten hier ook maar iets van merken of last van ondervinden.
Neequote:Op maandag 10 juni 2019 16:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Geen idee, heb je er last van?
Blote voeten ja of nee?quote:Op maandag 10 juni 2019 16:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Laat de dader maar 500km over punaises lopen!
Zal ik je eens wat vertellen?quote:Op maandag 10 juni 2019 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Net alsof die patiënten hier ook maar iets van merken of last van ondervinden.
Ik ben er geen getuige van geweest, en zal het dus toch maar voor waarheid aannemen.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Ja, die ondervinden er wel degelijk hinder van.
Toen ik zo ziek was was het dankzij het geld van Roparun dat we op de klotegifkamer een lekkere comfortabele stoel hadden, en dat er iemand kwam om eens je hnden of voeten te masseren als je daar een paar uur gif in je lijf moest laten lopen.
Ze verzorgden voor vrouwen die het niet konden betalen pruiken, en dankzij het opgehaalde geld konden we naar een verwenmiddagje.
Klopt, maar dat geld komt er toch wel. Punaises of niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen ik zo ziek was was het dankzij het geld van Roparun dat we op de klotegifkamer een lekkere comfortabele stoel hadden, en dat er iemand kwam om eens je hnden of voeten te masseren als je daar een paar uur gif in je lijf moest laten lopen.
Ze verzorgden voor vrouwen die het niet konden betalen pruiken, en dankzij het opgehaalde geld konden we naar een verwenmiddagje.
Dus ja,
dit soort idioten mogen ze punaises in hun ballen prikken en daar aan ophangen.
Blijft een kutstreek en nee dat geld komt er ( helaas) niet 'zomaar"quote:Op maandag 10 juni 2019 18:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geld komt er toch wel. Punaises of niet.
Google aub eens op Roparun.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Welke andere sport vereist het om anderen lastig te vallen (hardlopen bijvoorbeeld maar je begrijpt het idee). Is allemaal op een baan of beperkte ruimte. Voor deze sporters moet alles afgezet worden, van mensen die gewoon naar hun werk gaan. Heb zelf ook schijt aan dat soort mensen, zou zelf niet punaises neergooien maar begrijp die persoon wel. En het is een schande omdat ze geld ophalen wat tegenwoordig elk crowdfunding project zonder nadelige gevolgen voor de maatschappij ophaalt
Blootvoets of met schoensel?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zie mensen lopen en fietsen. Of is er meer wat je wil zeggen?
Dader gevondenquote:Op maandag 10 juni 2019 18:12 schreef phoenyx het volgende:
Heeft gewoon een hekel aan wielrenners. Dat ze geld ophalen maakt ze niet minder hinderlijk, ze hadden ook gezamelijk kunnen werken en hetzelfde bedrag op kunnen halen
Er doen geen wielrenners mee aan de Roparunquote:Op maandag 10 juni 2019 18:12 schreef phoenyx het volgende:
Heeft gewoon een hekel aan wielrenners. Dat ze geld ophalen maakt ze niet minder hinderlijk, ze hadden ook gezamelijk kunnen werken en hetzelfde bedrag op kunnen halen
1. Roparun is een hardloop estafette. De fietsers begeleiden de hardlopers.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Welke andere sport vereist het om anderen lastig te vallen (hardlopen bijvoorbeeld maar je begrijpt het idee). Is allemaal op een baan of beperkte ruimte. Voor deze sporters moet alles afgezet worden, van mensen die gewoon naar hun werk gaan. Heb zelf ook schijt aan dat soort mensen, zou zelf niet punaises neergooien maar begrijp die persoon wel. En het is een schande omdat ze geld ophalen wat tegenwoordig elk crowdfunding project zonder nadelige gevolgen voor de maatschappij ophaalt
💪🏻quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ja,
dit soort idioten mogen ze punaises in hun ballen prikken en daar aan ophangen.
Jij bent niet goed bij je hoofd.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Dat.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd.
Ik hoop dat ze het nooit voor jou hoeven doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zie mensen lopen en fietsen. Of is er meer wat je wil zeggen?
Hoe groot is de kans dat men er heelhuids uitkomt?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het nooit voor jou hoeven doen.
Waar uitquote:Op maandag 10 juni 2019 18:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat men er heelhuids uitkomt?
Ik dacht echt altijd dat ik vaag postte.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uit dat waarvan ze hoopt dat het nooit voor deze nodig is, misschien?
Het is bij kanker heel afhankelijk van het type, en het moment waarop de diagnose wordt gesteld wat je overlevingskansen zijn.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uit dat waarvan ze hoopt dat het nooit voor deze nodig is, misschien?
Ik vermijd dat woord liever, ik weet nooit of ik er iemand mee krenken doe.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat ik vaag postte.
Of je heelhuids uit kanker komt?
Nee.
Of je heelhuids uit punaises komt?
ook niet.
Zolang je er niet mee scheld kun je de ziekte toch best benoemen?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vermijd dat woord liever, ik weet nooit of ik er iemand mee krenken doe.
Oh ik heb mensen met alvleeskanker verpleegd, dat wil je niet hoor, mijn god wat een ellende.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is bij kanker heel afhankelijk van het type, en het moment waarop de diagnose wordt gesteld wat je overlevingskansen zijn.
Alvleesklierkanker overleeft bijna niemand langer dan een jaar, terwijl er vormen van lymfeklierkanker zijn waar ze meer dan 70% vannkunnen genezen.
liever niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zolang je er niet mee scheld kun je de ziekte toch best benoemen?
Daar ging een kennis van ons mee naar het ziekenhuis, nam al afscheid van te voren mij zien jullie niet meer terug, en zo was het ook!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ik heb mensen met alvleeskanker verpleegd, dat wil je niet hoor, mijn god wat een ellende.
Vreselijk. Zo ongeveer het enige positieve lijkt te zijn dat het snel gaat en dat het lijden nog enigszins in tijd beperkt blijft. Wat een ellende.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ik heb mensen met alvleeskanker verpleegd, dat wil je niet hoor, mijn god wat een ellende.
Serieus? Mooizo. Al vraag ik me af wat voor boete je zo iemand op kan leggen. Denk weinig inspirerends.quote:
Doe het dan ook maar.quote:
Oke dan.. goed bezig weerquote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd.
Je raaskalt over wielrenners en dat je begrip hebt voor het feit dat een overlaat punaises strooit over een weg waarover hardlopers komen die geld ophalen voor palliatieve zorg. Vind je dat normaal of zo?quote:
Gast, als je niet weet waar de Roparun over gaat moet je misschien een toontje lager zingen. Ik hoop dat je kinderen hoofdzakelijk de genen van hun moeder hebben, anders hebben ze een treurige toekomst op het zwakstroom onderwijs voor de boeg.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Doe het dan ook maar.
En ik lees toch over fietsbanden die lek zijn. Waarom doet iedereen alsof het alleen om hardlopers gaat?
Nou ja afgezien dat je het woord raaskalt gebruikt om een krachtterm te gebruiken zonder basis ervoor (bedoel is gewoon kinderlijk gedrag als je probeert sterk over te komen in een discussie). Ik heb nergens gezegd dat ik er begrip voor heb, maar wel dat ik het kan begrijpen. Dat zijn 2 verschillende zaken (ik weet dat je dat ook niet weet gezien je reactie). Is het echt allemaal zo moeilijk?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:05 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je raaskalt over wielrenners en dat je begrip hebt voor het feit dat een overlaat punaises strooit over een weg waarover hardlopers komen die geld ophalen voor palliatieve zorg. Vind je dat normaal of zo?
Zo we hebben een 2e blacksoldier. Wat ben je kinderlijk hinderlijkquote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Gast, als je niet weet waar de Roparun over gaat moet je misschien een toontje lager zingen. Ik hoop dat je kinderen hoofdzakelijk de genen van hun moeder hebben, anders hebben ze een treurige toekomst op het zwakstroom onderwijs voor de boeg.
Je begrijpt het dat iemand punaises strooit om een inzameling voor een goed doel te saboteren.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja afgezien dat je het woord raaskalt gebruikt om een krachtterm te gebruiken zonder basis ervoor (bedoel is gewoon kinderlijk gedrag als je probeert sterk over te komen in een discussie). Ik heb nergens gezegd dat ik er begrip voor heb, maar wel dat ik het kan begrijpen. Dat zijn 2 verschillende zaken (ik weet dat je dat ook niet weet gezien je reactie). Is het echt allemaal zo moeilijk?
Uh nee ik begrijp dat hij dat doet omdat hij een hekel heeft aan wielrenners. Niet zozeer aan goede doelen. Dat maak jij er weer van om je eigen nare reacties te rechtvaardigenquote:Op maandag 10 juni 2019 20:08 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je begrijpt dat iemand punaises strooit om een inzameling voor een goed doel te saboteren.![]()
Gooi jezelf weg.
Grappig dat je het over kinderlijk hebt, terwijl de gemiddelde opstandige puber logischer nadenkt dan jij nu doetquote:Op maandag 10 juni 2019 20:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zo we hebben een 2e blacksoldier. Wat ben je kinderlijk hinderlijk
Oke hoor, fijne avondquote:Op maandag 10 juni 2019 20:10 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Grappig dat je het over kinderlijk hebt, terwijl de gemiddelde opstandige puber logischer nadenkt dan jij nu doet
Dat blijkt inderdaad wel uitquote:Op maandag 10 juni 2019 20:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Uh nee ik begrijp dat hij dat doet omdat hij een hekel heeft aan wielrenners. Niet zozeer aan goede doelen. Dat maak jij er weer van om je eigen nare reacties te rechtvaardigen
quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Oke je bent geestelijk wel oke neem ik aan toch? Want daarin staat wat ik ook al stelde toen jij erover doorging.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:13 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad wel uit
[..]
Ik ben geestelijk volkomen in orde. Ik veroordeel debielen die punaises strooien en zie zulke mensen als krankzinnig.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke je bent geestelijk wel oke neem ik aan toch? Want daarin staat wat ik ook al stelde toen jij erover doorging.
Lol, jij zegt dat je geestelijk volkomen in orde bent xdquote:Op maandag 10 juni 2019 20:17 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk volkomen in orde. Ik veroordeel debielen die punaises strooien en zie zulke mensen als krankzinnig.
Morgen zeker weer een paar kuilen graven in het bos en van ijzeren pinnen voorzien?
Of 5 meter met blote voeten over LEGO.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Laat de dader maar 500km over punaises lopen!
Roparun heeft geen wielrenners!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:24 schreef phoenyx het volgende:
Hoe dan ook ik ben er ook geen voorstander van om zoiets te doen. De wetgeving is nou eenmaal zo dat het mag. Dus ja sommige dingen tolereer je nou eenmaal in het leven.
Even maar ter verduidelijking aangezien sommige mensen lijken te willen doen alsof ik mensen in het bos hun dood in zou willen laten lopen, wat niet zo is.
Wielrenners zijn strontirritant, wegen tientallen kilometers worden afgezet vanwege die sport, blijkbaar zijn er wat banden van fietsen lekgeprikt terwijl er geen fietsers meedoen, dat had ik niet door inderdaad, en jammer dat ze hem niet opgepakt hebben want je verziekt er een hoop mee
Sinds hij op fok zit, wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 juni 2019 16:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja, heel ludiek om op die manier een actie ter behoeve van terminaal zieke patiënten te dwarsbomen. Ben je verder mentaal wel in orde?
Kinderlijk hinderlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:36 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kende phoenyx als user nog niet, maar het is een welkome aanvulling op het assortiment dorpsgekken. Zeker nu klaasweetalles nog afwezig is.
Oke en ze kregen allemaal lekke banden, klinkt uhm slimquote:Op maandag 10 juni 2019 23:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Roparun heeft geen wielrenners!
Er LOPEN mensen van Parijs en Hamburg naar Rotterdam.
En die worden begeleid door een teamgenoot op de fiets. Een normale fiets met vlaggetje, licht, tassen met eten en drinken. Fietsen die zorgen dat de loper veilig kan lopen op NIET afgesloten wegen, ook om 03:30 ‘s nachts in een onverlicht buitengebied.
Die rijden niet hard maar dus op hardlooptempo voor en achter de loper.
Oke, waarom?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
"Bloedirritant" vind ik persoonlijk een betere omschrijving van je postgedrag.
Omdat je slecht leest, geen kennis van zaken hebt en sympathiseert met mokerdomme bloedmongolen.quote:
Nou ja je overdrijft nogal maar ik wist inderdaad niet dat het vooral om lopers ging. In het nieuwsbericht gaat het over alle fietsbanden lek. Sympathiseerde trouwens niet met hem, gaf vooral aan dat wielrenners ontzettend nare mensen zijn en het daarom wel kon begrijpen. Maar ja als die met 15km per uur de stoet gingen ondersteunen is het wat anders en bied ik mijn verontschuldigingen aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:19 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Omdat je slecht leest, geen kennis van zaken hebt en sympathiseert met mokerdomme bloedmongolen.
tofquote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja je overdrijft nogal maar ik wist inderdaad niet dat het vooral om lopers ging. In het nieuwsbericht gaat het over alle fietsbanden lek. Sympathiseerde trouwens niet met hem, gaf vooral aan dat wielrenners ontzettend nare mensen zijn en het daarom wel kon begrijpen. Maar ja als die met 15km per uur de stoet gingen ondersteunen is het wat anders en bied ik mijn verontschuldigingen aan.
Daar werken er van een sociale werkplaats?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:24 schreef michellehabbogek het volgende:
schijnt de buschauffeur van Brabant express geweest te zijn die vond dat zijn team met voorsprong binnen moest komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |