Google aub eens op Roparun.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Welke andere sport vereist het om anderen lastig te vallen (hardlopen bijvoorbeeld maar je begrijpt het idee). Is allemaal op een baan of beperkte ruimte. Voor deze sporters moet alles afgezet worden, van mensen die gewoon naar hun werk gaan. Heb zelf ook schijt aan dat soort mensen, zou zelf niet punaises neergooien maar begrijp die persoon wel. En het is een schande omdat ze geld ophalen wat tegenwoordig elk crowdfunding project zonder nadelige gevolgen voor de maatschappij ophaalt
Blootvoets of met schoensel?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zie mensen lopen en fietsen. Of is er meer wat je wil zeggen?
Dader gevondenquote:Op maandag 10 juni 2019 18:12 schreef phoenyx het volgende:
Heeft gewoon een hekel aan wielrenners. Dat ze geld ophalen maakt ze niet minder hinderlijk, ze hadden ook gezamelijk kunnen werken en hetzelfde bedrag op kunnen halen
Er doen geen wielrenners mee aan de Roparunquote:Op maandag 10 juni 2019 18:12 schreef phoenyx het volgende:
Heeft gewoon een hekel aan wielrenners. Dat ze geld ophalen maakt ze niet minder hinderlijk, ze hadden ook gezamelijk kunnen werken en hetzelfde bedrag op kunnen halen
1. Roparun is een hardloop estafette. De fietsers begeleiden de hardlopers.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Welke andere sport vereist het om anderen lastig te vallen (hardlopen bijvoorbeeld maar je begrijpt het idee). Is allemaal op een baan of beperkte ruimte. Voor deze sporters moet alles afgezet worden, van mensen die gewoon naar hun werk gaan. Heb zelf ook schijt aan dat soort mensen, zou zelf niet punaises neergooien maar begrijp die persoon wel. En het is een schande omdat ze geld ophalen wat tegenwoordig elk crowdfunding project zonder nadelige gevolgen voor de maatschappij ophaalt
💪🏻quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Ja, die ondervinden er wel degelijk hinder van.
Toen ik zo ziek was was het dankzij het geld van Roparun dat we op de klotegifkamer een lekkere comfortabele stoel hadden, en dat er iemand kwam om eens je hnden of voeten te masseren als je daar een paar uur gif in je lijf moest laten lopen.
Ze verzorgden voor vrouwen die het niet konden betalen pruiken, en dankzij het opgehaalde geld konden we naar een verwenmiddagje.
Dus ja,
dit soort idioten mogen ze punaises in hun ballen prikken en daar aan ophangen.
Jij bent niet goed bij je hoofd.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Dat.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je hoofd.
Ik hoop dat ze het nooit voor jou hoeven doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zie mensen lopen en fietsen. Of is er meer wat je wil zeggen?
Hoe groot is de kans dat men er heelhuids uitkomt?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het nooit voor jou hoeven doen.
Waar uitquote:Op maandag 10 juni 2019 18:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat men er heelhuids uitkomt?
Ik dacht echt altijd dat ik vaag postte.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uit dat waarvan ze hoopt dat het nooit voor deze nodig is, misschien?
Het is bij kanker heel afhankelijk van het type, en het moment waarop de diagnose wordt gesteld wat je overlevingskansen zijn.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uit dat waarvan ze hoopt dat het nooit voor deze nodig is, misschien?
Ik vermijd dat woord liever, ik weet nooit of ik er iemand mee krenken doe.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat ik vaag postte.
Of je heelhuids uit kanker komt?
Nee.
Of je heelhuids uit punaises komt?
ook niet.
Zolang je er niet mee scheld kun je de ziekte toch best benoemen?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vermijd dat woord liever, ik weet nooit of ik er iemand mee krenken doe.
Oh ik heb mensen met alvleeskanker verpleegd, dat wil je niet hoor, mijn god wat een ellende.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is bij kanker heel afhankelijk van het type, en het moment waarop de diagnose wordt gesteld wat je overlevingskansen zijn.
Alvleesklierkanker overleeft bijna niemand langer dan een jaar, terwijl er vormen van lymfeklierkanker zijn waar ze meer dan 70% vannkunnen genezen.
liever niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zolang je er niet mee scheld kun je de ziekte toch best benoemen?
Daar ging een kennis van ons mee naar het ziekenhuis, nam al afscheid van te voren mij zien jullie niet meer terug, en zo was het ook!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ik heb mensen met alvleeskanker verpleegd, dat wil je niet hoor, mijn god wat een ellende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |